Ιοί

Status
Not open for further replies.
Δεν έχω αναφερθεί μόνο στην εκκλησία αλλά εσύ επιλέγεις να αντιδράς μόνο έκει. Καλά κάνεις, όμως ούτε εμείς θέλουμε δερβέναγα να μας λέει με τι σειρά θα ιεραρχούμε τα πράγματα.
 
Δεν έχω αναφερθεί μόνο στην εκκλησία αλλά εσύ επιλέγεις να αντιδράς μόνο έκει. Καλά κάνεις, όμως ούτε εμείς θέλουμε δερβέναγα να μας λέει με τι σειρά θα ιεραρχούμε τα πράγματα.

Χαιρομαι που τελικα ασπαστηκες την αποψη μου.
 
Γιατί έχουν βαλθεί ορισμένοι κατά της εκκλησίας σε σημείο που να κοροϊδεύουν και από πάνω με ξεπερνάει.. Κανέναν δεν είδα να απαιτεί όμως να κλείσουν όλα τα σχολεία, εκπαιδευτικά ιδρύματα, χώρους αναψυχής.. Γιατί επειδή εκεί πέφτει το παραδάκι η δεν θα ξέρουν τι να κάνουν τα παιδιά (λες και τα σχολεία είναι χώρος παρκαρίσματος παιδιών).


Sent from my iPhone xs max using Tapatalk
 
Γιατί έχουν βαλθεί ορισμένοι κατά της εκκλησίας σε σημείο που να κοροϊδεύουν και από πάνω με ξεπερνάει.. Κανέναν δεν είδα να απαιτεί όμως να κλείσουν όλα τα σχολεία, εκπαιδευτικά ιδρύματα, χώρους αναψυχής.. Γιατί επειδή εκεί πέφτει το παραδάκι η δεν θα ξέρουν τι να κάνουν τα παιδιά (λες και τα σχολεία είναι χώρος παρκαρίσματος παιδιών).


Sent from my iPhone xs max using Tapatalk

Δηλαδή θεωρείς ότι τα σχολεία επιτελούν το ίδιο κρίσιμο έργο με την εκκλησία; Θεωρείς ότι η εκκλησία δεν έχει παραδάκι; Προσπαθώ να καταλάβω το σκεπτικό σου.

Προφανώς, τα πρώτα πράγματα που θα καταργηθούν οφείλουν να είναι αυτά που έχουν το μικρότερο κλάσμα χρησιμότητα (για να συνεχίσει να κυλάει ομαλά η ζωή)/αποδοτικότητα (προς την εξάλλειψη του ιού).

Πρώτα (καλώς) έφυγε το καρναβάλι. Μετά σειρά έχουν τα γήπεδα και οι εκκλησίες. Τα σχολεία είναι τα πιο σημαντικά απ'αυτά τα τρία, οπότε πολύ σωστά κλείνουν μόνο όταν υπάρχει συγκεκριμένο περιστατικό και πραγματικοί λόγοι ανησυχίας.
 
Δηλαδή θεωρείς ότι τα σχολεία επιτελούν το ίδιο κρίσιμο έργο με την εκκλησία; Θεωρείς ότι η εκκλησία δεν έχει παραδάκι; Προσπαθώ να καταλάβω το σκεπτικό σου.

Προφανώς, τα πρώτα πράγματα που θα καταργηθούν οφείλουν να είναι αυτά που έχουν το μικρότερο κλάσμα χρησιμότητα (για να συνεχίσει να κυλάει ομαλά η ζωή)/αποδοτικότητα (προς την εξάλλειψη του ιού).

Πρώτα (καλώς) έφυγε το καρναβάλι. Μετά σειρά έχουν τα γήπεδα και οι εκκλησίες. Τα σχολεία είναι τα πιο σημαντικά απ'αυτά τα τρία, οπότε πολύ σωστά κλείνουν μόνο όταν υπάρχει συγκεκριμένο περιστατικό και πραγματικοί λόγοι ανησυχίας.


Ώπα!

Το να μπαίνει μέσα η έννοια της "χρησιμότητας" είναι επικίνδυνο.

Ούτε μπορείς να βάζεις στον ίδιο παρονομαστή τα γήπεδα και τις εκκλησίες. Ακόμη και αριθμητικά αν το πάρεις.

Πάντως όσον αφορά την αποτελεσματικότητα έχει μεγαλύτερο νόημα να κλείσεις εκεί που είναι υποχρεωτικός συνωστισμός των ανθρώπων, να τους ενημερώσεις καλά και να τους αφήσεις ελεύθερους να επιλέξουν.

