Η πτώση των ΜΜΕ

Re: Η πτωση των ΜΜΕ

Επισης το Alter συνεχιζει να εχει τρομακτικα προβληματα μισθοδοσιας και ειναι καζανι ετοιμο να σκασει...
 
Απάντηση: Η πτωση των ΜΜΕ

το μόνο που λυπάμαι είναι την πλειονότητα των εργαζομένων που θα μείνουν χωρίς δουλειά..

κατα τ' άλλα, στάχτη και μπούρμπερη να γίνουν!
 
Re: Η πτωση των ΜΜΕ

Μετα την καθημερινη εκδοση του Βηματος που εσυρε τον χορο των πτωσεων εχουμε μια σχετικα νεα εφημεριδα να κλεινει " παλληκαρισια" και με μεγαλοστομιες.

Το veto του Τριανταφυλλοπουλου κλεινει αφηνοντας ανεργους 70 ατομα.

για τους υπαλληλους πραγματικα λυπαμαι... Τωρα για τον Μακη δεν νομιζω να υπαρχουν πολλοι που να στεναχωριουνται για την πορεια αυτου του ΚΥΡΙΟΥ
 
Λουκέτο και στο Veto!

http://www.emea.gr/article/103446/

Λουκέτο στην εφημερίδα Veto
Η αναστολή της έκδοσης του "Veto" του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου ανακοινώθηκε σήμερα στο προσωπικό της εφημερίδας, σχεδόν 14 μήνες μετά την κυκλοφορία του πρώτου φύλλου, την 1η Νοεμβρίου του 2009.
Η κρίση στον Τύπο πλέον επεκτείνεται. Η αναστολή της έκδοσης του "Veto" έρχεται στην εκπνοή του 2010, χρονιά κατά την οποία ανεστάλη επίσης η έκδοση του καθημερινού φύλλου της εφημερίδας "Το Βήμα" και της "Απογευματινής".
Την ίδια στιγμή, σε περικοπές προσωπικού και μειώσεις αποδοχών προβαίνουν μεγάλα εκδοτικά συγκροτήματα.
Λίγες ώρες αργότερα, στην ιστοσελίδα www.zougla.gr, ανακοινώθηκε και επισήμως η αναστολή της έκδοσης της εφημερίδας, με το παρακάτω κείμενο: "Αυτή η φάση του ταξιδιού τελείωσε. Η εφημερίδα VETO διακόπτει την έκδοση της. Η συνέχιση μιας εκδοτικής και δημοσιογραφικής προσπάθειας με τους δικούς μας όρους κατέστη πλέον οικονομικά ανέφικτη. Σε καιρούς δομικής και συνάμα βαθειάς οικονομικής κρίσης του Τύπου και των ΜΜΕ, δεν θα μπορούσαμε να συνεχίσουμε την έκδοση της εφημερίδας χωρίς να παραβούμε τους κανόνες που εμείς θεσπίσαμε. Πλήρης οικονομική και δημοσιογραφική ανεξαρτησία, καμία εξάρτηση από οικονομικά ή πολιτικά συμφέροντα. Κανόνες που ηχούν ως αυτονόητοι αλλά που στο εκδοτικό περιβάλλον αυτού του τόπου δεν είναι.
Μιλάμε για δομική και όχι μόνον οικονομική κρίση που περνά ο Τύπος και τα ΜΜΕ. Δεν θα μπορούσαμε και λόγω οικονομικών δυνατοτήτων αλλά και λόγω δημοσιογραφικής άποψης να συμμετέχουμε σε μία δραστηριότητα η οποία τα τελευταία χρόνια βασίστηκε κυρίως στις προσφορές προϊόντων που καμία σχέση δεν έχουν με την δημοσιογραφία. Το πάρτι αυτό, άλλωστε, και η οικονομική κρίση συμβάλλουν στην δραματική αλλαγή του εκδοτικού τοπίου. Η πτώση των κυκλοφοριών των εφημερίδων κατέστησε την προσφορά δώρων εντελώς ασύμφορη. Πολύ γρήγορα οι εκδότες θα εγκαταλείψουν και αυτό το τέχνασμα. Μία εποχή τελειώνει και μία παρένθεση ολοκληρώνεται. Σε ελάχιστο χρονικό διάστημα το εκδοτικό περιβάλλον δεν θα θυμίζει σε τίποτε την υφιστάμενη κατάσταση.
Με αυτές τις σκέψεις και με πλήρη συνείδηση των συνθηκών που επικρατούν στην αγορά αποφασίσαμε την διακοπή της έκδοσης της εφημερίδας VETO. Δεν θα διακινδυνεύαμε να φθάσουμε στο σημείο του μη γυρισμού. Έως και την τελευταία στιγμή αυτής της εκδοτικής περιπέτειας διασφαλίσαμε στο ακέραιο την ικανοποίηση των οικονομικών υποχρεώσεων μας απέναντι στους εργαζόμενους αλλά και σε τρίτους.
Η διακοπή της έκδοσης δεν σημαίνει και κατάθεση των όπλων. Μόλις το επιτρέψουν οι συνθήκες, μόλις αντικρύσουμε ένα μικρό, έστω, φώς στο βάθος του τούνελ της κρίσης, θα μας ξαναβρείτε μπροστά σας. Διότι η δημοσιογραφία είναι η δουλειά μας και η σωστή ενημέρωση σας το στοίχημα μας. Αυτή η φάση του ταξιδιού έληξε. Η επόμενη αρχίζει. Και τελικά, όπως επισημαίνει και ο ποιητής, αυτό που μετρά είναι το ίδιο το ταξίδι και όχι το τελικός προορισμός".
Συνολικά η εφημερίδα "Veto" εξέδωσε, έως σήμερα, 57 φύλλα με μέση κυκλοφορία 38.596.
 
