Η συνεχιζόμενη απάτη με την τιμή της βενζίνης

Business as usual με το πετρέλαιο και την βενζίνη εδώ στην Ελλαδάρα.
Καλύτερη κονόμα δεν παίζει.
Και πάντα με την ανοχή του κράτους, και εννοείται πάντα κλέβουνε ποσότητα από κάθε πώληση.
Καλά να 'ναι αυτοί οι άγιοι άνθρωποι :D
 
αλλο μεγαλο θεμα αυτο chief , η νοθεια και το κλεψιμο στην αντλια
το διαδικτυο βοηθαει στο σταμπαρισμα συγκεκριμενων μαγαζιων..
χαρακτηριστικη περιπτωση τυπου που ενω αγοραζες 20 ευρω καυσιμο
στο tank επεφτε 15...

φίλε Νίκο εχει κάποια site ;

εδω και χρόνια πολλά εχουν ακουστεί και έχω κ προσωπικές υποψίες για την Shell στα Βριλήσσια - Αναπαύσεως.
 
Οι ΕΡΜΗΣ ΑΕΜΕΕ και η ΜΥΡΤΕΑ ΑΕ είναι θυγατρικές της Shell. Θεωρητικά ο κίνδυνος για νοθεία ή/και πείραγμα της αντλίας είναι λογικά μικρότερος έως ανύπαρκτος στα πρατήρια που ανήκουν στην ίδια τη Shell (Coral μετά την επίσημη αποχώρηση από την Ελλάδα).
Βέβαια αν ψάξεις σε παλαιότερα πρόστιμα το πρατήριο που αναφέρεις είχε δεχθεί πρόστιμο για πειραγμένη αντλία (πίσω βέβαια στο 2006).
http://www.gasprice.gr/main/prostima2.asp
Από εκεί και πέρα γενικότερα μακάρι το θέμα να είναι μόνο με κλοπή στην αντλία, παρά με νοθευμένο καθεαυτό το καύσιμο. Γιατί τουλάχιστον το πρώτο σου χτυπάει την τσέπη μόνο άμεσα, ενώ το δεύτερο μπορεί να σε στείλει και συνεργείο.
Πάντως μετά την εγκατάσταση των συστημάτων εισροών - εκροών έχουν μειωθεί πάρα πολύ τα κρούσματα.
Αυτό που δεν μπορώ με τίποτα να καταλάβω προσωπικά είναι η τιμολόγηση της Super Αμόλυβδης.
Στο αυτοκίνητό μου βάζω BP τα τελευταία χρόνια κυρίως από δύο πρατήρια. Το ένα είναι της εταιρίας της ΕΚΟ (ΕΚΟ-Καλυψώ) το άλλο είναι ιδιόκτητο. Έχω βάλει και από τα δύο και απλή και σούπερ αμόλυβδη χωρίς ποτέ το παραμικρό πρόβλημα ή παράπονο χρόνια τώρα.
Σημερινές τιμές:
[TABLE="class: grid, width: 500, align: center"]
[TR]
[TD][/TD]
[TD]Α πρατήριο[/TD]
[TD] Β πρατήριο[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Απλή Αμόλυβδη[/TD]
[TD] 1.429[/TD]
[TD] 1.439[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Σούπερ Αμόλυβδη[/TD]
[TD] 1.538[/TD]
[TD]1.639[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Η διαφορά τιμής στην απλή αμόλυβδη είναι 1 cent, απόκλιση πολύ μικρή που δεν δίνεις και ιδιαίτερη σημασία. Μου λέτε όμως γιατί υπάρχει απόκλιση 10 ολόκληρων cent στην σούπερ;;;;
Έχω βάλει επανειλημμένα σούπερ και από τα 2 και το αυτοκίνητο πηγαίνει το ίδιο καλά και αισθητά καλύτερα από την απλή αμόλυβδη.
Οι ποσότητες που παίρνω από την αντλία είναι πρακτικά οι ίδιες, γιατί μετράω κάθε φορά την κατανάλωσή μου βάση λίτρων και χιλιομέτρων που έχω καλύψει (ο υπολογιστής ταξιδίου έχει απόκλιση και θέλω να πιστεύω ότι η απόκλιση δεν μετράει την νοθεία, γιατί την ίδια απόκλιση βγάζει και σε γεμίσματα που έχω κάνει στην επαρχεία σε ταξίδια και είναι της τάξης του 1.5 λίτρου στα 40 λίτρα και δεν νομίζω όλα τα πρατήρια που βάζω να κλέβουν το ίδιο ακριβώς).
Η διαφορά στις τιμές της σούπερ για μένα είναι το μεγαλύτερο "μυστήριο" σε σχέση με τα πρατήρια...
 