Ειδάλλως μπαίνουν επικίνδυνα πράγματα στην ιστορία.

Έχει μεγαλύτερο νόημα να απαγορεύσεις συναθροίσεις μεγαλύτερες των 1000 ή των 500 ατόμων από το παρέμβεις και να βάλεις προσωπικές απαγορεύσεις στους ανθρώπους.
 
Ώπα!

Το να μπαίνει μέσα η έννοια της "χρησιμότητας" είναι επικίνδυνο.

Ούτε μπορείς να βάζεις στον ίδιο παρονομαστή τα γήπεδα και τις εκκλησίες. Ακόμη και αριθμητικά αν το πάρεις.

Πάντως όσον αφορά την αποτελεσματικότητα έχει μεγαλύτερο νόημα να κλείσεις εκεί που είναι υποχρεωτικός συνωστισμός των ανθρώπων, να τους ενημερώσεις καλά και να τους αφήσεις ελεύθερους να επιλέξουν.

Ειδάλλως μπαίνουν επικίνδυνα πράγματα στην ιστορία.

Έχει μεγαλύτερο νόημα να απαγορεύσεις συναθροίσεις μεγαλύτερες των 1000 ή των 500 ατόμων από το παρέμβεις και να βάλεις προσωπικές απαγορεύσεις στους ανθρώπους.

Καταρχήν, όχι, δεν είναι τα πάντα επιλογή. Πχ υπάρχει νόμος για το να μην τρέχεις με τ'αμάξι σου, δεν είναι επιλογή σου. Διότι αν ήταν επιλογή σου και εσύ είσαι yolo, μπορεί να σκοτώσεις και κάποιον άλλον μαζί. Το ίδιο συμβαίνει και εδώ, με χώρους όπου η μετάδοση είναι εξαιρετικά πιθανή (αν όχι βέβαιη - λέγε με κοινό κουταλάκι κλπ). Η μετάδοση είναι ένα μακροσκοπικό φαινόμενο, παύει να έχει να κάνει με σένα ως μονάδα.

Κοίτα, ο μοναδικός λόγος που στην Κίνα σιγά σιγά συμμαζεύεται το πράγμα, είναι ότι βάλαν όλοι πλάτη και, παρά την πρωτόγνωρη κριτική που δέχτηκε η κυβέρνησή τους, έκαναν ο καθένας ό,τι περνούσε απ'το χέρι του.

Κάποια πράγματα είναι γεγονότα. Η πίστη είναι κάτι πνευματικό, και συνεχίζει είτε εντός είτε εκτός εκκλησίας. Το να χαθεί ένα εξάμηνο στα πανεπιστήμια από απλή ανησυχία θα είναι ένα χαμένο εξάμηνο. Δυστυχώς ή ευτυχώς, από κάπου πρέπει να ξεκινήσει ένα κράτος και να βάλει προτεραιότητες.
 
Παρεπιπτόντως να θυμίσω ότι δεν έχω -γενικά- κανένα θέμα με την Εκκλησία και την Πίστη. Και είμαι ο ίδιος πιστός (με τον δικό μου τρόπο, αλλά πάντα προσωπικό θέμα είναι αυτό). Όχι, δεν είμαι τακτικός θαμώνας, αλλά σέβομαι όσους είναι. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι δε συνεχίζω να πιστεύω ότι τα πάντα στην Εκκλησία και την Πίστη είναι κατά κύριο λόγο συμβολικά και πνευματικά, άρα δε μπορεί να υποκαθιστούν τα επιστημονικά γεγονότα.
 
Καταρχήν, όχι, δεν είναι τα πάντα επιλογή. Πχ υπάρχει νόμος για το να μην τρέχεις με τ'αμάξι σου, δεν είναι επιλογή σου. Διότι αν ήταν επιλογή σου και εσύ είσαι yolo, μπορεί να σκοτώσεις και κάποιον άλλον μαζί. Το ίδιο συμβαίνει και εδώ, με χώρους όπου η μετάδοση είναι εξαιρετικά πιθανή (αν όχι βέβαιη - λέγε με κοινό κουταλάκι κλπ). Η μετάδοση είναι ένα μακροσκοπικό φαινόμενο, παύει να έχει να κάνει με σένα ως μονάδα.