Απάντηση: Η πτωση των ΜΜΕ

Οταν θα αρχισουν να κλεινουν οι διαφοροι τοπικοι ρ/σ-τ/σ ,θα γινει ο μεγαλος χαμος.Εξακολουθω να αναρωτιεμαι για τα χρεη ολων αυτων σε ΙΚΑ και εφορια.Ανθρωποι απο το πουθενα απεκτησαν <ιδιοκτησιες >σε ραδιοφωνικες και τηλεοπτικες συχνοτητες τις εκμεταλευθηκαν ,πολλοι τις πουλησαν και κερδισαν χρηματα με την ανοχη του κρατους σε ολο αυτο το φαυλο κυκλο της παρανομιας.Τωρα καποιοι θα μεινουν χωρις δουλεια,και με αγνωστο αν εχουν πληρωθει οι ασφαλιστικες οφειλες των εργοδοτων τους,που πιθανον να τις καλυψουν ...αλλοι
Δεν ειναι δυνατον αυτος ο τοπος των 11.000.000 να συντηρει ολες αυτες τις δεκαδες εφημεριδες και περιοδικα,αμφιβαλω αν στις ΗΠΑ υπαρχουν τοσες.Απλα διαχρονικα-διακομματικα οι κυβερνησεις για δικους τους λογους αφηναν να μεγαλωνει αυτη η στρεβλωση
Φυσικα για Μακη-Θεμη κλπ ,ουτε καρφακι δεν μου καιγεται
 
Re: Η πτωση των ΜΜΕ

Με ανακοίνωση με την οποία κάνει γνωστή την πρόθεσή για πώληση της εφημερίδας «Φίλαθλος»… αντέδρασε η εταιρεία που την εκδίδει στην απεργία που κήρυξη η ΕΣΗΕΑ στο Μέσο..



