Ηχεία με ανάλυση σε χαμηλές εντάσεις...

Re: Απάντηση: Ηχεία με ανάλυση σε χαμηλές εντάσεις...

Ε πόσο χαμηλά θα ακούς βρέ Στέργιε;Ούτε 65-70 db;
Τότε μην ακούς καλύτερα:flipout:

Ενας πραγματικά καλό ζευγάρι ενισχυτή κι ηχείων, στις παραπάνω εντάσεις παίζει ικανοποιητικά.Οι παλιοί ολοκληρωμένοι φθηνοί ενισχυτές είχαν μέν το μαραφέτι αλλά δεν είχαν κι άκρα έτσι κι αλλιώς.Ολοι οι τότε ιδιοκτήτες τους δούλευαν,ακόμα και στα πάρτυ με το L on,ακριβώς για να καλύπτουν αυτό που έλειπε(έτσι έκαιγαν και τα ηχεία τους).

καμμια σχεση....το loudness ηταν να ακουει κανεις σε χαμηλες εντασεις
το εγραφε και στις οδηγιες .Αλλωστε ακομα και τωρα βγαινουν ενισχυτες και προενισχυτες με loudness.(σεαγορες οπωςη ιαπωνια οπου ειναι μικρα τα διαμερισματα )
c-2000.jpg

e-213.jpg
 
Φίλοι μου, συγγνώμη για την παρανόηση, φταίω εγώ. Στην πραγματικότητα τα ποστς 16 και 17 έπρεπε να είναι ένα, ως εξής:
Δεν επαρκεί το loudness effect στις πραγματικά χαμηλές εντάσεις...καμμίας άλλης λύσης εκτός από ισοστάθμιση. Απλά, τα αυτιά μας δεν ακούν τα άκρα όταν οι εντάσεις είναι χαμηλές. Δεχτείτε το.

Το loudness σαφώς και είναι φτειαγμένο για τις χαμηλές εντάσεις, όπως λέει ο christos. Και ποσοτικά επαρκεί.
Μόνο που ποιοτικά, βασίζεται σε καμπύλες-μέσους όρους, που βγήκαν με στατιστικό τρόπο, και έτσι συνήθως απέχει από την ευαισθησία του καθενός απο εμάς ξεχωριστά. Επίσης όταν δεν είναι μεταβλητό, είναι ρυθμισμένο σωστά για μία μόνο χαμηλή ένταση, που ο κατασκευαστής του ενισχυτή υποθέτει ότι θα χρησιμοποιηθεί. Επί πλέον ανακατεύεται με συχνότητες που αλληλοεπιδρούν έντονα με τον χώρο ακρόασης.
Το αποτέλεσμα είναι σπάνια να ικανοποιεί. Εγώ προσωπικά μία και μοναδική φορά συνάντησα loudness που να με ικανοποιεί, σε έναν ταπεινό Yamaha AX596. Και ήταν αυτόματα μεταβαλλόμενο. Και σε χώρο απαλλαγμένο συντονισμών στα μπάσα...
 
figure7.gif

Για να έχουμε μιά καλύτερη αίσθηση,περί του θέματος.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Ηχεία με ανάλυση σε χαμηλές εντάσεις...

καμμια σχεση....το loudness ηταν να ακουει κανεις σε χαμηλες εντασεις
το εγραφε και στις οδηγιες .Αλλωστε ακομα και τωρα βγαινουν ενισχυτες και προενισχυτες με loudness.(σεαγορες οπωςη ιαπωνια οπου ειναι μικρα τα διαμερισματα )
View attachment 23686

View attachment 23687

Τι καμία σχέση;Λέω,ότι επειδή οι τότε φθηνοί ενισχυτές(κι όχι μόνον),δεν είχαν άκρα,οι ιδιοκτήτες έβαζαν ρυθμιστικά και loudness πάντα στο on-ακόμα και στα πάρτυ.Γι αυτό ακριβώς,ήταν κι επιδημικό φαινόμενο τότε τα καμμένα ηχεία.
 
