Ήχοι από το μακρυνο (?) παρελθόν.... hammond κανείς?

Πριν κάνα μισάωρο πήρα έναν δίσκο που έχω στην πατρίδα με κάπως πιο εύθυμο Hammond ρεπερτόριο.
Klaus wunderlich
παίζει το strangers in the night του Sinatra.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
επειδή μπερδεύτηκα λίγο, αυτό το όργανο στο συγκεκριμένο video, είναι κλώνος;

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
και απ' τους Dires Straights - walk of life.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Αυτό γράφει yamaha.
 
επειδή μπερδεύτηκα λίγο, αυτό το όργανο στο συγκεκριμένο video, είναι κλώνος;

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
άλλη φιλοσοφία, ευρωπαϊκός ήχος, μικρότερη εμπορική διάθεση, άλλο κοινό, περισσότεροι ήχοι αλλά αρκετά μακρυά από hammond. Για τον πολύ κόσμο διαφορές που δεν ενδιαφέρουν αλλά όχι το real thing
 
άλλη φιλοσοφία, ευρωπαϊκός ήχος, μικρότερη εμπορική διάθεση, άλλο κοινό, περισσότεροι ήχοι αλλά αρκετά μακρυά από hammond. Για τον πολύ κόσμο διαφορές που δεν ενδιαφέρουν αλλά όχι το real thing
Οι καλοί δίσκοι με 'τα βαριά ονόματα' είναι σπίτι ...
 
Θα το γράψω κι ας με κράξετε. Το αρχαίο πια 1980, με τα χρήματα που είχα μαζέψει από τις πρώτες μου δουλειές και με βοήθεια από τους γονείς μου, είχα αγοράσει ένα Β200. Ήθελα ένα όργανο εγγύηση, μετά από το CRUMAR (δεν θυμάμαι ποιο ήταν) το οποίο ναι μεν είχε drawbars για σύνθεση ήχου και percussion και vibrato κλπ. αλλά δεν ήταν Hammond. To B200, δεν ήταν του επιπέδου Β3, αλλά είχε ό,τι χρειαζόσουν. Και η χροιά...... Hammond. Είχε και control (On, Of, Fast/Slow ....)για συγκεκριμένο μοντέλο Leslie, το οποίο δεν μπόρεσα ν' αγοράσω ποτέ.
Θα πήγαινα στη δουλειά με αυτό και μ' ένα synthie μονοφωνικό και παράλληλα θα τα «χώναμε» με το γκρουπ.
Όνειρα.
Δυστυχώς ήταν ασήκωτο. Ιδίως για τα καλοκαιρινά live. Τον χειμώνα, το άφηνες στο χώρο που δούλευες και εντάξει, αλλά το καλοκαίρι; Αντιγράφω από μία ιστοσελίδα τον τελευταία γραμμή από τα χαρακτηριστικά.
"WEIGHT: 54 kg organ, 12kg Pedal board, 18.4 kg disassemblable stand"
Όσο και αν τα «είχα» τότε τα 54 κιλά, (πεντάλ και βάση δεν πιάνονται) δεν μπορούσες να κάνεις αυτή τη δουλειά συνέχεια. Όσοι έχουν δουλέψει επαγγελματικά καταλαβαίνουν.
Έτσι, με βαριά καρδιά το 1985 το έδωσα σε άλλο κατάστημα και πήρα ένα πολυφωνικό synthesizer μοδάτο της εποχής και έτσι τα σχεδόν 100 κιλά εξοπλισμού έπεσαν κάτω από 40.
Αυτό που με στενοχωρεί περισσότερο είναι ότι δεν είχα την ευκαιρία να το ξανακούσω με Leslie.
Εκτός από το κατάστημα που το είχα πάρει, δεν το ξανάκουσα. Και σίγουρα το Leslie στο Hammond είναι το 50%, προσωπικά πάντα.
Έτσι που τα έφερε η ζωή, τώρα θα μπορούσα να το κρατήσω αλλά.......
Εδώ τα χαρακτηριστικά του.
https://www.gennlab.com/b200.html
Και εδώ μία ηχητική γεύση.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Αυτά τα μωβ κουμπιά αριστερά, που ελέγχουν το Leslie, πόση δουλειά κάνουν πάνω στο παίξιμο!!!
Α βρε Supersonic, από 1986 έχω να το κουβεντιάσω! Τα σέβη μου(y)
 
Στην Ευρώπη αντίστοιχη δόξα με το Hammond γνώρισε η Ιταλική εταιρεία Farfisa με παρόμοιο ηχόχρωμα. Πολλά γνωστά group της εποχής χρησιμοποίησαν όργανα της Farfisa στις ηχογραφήσεις τους όπως οι Pink Floyd και οι B-52

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Υπήρχε και έκδοση με δύο κλαβιέ όπως το Hammond
 
  • Like
Reactions: #@george@# and Pleo
Δεν γνώριζα την ύπαρξή του. Με τόσες λυχνίες!!! Και χωρίς Drawbars. Αυτό κι αν είναι μουσείο!!!