Δεν υπάρχουν άλλα λεφτά. Μέχρις εδώ ήταν

ΠΩΛΕΙΤΑΙ Ο ΦΙΛΑΘΛΟΣ

Η πολυθεσία, οι μεγάλοι μισθοί,
το αμαρτωλό αγγελιόσημο και
τα πολλά ψέματα των δημοσιογράφων
κλείνουν εφημερίδες, ραδιόφωνα και τηλεοράσεις

Η εταιρία που εκδίδει τον «Φίλαθλο» ανακοινώνει ότι πωλεί την εφημερίδα. Οι τυχόν ενδιαφερόμενοι για περισσότερες πληροφορίες μπορούν να τηλεφωνήσουν στο 210 3470313.

Ο «Φίλαθλος» και η «Αυριανή» έχουν στοιχίσει στην ιδιοκτήτρια εταιρία πάνω από 10 εκατομμύρια ευρώ, πέρα από τα 15 δισεκατομμύρια δραχμές που έχει παράνομα καταβάλλει η επιχείρηση πληρώνοντας επί χρόνια αγγελιόσημο και ΙΚΑ. Για την υπόθεση έχουν εκδοθεί έξι αποφάσεις του Αρείου Πάγου.

Προφανώς ελάχιστοι γνωρίζουν ότι οι δημοσιογράφοι της ΕΣΗΕΑ τσεπώνουν από το Ταμείο τους κάθε χρόνο το 20% της αξίας κάθε διαφήμισης που μπαίνει σε εφημερίδες, περιοδικά, ραδιόφωνα και κανάλια.

Ο Γιώργος Κουρής αναγκάστηκε και πούλησε εδώ και 15 μέρες στην Κεφαλονιά τετρακόσια στρέμματα πάνω στη θάλασσα, αξίας 15 εκατομμυρίων ευρώ αντί πέντε εκατομμυρίων. Και φυσικά αυτό το πανηγύρι δεν μπορεί να συνεχιστεί.

Θα πρέπει, επιτέλους, οι δημοσιογράφοι - και κυρίως το ανερμάτιστο συνδικαλιστικό όργανό τους - να καταλάβουν ότι οι εποχές έχουν πλέον αλλάξει. Ο τόπος καθημερινά βουλιάζει όλο και περισσότερο στη φτώχεια και τη δυστυχία. Η πολυθεσία των δημοσιογράφων πρέπει να σταματήσει και σίγουρα έχει περάσει η εποχή που αυτοί οι κύριοι τσέπωναν, δέκα, είκοσι, πενήντα, ακόμα και εκατό χιλιάδες ευρώ το μήνα. Και θα πρέπει να μάθουν να ζουν όπως και ο υπόλοιπος κόσμος.

Δεν βλέπουν αυτοί οι κύριοι ότι οι κυκλοφορίες των εφημερίδων έχουν καταρρεύσει και τα υλικά που απαιτούνται για την έκδοσή τους έχουν διπλασιαστεί; Δεν βλέπουν ότι δεν υπάρχει ούτε μία διαφήμιση σε καμία εφημερίδα; Χαμπάρι δεν έχουν πάρει ότι, πολύ σύντομα, οι μισές εφημερίδες, τα μισά ραδιόφωνα και τα μισά κανάλια θα έχουν κλείσει και όσα απομείνουν θα λειτουργούν με το μισό προσωπικό, που θα αμείβεται ΔΝΤ;

Τέλος, στέλνουμε την αγάπη μας στους ΨΕΥΤΕΣ του διοικητικού συμβουλίου της Ένωσης Συντακτών, που σε ανακοίνωσή τους γράφουν ότι δήθεν χρωστάμε 14 μηνών μισθούς στους δημοσιογράφους μας. Καλά κρασιά. κορόιδα, πολύ ωραία δημοσιογραφία κάνετε. Με κάτι τέτοιες ψευτιές που γράφατε τόσα χρόνια, βοηθήσατε περισσότερο κι από τους πολιτικούς να βουλιάξει ο τόπος.
 
Re: Η πτωση των ΜΜΕ

Η πτώση των εσόδων (και) στο ραδιόφωνο είχε και ενα θετικό... Δεν ξέρω αν το έχετε παρατηρήσει, αλλά τον τελευταίο καιρό έχει ανεβεί ο μέσος όρος της ποιότητας - αν μπορουμε να το πούμε έτσι - των τραγουδιών και της μουσικής στα ερτζιανά...
 
Re: Η πτωση των ΜΜΕ

Το δικό της Γολγοθά ανεβαίνει η αγορά του ραδιοφώνου, καθώς παρά τις υψηλές ακροαματικότητες εμφανίζει έσοδα που υπολείπονται των υπολοίπων ΜΜΕ. Το μεγάλο πρόβλημα για τους ιδιοκτήτες Ρ/Σ είναι η απορρόφηση διαφημιστικών εσόδων, που κατρακυλούν το 2010 κατά 25%, καθώς οι σταθμοί πουλούν διαφημίσεις αξίας 124 εκατ. ευρώ, έναντι 746 εκατ. ευρώ που εκταμιεύει ο κλάδος των περιοδικών, 583 εκατ. ευρώ που εισπράττει η τηλεόραση και 434 εκατ. που περιέρχονται στα ταμεία των εφημερίδων.
Το παράδοξο είναι ότι τα ποσοστά ακροαματικότητας δεν «παρακολουθούν» τα έσοδα από διαφημίσεις: Ετσι ενώ ο πολυδάπανος ΣΚΑΪ κερδίζει την 1η θέση στη λίστα ακροαματικοτήτων με 12,8%, στην κατάταξη βάσει εσόδων έρχεται τέταρτος με 11 εκατ. ευρώ το 2010 μετά τον «Λάμψη» με 24,7 εκατ., τον «Ρυθμό» με 24,2 και τον Athens Dee Jay με 11,3. Σε καλή φόρμα -τηρουμένων των αναλογιών- βρίσκεται ο Flash που πωλήθηκε αντί 7,9 εκατ. ευρώ στην «Ημεροσκόπος Α.Ε.» του Π. Κυριακίδη από τον Σ.Κόκκαλη και εμφανίζει έσοδα 7,915 εκατ. ευρώ
Εκρυθμη η κατάσταση
Ο Β. Ρέστης, ο οποίος είχε αποκτήσει τον σταθμό (City) που εγκατέλειψε το ζεύγος Αγγελοπούλου, αναλαμβάνοντας τα 2,3 εκατ. ευρώ από τα 9,9 εκατ. ευρώ των συσσωρευμένων ζημιών, αποχώρησε αφήνοντας το 50% στο ΔΟΛ. Από το σταθμό, πάντως, αποχωρεί ο διευθυντής Γ. Πολίτης για να δώσει τη θέση του στον Β. Χιώτη. Στα δημοτικά ραδιόφωνα η κατάσταση είναι δραματική. Μελέτη βιωσιμότητας που κατέθεσε η εταιρεία «Στόχασις Σύμβουλοι Επιχειρήσεων» για την επόμενη πενταετία (2011-2015) αποτυπώνει για τον «Αθήνα 9,84» ότι δεν είναι δυνατόν να επιβιώσει χωρίς επιχορήγηση από το δήμο.
Το ένα σενάριο μιλά για συνέχιση της λειτουργίας του σταθμού με το υπάρχον μόνιμο προσωπικό μετά την απόλυση των 145 συμβασιούχων και το άλλο για λειτουργία του με μείωση κατά 35% του μόνιμου προσωπικού. Οι συμβασιούχοι βέβαια στο σταθμό συνεχίζουν να εργάζονται μετά την παράταση δύο μηνών που δόθηκε, σε αντίθεση με το «Κανάλι 1» του Πειραιά, όπου απολύθηκε το σύνολο των συμβασιούχων.