με αφορμη τον προβληματισμο του Γιώργου να πω οτι οταν εβαλα βενζινη στην βουλγαρια αυτο που με εκανε εντυπωση ειναι οτι οσα βενζιναδικα ειδα στην διαδρομη μου απο τα συνορα μεχρι το σαντανσκι της ιδιας εταιρειας, ολα ειχανε ακριβως την ιδια τιμη, ουτε λεπτο διαφορα.
 
Αν θυμάμαι καλά δυο πρατήρια της ΕΡΜΗΣ (αυτό στα Βριλήσσια που το είχα καταλάβει και γω ότι έκλεβε πολύ) και ένα άλλο στην Ηλιούπολη είχαν πιαστεί με πειραγμένες αντλίες.
 
Οι τιμές παίζουν παντού στην Ελλάδα, σε ίδια εταιρία πάντα.
Ένας λόγος που ισχυρίζονται είναι πως την αγοράζουν λίγο πιο ακριβά κάποιοι που είναι σε πιο απομακρυσμένα πρατήρια.

Έχετε προσέξει πως τις Κυριακές και τις αργίες, κάποιοι, τις ανεβάζουν ακόμα περισσότερο?
 
Βασικός παράγοντας που καθορίζει την τιμή στο πρατήριο είναι η συμφωνία που κλείνει η εταιρία με τον εκάστοτε πρατηριούχο.

Η συμφωνία αυτή (ουσιαστικά το ποσό σε /κυβικό που προστίθεται στην ημερήσια τιμή ΔΕΠ - την τιμή που ανακοινώνεται εδώ) εξαρτάται και επηρεάζεται:

- από τα έξοδα μεταφοράς (υπάρχουν πρατηριούχοι με δικά τους βυτία που φορτώνουν απευθείας από τα διυλιστήρια, οπότε αυτό το κόστος μειώνεται)
- από τυχόν δαπάνες της εταιρίας για εξοπλισμό του πρατηρίου,
- από προηγούμενες οφειλές του πρατηριούχου προς την εταιρία,
- από το σημείο όπου βρίσκεται το πρατήριο και την προσδοκώμενη κατανάλωση σε κυβικά ετησίως
- από το επενδυτικό πλάνο της εταιρίας (παλιότερα κυρίως ίσχυε αυτό, που γινόταν σφαγή για τα σήματα - πλέον, με τόσα πρατήρια κλειστά και διαθέσιμα, δεν υπάρχει λόγος να παίξει καμμία εταιρία επιθετικά και να σκοτώσει τις τιμές της).

Παλιότερα, επίσης, είχε να κάνει και με τον συμφωνημένο τρόπο πληρωμής του πρατηριούχου (επιταγές, πλαφόν, μετρητά) και τις ημέρες πίστωσης, αλλά εδώ και μερικά χρόνια που η συντριπτική πλειοψηφία των αγορών γίνεται τοις μετρητοίς, αυτό έπαψε να παίζει ρόλο.

Με λίγα λόγια, ένα πρατήριο σε καλό σημείο με δυνατότητα για πολλά κυβικά, το οποίο ανήκει στον πρατηριούχο, το 'χει φτιάξει μόνος του και είναι και καλοπληρωτής, αγοράζει πιο φθηνά από την εταιρία (όχι πάντως φθηνότερα από ΔΕΠ + 7-10 , συμπεριλαμβανομένων των μεταφορικών).