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Στην Ευρώπη αντίστοιχη δόξα με το Hammond γνώρισε η Ιταλική εταιρεία Farfisa με παρόμοιο ηχόχρωμα. Πολλά γνωστά group της εποχής χρησιμοποίησαν όργανα της Farfisa στις ηχογραφήσεις τους όπως οι Pink Floyd και οι B-52

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Υπήρχε και έκδοση με δύο κλαβιέ όπως το Hammond
Άραγε να σχολιάσουμε ή ξεφεύγουμε απ' το νήμα; Επειδή ο τίτλος είναι :

"Ήχοι από το μακρινό (?) παρελθόν..." αλλά συμπληρώνει, Hammond κανείς?​

 
Αφιερωμένο στον superfly για το post 20.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Μήπως με κάτι τέτοια κατάστρεψε το δεξί του χέρι;
 
  • Love
Reactions: superfly
Άραγε να σχολιάσουμε ή ξεφεύγουμε απ' το νήμα; Επειδή ο τίτλος είναι :

"Ήχοι από το μακρινό (?) παρελθόν..." αλλά συμπληρώνει, Hammond κανείς?​


ας μην τα μπερδέψουμε
η φαρφίσα ήταν εντελώς άλλο κεφάλαιο, ιδιαίτερα λαμπρό στην ελληνική λαϊκή μουσική
ίσως σε άλλο νήμα
 
ας μην τα μπερδέψουμε
η φαρφίσα ήταν εντελώς άλλο κεφάλαιο, ιδιαίτερα λαμπρό στην ελληνική λαϊκή μουσική
ίσως σε άλλο νήμα
Μιλώντας για σύγχρονο ενδιαφέρον για το Hammond....
Tσιφ ρίξε μια....αυτιά σε αυτούς

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Δικά μας παιδιά, δίσκος που δεν έχει κλείσει μήνα ακόμα και-μεταξύ άλλων-έχει μπόλικο από δαύτο....
 
Last edited:
ας μην τα μπερδέψουμε
η φαρφίσα ήταν εντελώς άλλο κεφάλαιο, ιδιαίτερα λαμπρό στην ελληνική λαϊκή μουσική
ίσως σε άλλο νήμα
Πολύ σωστά. Όσο για το ... ιδιαίτερα λαμπρό στην ελληνική λαϊκή μουσική ... ε, αυτό ξανά πες το ή καλύτερα ξανά γράψε το!!!!!!
 
  • Like
Reactions: supersonic
Μιλώντας για σύγχρονο ενδιαφέρον για το Hammond....
Tσιφ ρίξε μια....αυτιά σε αυτούς

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Δικά μας παιδιά, δίσκος που δεν έχει κλείσει μήνα ακόμα και-μεταξύ άλλων-έχει μπόλικο από δαύτο....
Τι λες τώρα!!! 13 λεπτά θέμα τη σήμερον ημέρα! Πάντως αν μου έλεγες ότι είναι μία διαφορετική πρόταση από τους Jethro Tul θα το πίστευα.
Με το που ξεκίνησε σ' αυτούς πήγε η σκέψη μου. Βέβαια στην πορεία «αλλάζει» ο ήχος τους. Και στο 11:00 περίπου το γνωστό «σχήμα»
Στο πρώτο μέρος που δεσπόζει το Hammond, ακούγεται τόσο καθαρό που μάλλον είναι VST inst. Ο supersonic, νομίζω είναι ο πιο κατάλληλος για να το πει.

 
  • Like
Reactions: superfly
Τι λες τώρα!!! 13 λεπτά θέμα τη σήμερον ημέρα! Πάντως αν μου έλεγες ότι είναι μία διαφορετική πρόταση από τους Jethro Tul θα το πίστευα.
Με το που ξεκίνησε σ' αυτούς πήγε η σκέψη μου. Βέβαια στην πορεία «αλλάζει» ο ήχος τους. Και στο 11:00 περίπου το γνωστό «σχήμα»
Στο πρώτο μέρος που δεσπόζει το Hammond, ακούγεται τόσο καθαρό που μάλλον είναι VST inst. Ο supersonic, νομίζω είναι ο πιο κατάλληλος για να το πει.

Γράφω γι'αυτούς και εδώ
 
Το ήξερα ότι θα την εύρισκα. Βρήκα και άλλη μία με ένα ηλεκτρακουστικό πιάνο η οποία είναι off topic. (Πού είναι οι άλλες;)
1982 λοιπόν και είχαμε κάνει ένα demo σε ένα στούντιο στα Πατήσια.
Απλά, όποτε έφερνα στη σκέψη μου εκείνα τα χρόνια, με έπαιρνε από κάτω και έτσι σιγά - σιγά τα λησμόνησα. Μέχρι πριν από 2-3 εβδομάδες.:love:Με άλλα συναισθήματα ασφαλώς.;)
Να 'μαστε όλοι καλά.
Δεν μπορώ να μην αναφέρω τα ηχεία που είχε στο control room όταν κάναμε remix . Δεν τα ξέχασα από τότε. JBL 4311 Για τον αριθμό δεν είμαι σίγουρος. Έπαιζαν τόσο καλά, τόσο αβίαστα που είχαμε πάθει πλάκα. Το αστείο που κράτησε αρκετό καιρό ήταν μία κουβέντα που είχε πει ο ντράμερ: Αποκλείεται να είμαστε εμείς αυτοί που παίζουν.
STUDIO.jpg
 
Last edited:
Αφιερωμένο στο δημιουργό αλλά και στα παιδιά που ακολουθούν το νήμα μέχρι το #79 post. Όχι ένα ούτε δύο αλλά τέσσερα Hammond B3, έτσι......... για να γουστάρουμε:love:
Αν ξενερώνετε με το μπλα - μπλα τότε μετά το 2:05. Και ίσως λίγο «γκάζι»... αν σας παίρνει.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

 
  • Love
Reactions: vlad66