ενδιαφερον μεταξυ αλλων εχει κι αυτο
http://www.behringer.com/DSP8024/index.cfm?lang=ENG
View attachment 23668
δεν εχει κυκλφορησει ακομη ομως

Είχε κυκλοφορήσει πριν περίπου 10 χρόνια.. Ο απόγονός του είναι αυτό: http://www.behringer.com/DEQ2496/index.cfm?lang=ENG
το οποίο είναι ιδιαίτερα δημοφιλές και κάνει πραγματικά "παπάδες".
 
Απάντηση: Re: Ηχεία με ανάλυση σε χαμηλές εντάσεις...

Είχε κυκλοφορήσει πριν περίπου 10 χρόνια.. Ο απόγονός του είναι αυτό: http://www.behringer.com/DEQ2496/index.cfm?lang=ENG
το οποίο είναι ιδιαίτερα δημοφιλές και κάνει πραγματικά "παπάδες".

Πόσο κάνει Δημήτρη;
Ευκολία χειρισμού-ρυθμίσεων;
 
Εγώ το έχω περίπου 3 χρόνια.. τιμή αγοράς τότε 350 μαζί με το μετρητικό μικρόφωνο της Behringer. Τώρα από ότι βλέπω πωλείται περίπου στα ίδια χρήματα, ίσως λίγο παραπάνω.

Από ευκολία χρήσης, τα πράγματα είναι λίγο πιο περίπλοκα. Για αυτόν που γνωρίζει από επαγγελματικό ήχο είναι πολύ εύκολο στη χρήση. Για κάποιον που δεν έχει ξανά-ασχοληθεί με το άθλημα θα χρειαστεί διάβασμα αν θέλει να το εκμεταλλευτεί στο έπακρο. Αν ο λόγος χρήσης του είναι απλά το equalization, μπορεί να το δουλέψει ο οποιοσδήποτε με ελάχιστο διάβασμα.

Βασικό πλεονέκτημα του μηχανήματος είναι η διαφάνεια, ειδικά όταν παρεμβάλλεται σε ψηφιακό επίπεδο. Απλά δεν κάνει τις "ζημιές" που θα έκανε ένα αναλογικό processor.
 
Απευθύνομαι κατά βάση στους συμφορουμίτες-νυχτοπούλια...

Για πείτε, γνωρίζετε ηχεία που να βγάζουν αν όχι τα μέγιστα των δυνατοτήτων τους, ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό (85% και άνω, πχ) σε εντάσεις... υπόκρουσης;

Έτσι για ν' ακούμε καλά κι εμείς οι νυκτόβιοι!


Και κάποιες προϋποθέσεις: να μην είναι πολύ μεγάλα και να μπορούν να παίξουν και σχετικά δυνατά αν χρειαστεί (αλλιώς χαίρω πολύ... Quad).

Νομίζω ότι το Mobile fidelity oml-2,κάνει για την δουλειά που το θέλεις«σχόλιο απο το soundstage!» The OML-2s are "just fantastic for late-night listening at low volume levels."

http://www.soundstage.com/revequip/mfsl_oml2.htm
 
Η λύση φίλοι μου, είναι μία!

Παραμετρικό equaliser Tube Ultra-Q T-1951 της Behringer. Κόστος 170- Ευρώ από Ελλάδα, 100 το πήρα εγώ μεταχειρισμένο και ΣΩ-ΘΗ-ΚΑ.
Δεν έχω γράψει περισσότερα γιατί είναι πρόσφατο και δεν είχα χρόνο να το "παιδέψω" σε βάθος, αλλά οι πρώτες εντυπώσεις είναι θετικότατες.

Εν συντομία:
+-15db σε τέσσερεις μπάντες ρυθμιζόμενης κεντρικής συχνότητας και εύρους, συν ρυθμιζόμενη "λαμπίλα". Επίσης +-15db ρυθμιζόμενο gain.
Το σημαντικότερο: Hard wire bypass όλης της συσκευής, αλλά και κάθε μπάντας ξεχωριστά με μία κίνηση (διακόπτες).

