Η Οδύσσεια του Διαστήματος – 2001: A Space Odyssey

εναταξει το ξερω .. αλλα τα αλλα εφε ηταν πολλα και ψηφιακα
παντως απο οσα μετεφερε ο εμπιστος του leon vitali ο στανλευ αγκαλιαζε καθε νεο τεχνολογικο βημα..
καιπιθανολογησε οταν αν ειχε προλαφει τις ψηφιακες προηγμενες τεχνολογιες
θα το σκεφτοταν..
Μια πρωιμη χρηση εκανε στο full metal jacket στο μονταζ .
 
Θα προεκυπτε θεμα κοστους ... Νικο.
Να αλλαξει αντιληψη και να υιοθετησει την ψηφιακη VFX.
Θα τον ειχαν υπερφαλαγγισει οι υπολοιποι (και υποδεεστεροι)
 
Ε δειξε ντε τι γινεται και μεσα στο hub :smash: ...

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

... χωρις το αισθημα ναυτιας :rolleyes: (θα ειχα ξερασει τα αντερα μου :laugh:)
 
Αριστουργημα τεχνολογικο κινηματογραφικο..
Κοστισε περιπου ενα μυριο εκει γυρω στα 66-66
 
Kαλα, κοιτα ...... δεν ειναι ΓΤΠΚ το Interstellar και το Contact.
Απλα χανουν στα σημεια (τα οποια δεν τοσο επιστημονικα αλλα ΚΥΡΙΩΣ σεναριακα).
Ok, βρισκονται και τα δυο κατω απ'την Οδυσσεια ... αλλα οχι στα Ταρταρα.
 
Το contact για μενα δεν ελεγε τιποτα. Το interstellar ηταν πολυ καλο. Αλλα το ωστικο κυμμα του 2001 κι αυτο με τα κυαλια το βλεπει.
Και οπως ειπε καποιος συμφορουμιτης, δεν θυμαμαι ποιος, την Οδυσσεια πρεπει να την δεις τρεις φορες...την τριτη αρχιζεις να βαζεις ιδεες...και...οι πορτες μενουν ανοιχτες.
 
Υπαρχει βεβαια και το solaris και το stalker,που δεν βλεπω να μπαινουν απο κανεναν στην κουβεντα.
 
Re: Απάντηση: Η Οδύσσεια του Διαστήματος – 2001: A Space Odyssey

Υπαρχει βεβαια και το solaris και το stalker,που δεν βλεπω να μπαινουν απο κανεναν στην κουβεντα.

Κατά την γνώμη μου καμία από τις δύο δεν μπαίνει στις sci-fi ταινίες. Άλλο πραγματεύεται ο Ταρκόφσκι και στις δύο ταινίες, το scifi σκηνικό είναι απλά επίφαση.
 
Το Stalker δεν διαπραγματευεται τιποτα περι διαστηματος οπου και ο τιτλος και το συμπαν του φιλμ του νηματος.
Οσο για το Σολαρις ειναι ενα φιλμ που ο ιδιος ο σκηνοθετης ειπε οτι ηταν ενα λαθος και κακως εκανε που την εκανε.
Οποτε για να μπει σε συγκριτικο η διαδοχικο πινακα με την Οδυσσεια....χλωμο κι αδυνατο.

Το αμερικανικο Σολαρις, το ρημεϊκ ειναι πολυ πιο καλο και ορθα στημενο, αλλα και αυτο οχρει μπροστα στην Οδυσσεια.

Υπαρχουν και αλλα φιλμς με θεμα το διαστημα και την "Επαφη" καθως επισης και το μεταφυσικο μυστηριο που μενει ανεγγιχτο, αλλα ολα καπου σκλαλωνουν ειτε στο ενα ειτε στο αλλο ειτε σε ολα.

Εκτος και για ιδιααιτερους και μοναδικους λογους το καθενα καθως παιζουν καπως και σε αλλο ταμπλώ :

Blade Runner
Close Encounters
Allien
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Η Οδύσσεια του Διαστήματος – 2001: A Space Odyssey

Κατά την γνώμη μου καμία από τις δύο δεν μπαίνει στις sci-fi ταινίες. Άλλο πραγματεύεται ο Ταρκόφσκι και στις δύο ταινίες, το scifi σκηνικό είναι απλά επίφαση.

