Ηχητικη ταυτοτητα κατασκευαστων.

Διυλίζουμε τον κόνωπα και καταπίνουμε τον ελέφαντα, νομίζω.
Θέλουμε να κολυμπάμε σε πολύ βαθειά νερά, ενώ μόλις που έχουμε μάθει να πλατσουρίζουμε. Μπαίνουμε σε τέτοιες λεπτομέριες που χάνουμε την ουσία. Ας μάθουμε πρώτα να ακούμε μουσική και μετά, γιατί όχι, βαθαίνουμε την κουβέντα όσο θέλουμε. Λ.Σ.
 
Διυλίζουμε τον κόνωπα και καταπίνουμε τον ελέφαντα, νομίζω.
Θέλουμε να κολυμπάμε σε πολύ βαθειά νερά, ενώ μόλις που έχουμε μάθει να πλατσουρίζουμε. Μπαίνουμε σε τέτοιες λεπτομέριες που χάνουμε την ουσία. Ας μάθουμε πρώτα να ακούμε μουσική και μετά, γιατί όχι, βαθαίνουμε την κουβέντα όσο θέλουμε. Λ.Σ.

Γινεσαι λιγο πιο σαφης ;
 
Γενικά θεωρώ άσκοπη μια συζήτηση όταν περιστρέφεται στο περί αντικειμενικότητας και υποκειμενικότητας, όταν η κατάσταση μπορεί να είναι φλου, όλοι έχουν δίκιο με τελικό συμπέρασμα ότι δεν αξίζει να βρούμε την υψηλή πιστότητα γιατί δεν μπορεί να υπάρξει, γιατί υπάρχουν μικρόφωνα, καλώδια κλπ κακά. Γιατί τα μόνιτορ ήταν τα Α και όχι τα Β, γιατί, γιατί, γιατί. Και είναι να απορεί κανείς γιατί απολαμβάνουμε την υψηλή πιστότητα, λες και δεν υπάρχει αλλά ανήκει στο χώρο της φαντασίας.
Όταν προσωπικά αναφέρομαι σε ηχογραφήσεις δεν εννοώ αυτές τις αφύσικες/τεχνητές που γίνονται σε κάποιον ανηχοϊκό θάλαμο, αλλά εκείνες που γίνονται σε αίθουσες συναυλιών με απλές τεχνικές ηχογράφησης όπως γίνονταν παλιά. Σε αυτές τις περιπτώσεις είμαστε όσο καλύτερα δυνατόν στο πραγματικό γεγονός και αν έχουμε εμπειτρίες ζωντανής ακουστικής μουσικής [όχι κονσόλες, μίκτες, ηχεία και άλλα γνωστά κακά κάποιων λάιβ], τότε μπορούμε να κρίνουμε μέσα από ένα καλό σύστημα αναπαραγωγής στο σπίτι μας αν είναι καλή ή όχι η ηχογράφηση και η κατασκευή των δίσκων. Είναι πολύ απλό το θέμα φτάνει μόνο να έχουμε την κατάλληλη παδεία που αξίζει κανείς να αποκτήσει αν θέλει να λέγεται χομπίστας/φιλόμουσος και όχι μηχανάκιας. Λ.Σ.
 
Δλδ. Λουκά όποιος δεν έχει την κατάλληλη παιδεία (η οποία είναι με βάση τα δικά σου κριτήρια) δεν μπορεί να λέγεται χομπίστας/φιλόμουσος.
 
Re: Απάντηση: Ηχητικη ταυτοτητα κατασκευαστων.

Δλδ. Λουκά όποιος δεν έχει την κατάλληλη παιδεία (η οποία είναι με βάση τα δικά σου κριτήρια) δεν μπορεί να λέγεται χομπίστας/φιλόμουσος.

Δε νομιζω να εννοει αυτο που λες, οπως το καταλαβαινω δηλαδη..

Υπαρχουν κ ανθρωποι οι οποιοι προσπαθουν καθε μερα να μαθαινουν, να ανακαλυπτουν , να γινονται ολοενα κ πιο πλουσιοι σε γνωση κ εμπειρια.
Προσπαθουμε να γινουμε οσο πιο φιλομουσοι γινεται.

