Ηχεία τύπου πάνελ, τι, πως και γιατί.

Έτσι λές, ε?
Έπειδή το έχω ακούσει το σύστημα, σε πληροφορώ ότι ''σκίζει''!
Θα τα πούμε αργότερα, ώρα γιά μουσική τώρα!!!
 
Εγώ πιστεύω ότι παίζει πολύ μεγάλο ρόλο η τοποθέτηση στο χώρο
Και η καλή οδήγηση από τον ενισχυτή
 
Re: Απάντηση: Ηχεία τύπου πάνελ, τι, πως και γιατί.

Έτσι λές, ε?
Έπειδή το έχω ακούσει το σύστημα, σε πληροφορώ ότι ''σκίζει''!
Θα τα πούμε αργότερα, ώρα γιά μουσική τώρα!!!

Καλά, δεν αποκλείω τίποτα.

Πάντως μ' αρέσει το πικαπάκι του.
AVID, λογικά με κανέναν SME θα είναι...
 
Re: Απάντηση: Ηχεία τύπου πάνελ, τι, πως και γιατί.

Εγώ πιστεύω ότι παίζει πολύ μεγάλο ρόλο η τοποθέτηση στο χώρο
Και η καλή οδήγηση από τον ενισχυτή

Ναι όλα παίζουν ρόλο, όπως και για όλα, όχι μόνο για 'πάνελ'.
Όσο για την τοποθέτηση, από τη δική μου πείρα με τα δικά μου, έχω να πω ότι δεν υπάρχει πρόβλημα όπως ακούω από άλλους.
Δεν ξέρω αν τελικά τα ηχεία ´πάνελ´ είναι όντως τοσο δύσκολα στην τοποθέτηση τους στο χώρο ή αν το όλον θέμα είναι ένας μύθος και διαδόσεις.Λ.Σ.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Ηχεία τύπου πάνελ, τι, πως και γιατί.

Ναι όλα παίζουν ρόλο, όπως και για όλα, όχι μόνο για 'πάνελ'.
Όσο για την τοποθέτηση, από τη δική μου πείρα με τα δικά μου, έχω να πω ότι δεν υπάρχει πρόβλημα όπως ακούω από άλλους.
Δεν ξέρω αν τελικά τα ηχεία ´πάνελ´ είναι όντως τοσο δύσκολα στην τοποθέτηση τους στο χώρο ή αν το όλον θέμα είναι ένας μύθος και διαδόσεις.Λ.Σ.

Νομίζω ότι κάποιο λάθος κάνεις δε είναι το ίδιο για όλα τα ηχεία
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ηχεία τύπου πάνελ, τι, πως και γιατί.

Νομίζω ότι κάποιο λάθος κάνεις δε είναι το ίδιο για όλα τα ηχεία
Ναι δεν είναι το ίδιο για όλα τα ηχεία. Όμως όλα τα ηχεία πρέπει να τα τοποθετήσουμε σωστά όπως και να τα οδηγήσουμε σωστά. όπως λες.. Αλλα παρουσιάζουν μεγαλύτερες δυσκολίες από άλλα. Λ.Σ.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ηχεία τύπου πάνελ, τι, πως και γιατί.

Ναι δεν είναι το ίδιο για όλα τα ηχεία. Όμως όλα τα ηχεία πρέπει να τα τοποθετήσουμε σωστά όπως και να τα οδηγήσουμε σωστά. όπως λες.. Αλλα παρουσιάζουν μεγαλύτερες δυσκολίες από άλλα. Λ.Σ.

Η επαρκής οδήγηση λύνει σημαντικά θέματα.......για παράδειγμα σε ένα παλλόμενο πατάρι (StepCom -ακρόαση Spectron Musician III signature) με ένα μεγάλο ηχείο των 500βατ καταφέραμε αξιοπρεπέστατο αποτέλεσμα χρησιμοποιώντας τα 600 βατ του Spectron Musician III sign.
 
Όχι φίλοι ΚΟΨ και Guybrush, στο York βρίσκεται το σύστημα και είναι φίλου, ο
οποίος είναι δικός μας (Έλληνας).
Ναι SME, τον IV φοράει το Avid, με κεφαλή Koetsu.
 
