Η ΤΑΙΝΙΑ ...!!!

Stellios papa

AVClub Fanatic
17 June 2006
11,384
Ελλαδα
nyet39102071834.hmedium.jpg




O εικονιζομενος κυριος λεγεται Florian Henckel von Donnersmarck
Ειναι το μελλον του ευρωπαικου κινηματογραφου

Στο διαλειμμα της ταινιας καποιος κυριος εκανε παρατηρηση στον υπευθυνο της αιθουσας
- Η εικονα προβολης ειναι απαραδεκτη..!!

Δεν ειχε καταλαβει οτι τα αριστουργηματα του κινηματογραφου δεν ειναι
Ωραια χρωματακια εφε και ηχος

Η καλυτερη ταινια της φετεινης χρονιας λεγεται

DAS LEBEN DER ANDEREN


ακομα δεν την εχετε δει ?


film1.jpg
 
Last edited:
ωστε δεν βρεθηκε καποιος να εχει δει την ταινια ...?
κανεις δεν παει σινεμα.?
η ταινια λεγεται OI ZΩΕΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ
 
Στο Αθηνόραμα, όταν κοίταξα, τη βαθμολογούσαν όλοι με 4 αστέρια και πάνω. Όπως πάντα σε τέτοιες περιπτώσεις, κράτησα μικρό καλάθι. Καλά να πάθω, γιατί δεν είχα που να βάλω τα κεράσια... ;)

Σενάριο (ιδέα και εκτέλεση), ηθοποιία, σκηνοθεσία, φωτογραφία... τι να πρωτοπεί κανείς; Για να μην πω ότι κλείνει το μάτι, μεταξύ άλλων, σε θεατρόφιλους και μουσικόφιλους.
 
Εχω ακούσει τα καλύτερα, από ανθρώπους που εμπιστεύομαι την γνώμη τους... Χρόνο περιμένω να βρω, για να την δω... :slapface:
 
Στο Αθηνόραμα, όταν κοίταξα, τη βαθμολογούσαν όλοι με 4 αστέρια και πάνω. Όπως πάντα σε τέτοιες περιπτώσεις, κράτησα μικρό καλάθι. Καλά να πάθω, γιατί δεν είχα που να βάλω τα κεράσια... ;)

Σενάριο (ιδέα και εκτέλεση), ηθοποιία, σκηνοθεσία, φωτογραφία... τι να πρωτοπεί κανείς; Για να μην πω ότι κλείνει το μάτι, μεταξύ άλλων, σε θεατρόφιλους και μουσικόφιλους.

Λευτερη δεν καταλαβαινω τι λες..θεατροφιλοι μουσικοφιλοι..??
 
Στην ταινία βλέπουμε δύο θεατρικές παραστάσεις του ίδιο κειμένου (μία λίγο μετά την αρχή και μία προς το τέλος). Η αντίθεση είναι καταπληκτική. Επίσης ένα μουσικό κομμάτι γίνεται η αφορμή για την ανατροπή. Πολύ δυνατή σκηνή. Δε γίνομαι πιο αναλυτικός για να μην το χαλάσω σε αυτούς που δεν την έχουν δει.
 
Την είδα πριν δυο βδομάδες...πολύ καλό σενάριο και εξαιρετική η ερμηνεία του πρωταγωνιστή, σίγουρα δεν "πετάς" άσκοπα τις 2.5 ώρες σου...
 
Στην ταινία βλέπουμε δύο θεατρικές παραστάσεις του ίδιο κειμένου (μία λίγο μετά την αρχή και μία προς το τέλος). Η αντίθεση είναι καταπληκτική. Επίσης ένα μουσικό κομμάτι γίνεται η αφορμή για την ανατροπή. Πολύ δυνατή σκηνή. Δε γίνομαι πιο αναλυτικός για να μην το χαλάσω σε αυτούς που δεν την έχουν δει.

:grinning-smiley-043 Λευτέρη, πολύ εύστοχο!

Έψαχνα κατά καιρούς το νήμα να δω μήπως είχε αναφέρει κανείς την ταινία και απογοητεύτηκα που δεν έβρισκα τίποτε. Τελικά έγραψε ο Στέλιος, με άλλον τίτλο.

Την ταινία την είδα πριν τρεις Κυριακές στο ΑΣΤΥ στην Κοραή. Είχε ενδιαφέρον να κοίταζες τα πρόσωπα των ανθρώπων που έβγαιναν από την αίθουσα μετά την προβολή. Αν και λίγοι από μας είχαν τη δυνατότητα να το κάνουν γιατί προσπαθούσαμε να τα κρύψουμε. Τουλάχιστον όσοι ανήκαν στη γενιά του '80 και πριν.

Ο ρόλος και η ερμηνεία του πράκτορα είναι συγκλονιστική και αβάσταχτα πυκνή στην λιτότητα της.
 