Σχετικά με τις 100αρες, επειδή η ζήτηση είναι πάρα πολύ μικρή, μπορεί να υπάρχει ακόμα στις δεξαμενές του πρατηριούχου καύσιμο που αγοράστηκε πριν 3 μήνες ξερω γω, όταν οι τιμές ήταν στα ύψη. Αναγκαστικά πουλάει με βάση τις τιμές που αγόρασε. Αν έτυχε εν τω μεταξύ και ο διπλανός αγόρασε με τις σημερινές τιμές, τότε θα υπάρχει τεράστια διαφορά. Γενικά πάντως, τα πρατήρια αλλάζουν τιμές όταν παραλαμβάνουν νέο καύσιμο (χωρίς να ισχύει υποχρεωτικά αυτό βεβαια).

Τις Κυριακές και τις αργίες, επειδή υπάρχουν πολύ λιγότερα πρατήρια ανοιχτά (και τα μεροκάματα διπλά - για όσους πληρώνουν τα νόμιμα), λογικό είναι κάποιοι να τσιμπάνε λίγο την τιμή.
 
+1 σχεδον για ολα.
Το μονο που ειναι αρκετα μακρια απο την πραγματικοτητα ειναι η πληρωμη μετρητοις που αναφερεις αγαπητε!
Μακαρι να ηταν ετσι...
Και αυτο (δηλ οι ημερες πληρωμης) διαμορφωνει δραματικα την τιμη προς τα πανω ή προς τα κατω.
 
Τσουκου τσουκου περασανε οι εκλογες το καλοκαιρι πλησιαζει και η βενζινη ανεβαινει ενω το πετρελαιο διεθνως μενει χαμηλα.....
 
ΕΝΤΑΞΕΙ τα λογια χανουν την αξια τους ακουμε την παπαντζα περι ανελαστικης τιμης
λογω υπεφορολογησης
το σουκουδου με τιμη κατω απο απο τα 40 δολ το βαρελι τιμη σε λαυριο πανω απο 1.5

το ανελαστικο του πραγματος αγαπητοι επρεπε να δουλευει και αντιστροφα ετσι δεν ειναι ?...
 
Δε καταλαβαίνω (και δε μπορώ να ξέρω) τι γίνεται με αυτό το πράμα.
Έχει να κανει το βαρέλι, με τι τιμή φεύγει από τα διυλιστήρια, το κράτος, η Ευρώπη, ή η υπερ αντλαντική δύναμη?
Και στο εξωτερικό -δυτική Ευρώπη- η τιμές είναι υψηλές.
 
έχει να κάνει με την βουβή συνεννόηση κράτους διυλιστηρίων ώστε να τα τσεπώνουν και οι δυο. Το μεν κράτος κάνει τα στραβά μάτια στον επιχειρηματία που κάνει την εισαγωγή και διύλιση φθηνότερα άλλα εξακολουθεί και πουλάει στην παλιά τιμή, γιατί έτσι εισπράττει μεγαλύτερους φόρους μιας και ο φόρος είναι αναλογικός (ποσοστό) επί της τιμής του πετρελαίου και ο δε επιχειρηματίας απολαμβάνει τα μεγαλύτερα (παράνομα) κέρδη του αγοράζοντας το βαρέλι 35 δολάρια αντί 120 πέρυσι . Βέβαια αυτό το παιχνίδι γίνεται εις βάρος του κόσμου...άλλα όλα τα παιχνίδια εις βάρος μας γίνονται..οπότε..
 
Απάντηση: Re: Η συνεχιζόμενη απάτη με την τιμή της βενζίνης

Μας κόψαν τα τσιγάρα,μας κόψαν την βενζίνη,τουλάχιστον μας άφησαν την αξιοπρέπειά μας όπως είπε και ο ανεκδιήγητος ΓΙΑΝΗΣ.