Η USPS δεν σκανάρει tracking numbers από Ελλάδα

stonecityboys

AVClub Enthusiast
6 October 2008
867
Future World!!!
Καλησπερα παιδια

Για να ξερετε...δεν το εχω δει να το αναφερει καποιος....

Η USPS ΔΕΝ ΣΚΑΝΑΡΕΙ TRACKING NUMBERS ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ


Εχω "χασει" 2 αντικειμενα γιατι το αντικειμενο "δεν" εχει φτασει.

Εαν πατε να κανετε αναζητηση στο site της USPS θα σας βγαλει ενα μηνυμα το οποιο λεει οτι δεν ειναι δυνατη η αναζητηση απο την Ελλαδα...
mad.png
"USPS Tracking[SUP]™[/SUP] is unavailable for this product for GREECE." (ΔΕΝ εννοει οτι η υπηρεσια δεν ειναι δυνατη λογο του οτι η IP ειναι απο Ελλαδα)


Κοινος οποιος στελνει (εαν στελνει) αμερικη με συστημενο να ξερει οτι ΜΟΝΟ μεσω ΕΛΤΑ και ΜΟΝΟ μεχρι να φυγει απο Ελλαδα ειναι δυνατο να γινει tracking....μετα??? κλαψτα Χαραλαμπε.
Αντε να σε πιστεψουν....δηλ μπορει να το παραλαβει και να σου ΑΝΕΤΑ οτι δεν το εχει αφου δεν φαινεται πουθενα...

Σε ερωτηση μου στο ταχυδρομειο στο τηλ 2103353100 μου ειπαν οτι τους εχουν ενημρωσει εδω και ενα μηνα απο την USPS οτι παυει να σκαναρει αριθμους απο Ελλαδα.
Για το ποσο θα κρατησει ουδεν σχολιον...(σσ. δεν μπορουσαν να το βγαλουν ανακοινωση οι του Ελτα να ξερουμε??? γμτ)
 
Re: Η USPS ΔΕΝ ΣΚΑΝΑΡΕΙ TRACKING NUMBERS ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ

Ναι καλά κάνεις και το αναφέρεις.
Να λές στους παραλήπτες σου το ακόλουθο κείμενο για να τους βοηθάς και οτι τα registered packages απλα ΔΕΝ χάνονται.

Since last Friday 10/16/2015, the USPS website is giving failures like “USPS Tracking™ is unavailable for this product for <country>”, and many tracking numbers of packages sent thru “International Standard Airmail” are not being shown on their website.

This does not mean there is a problem with the packages sent by our company, or the tracking numbers are wrong. This is a problem that affect only the USPS website.

All deliveries are being conducted on time and the tracking numbers provided by us are correct.

We hope they solve this problem as soon as possible, but for now you cannot track your parcel using the USPS website.

If you want to know where is your parcel at the moment, we recommend you to call the local post office and ask for your parcel by phone. Giving telephonically the tracking number provided from us it will allow you to know where is your parcel at the moment.

Follow this link http://blog.easybuypharma.com/how-to-find-a-local-usps-post-office/ to find detailed information about how you can find the phone number of your local USPS post office.

Remember to call to the local office phone number and not to the “official” USPS number (800-ASK-USPS / 800-275-8777). If you call to the “official” number you will be attended by an automatic system and it will give you the same information available on their website. You need to call to a local phone number to be assisted by an employee because they are able to search personally your item status using the tracking number provided by us.

It does not matter if you call to an office that is not assigned to make your deliver. Any USPS carrier will be able to give information about your parcel.
 
Re: Η USPS ΔΕΝ ΣΚΑΝΑΡΕΙ TRACKING NUMBERS ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ

Ναι καλά κάνεις και το αναφέρεις.
Να λές στους παραλήπτες σου το ακόλουθο κείμενο για να τους βοηθάς και οτι τα registered packages απλα ΔΕΝ χάνονται.

Since last Friday 10/16/2015, the USPS website is giving failures like “USPS Tracking™ is unavailable for this product for <country>”, and many tracking numbers of packages sent thru “International Standard Airmail” are not being shown on their website.