Θα συμφωνήσω, ο Ulrich Muehe στο ρόλο του πράκτορα είναι ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟΣ !! Εν γένει όμως οι ερμηνειες είναι απίστευτες, από τους πρώτους ως και τους τελευταίους ρολους.
Αν προσθέσεις το εξαίρετο σενάριο, την ικανή σκηνοθεσία, την σωστά επιλεγμένη μουσική επένδυση και αυτήν την "ατμόσφαιρα" που κακά τα ψέματα συναντάς μόνο σε ευρωπαϊκές ταινίες, μάλλον μιλάμε για ένα αριστούργημα.
Την ολοκλήρωσα προ πέντε λεπτών και σπεύδω να γράψω το παρόν.
Και να σκεφτει κανείς ότι την έβαζα να παίξει με ένα σχετικό σκεπτικισμό !
ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να τη δείτε !
 
Τώρα που τσίμπησε και το Oscar θα την δουν περισσότεροι. Στη Θεσσαλονίκη παίζεται μόνο σε έναν κινηματογράφο ( Μακεδονικό) εδώ και πολύ καιρό και απ ότι φαίνεται θα βγάλει την σεζόν με αυτήν.
 
Ξέρετε τι μου έκανε εντύπωση ;

Διάβαζα στο "Ε" της Κυριακάτικης Ελευθεροτυπίας , μιά συνέντευξη του Gert Hof , Ανατολικογερμανού ( το τονίζω αυτό ) αρχιτέκτονα του φωτός ( σκηνοθετεί φωτισμούς σε δημόσιους και ιδιωτικούς χώρους και είναι θεατρικός συγγραφέας και σκηνοθέτης ) .

Τον ρωτά λοιπόν ο δημοσιογράφος αν είδε την ταινία και αν του άρεσε . Η απάντηση του Hof καταπέλτης ." Πήγα και την είδα με ένα φίλο μου. Οχι δεν μου άρεσε. Βγαίνοντας αναρωτηθήκαμε : Αραγε ποιός είναι χορηγός αυτής της ταινίας ; Μήπως η ίδια η Στάζι ; ...Ο σκηνοθέτης είναι Δυτικογερμανός και δεν έχει ιδέα για το θέμα . . . Η ταινία είναι εκτός πραγματικότητας . Σαν να κάνεις μιά ταινία για το Αουσβιτς και να επικεντρωθείς μόνο σε έναν καλό Γερμανό αξιωματικό των Ες-Ες , αποσιωπώντας ότι σε αυτόν τον τόπο κάηκαν ζωντανοί χιλιάδες άνθρωποι " .


Ενδιαφέρουσα άποψη , ειδικά όταν προέρχεται από κάποιον που σε ηλικία 15 ετών φυλακίστηκε από την Στάζι επί 1,5 χρόνο .
 
Εχμ... δηλαδή υπάρχουν κάποιοι που από τη συγκεκριμένη ταινία κατάλαβαν ότι η Στάζι ήταν γεμάτη καλούς ανθρώπους; Καμιά φορά, όταν επικεντρώνεσαι στην εξαίρεση, επιβεβαιώνεις τον κανόνα. Τόσο δύσκολο είναι αυτό;
 
Οι ενέργειες αυτού του ανθρώπου υπαγορεύονταν από ένα εσωτερικό σύστημα αξιών, που σ' όλη τη διάρκεια της ταινίας δεν άλλαξε στο παραμικρό. Όταν επεδείκνυε ζήλο στα καθήκοντα του και όταν τα παραβίαζε υπεράσπιζε τα ίδια πράγματα. Γι' αυτό στο τέλος αποσύρθηκε στην ανωνυμία του ταχυδρόμου.
 
Ανεξαρτητως της ιστορικης αξιας της ταινιας, για μενα ηταν μαλλον η καλυτερη του 2006. Επιπλεον ομως, συμφωνω πως δεν ωραιοποιησε καθολου τη Σταζι. Το αντιθετο μαλιστα. Απλως εδειξε πως και εκει υπηρχαν μερικοι κανονικοι ανθρωποι. Με την πρωτη ευκαιρια θα την ξαναδω.
 
Μόλις γύρισα από το «ΑΣΤΥ», που επιτέλους είδα αυτή την ταινία. Φυσικά δεν θα μπορούσα κι εγώ να της δώσω άλλο χαρακτηρισμό από:
!!-ΚΑ-ΤΑ-ΠΛΗ-ΚΤΙ-ΚΗ-!!
Αλλά.....
Θα ήταν μεγάλη παράβλεψη και αδικία να μην αναφέρουμε εδώ τον «Κόστα Γαβρά» ο οποίος προηγήθηκε σε ανάλογη ταινία – L’AVEU (η ΟΜΟΛΟΓΙΑ) - το 1970, σε εποχή δύσκολη για την καριέρα του, όταν οι δήθεν προοδευτικοί θα μπορούσαν να τον είχαν στραγγαλίσει – και το προσπάθησαν – καλλιτεχνικώς.
Όσο για τον πράκτορα της Στάζη και την μεταστροφή του, σας παραπέμπω στο βιβλίο: «Το λάθος» του Σαμαράκη.