Κοιτάξτε κύριοι, επειδή γίνεται πολύς λόγος γιά την τοποθέτηση και
οδήγηση, επιτρέψτε μου να πω δυό κουβέντες. Είναι αλήθεια ότι όσων
αφορά στην τοποθέτηση, χρειάζονται χώρο και συγκεκριμένα, πίσω τους.
Συγκεκριμένη απόσταση όμως δεν υπάρχει, εξαρτάται από τα υπόλοιπα
χαρακτηριστικά του χώρου. Όσων αφορά τον χώρο στο πλάι τους, δεν
έχουν σχεδόν κανένα πρόβλημα, γιατί ο λοβός της ακτινοβολίας τους είναι
''8'' και είναι ελάχιστη η εκπεμπόμενη ενέργεια στα πλαίνά. Γιά να σας
δώσω να καταλάβετε με παράδειγμά, Έχω τα Quad ESL-63 Stacked, ο χώρος
μου είναι μόνο 17Τμ, απέχουν μεταξύ τους (απο κέντρο σε κέντρο) 2,2μ και
η βέλτιστη θέση ακρόασης (στο χώρο μου) γιά μουσική είναι στα 2,5μ από
το επίπεδο των ηχείων, ενώ γιά χρήση σε ταινίες, 3μ (και είναι τρομερή η
τονική διαφοροποίηση και το γέμισμα σε χαμηλό). Επίσης τα ηχεία απέχουν
από τον τοίχο πίσω τους 70εκ. Δηλάδή όπως καταλαβαίνετε όλα είναι
σχετικά.
 
Σε έναν άλλο χώρο πιθανόν (αν όχι σίγουρο) θα χρειαζόταν άλλου είδους
τοποθέτηση. Γιά την οδήγηση:Τα μαγνητοστατικά, είναι αναίσθητα (ευτυχώς
αντέχουν μπόλικη ισχύ) και πολύ δύσκολα σαν φορτία, συνήθως η ελάχιστη
εμπέδηση μπορεί να φτάνει και το 1,5Ohm σε κάποιες συχνότητες (συνήθως
στα πρίμα), έτσι απαιτούν ισχυρούς ενισχυτές (εννοείται, άψογους ηχητικά)
με τεράστια αποθέματα ισχύος και ρευμάτων και δυνατότητα λειτουργιας σε
πάρα πολύ χαμηλά φορτία <3Ohm τουλάχιστον. οι προηποθέσεις αυτές,
εννοείται ότι πρέπει να ισχύουν αν θέλουμε το βέλτιστο ηχητικό αλλά και
από θέμα εντάσεων, αποτέλεσμα. Τα ηλεκτροστατικά, έπισης αναίσθητα και
σε αρκετές περιπτώσεις αντέχουν λιγότερη ισχύ απο τα μαγνητοστατικά, σαν
φορτία είναι ''αμείληκτα'' όχι τόσο επειδή έχουν μικρή ελάχιστη εμπέδηση, όσο
ότι αυτή παίρνει πολλές φορές μιγαδικό χαρακτήρα και σε συνδυασμό με την
μεγάλη χωρητικότητα που παρουσιάζουν σαν φορτίο, είναι ιδανική συνταγή
γιά να ''γελιοποιήσουν'' αρκετά ενισχυτικά. Το καλό είναι ότι δεν χρειάζονται
τεράστια ισχύ (50 - 150Wrms είναι ότι πρέπει), αλλά θα πρέπει ο ενισχυτής
να είναι απόλυτα ''σταθερος'' και με μηδενικές ολισθήσεις φάσεις γιά να
μπορεί να ανταπεξέρθει. Προσωπικά (στα Quad τουλάχιστον) τα έχω δεί
πάρα πολλές φορές να ενεργοποιούν αναίτια τις προστασίες τους, λόγω
ασταθιών στους ενισχυτές που τα οδηγούσαν. Αυτά!!! Άλλος?
 
Όσον αφορά τα Audiostatic, πάνω κάτω ισχύουν τα ίδια στο θέμα της οδήγησης.

Επειδή είναι πολύ κατευθυντικά ηχεία, είναι ιδανικά για μικρούς χώρους, όπου υπάρχει μια μόνο θέση ακρόασης.

Η βασική τους διαφορά σε σχέση με άλλα ηλεκτροστατικά, είναι ότι η μεμβράνη τους είναι μονοκόμματη. Αυτό τους δίνει το πλεονέκτημα να μπορούν να αποδώσουν περισσότερο χαμηλό σε σχέση με άλλα ίδιας επιφάνειας μεμβράνης.

Επίσης, λόγω σχεδιασμού έχουν πολύ μεγάλο ύψος, οπότε δε χρειάζεται τόσο πολλή ακρίβεια στο ύψος της θέσης ακρόασης.

