Καλησπέρα. Και ο δικός μου NR609 που αγόρασα απο το online από το Schlauershoppen.de εμφανίζει το γνωστό πρόβλημα. Επικοινώνησα με το Ευρωπαικό τμήμα Service, το οποίο με ενημέρωσε οτι επειδή η αγορά έγινε απο Γερμανικό κατάστησα θα πέπει είτε να το στείλω για δωρεάν επισκευή στην Γερμανία με τα μεταφορικά να επιβαρύνουν εμένα, είτε να απευθυνθώ στην Ελληνική αντιπροσωπεία για να μου το επισκευάσουν έναντι αμοιβής. Γνωρίζει κανείς αν ισχύει η επέκταση εγγύησης για δωρεάν επισκευή σε Ελλάδα? Από την Ελληνική Αντιπροσωπεία περιμένω ακόμη απάντηση.
Ευχάριστα νέα!
Η Ελλήνική αντιπροσωπεία με ενημέρωσε ότι ο ραδιοενισχυτής μου έχει πάρει έγκριση και θα καλυφθεί το κόστος επισκευής κι ανταλλακτικών από το Customer Service Program της Onkyo. Θα πρέπει απλά να τον πάω στο εξουσιοδοτημένο Service για επισκευή.
Ένα μεγάλο Μπράβο στην Ελλήνικη Αντιπροσωπεία! :fahne90:
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.