Δημήτρη τι παραπάνω θέλεις να μάθεις;
Όπως αναφέρω και στο άρθρο είναι άξιος συνεχιστής της εταιρείας. Σχεδόν D.65 με χρωματικό τρίγωνο και κορεσμό χρωμάτων ανάλογα με το σήμα που βλέπει στην είσοδο του. Ανάλογα με την θέση της ίριδας μπορείς να τιθασεύεις το περίσσιο φως ενώ πλέον είναι εύκολο να φέρεις την εικόνα στα σωστά επίπεδα. Το scaling και το de-interlacing δεν μπορώ να το χαρακτηρίσω κορυφαίο αλλά είναι σε υψηλά επίπεδα μια και στα 24fpsδεν πήρε άριστα.
Ένα από τα αρνητικά είναι το γεγονός της περιστροφής του τροχού 4x και επειδή σε γνωρίζω μπορώ να σου πω ότι αυτό θα σε κουράσει και θα τον απορρίψεις από τα πρώτα λεπτά. Όχι το φαινόμενο δεν έχει να κάνει με αυτό που βλέπαμε πριν κάποια χρόνια με προβολείς με αντίστοιχη ταχύτητα αλλά πώς να το κάνουμε όταν υπάρχει ένας χρωματικός τροχός τέτοια προβλήματα θα υπάρχουν.
Το gammaσε όποιο presetmode και εάν έχεις επιλέξει θα είναι πολύ κοντά στο 2.2 σε όλη ην κλίμακα και όχι average. Σε άλλο mode είναι λίγο ποιο σκοτεινά στα χαμηλά ireενώ σε κάποια άλλα είναι ποιο φωτεινό. Ανάλογα με τον χώρο μπορείς να επιλέξεις το κατάλληλο. Δεν θα λείψει σε κανέναν η δυνατότητα επιλογής gammaμε μικρομετρική ρύθμιση σαν αυτό του JVC του EPSON και της SONY.
Επειδή μάλλον θα ήθελες να μάθεις-μάθετε την σύγκριση με τον ντίλα, η οποία και έγινε, στον ίδιο χώρο την ώρα και με τα ίδια συνοδά και στις ίδιες ίντσες θα σου πω ότι με την διαδικασία Α-Β ο ντίλα έδειχνε ποιο τσαμπουκάς με το περίσσιο φως και το καλό του μαύρο. Αλλά μέχρι εκεί μια και ο ΙΝ 82 ζωγράφιζε πραγματικά με λεπτομέρεια βάθος πεδίου, χρωματική παλέτα αλλά με λιγοστό φως όταν προσπαθήσεις να φέρεις ο μαύρο του στο επίπεδο του ντίλα. Πρέπει να δείτε αυτούς τους δυο προβολείς όχι με την διαδικασία του Α-Β (εκεί ο ντίλα θα είναι ποιο εντυπωσιακός όχι όμως τόσο σωστός) αλλά με την διαδικασία θέασης πέντε λεπτών. Πέντε λεπτά με τον ένα και πέντε λεπτά με τον άλλον.