Τι φτιανς:
Εκτός από την προφανή χρήση (παραμετρικό Eq - που εμένα αρχικά δεν με ενδιέφερε άμεσα), διαθέτεις ένα πανίσχυρο tone-control με αστείο κόστος! Που κάνει πράγματα που τα άλλα (όταν υπάρχουν)... δεν.
* Αντιμετωπίζεις τα σοφά πλάσματα που ρυθμίζουν τον ήχο στους ραδιoφωνικούς σταθμούς,
* αντιμετωπίζεις κακές ηχογραφήσεις, και...
* επιτέλους αποκτάς ρυθμιζόμενο loudness που κόβεις-ράβεις πάνω στα δικά σου αυτιά, χώρο και εντάσεις νυχτερινής ακρόασης και όχι στις γνωστές - στατιστικά βγαλμένες - καμπύλες total βρώμας. ΣΩ-ΝΕ-ΣΑΙ. Τέλος!

Πρώτες (πρόχειρες) ακουστικές εντυπώσεις:
* Το αγόρασα χωρίς να το παίρνω στα σοβαρά, αλλά τώρα αλλάζω στάση.
* Καμία σύγκριση ως προς την θολούρα, σε σχέση με τα παραδοσιακά ρυθμιστικά τόνου.
* Καμία απολύτως σύγκριση και ως προς το αποτέλεσμα. Ρυθμίζεις την περιοχή που εσύ θέλεις. Καθώς μάλιστα το συνηθίζεις, η ρύθμιση γίνεται όλο και πιο εύκολη - χειροκίνητη με άμεση δυνατότητα σύγκρισης λόγω των διακοπτών bypass, και όχι με τα σπαστικά μενού των ψηφιακών.
* Aν και οι τελεστικοί του είναι της πλακός, τελικά ο ήχος δεν επιβαρύνεται όσο φοβομουν αρχικά. Αυτά που διορθώνεις στις καταστάσεις που αναφέρω, είναι ασύγκριτα πιο σημαντικά. Αρκεί να μην το παρακάνεις. Που δεν το παρακάνεις, είναι εντυπωσιακό το αποτέλεσμα που φέρνουν ένα-δυό μόλις db στο σωστό σημείο!
* Σαφώς προτιμάει να κόβει, παρά να ενισχύει.
* Η ρυθμιζόμενη "λαμπίλα" του δεν με πολυεντυπωσίασε, αν και σε ορισμένα προγράμματα ταιρειάζει πολύ. Ακόμα όμως δεν έχω πειράξει τις μαμίσιες μεταχειρισμένες Sovtek 12AX7.
* Είναι ήσυχο!

Overall : Αγοράστε το !


Καλησπερα και χρονια πολλα.

Διαβαζω και εχω διαβασει πολλα θεματα που αναφερονται στο HI END και HI FI
του forum και μαλιστα οτι αφορα ηχεια γιατι ενδιαφερομαι για αγορα ηχειων.
Επειδη ομως το συγκεκριμενο Παραμετρικό equaliser Tube Ultra-Q T-1951 της Behringer με ενδιαφερει, (και χιλια συγνωμη για το ατοπο του θεματος της ενοτητας) θα σε παρακαλουσα να μου πεις αν υπαρχει καποιο σημειο προσβασης αγορας απο Ελλαδα.

Ευχαριστω
 
Είχε κυκλοφορήσει πριν περίπου 10 χρόνια.. Ο απόγονός του είναι αυτό: http://www.behringer.com/DEQ2496/index.cfm?lang=ENG
το οποίο είναι ιδιαίτερα δημοφιλές και κάνει πραγματικά "παπάδες".

θα το χτυπήσω τέλος του μήνα αν πάνε όλα καλά,,,αναμένετε εντυπώσεις...ο βασικός λόγος που το παίρνω είναι ότι δεν θέλω να αλλάξω ακομα ηχεία....ελπίζω να με βοηθήσει σε αυτό,,
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ηχεία με ανάλυση σε χαμηλές εντάσεις...

Τι καμία σχέση;Λέω,ότι επειδή οι τότε φθηνοί ενισχυτές(κι όχι μόνον),δεν είχαν άκρα,οι ιδιοκτήτες έβαζαν ρυθμιστικά και loudness πάντα στο on-ακόμα και στα πάρτυ.Γι αυτό ακριβώς,ήταν κι επιδημικό φαινόμενο τότε τα καμμένα ηχεία.

