Η Onkyo αναγνωρίζει πρόβλημα σε AV ενισχυτές που κατασκευάστηκαν μεταξύ 2009 και 2012

Δεν αντεξα και πηρα τηλ στην ΟΝΚΥΟ .Και με μου ηπαν οτι δεν υπαρει προβλημα στον 5507 ηταν δικο μου λαθος γιατι πρεπει να ειχα ανοιχτη την ζωνη 2 θα το δω οταν μπορεσω διοτι δεν ειναι συνδεμενος λογω αλαγων .
 
Re: Απάντηση: Η Onkyo αναγνωρίζει πρόβλημα σε AV ενισχυτές που κατασκευάστηκαν μεταξύ

Καλησπέρα. Και ο δικός μου NR609 που αγόρασα απο το online από το Schlauershoppen.de εμφανίζει το γνωστό πρόβλημα. Επικοινώνησα με το Ευρωπαικό τμήμα Service, το οποίο με ενημέρωσε οτι επειδή η αγορά έγινε απο Γερμανικό κατάστησα θα πέπει είτε να το στείλω για δωρεάν επισκευή στην Γερμανία με τα μεταφορικά να επιβαρύνουν εμένα, είτε να απευθυνθώ στην Ελληνική αντιπροσωπεία για να μου το επισκευάσουν έναντι αμοιβής. Γνωρίζει κανείς αν ισχύει η επέκταση εγγύησης για δωρεάν επισκευή σε Ελλάδα? Από την Ελληνική Αντιπροσωπεία περιμένω ακόμη απάντηση.
 
Re: Απάντηση: Η Onkyo αναγνωρίζει πρόβλημα σε AV ενισχυτές που κατασκευάστηκαν μεταξύ

Καλησπέρα. Και ο δικός μου NR609 που αγόρασα απο το online από το Schlauershoppen.de εμφανίζει το γνωστό πρόβλημα. Επικοινώνησα με το Ευρωπαικό τμήμα Service, το οποίο με ενημέρωσε οτι επειδή η αγορά έγινε απο Γερμανικό κατάστησα θα πέπει είτε να το στείλω για δωρεάν επισκευή στην Γερμανία με τα μεταφορικά να επιβαρύνουν εμένα, είτε να απευθυνθώ στην Ελληνική αντιπροσωπεία για να μου το επισκευάσουν έναντι αμοιβής. Γνωρίζει κανείς αν ισχύει η επέκταση εγγύησης για δωρεάν επισκευή σε Ελλάδα? Από την Ελληνική Αντιπροσωπεία περιμένω ακόμη απάντηση.

Ευχάριστα νέα!
Η Ελλήνική αντιπροσωπεία με ενημέρωσε ότι ο ραδιοενισχυτής μου έχει πάρει έγκριση και θα καλυφθεί το κόστος επισκευής κι ανταλλακτικών από το Customer Service Program της Onkyo. Θα πρέπει απλά να τον πάω στο εξουσιοδοτημένο Service για επισκευή.
Ένα μεγάλο Μπράβο στην Ελλήνικη Αντιπροσωπεία! :fahne90:
 
Re: Απάντηση: Η Onkyo αναγνωρίζει πρόβλημα σε AV ενισχυτές που κατασκευάστηκαν μεταξύ

Ευχάριστα νέα!
Η Ελλήνική αντιπροσωπεία με ενημέρωσε ότι ο ραδιοενισχυτής μου έχει πάρει έγκριση και θα καλυφθεί το κόστος επισκευής κι ανταλλακτικών από το Customer Service Program της Onkyo. Θα πρέπει απλά να τον πάω στο εξουσιοδοτημένο Service για επισκευή.
Ένα μεγάλο Μπράβο στην Ελλήνικη Αντιπροσωπεία! :fahne90:

Ενα μεγάλο μπράβο εννοεις στην κεντρική Onkyo.
Η ελληνική αντιπροσωπεία αν περναγε απο το χέρι της δεν νομιζω οτι θα ηταν πολύ πρόθυμη ...
 
ενα μεγαλο κραξιμο για την ελληνικη αντιπροσωπεια γιατι καποιος μας δουλευει. Μετα απο 1 μηνα του onkyo 818 στο service οπου "επισκευάστηκε" , διαπιστωσα πως πλεον δεν αναγνωριζει lan δικτυο οπως επισης και usb stick (δοκιμασα να περασω firmware update μηπως φταιει αυτο αλλα τζιφος). Ουσιαστικα μονο το setup ειναι επιλεξιμο απο το κυριο μενου.