This does not mean there is a problem with the packages sent by our company, or the tracking numbers are wrong. This is a problem that affect only the USPS website.

All deliveries are being conducted on time and the tracking numbers provided by us are correct.

We hope they solve this problem as soon as possible, but for now you cannot track your parcel using the USPS website.

If you want to know where is your parcel at the moment, we recommend you to call the local post office and ask for your parcel by phone. Giving telephonically the tracking number provided from us it will allow you to know where is your parcel at the moment.

Follow this link http://blog.easybuypharma.com/how-to-find-a-local-usps-post-office/ to find detailed information about how you can find the phone number of your local USPS post office.

Remember to call to the local office phone number and not to the “official” USPS number (800-ASK-USPS / 800-275-8777). If you call to the “official” number you will be attended by an automatic system and it will give you the same information available on their website. You need to call to a local phone number to be assisted by an employee because they are able to search personally your item status using the tracking number provided by us.

It does not matter if you call to an office that is not assigned to make your deliver. Any USPS carrier will be able to give information about your parcel.

ΒΡΕ ΦΙΛΕ!!!!
Σε ευχαριστω παρα πολυ!!!
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ...:grinning-smiley-043

Μονο και μονο που μπηκες στην διαδικασια να γραψεις ολο αυτο, ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΤΙΜΩ ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ...

:ernaehrung004:
 
Το σκανάρισμα έπρεπε να το κάνει η Ελλάδα και να το δίνει στους άλλους, όχι η USPS.
Η Αλβανία και η Ζάμπια έχουν την υπηρεσία, η Ελλάδα όχι ακόμη...

http://faq.usps.com/?articleId=1437076354655

Why can’t I get USPS tracking and delivery information on registered mail items sent from every country in the world?
Each country’s ability to perform barcode scanning and to provide those scans electronically to the Postal Service is unique to that country. Many countries are unable to provide this service or prefer not to provide it.


Is there anything the Postal Service can do to encourage other countries to provide scanning information?
Yes, and we are doing it. The Postal Service participates with groups of international postal operators to share tracking and delivery information for registered items. By doing this, we hope this will motivate other foreign, postal operators to join so that tracking and delivery information will eventually be available to and from every country.


So, the countries listed above are the only foreign partners that currently provide the Postal Service with tracking and delivery information on inbound registered items?
Yes, this list represents all the countries where postal operators participate, along with the Postal Service, in the groups committed to providing tracking and delivery information. This participation improves the quality of the worldwide postal network.
 
και που/πως μπορουμε εμεις να "πιεσουμε" την ολη κατασταση? οεο???
Εννοω πως μπορουμε να πιεσουμε τα ΕΛΤΑ να κανουν το ιδιο?

-----------------------------------------
ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ
Μετα απο τηλ επικοινωνια (ας ειναι καλα ο δωρεαν μηνας για κλησεις του skype) με την USPS μου ειπαν οτι αυτο δεν ειναι προβλημα τους αλλα δεν δινουν στοιχεια τα αλλα ταχυδρομεια και γιαυτο γινεται αυτο.
 
Το σκανάρισμα έπρεπε να το κάνει η Ελλάδα και να το δίνει στους άλλους, όχι η USPS.
Η Αλβανία και η Ζάμπια έχουν την υπηρεσία, η Ελλάδα όχι ακόμη...

Όπως δεν την έχουν η Ισπανία, Πορτογαλία, Νορβηγία, Αυστραλία, Νέα Ζηλανδία και άλλες. Βασικά από τις 200τόσες χώρες του πλανήτη μόνο καμιά 60αριά συμμετέχουν.
 
Καλημερα παιδια...

Εσεις ΤΙ καταλαβαινετε απο τα παρακατω ? γιατι εγω καπου το "χανω"..εχετε δει εσεις καποιο αντικειμενο μεσω της σελιδας των ελτα να βγαζει οτι παραδοθηκε Η οτι ειναι στο ταδε μερος Η κατι τετοιο? γιατι εμενα μου τα εμφανιζει ΜΟΝΟ μεχρι να φυγουν απο Ελλαδα...
Ειμαι καπου λαθος?