Τα έχω τοποθετημένα με απόσταση περίπου 1,75-1,80 από κέντρο σε κέντρο, 20 πόντους το καθένα από τα πλαϊνά και περίπου 1,5 μέτρο από τον πίσω τοίχο.

Επίσης, παρατήρησα ότι συμπαθούν πολύ τις λάμπες.
 
Ναι είναι αλήθεια, τα ES-100, παρότι μικρό μοντέλο κατεβαίνουν αρκετά
χαμηλά. Είναι δε και στενά, όχι σαν τις ''πόρτες'' τα δικά μου!
Τα ES-600, φτάνουν φλατ μέχρι τους 28Hz, αλλά είναι πολύ μεγαλύτερα!
 
Last edited:
Σε έναν άλλο χώρο πιθανόν (αν όχι σίγουρο) θα χρειαζόταν άλλου είδους
τοποθέτηση. Γιά την οδήγηση:Τα μαγνητοστατικά, είναι αναίσθητα (ευτυχώς
αντέχουν μπόλικη ισχύ) και πολύ δύσκολα σαν φορτία, συνήθως η ελάχιστη
εμπέδηση μπορεί να φτάνει και το 1,5Ohm σε κάποιες συχνότητες (συνήθως
στα πρίμα), έτσι απαιτούν ισχυρούς ενισχυτές (εννοείται, άψογους ηχητικά)
με τεράστια αποθέματα ισχύος και ρευμάτων και δυνατότητα λειτουργιας σε
πάρα πολύ χαμηλά φορτία <3Ohm τουλάχιστον. οι προηποθέσεις αυτές,
εννοείται ότι πρέπει να ισχύουν αν θέλουμε το βέλτιστο ηχητικό αλλά και
από θέμα εντάσεων, αποτέλεσμα. Τα ηλεκτροστατικά, έπισης αναίσθητα και
σε αρκετές περιπτώσεις αντέχουν λιγότερη ισχύ απο τα μαγνητοστατικά, σαν
φορτία είναι ''αμείληκτα'' όχι τόσο επειδή έχουν μικρή ελάχιστη εμπέδηση, όσο
ότι αυτή παίρνει πολλές φορές μιγαδικό χαρακτήρα και σε συνδυασμό με την
μεγάλη χωρητικότητα που παρουσιάζουν σαν φορτίο, είναι ιδανική συνταγή
γιά να ''γελιοποιήσουν'' αρκετά ενισχυτικά. Το καλό είναι ότι δεν χρειάζονται
τεράστια ισχύ (50 - 150Wrms είναι ότι πρέπει), αλλά θα πρέπει ο ενισχυτής
να είναι απόλυτα ''σταθερος'' και με μηδενικές ολισθήσεις φάσεις γιά να
μπορεί να ανταπεξέρθει. Προσωπικά (στα Quad τουλάχιστον) τα έχω δεί
πάρα πολλές φορές να ενεργοποιούν αναίτια τις προστασίες τους, λόγω
ασταθιών στους ενισχυτές που τα οδηγούσαν. Αυτά!!! Άλλος?


+1
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ηχεία τύπου πάνελ, τι, πως και γιατί.

Ε καλά τώρα...
Υπάρχουν ουκ ολίγα μέλη με σχετική εμπειρία.Κάποιοι με μεγάλη.Ας γράψουν λοιπόν σχετικά.

Σίγουρα υπάρχουν και μέλη που ξέρουν και έχουν εμπειρία αλλά πιστεύω οτι μία μεγάλη μερίδα στο κλάμπ ασχολείται μόνο με κουτιά.
Οι μη έχοντες εμπειρία,ευκαιρία να μάθουν κάποια πράγματα και να πάρουν ερεθίσματα.Ποιός ξέρει;

Κανένα πρόβλημα
Επειδή όμως υπάρχουν και άτομα τα οποία σίγουρα θα ήθελαν να μάθουν μερικά πράγματα γιατί να μην αρχίσουμαι απο την αρχή γιά και καταλάβουν και κάποιοι καινούργιοι στον χώρο???
γιά ποιό λόγο δηλαδή κάποιοι απο εμάς θεωρούν τα 2πολα καλύτερα απο τα κουτιά....και μετα να προχωρήσουμε στις διαφορές μεταξύ των 2πόλων
Αυτός είναι ο λόγος που γράφω και όχι το να γράψω όπως λέει ο Κ.Στεφανίδης