Μα ολες οι sci-fi ταινιες που σεβονται τον εαυτο τους αυτο δεν κανουν?περα απο το ερωτημα του πως θα εξελιχθουν οι μηχανες με τεχνητη νοημοσυνη,που μπαινει σχεδον σε καθε ταινια του ειδους απο αυτες που εχουν ειπωθει,πλην σε αυτες του ταρκοφσκι.
Για να πουμε την αληθεια το Σταλκερ ουτε ως επιφαση σχεδον δεν χρησιμοποιει το sci-fi,δεν εχει ουτε ενα σκηνικο,ενα ρουχο με κατι που να θυμιζει sci-fi,μονο το στορυ και αυτο χμμ..
Καλος ο Σοντεμπεργκ αλλα ουτε τις Εικονες του Ταρκοφσκι μπορει να βγαλει (κατ εμε ουτε ο Κιουμπρικ),ουτε το παει τοσο μακρια οσο ο ταρκο ,απλα το κανει πιο ευπεπτο.
 
Last edited:
Ο Τarkovsky μπορει να παιζει 3 ωρες γηινα καθημερινα σκηνικα ....
και στο τελευταιο 5λεπτο να σου ξεφουρνισει εναν σουρεαλισμο
(εξωγηινης προελευσης) που να ψαχνεις να βρεις την μασελα σου.

Το Solyaris ειχε scifi σκηνικα (ο σταθμος) αλλα βεβαια ... τι να κανει ο ανθρωπος με 800.000 $ !
Eπραξε το καλυτερο δυνατο. Δεν συγκρινω Kubrick με Tarkovsky αλλα ΠΟΤΕ δεν θα μαθουμε
τι μπορουσε να δημιουργησει ο Tarkovsky με 10.000.000 $ .... η ακομα περισσοτερα .... !!!!!
Και ειναι κριμα .... ΠΟΛΥ κριμα !
 
δεν μιλαω με ταρκοσκοφαγους :flipout:(κυριε Γαλεν)
ναι το χω δει,πιο πολυ στο μυαλο μου ειχα την οδυσσεια για το παραπανω που εγραψα
στο λιντον βγαζει μαγικες εικονες,βασικα εχουν αρκετα κοινα στις εικονες τους
ο Κιουμπρικ ειναι πιο αρτιος τεχνικα αλλα ο Ταρκο το ξεπερνα αυτο με την συναισθηση που προκαλουν οι εικονες του..
 
Ο Τarkovsky μπορει να παιζει 3 ωρες γηινα καθημερινα σκηνικα ....
και στο τελευταιο 5λεπτο να σου ξεφουρνισει εναν σουρεαλισμο
(εξωγηινης προελευσης) που να ψαχνεις να βρεις την μασελα σου.

Το Solyaris ειχε scifi σκηνικα (ο σταθμος) αλλα βεβαια ... τι να κανει ο ανθρωπος με 800.000 $ !
Eπραξε το καλυτερο δυνατο. Δεν συγκρινω Kubrick με Tarkovsky αλλα ΠΟΤΕ δεν θα μαθουμε
τι μπορουσε να δημιουργησει ο Tarkovsky με 10.000.000 $ .... η ακομα περισσοτερα .... !!!!!
Και ειναι κριμα .... ΠΟΛΥ κριμα !

ευστοχη παρατηρηση ,στο σολαρις οι πορτες των δωματιων των συνεπιβατων μοιαζουν με κουφωματα αλουμινιου σε πολυκατοικια της θεσσαλονικης την δεκαετια του 70
και στην οδυσσεια ψαχνεις ακομα και σημερα να βρεις ατελειες και δεν βρισκεις,βεβαια και αλλοι ειχαν τεραστια μπατζετ και ποναγανε τα ματια μας...
 
Re: Απάντηση: Η Οδύσσεια του Διαστήματος – 2001: A Space Odyssey

δεν μιλαω με ταρκοσκοφαγους :flipout:(κυριε Γαλεν)
ναι το χω δει,πιο πολυ στο μυαλο μου ειχα την οδυσσεια για το παραπανω που εγραψα
στο λιντον βγαζει μαγικες εικονες,βασικα εχουν αρκετα κοινα στις εικονες τους
ο Κιουμπρικ ειναι πιο αρτιος τεχνικα αλλα ο Ταρκο το ξεπερνα αυτο με την συναισθηση που προκαλουν οι εικονες του..

Δεν μπορούν να συγκριθούν οι τεχνοτροπίες των δύο σκηνοθετών αλλά πάντως στο Barry Lindon υπάρχουν κάποιες σκηνές που από θέμα εικόνας σε κάνουν να κλαις ιδίως η σκηνή του χαρτoπαικτικού παιχνιδιού όταν ο Ο'Neill πρωτοσυναντά την Berenson.