Εξαλλου παντα ο Λουκας , οπως κ πολλοι αλλοι μου προτρεπουν προσωπικα να ακουω πολυ πολυ μουσικη , περα απο μηχανηματα κλπ.
 
Re: Απάντηση: Ηχητικη ταυτοτητα κατασκευαστων.

Δλδ. Λουκά όποιος δεν έχει την κατάλληλη παιδεία (η οποία είναι με βάση τα δικά σου κριτήρια) δεν μπορεί να λέγεται χομπίστας/φιλόμουσος.
Δεν χωράει στο νου μου ο χομπίστας που για μένα είναι και φιλόμουσος να μην ακούει ζωντανή μουσική ώστε να γνωρίζει τον ήχο των οργάνων ή πώς ακούγονται σε ομάδες ή και όλα μαζί. Το θεωρώ βασική προϋπόθεση στο στήσιμο ενός συστήματος αναπαραγωγής μουσικής. Τότε είναι που κανένας έμπορος δεν θα μπορεί να πουλήσει ό,τι αυτός θέλει. Το κριτήριο θα το έχει μόνο ο πελάτης. Έτσι επί τη ευκαιρία να συμφωνήσω με τον καλόβουλο διαβολάκο από το Χιούστον!!
Η παιδεία δεν έβλαψε ποτέ αυτόν που την απόκτησε. Είναι μια από τις ωραιότερες κατακτήσεις.
Τα κριτήρια της παιδείας δεν είναι υποκειμενικά, δεν τα θέτει κάποιος σύμφωνα με τα προσωπικά του πιστεύω, είναι αντικειμενικά κοινώς αποδεκτά. Αν μπλέξουμε στο υποκειμενικό τότε οι απαίδευτοι θα έχουν τόσο δίκιο όσο και οι παιδευμένοι!!!! Αλίμονό μας, μακρυά από τέτοια ισοπέδωση.Λ.Σ.
 
Last edited:
Γενικά θεωρώ άσκοπη μια συζήτηση όταν περιστρέφεται στο περί αντικειμενικότητας και υποκειμενικότητας, όταν η κατάσταση μπορεί να είναι φλου, όλοι έχουν δίκιο με τελικό συμπέρασμα ότι δεν αξίζει να βρούμε την υψηλή πιστότητα γιατί δεν μπορεί να υπάρξει, γιατί υπάρχουν μικρόφωνα, καλώδια κλπ κακά. Γιατί τα μόνιτορ ήταν τα Α και όχι τα Β, γιατί, γιατί, γιατί. Και είναι να απορεί κανείς γιατί απολαμβάνουμε την υψηλή πιστότητα, λες και δεν υπάρχει αλλά ανήκει στο χώρο της φαντασίας.
Όταν προσωπικά αναφέρομαι σε ηχογραφήσεις δεν εννοώ αυτές τις αφύσικες/τεχνητές που γίνονται σε κάποιον ανηχοϊκό θάλαμο, αλλά εκείνες που γίνονται σε αίθουσες συναυλιών με απλές τεχνικές ηχογράφησης όπως γίνονταν παλιά. Σε αυτές τις περιπτώσεις είμαστε όσο καλύτερα δυνατόν στο πραγματικό γεγονός και αν έχουμε εμπειτρίες ζωντανής ακουστικής μουσικής [όχι κονσόλες, μίκτες, ηχεία και άλλα γνωστά κακά κάποιων λάιβ], τότε μπορούμε να κρίνουμε μέσα από ένα καλό σύστημα αναπαραγωγής στο σπίτι μας αν είναι καλή ή όχι η ηχογράφηση και η κατασκευή των δίσκων. Είναι πολύ απλό το θέμα φτάνει μόνο να έχουμε την κατάλληλη παδεία που αξίζει κανείς να αποκτήσει αν θέλει να λέγεται χομπίστας/φιλόμουσος και όχι μηχανάκιας. Λ.Σ.