Κοίτα, ο μοναδικός λόγος που στην Κίνα σιγά σιγά συμμαζεύεται το πράγμα, είναι ότι βάλαν όλοι πλάτη και, παρά την πρωτόγνωρη κριτική που δέχτηκε η κυβέρνησή τους, έκαναν ο καθένας ό,τι περνούσε απ'το χέρι του.

Κάποια πράγματα είναι γεγονότα. Η πίστη είναι κάτι πνευματικό, και συνεχίζει είτε εντός είτε εκτός εκκλησίας. Το να χαθεί ένα εξάμηνο στα πανεπιστήμια από απλή ανησυχία θα είναι ένα χαμένο εξάμηνο. Δυστυχώς ή ευτυχώς, από κάπου πρέπει να ξεκινήσει ένα κράτος και να βάλει προτεραιότητες.

Δεν είναι έτσι...

Ο μοναδικός λόγος που τα πράγματα ξεφύγανε στην Κίνα σε τέτοιο βαθμό, είναι ότι το κρατήσανε μυστικό από τον λαό τους για όσο περισσότερο μπορούσαν και προσπάθησαν να σωπάσουν τις φωνές γιατρών που πολύ νωρίς προειδοποιήσανε τις αρχές.
Ας αφήσουμε λοιπόν την Κίνα απ' έξω.

Αν το πάμε στο θέμα της "χρησιμότητας" τότε μπαίνει το ζήτημα του ποιος θα κρίνει την χρησιμότητα.

Για παράδειγμα κάθε Κυριακή πρωί βλέπως τις καφετέριες φουλαρισμένες και να είναι 30-40 άτομα σε κάθε μια από αυτές.
Την ίδια ημέρα στην εκκλησία δεν βλέπω να πηγαίνουν περισσότεροι από 10-15 ηλικιωμένοι.

Ποιο είναι πιο χρήσιμο? η καφετέρια που προσφέρει καφέ και χαλάρωση σε 30-40 άτομα ή η εκκλησία που δίνει κουράγιο σε 10-15 άτομα που βρίσκονται στο τέλος της ζωής τους?
Εσύ μπορείς να κρίνεις? εγώ όχι.

Εγώ νομίζω ότι ο καθένας κρίνει τι είναι σημαντικό για να βγάλει τη ζωή του.

Όσο για την ουσία της διαχείρισης της ασθένειας,... που γίνεται μεγαλύτερη διασπορά? Από 10-15 μοναχικά γερόντια?
Ή από 500 παιδιά τα οποία είναι υποχρεωμένα (με την απειλή απουσίας και χασίματος της χρονιάς? να συγχρωτίζονται σε ομάδες των 20-30?


Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα...


ΥΓ το τρέξιμο με το αμάξι είναι ατυχέστατο παράδειγμα "επιλογής".
 
Σε επίπεδο επικινδυνότητας, η συνύπαρξη πολλών ανθρώπων στο χώρο της εκκλησίας είναι αντίστοιχη με τη συνύπαρξη πολλών ανθρώπων σε ένα μπαράκι ΆΝ και ΕΦΌΣΟΝ στο μπαράκι εφαρμόζονται τα απαραίτητα προβλεπόμενα μέτρα υγιεινής για τον καθαρισμό των σκευών, για την παρασκευή φαγητού και φυσικά δε μοιράζουν τα ίδια φυστίκια από τραπέζι σε τραπέζι... Με την ειδοποιό διαφορά ότι στα μπαράκια συχνάζουν άνθρωποι που πιθανόν θα επιβιώσουν της ασθένειας χωρίς πολλά πολλά ενώ στην εκκλησία... Όχι και τόσο... Και βάλε και το θέμα της κοινωνίας... Τα γήπεδα με τις φωνές, και τα υπερκολλητιλίκια καθώς και τα λεωφορεία είναι άλλο επίπεδο επικυνδινότητας αλλά και πάλι βάζοντας και τη θεία κοινωνία στο παιχνίδι, πιο επικίνδυνη είναι η εκκλησία.

Κατά τη γνώμη μου.

Προσωπικά σκοπεύω να περιορίσω πολλά πράγματα ούτως ή άλλως.
 
Αν οι δηλώσεις μέλους του ιερατείου, περί μη επικινδυνότητας της μετάληψης, είναι ως ένα βαθμό φυσιολογικές, αφού είναι απολύτως λογικό να προασπίζεται αυτό που πρεσβεύει (πλασάρει, πουλάει - ο καθένας επιλέγει τη λέξη που θεωρεί σωστή), υπάρχουν και χειρότερα.

Ελένη Γιαμαρέλλου, Ομότιμη Καθηγήτρια Παθολογίας Πανεπιστημίου Αθηνών -Λοιμωξιολόγος
Διευθύντρια Α’ Παθολογικής-Λοιμωξιολογικής Κλινικής Νοσοκομείου ΥΓΕΙΑ

''Η θεία κοινωνία είναι ένα μυστήριο, όταν πηγαίνεις να λάβεις τη θεία κοινωνία δεν την παίρνεις από συνήθεια, τη λαμβάνεις γιατί είναι σώμα και αίμα Χριστού. Ή το πιστεύεις και κοινωνείς κανονικά ή δεν το πιστεύεις. Δεν υπάρχουν μεσοβέζικες λύσεις, κουταλάκια κλπ. Είμαι τελείως εναντίον αυτών. Αν το πιστεύουμε, δεν προκαλούμε την τύχη μας. Αν πιστεύω ότι αυτό μπορεί να με μολύνει, τότε δεν πιστεύω στο μεγαλύτερο μυστήριο. Τα άτομα που θέλουν να κοινωνήσουν δεν πρέπει να φοβούνται ότι από τη θεία κοινωνία μπορεί να μεταδοθεί ποτέ μικρόβιο''
κλικ
 
Σε επίπεδο επικινδυνότητας, η συνύπαρξη πολλών ανθρώπων στο χώρο της εκκλησίας είναι αντίστοιχη με τη συνύπαρξη πολλών ανθρώπων σε ένα μπαράκι ΆΝ και ΕΦΌΣΟΝ στο μπαράκι εφαρμόζονται τα απαραίτητα προβλεπόμενα μέτρα υγιεινής για τον καθαρισμό των σκευών, για την παρασκευή φαγητού και φυσικά δε μοιράζουν τα ίδια φυστίκια από τραπέζι σε τραπέζι... Με την ειδοποιό διαφορά ότι στα μπαράκια συχνάζουν άνθρωποι που πιθανόν θα επιβιώσουν της ασθένειας χωρίς πολλά πολλά ενώ στην εκκλησία... Όχι και τόσο... Και βάλε και το θέμα της κοινωνίας... Τα γήπεδα με τις φωνές, και τα υπερκολλητιλίκια καθώς και τα λεωφορεία είναι άλλο επίπεδο επικυνδινότητας αλλά και πάλι βάζοντας και τη θεία κοινωνία στο παιχνίδι, πιο επικίνδυνη είναι η εκκλησία.

Κατά τη γνώμη μου.

Προσωπικά σκοπεύω να περιορίσω πολλά πράγματα ούτως ή άλλως.

Πολυ σωστη τοποθετηση ΙΜΟ.
Συνεχιζουμε να ζουμε περιοριζοντας πραγματα. Που μπορει να τα ξαναπαρουμε στο ρυθμο που θελουμε οταν τελειωσει η κριση.
 
Πολυ σωστη τοποθετηση ΙΜΟ.
Συνεχιζουμε να ζουμε περιοριζοντας πραγματα. Που μπορει να τα ξαναπαρουμε στο ρυθμο που θελουμε οταν τελειωσει η κριση.

Ακριβώς. Και νομίζω ότι στην πορεία θα αφομοιώσουμε και κάποιες απλές συνήθειες που καλό θα μας κάνουν (πχ να περιορίσουμε το άγγιγμα προσώπου)
 
Όλοι έχουμε περιορίσει λόγο η πολύ κάποια πράγματα η κάνουμε κάποιες επιλογές. Προσωπικά σήμερα θα πάω στους Α’ χαιρετισμούς αλλά δεν θα πάω αύριο για καφέ η ποτό. Ο κίνδυνος δεν ξέρω αν είναι ο ίδιος κάπου μεγαλύτερος η μικρότερος. Είναι μια προσωπική επιλογή. Η αμέσως επόμενη είναι να κλειστώ σε καραντίνα. Ψώνια, πληρωμές όλα διαδικτυακά (και το σούπερ μάρκετ τα φέρνει σπίτι), δουλειά απέχω μέχρι τέλους μήνα, μμμ δεν χρησιμοποιώ έτσι και αλλιώς


Sent from my iPhone xs max using Tapatalk
 
Σε επίπεδο επικινδυνότητας, η συνύπαρξη πολλών ανθρώπων στο χώρο της εκκλησίας είναι αντίστοιχη με τη συνύπαρξη πολλών ανθρώπων σε ένα μπαράκι ΆΝ και ΕΦΌΣΟΝ στο μπαράκι εφαρμόζονται τα απαραίτητα προβλεπόμενα μέτρα υγιεινής για τον καθαρισμό των σκευών, για την παρασκευή φαγητού και φυσικά δε μοιράζουν τα ίδια φυστίκια από τραπέζι σε τραπέζι... Με την ειδοποιό διαφορά ότι στα μπαράκια συχνάζουν άνθρωποι που πιθανόν θα επιβιώσουν της ασθένειας χωρίς πολλά πολλά ενώ στην εκκλησία... Όχι και τόσο... Και βάλε και το θέμα της κοινωνίας... Τα γήπεδα με τις φωνές, και τα υπερκολλητιλίκια καθώς και τα λεωφορεία είναι άλλο επίπεδο επικυνδινότητας αλλά και πάλι βάζοντας και τη θεία κοινωνία στο παιχνίδι, πιο επικίνδυνη είναι η εκκλησία.

Κατά τη γνώμη μου.

Προσωπικά σκοπεύω να περιορίσω πολλά πράγματα ούτως ή άλλως.

Σε καμία περίπτωση δε γενικεύεται αυτό που θα γράψω, αλλά έχει πολύ μεγάλη σημασία και το πως είναι σχεδιασμένο ένα μπαράκι και μια εκκλησία. Γιατί τα πρώτα κατά κανόνα είναι μοντέρνες κατασκευές με εξαερισμούς για καπνό κλπ, ενώ υπό περιπτώσεις μπορεί να έχουν ακόμα και εισροή φρέσκου αέρα, ενώ οι εκκλησίες, κατά κανόνα πάντα, λειτουργούν με προϊστορικά box units αμφίβολης αποτελεσματικότητας. Κατά τα λοιπά, συμφωνώ, ο συνωστισμός ειναι ο ίδιος. Αλλά οι ηλικίες δεν έχουν καμία σημασία (το αν επιβιώσουν οι φορείς ή όχι είναι απλά για τις στατιστικές. Άπαξ και γίνουν φορείς, θα τον μεταφέρουν σε άλλους που δε θα επιβιώσουν).
 
Oλοι προασπιζονται "ημετερες Θερμοπυλες", οποιες και αν ειναι αυτες ....
και δεν μπορουν να "κοιταξουν" με ματια και καρδια μικρου παιδιου :
ο ιος θα μεταδοθει, θα μολυνει και θα σκοτωσει ΒΑΣΕΙ φυσικης επιλογης.

Για τον απλουστατο λογο οτι ΤΡΕΧΕΙ(-ΕΤΡΕΧΕ) πολυ γρηγοροτερα της οποιας ενημερωσης
(αρα και της οποιας προφυλαξης). Οταν ξεκινουσε η κριση στην Κινα, ΠΟΙΟΣ απο δω
ετρεχε να προφυλαχθει ? "Μα δεν ξεραμε οτι ηταν τοσο μεταδοτικος" θα πουν μερικοι.

Και γιατι η Φυση (*) ΩΦΕΙΛΕΙ να φρεναρει μεχρι να ενημερωθειτε ?
Τι ακριβως τι ειστε ? Μπατζανακηδες ? Η νταβατζηδες ?

* = ο Covid-19 ΔΕΝ ειναι ακριβως ιος που προεκυψε με φυσικο τροπο
ΑΛΛΑ εξακολουθει να συμπεριφερεται ως ιος .... αρα ΕΙΝΑΙ μερος της φυσης.
Ας γνωριζαμε καλυτερα να μην παιζουμε με αυτα τα πραγματα, τωρα ειναι αργα.
Στον επομενο ιο .... παλι "δεν γνωριζα, δεν φανταζομουν" θα πουμε .... γκαραντι !

Γιατι το συλλογικο ασυνειδητο εχει φτιαξει μια γυαλα-πεποιθησεων που ΘΕΩΡΕΙ οτι ειναι περιπου ατρωτη και απροσβλητη.
Και η συνειδητοποιηση οτι ενας ιος μπορει να φρεναρει (μην πω τιποτα χειροτερο) τις κοινωνιες μας, ειναι .... τοσο τοσο
τοσο οδυνηρη. Οποτε το ριχνουμε στην σαστισμαρα και τα πλυμμενα καθαρα χερακια (γιατι ΕΚΕΙ νιωθουμε in control !!!)
 
Status
Not open for further replies.