δηλαδη επειδη εχουν γκαζι τα αυτοκινητα με αποτελεσμα να στουκαρουν οσοι το παρακανουν ,
φταιει το γκαζι?:ADFADF1::HTEHETH63:
 
Last edited:
Είχε κυκλοφορήσει πριν περίπου 10 χρόνια.. Ο απόγονός του είναι αυτό: http://www.behringer.com/DEQ2496/index.cfm?lang=ENG
το οποίο είναι ιδιαίτερα δημοφιλές και κάνει πραγματικά "παπάδες".

ρωτηξα για το συγκεκριμενο που λες ,αλλα μου ειπαν οτι καταργηθηκε.
Υπεθεσα οτι το αλλο που ελεγε not avaιlable ειναι το νεο .Θενκς:bigcry:
 
Last edited:
και για να γινω πιο σαφης αγαπητε DIPIE, πραγματι συνεβαινε αυτο που λες
αν και μαλλον φταιγαν περισσοτερο τα λιγα βατ.Εχω την ευαισθησια με το λαουντνες διοτι θεωρω οτι κακως καταργηθηκε ,.
Το loudness θεωρω οτι ηταν μια ατελης εστω προσπαθεια να καλυφθει ο ακροατης για τις διαφορετικες αναγκες που προκυπτουν ακουγοντας μουσικη και εδειχνε ενα σεβασμο απο τον σχεδιαστη προς τον καταναλωτη.
Τα pure...στικα επιβληθηκαν λιγακι εκ του πονηρου....
 
Αγαπητε φιλε, πανω σε αυτο που ρωτησες για ηχεια που ακουγονται καλα σε χαμηλες σταθμες, αν και οπως πηγε η κουβεντα φοβαμαι θα ειμαι off topic...



Τα ηχεια με τον καταπληκτικοτερο ηχο σε χαμηλες σταθμες, με διαφορα απο οτιδηποτε εχω ακουσει ειναι τα

audiostatic


Δεν θα ξεχασω ποτε αυτον τον φανταστικο ηχο, σε χαμηλες σταθμες...
 
Αγαπητε φιλε, πανω σε αυτο που ρωτησες για ηχεια που ακουγονται καλα σε χαμηλες σταθμες, αν και οπως πηγε η κουβεντα φοβαμαι θα ειμαι off topic...



Τα ηχεια με τον καταπληκτικοτερο ηχο σε χαμηλες σταθμες, με διαφορα απο οτιδηποτε εχω ακουσει ειναι τα

audiostatic


Δεν θα ξεχασω ποτε αυτον τον φανταστικο ηχο, σε χαμηλες σταθμες...

Θυμασαι με τι ενισχυτικα ,πηγες επαιζαν?
 
Θυμασαι με τι ενισχυτικα ,πηγες επαιζαν?



με player ενα marantz kiss και ενισχυτη copland αν θυμαμαι καλα.

Αλλά και οταν τα συνδεσαμε με εναν parasound 1000Α επαιζαν απιστευτα τελεια.


Αυτα τα ηχεια παιζουν απιστευτα σε χαμηλες σταθμες.

Σημειωσε οτι η συνεισφορα των ηχειων στο τελικο ηχητικο αποτελεσμα ειναι παρα πολυ σημαντικη.


Αν ακουσεις μια ηλεκτρικη κιθαρα, πιατινια και μια φωνη σε χαμηλες εντασεις, θα παθεις τετοια πλακα, μα τετοια πλακα...


(δεν εχω καταστημα με συσκευες,στο λεω επειδη εχω παθει ζημια οταν ακουσα καποτε αυτα τα ηχεια σε ενα σπιτι φιλου)

Καποιος γνωστης των audiostatic μπορει να στο επιβεβαιωσει.
 
Re: Απάντηση: Re: Ηχεία με ανάλυση σε χαμηλές εντάσεις...

Πόσο κάνει Δημήτρη;
Ευκολία χειρισμού-ρυθμίσεων;

αχχχ...
δεν μας παρακολουθείς...:grandpa:
 
...και φυσικά το Loudness κακώς καταργήθηκε...

το αυτί δεν ακούει το ίδιο σε όλο το φάσμα σε όλα τα spl...

Δεν υπάρχει ενισχυτικό σήμερα που να μπορεί να παίζει σωστά σε όλες τις εντάσεις (σωστά = να το αντιλαμβάνεται το ίδιο το αυτί μας)