Mε ολο τον σεβασμο κυριε Στεφανιδη,αλλα σε μια συζητηση την οποια θεωρουμε ασκοπη,απλα δεν λαμβανουμε μερος.
Οσον αφορα την τεχνικη των παλιων ηχογραφησεων συμφωνω και συμφωνησα και σε προηγουμενο ποστ μαζι σας.Μην ξεχνατε ομως οτι εκεινη την χρυση εποχη,εκτος της απλης και αποτελεσματικης τεχνικης ηχογραφησεων,υπηρχαν και τα πλειστα ''ιερα τερατα'' στην μουσικη που κατα την αποψη μου σημερα δεν υπαρχουν η αν υπαρχουν ειναι μετρημενα.Μην μου πειτε οτι δεν παιζει ρολο στο πως δεχομαστε την μουσικη στο σπιτι η στο θεατρο.
Η υποκειμενικοτητα δεν λειπει απο πουθενα οταν μας αφορα προσωπικα.Ειναι ο ορισμος της αυτος.Αν δεν υπαρχει υποκειμενικοτητα στον τελικο ηχο ενος μηχανηματος τοτε δεν υπαρχει αποψη.Αυτο ηταν το ερωτημα του εγγραψαντος το θρεντ εξ αλλου.
Αν τελος νομιζετε οτι καποιοι απο εμας που συζηταμε σ αυτο το οχι ασκοπο κατα την αποψη μου θεμα στερουμαστε παιδειας,το σεβομαι οπως αλλωστε ωφειλω,ως αποψη και αυτο.Απλα να πω οτι καλο θα ηταν να ξεχωριζουμε την παιδεια απο το χομπυ.Και το θρεντ αυτο δεν ασχολειται εξ ορισμου περι παιδειας,αλλα περι αποψης,της αποψης η ηχητικης ταυτοτητας κατασκευαστων.
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Ηχητικη ταυτοτητα κατασκευαστων.

Η υποκειμενικότητα βολεύει μόνο αυτούς που θέλουν να πουλήσουν. Η αλήθεια είναι μία και ο μπακλαβάς γωνία.

Πριν τρεις βδομαδες ενας φιλος μου εφερε ενα κουτι μπακλαβαδες απο την Βηρυτο.Υποκειμενικα παντα μιλωντας ηταν ολοι καταπληκτικοι,και οι τετραγωνοι και οι στρογγυλοι.Εγω θα ελεγα οτι ο μπακλαβας ειναι ενας,απλα τον κοβεις σε οποιο σχημα σ αρεσει :chef::smile:
 
Mε ολο τον σεβασμο κυριε Στεφανιδη,αλλα σε μια συζητηση την οποια θεωρουμε ασκοπη,απλα δεν λαμβανουμε μερος.
Οσον αφορα την τεχνικη των παλιων ηχογραφησεων συμφωνω και συμφωνησα και σε προηγουμενο ποστ μαζι σας.Μην ξεχνατε ομως οτι εκεινη την χρυση εποχη,εκτος της απλης και αποτελεσματικης τεχνικης ηχογραφησεων,υπηρχαν και τα πλειστα ''ιερα τερατα'' στην μουσικη που κατα την αποψη μου σημερα δεν υπαρχουν η αν υπαρχουν ειναι μετρημενα.Μην μου πειτε οτι δεν παιζει ρολο στο πως δεχομαστε την μουσικη στο σπιτι η στο θεατρο.
Η υποκειμενικοτητα δεν λειπει απο πουθενα οταν μας αφορα προσωπικα.Ειναι ο ορισμος της αυτος.Αν δεν υπαρχει υποκειμενικοτητα στον τελικο ηχο ενος μηχανηματος τοτε δεν υπαρχει αποψη.Αυτο ηταν το ερωτημα του εγγραψαντος το θρεντ εξ αλλου.
Αν τελος νομιζετε οτι καποιοι απο εμας που συζηταμε σ αυτο το οχι ασκοπο κατα την αποψη μου θεμα στερουμαστε παιδειας,το σεβομαι οπως αλλωστε ωφειλω,ως αποψη και αυτο.Απλα να πω οτι καλο θα ηταν να ξεχωριζουμε την παιδεια απο το χομπυ.Και το θρεντ αυτο δεν ασχολειται εξ ορισμου περι παιδειας,αλλα περι αποψης,της αποψης η ηχητικης ταυτοτητας κατασκευαστων.
Δεν χαρακτήρισα ως άσκοπο το θέμα, αλλά είπα πότε γίνεται άσκοπη η συζήτηση.
Η όποια παιδεία διαθέτουμε μας είναι απαραίτητη για οτιδήποτε και φυσικά για το συγκεκριμένο χόμπυ. Το κατακριτέο είναι αν δεν επιθυμούμε να αποκτήσουμε ή να εμπλουτίσουμε αυτήν που έχουμε. Εδώ δεν υπάρχει τέλος, μόνο αρχή. Επιβάλλεται να έχουμε εμπειρίες ακροάσεων ζωντανής ακουστικής μουσικής αλλά και καλοστημένων συστημάτων φίλων, ανεξάρτητα από κατηγορία τιμής.
Φυσικά υπάρχει υποκειμενικότητα. Π.Χ αλλιώς θα ηχογραφούσε ο Wilkinson και αλλιώς ο Parker, αλλά οι ηχογραφήσεις και των δυο μας ικανοποιούν, μας μεταφέρουν στο πραγματικό γεγονός, παρά του ότι είναι διαφορετικά υποκείμενα και έχει ο καθένας την δική του άποψη. Αυτήν την υποκειμενικότητα που έχει ένα υπόβαθρο και μια παράδοση παιδείας την ασπάζομαι. Ελπίζω να έγινα κατανοητός. Δυστυχώς δεν έχω τον απαραίτητο χρόνο. Με πιέζει ο χρόνος για την έκδοση δύο βιβλίων. Λ.Σ.
 