ΥΓ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΠΡΟς ΤΑ ΠΑΝΩ

Αγαπητέ κύριε,



Σε συνέχεια της επικοινωνίας μας και σύμφωνα με ενημέρωσή μας από αρμόδια στελέχη της Εταιρείας μας, σας διευκρινίζουμε ότι από τις 25.10.2015 για τα εξερχόμενα συστημένα και ασφαλισμένα προς Αμερική, θα υπάρχει καταγραφή της διαχείρισής και επίδοσής τους στην χώρα προορισμού στο Track & Trace των ΕΛΤΑ.





Με εκτίμηση,




Ελληνικά Ταχυδρομεία Α.Ε.

Διεύθυνση Δικτύου Λιανικής και

Εξυπηρέτησης Πελατών

Τομέας Εξυπηρέτησης Πελατών

Hellenic Post Customer Service

Adrianoupoleos 45 - 160 70 Kesariani, Greece

Tel: +30 800 11 82000 - 2103353100 - 2103353777

e-mail: [email protected]




Sent: Wednesday, November 18, 2015 7:10 PM
To: Χρήστης ΚΕΠΕΠ 07
Subject: Σχετ: Σχετ: USA Official Scanning information issue



Σας ευχαριστω και παλι για την απαντηση σας,



τι θελετε να πειτε με το "....όταν πραγματοποιείται επίδοση συστημένου ταχυδρομικού αντικειμένου στις ΗΠΑ αυτή η απεικονίζεται στο ηλεκτρονικό σύστημα παρακολούθησης ταχυδρομικών αντικειμένων της εταιρείας μας..."??

Αφου ΔΕΝ εμφανιζει εαν το εχει παραλαβει καποιος η οχι.Η αναζητηση σταματαει στην εξοδο της Ελλαδος.

Εχω στειλει παρα πολλα και παρακολουθω συνεχεια την αναζητηση μεσω των ΕΛΤΑ και των αλλων διεθνων σελιδων, αλλα ποτέ δεν μου εχει εμφανισει στην σελιδα των ΕΛΤΑ οτι το αντικειμενο εχει παραδοθει Η οχι.Το μονο που εμφανιζει ειναι οτι εγινε παραλαβη απο το ταχυδρομειο και τελος οτι πηγε στο αεροδρομιο και εφυγε...τιποτα αλλο..κανω λαθος?



Συγνωμη αλλα ισως καταλαβαινω κατι λαθος...?

ΥΓ εγω δεν ειπα οτι εχει ευθυνη τα ΕΛΤΑ εαν τα εχουν ανεβασει η οχι τα στοιχεια τα αλλα ταχυδρομεια, απλα προσπαθω να βρω μια ακρη ετσι ωστε να ξερω τι να πω στα ατομα που στελνω.



Συγνωμη εαν εγινε η οποια παρεξηγηση...



Ελπιζω σε απαντηση σας



Thank you in advance



Απο: Χρήστης ΚΕΠΕΠ 07 <[email protected]>

Στάλθηκε: 2:17 μ.μ. Τετάρτη, 18 Νοεμβρίου 2015
Θέμα: RE: Σχετ: USA Official Scanning information issue



Αγαπητέ κύριε,



Όπως σας έχουμε ήδη ενημερώσει όταν πραγματοποιείται επίδοση συστημένου ταχυδρομικού αντικειμένου στις ΗΠΑ αυτή η απεικονίζεται στο ηλεκτρονικό σύστημα παρακολούθησης ταχυδρομικών αντικειμένων της εταιρείας μας. Επίσης σας ενημερώνουμε ότι τα Ελληνικά Ταχυδρομεία δεν φέρουν ευθύνη και τις όποιες ελλείψεις στις καταχωρήσεις ξένων ταχυδρομικών Υπηρεσιών.





Με εκτίμηση,





Ελληνικά Ταχυδρομεία Α.Ε.

Διεύθυνση Δικτύου Λιανικής και

Εξυπηρέτησης Πελατών

Τομέας Εξυπηρέτησης Πελατών

Hellenic Post Customer Service

Adrianoupoleos 45 - 160 70 Kesariani, Greece

Tel: +30 800 11 82000 - 2103353100 - 2103353777

e-mail: [email protected]