http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=15460&subid=2&pubid=93443161
 
Re: Η πτωση των ΜΜΕ

ντονες αντιδράσεις ακόμη και εντός της κυβέρνησης προκαλεί ο σχεδιασμός του κ. Χυτήρη για τη «σωτηρία» των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης. Αποκλειστικές πληροφορίες του Capital.gr υποστηρίζουν ότι ο κ. Χυτήρης προσανατολίζεται σε ένα μοντέλο χρηματοδότησης των ΜΜΕ ανάλογο με εκείνο που...
είχε υιοθετηθεί για τη σωτηρία των τραπεζών.

Οι μεγάλοι εκδοτικοί Όμιλοι περιμένουν τη χρηματοδότηση εναγωνίως για να συνεχίσουν απρόσκοπτα τη λειτουργία τους. Ωστόσο, μία τέτοια ενέργεια συνιστά παράβαση των κοινοτικών κανόνων, καθώς πρόκειται για άμεση κρατική βοήθεια σε ιδιωτικές επιχειρήσεις. Το πρόβλημα θα μπορούσε να ξεπεραστεί αν το κράτος αποκτούσε μετοχές των ΜΜΕ έναντι των χρημάτων που θα έδιδε, όπως συνέβη με τις τράπεζες. Αυτή η λύση όμως βρίσκει απέναντί της το ίδιο το Σύνταγμα. Η eλευθεροτυπία είναι συνταγματικά κατοχυρωμένη και η απόκτηση μετοχών των ΜΜΕ από το κράτος την καταλύει.

Ταυτόχρονα μπαίνουν στο τραπέζι θέματα όπως η καθιέρωση αγγελιοσήμου στο διαδίκτυο και η κατάργηση της ανωνυμίας των blogs. Ειδικά το πρώτο επιχειρείται για να διασκεδαστούν οι φόβοι των συνδικαλιστικών σωματείων για την κατάρρευση των ασφαλιστικών τους ταμείων.

Τους προσφέρεται στο πιάτο το πάγιο αίτημά τους να επεκτείνουν το πεδίο δράσης και ελέγχου τους στο διαδίκτυο. Σε αντιστάθμισμα οι συνδικαλιστές θα αποδεχτούν την μείωση του αγγελιοσήμου κατά 50% στην τηλεόραση. Κι επειδή τα νούμερα δεν βγαίνουν, οι επιδιώξεις είναι ορατές δια γυμνού οφθαλμού. Το διαδίκτυο αντιπροσωπεύει σήμερα μόλις το 3% της διαφημιστικής δαπάνης και δεν μπορεί να αντισταθμίσει την όποια απώλεια από την μείωση του αγγελιοσήμου στην τηλεόραση. Το ζητούμενο, λοιπόν, είναι ο έλεγχος του διαδικτύου και η αναζήτηση νέων ρόλων για τα συνδικαλιστικά όργανα – φερέφωνα των κομματικών μηχανισμών. Η αυξημένη επιρροή του διαδικτύου τους τρομάζει και σπεύδουν να αλλάξουν άρδην τους κανόνες του παιγνιδιού.

Όλες αυτές οι «αλλαγές» έχουν προκαλέσει έντονες προστριβές στο εσωτερικό της κυβέρνησης. Στα σχέδια Χυτήρη αντιδρούν πολλά κυβερνητικά στελέχη, τα οποία εκτιμούν ότι δεν μπορούν να διασωθούν τα υπερχρεωμένα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και ότι οποιαδήποτε προσπάθεια θα είναι ατελέσφορη και επιπλέον θα προκαλέσει την αντίδραση της κοινωνίας.

Για να προλάβει τις αντιδράσεις ο κ. Χυτήρης προσπαθεί να επισπεύσει τις διαδικασίες. Έτσι, δεν αποκλείεται να οδηγηθούμε σε έναν απόλυτο αιφνιδιασμό. «Θα τα πούμε στην Βουλή» ήταν η απάντηση βουλευτή του ΠΑΣΟΚ στον οποίο θέσαμε τις σχετικές πληροφορίες.

Θανάσης Μαυρίδης

Πηγή:www.capital.gr

http://kourdistoportocali.com/default.aspx?pageid=4549
 
Re: Η πτωση των ΜΜΕ

Να διαλυθουνε ολα , καρφι δεν μας καιγεται
Η τεχνολογια τα κατεργησε ετσι ειναι , ολα κανουν το κυκλο τους δεν ζει τιποτα για παντα

Το νετ δεν ελεγχεται απο κανεναν , οσους περισσοτερους περιορισμους θα προσπαθουν να επιβαλλουν , τοσα περισσοτερα μπλογκ και αντιδρασεις θα βρισκουν απεναντι τους
Ειναι σαν την λερναια υδρα των τορρεντς , κοβεις 1 βγαινουν 100 την επομενη και με διαφορετικες τακτικες :2thumb22sup:
 
Re: Η πτωση των ΜΜΕ

Εξαγορά του 33% της εφημερίδας «Το Ποντίκι»

Πρώτη καταχώρηση: Δευτέρα, 24 Ιανουαρίου 2011, 16:02

Στην εξαγορά του 33,3% του μετοχικού κεφαλαίου της εφημερίδας «Το Ποντίκι» προχώρησε σήμερα ο επιχειρηματίας Πέτρος Κυριακίδης, σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση που αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα της εφημερίδας.

Ολόκληρη η ανακοίνωση έχει ως εξής:

«Στη δύσκολη οικονομική συγκυρία στην οποία βρισκόμαστε είναι απαραίτητο να υπάρξουν συνέργειες, ώστε να αντιμετωπιστεί η κρίση, χωρίς απώλειες που θα έχουν επιπτώσεις σε όλους. Επομένως, κρίθηκε σκόπιμο και επωφελές, σε επιχειρηματικό επίπεδο, να αναζητηθούν συνεργασίες, που θα δώσουν τη δυνατότητα στο «ΠΟΝΤΙΚΙ» όχι απλώς να επιβιώσει, αλλά να συνεχίσει απαρέγκλιτα την ανεξάρτητη μαχόμενη δημοσιογραφία και να αντεπεξέλθει στις νέες προκλήσεις.

Στο πλαίσιο αυτό ανακοινώνουμε σήμερα τη συνεργασία της εταιρείας μας με τον εκδότη κ. Πέτρο Κυριακίδη, ο οποίος θα κατέχει ποσοστό 33,3% του μετοχικού κεφαλαίου.

Το μάνατζμεντ, καθώς και η δημοσιογραφική διεύθυνση της εφημερίδας θα ασκείται από τον Αντώνη Δελλατόλα και τους συνεργάτες του.

Ο κ. Πέτρος Κυριακίδης και ο Αντώνης Δελλατόλας σχεδιάζουν να προβούν από κοινού σε συνέργειες στο χώρο της ενημέρωσης και των εκδόσεων.

«ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ»
 
Re: Η πτωση των ΜΜΕ

Οι φόβοι εκατοντάδων εργαζομένων στον τηλεοπτικό σταθμό ALTER φαίνεται πως επιβεβαιώνονται. Όπως προκύπτει και από επίσημη ανακοίνωση που εξέδωσε ο σταθμός πριν από λίγα λεπτά, αναστέλλεται από αύριο κάθε ζωντανό και μαγνητοσκοπημένο πρόγραμμα. Η ανακοίνωση λιτή και χωρίς περαιτέρω εξηγήσεις.

Από αύριο, λοιπόν, το πρόγραμμα του σταθμού έχει επαναλήψεις Σεφερλή, Ζουγανέλη, Βέφας, ξένες σειρές και παιδικά προγράμματα…


http://www.newstoday.gr/article/37363/maures-meres-gia-alter
 
Απάντηση: Η πτωση των ΜΜΕ

Μπάααα...

Πέφτει ο ''εκπρόσωπος''??

Κανονικά θάπρεπε νάχει κλείσει ήδη μέ οσα χρωστάει στο ΙΚΑ αλλά σιγά μήν ακουμπήσουν τον Βασιλικό Εκπρόσωπο.

Πού θά βρούν τόσο χυδαία προπαγάνδα?
 
Re: Η πτωση των ΜΜΕ

Ολοι θα κλείσουν τα αμέσως επόμενα χρόνια. Αργα ή γρήγορα, με θόρυβο ή χωρίς, όλοι θα κλείσουν. Και τα ξερά, και τα χλωρά. Κι αυτό όχι γιατί έχουν κάνει κακοδιαχείρηση ή γιατι τους έχει πάρει χαμπάρι ο κόσμος - διακόσια χρόνια τώρα, μια χαρά τα καταφέρνουν. Ολοι θα κλείσουν λόγω internet. Θ'ακολουθήσουν την τύχη που είχε ο ειδικός τύπος (αυτοκίνητα, κομπιούτερς...). Πρωτα θα σύρουν τον χορό όλα τα έντυπα ΜΜΕ, μετά η TV, και τέλος το πιό ανέξοδο και πιό ελεύθερο, το ραδιόφωνο. Οι δεινόσαυροι εξαφανίστηκαν "σε μια νύχτα", το ίδιο και τα ΜΜΕ.
 
Απάντηση: Η πτωση των ΜΜΕ

Αναφορες για την φοροδιαφυγη των μεγαλογιατρων ακουσαμε στις ανακοινωσεις του Υ.Οικ ,αναφορες για τις οφειλες των ΜΜΕ ποτε θα ακουσουμε?
Εδω και πολλα χρονια επιβιωνουν δεκαδες μικροι και μεγαλοι ιδιοκτητες ΜΜΕ ,με μια ιδιοτυπη οικονομικη ασυλια παρομοια με αυτην των ΠΑΕ-ΚΑΕ.Με την διαφορα οτι σ αυτο το χωρο εργαζονται εκαντοταδες ατομα ,πολυ περισσοτερα απο τις ΠΑΕ-ΚΑΕ.
Περιμενω τον λαλιστατο αρμοδιο υπουργο να εκδωσει μια ανακοινωση για τις οφειλες τους σε δημοσιο και ΙΚΑ.
 
Re: Η πτωση των ΜΜΕ

Ολοι θα κλείσουν τα αμέσως επόμενα χρόνια. Αργα ή γρήγορα, με θόρυβο ή χωρίς, όλοι θα κλείσουν. Και τα ξερά, και τα χλωρά. Κι αυτό όχι γιατί έχουν κάνει κακοδιαχείρηση ή γιατι τους έχει πάρει χαμπάρι ο κόσμος - διακόσια χρόνια τώρα, μια χαρά τα καταφέρνουν. Ολοι θα κλείσουν λόγω internet. Θ'ακολουθήσουν την τύχη που είχε ο ειδικός τύπος (αυτοκίνητα, κομπιούτερς...). Πρωτα θα σύρουν τον χορό όλα τα έντυπα ΜΜΕ, μετά η TV, και τέλος το πιό ανέξοδο και πιό ελεύθερο, το ραδιόφωνο. Οι δεινόσαυροι εξαφανίστηκαν "σε μια νύχτα", το ίδιο και τα ΜΜΕ.


Δεν διαφωνώ, ωστόσο πώς θα πείσεις τον παππού και την γιαγιά στο χωριό να χρησημοποιήσουν το νετ?
 
Re: Η πτωση των ΜΜΕ

Ολοι θα κλείσουν τα αμέσως επόμενα χρόνια. Αργα ή γρήγορα, με θόρυβο ή χωρίς, όλοι θα κλείσουν. Και τα ξερά, και τα χλωρά. Κι αυτό όχι γιατί έχουν κάνει κακοδιαχείρηση ή γιατι τους έχει πάρει χαμπάρι ο κόσμος - διακόσια χρόνια τώρα, μια χαρά τα καταφέρνουν. Ολοι θα κλείσουν λόγω internet. Θ'ακολουθήσουν την τύχη που είχε ο ειδικός τύπος (αυτοκίνητα, κομπιούτερς...). Πρωτα θα σύρουν τον χορό όλα τα έντυπα ΜΜΕ, μετά η TV, και τέλος το πιό ανέξοδο και πιό ελεύθερο, το ραδιόφωνο. Οι δεινόσαυροι εξαφανίστηκαν "σε μια νύχτα", το ίδιο και τα ΜΜΕ.

όχι δεν θα κλείσουν όλα. Πρώτα απ´όλα διότι έχει αποδειχθεί ότι όταν ένα σύστημα καταρρέει δεν καταρρέει στο σύνολό του, αλλά κάποια κομμάτια του συνεχίζουν να υφίστανται και στο μέλλον.

δεύτερον, διότι οι εταιρείες των μίντια έχουν μετοχές σε πολλά άλλα μέσα επομένως μπορεί να κλείσουν τις ζημιογόνες εταιρείες αλλά να διατηρήσουν τις κερδοφόρες ή να κάνουν merging τις πρωτες με τις δεύτερες.

τρίτον, και ίσως σημαντικότερο. Το μεγαλύτερο ποσοστό στα διαφημιστικά έσοδα απορροφούν τα media shops, οι ενδιάμεσοι, που αγοράζουν διαφημιστικό χρόνο από τους σταθμούς και τον πωλούν στις διαφημιστικές εταιρείες . Αν τα κανάλια εξαφανίσουν αυτούς τους αεριτζήδες, τότε το κόστος της διαφημιστικής δαπάνη είτε θα πέσει 10-15%, είτε θα αυξηθούν τα έσοδα των σταθμών κατ' αναλογία. Το ίδιο μπορεί να γίνει με την κατάργηση του αγγελιόσημου που πιέζουν για την κατάργησή του (να πληρώνουν μόνο ΦΠΑ θέλουν). Ουσιαστικά στα έσοδα των σταθμών υπάρχουν πολλοί ενδιάμεσοι, που θα έπρεπε να φύγουν από τη μέση τώρα που έχει στριμωχθεί πολύ η αγορά, αντί να φύγουν οι σταθμοί, που εν πάση περιπτώσει αυτοί παράγουν κάτι (το πρόγραμμα) και δεν πουλούν μόνο αέρα (διαφημιστικό).

τέταρτον, ότι οι μεγάλες εταιρείες πιέζουν για αλλαγή του καθεστώτος στα επαρχιακά μέσα και κυρίως στο ραδιόφωνο και την τηλεόραση. Πιέζουν να πάρουν 4 άδειες πανελλαδικής εμβέλεια στο ραδιόφωνο (άρα θα σκουπίσουν όλη τη διαφημιστική αγορά στην περιφέρεια) και μερίδια στους σταθμούς περιφερειακής εκπομπής.

πέμπτον, ότι αν θέλει το ίντερνετ να χτυπήσει ένα προς ένα την ενημέρωση της τηλεόρασης και του ραδιοφώνου τότε το κόστος των ειδησεογραφικών σάιτ ανεβαίνει εκθετικά.

έκτον και πιθανότερο είναι οι χρεωκοπημένοι σταθμοί να μεταβληθούν από ενημερωτικοί σε ψυχαγωγικούς και να πωλούν χρόνο όχι πλέον διαφημιστικό, αλλά χρόνο εκπομπής σε όσους θέλουν να πληρώσουν και να εκπέμπουν.