Re: Απάντηση: Ηχητικη ταυτοτητα κατασκευαστων.

Δλδ. Λουκά όποιος δεν έχει την κατάλληλη παιδεία (η οποία είναι με βάση τα δικά σου κριτήρια) δεν μπορεί να λέγεται χομπίστας/φιλόμουσος.
Δημήτρη, χομπίστας/μηχανάκιας στα σίγουρα, αλλά όχι χομπίστας/φιλόμουσος. Λ.Σ.
 
Δεν χαρακτήρισα ως άσκοπο το θέμα, αλλά είπα πότε γίνεται άσκοπη η συζήτηση.
Η όποια παιδεία διαθέτουμε μας είναι απαραίτητη για οτιδήποτε και φυσικά για το συγκεκριμένο χόμπυ. Το κατακριτέο είναι αν δεν επιθυμούμε να αποκτήσουμε ή να εμπλουτίσουμε αυτήν που έχουμε. Εδώ δεν υπάρχει τέλος, μόνο αρχή. Επιβάλλεται να έχουμε εμπειρίες ακροάσεων ζωντανής ακουστικής μουσικής αλλά και καλοστημένων συστημάτων φίλων, ανεξάρτητα από κατηγορία τιμής.
Φυσικά υπάρχει υποκειμενικότητα. Π.Χ αλλιώς θα ηχογραφούσε ο Wilkinson και αλλιώς ο Parker, αλλά οι ηχογραφήσεις και των δυο μας ικανοποιούν, μας μεταφέρουν στο πραγματικό γεγονός, παρά του ότι είναι διαφορετικά υποκείμενα και έχει ο καθένας την δική του άποψη. Αυτήν την υποκειμενικότητα που έχει ένα υπόβαθρο και μια παράδοση παιδείας την ασπάζομαι. Ελπίζω να έγινα κατανοητός. Δυστυχώς δεν έχω τον απαραίτητο χρόνο. Με πιέζει ο χρόνος για την έκδοση δύο βιβλίων. Λ.Σ.

Ουτε εγω ειπα οτι χαρακτηρησατε ασκοπο το θεμα αλλα την συζητηση.
Το γεγονος οτι καποιοι δεν αναφερουν συστηματικα οτι ακουνε ζωντανη μουσικη επ ουδενι δεν πρεπει να εκλαμβανεται οτι δεν ακουνε.Αυτο απαντα και στο σχολιο σας περι της παιδειας τους.Μαλιστα,μερικοι εδω,οχι μονον ακουνε ζωντανη μουσικη,αλλα την ηχογραφουνε κιολας,μαθαινοντας ασφαλως μεσα απο αυτη την τριβη τα λαθη και τις εμπειριες τους.
Καλη δουλεια και καλη επιτυχια με την εκδοση των βιβλιων σας.
 
Last edited: