Σε δοκιμές λοιπόν που έκανα φάνηκε ότι όταν τροφοδοτείται ο δορυφόρος ανεξάρτητα από το sub, δηλαδή κατ' ευθείαν από τον ενισχυτή με ένα ζεύγος για το ribbon και ένα για τους κοινούς ακροδέκτες midrange-tweeter, ο ήχος αλλάζει δραματικά, αποβάλλοντας την τσίγκινη γεύση των μεσαίων και καθαρίζοντας κατά τρόπο απρόσμενο τις υψηλές! Βέβαια και σε μετρήσεις με ντεσιμπελόμετρο, και με βάση και την καμπύλη απόκρισης του ηχείου που θα παραθέσω ποιό κάτω, φάνηκε ότι για να επέλθει εκ νέου ισορροπία στον ήχο, (για τα γούστα μου και για τον χώρο μου), και με βάση την αναλογία 1Ωμ = 0,8-0,9 db στο συγκεκριμένο σύστημα, χρειάστηκαν και δύο αντιστάσεις, μία 5 Ωμ για τον κλάδο του ribbon και μία 3,2 Ωμ, (το ,2 δεν το επέλεξα, απλά τα "τουβλάκια" έτσι παραδίδονται), για τον κλάδο mid-tweeter.
Nα υπογραμμίσω ότι εδώ, λόγω ειδικών συνθηκών, η μεγάλη βελτίωση δεν οφείλεται μόνο στα, αμφιλεγόμενα συχνά, αποτελέσματα της διπλο, τριπλο στην συγκεκριμένη περίπτωση, καλωδίωσης αλλά και στην ολοκληρωτική κατάργηση ενός κλάδου του crossover που δείχνει να είναι λίγο .... άτακτο!