iOS 11

Γιάννη καλώς κακώς έχεις σαν πρότυπο κάποια εταιρία που μάλλον δεν είναι πρότυπο
 
Όταν δοκιμαστεί...οχι Day one!

Ένα ακόμα παράδειγμα, το High Sierra έχει κάποιες πολύ σημαντικές αλλαγές όπως το νέο σύστημα αρχειοθετησης.
Ειναι τεράστια αλλαγή και φυσικά, ειδικά σε συστήματα με μηχανικούς δίσκους, δεν προτείνεται εξ αρχής, όχι τουλάχιστον υιοθετοντας το νέο σύστημα (υπάρχει επιλογή).

Αν εσύ τώρα κάνεις του κεφαλιού σου και το κάνεις, όπως έκαναν πολλοί, πως μπορώ να τους χαρακτηρισω?
Αφελεις?




Sent from my iPad using Tapatalk Pro
 
Γιάννη καλώς κακώς έχεις σαν πρότυπο κάποια εταιρία που μάλλον δεν είναι πρότυπο

Δεν έχω κανένα πρότυπο...τη δουλειά μου κάνω με μερικά μηχανήματα της...τίποτα παραπάνω.

Και όχι μόνο μ αυτα...συνεχώς έχω και άλλα μηχανήματα στη κατοχή μου, συγκρίνω και κρίνω.
Η εμπειρία μου λέει ότι ακόμα κι αν υπάρχουν προβλήματα με την Apple, είτε τα λύνει γρήγορα, είτε είναι πολύ μικρότερα-λιγότερα από τον ανταγωνισμό.
Τελεια εμπειρία δεν υπάρχει πουθενά...


ΥΓ... κάποιοι άλλοι μπορεί να έχουν άλλες εμπειρίες, κι αυτό άλλωστε θέλουμε εδώ στο avclub.gr...Να συγκρίνουμε εμπειρίες και ν ανταλλάσουμε απόψεις.
Όχι όμως ν αναμασαμε τα ίδια και τα ίδια.


ΥΓ2.... Για ένα χρόνο ήμουν μόνο με Android flagship και κορυφαία Windows μηχανήματα.... Οπότε δικαίου με να έχω άποψη για τον ανταγωνισμό.
Αν θεωρεί κάποιος σημαντικά αυτά τα μικρό προβλήματα, ας δοκιμάσει λίγο τον ανταγωνισμό, να δει τι συμβαίνει.
Πόσο γρήγορα λύνονται, αν λύνονται, τα προβλήματα, πόσο υποστήριξη έχει κλπ.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
 
Δεν έχω κανένα πρότυπο...τη δουλειά μου κάνω με μερικά μηχανήματα της...τίποτα παραπάνω.

Και όχι μόνο μ αυτα...συνεχώς έχω και άλλα μηχανήματα στη κατοχή μου, συγκρίνω και κρίνω.
Η εμπειρία μου λέει ότι ακόμα κι αν υπάρχουν προβλήματα με την Apple, είτε τα λύνει γρήγορα, είτε είναι πολύ μικρότερα-λιγότερα από τον ανταγωνισμό.
Τελεια εμπειρία δεν υπάρχει πουθενά...


Sent from my iPad using Tapatalk Pro

Όχι Γιάννη μου δεν εννοούσα ότι έχεις ταυτιστεί με την apple :HTEHETH63:
Αλλά με αυτή την εταιρία που λες ότι χωρίς καν να έχει managed smartphones είχε και άποψη για το πότε να κάνουν οι χρήστες updates
 
Όλα είναι συγκριτικά... Πήγαινε να δεις πόσα θέματα είχα με άλλα κινητά, και πόσο καιρό έκαναν να λυθούν...μερικά μάλιστα δεν λύθηκαν ποτέ!

Η Apple έχει προφανώς κι αυτή την ευθύνη της, αλλά σε τέτοιες αλλαγές, είναι σχεδόν αδύνατον να πάνε όλα ρολόι από τη πρώτη μέρα.
Οποίος έχει κάνει έστω και στοιχειώδη ανάπτυξη software, το ξέρει αυτό.
Τουλάχιστον η apple έβγαλε αμέσως αναβάθμιση γι αυτό....τρέχα να δεις πόσους μήνες κάνει να βγει μια τέτοια αναβαθμιση στο Android, αν βγει και αν προλάβει να υιοθετηθει από τις εταιρείες, που θέλουν μήνες για να βγάλουν ένα update στην αγορά.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
 
Όλα είναι συγκριτικά... Πήγαινε να δεις πόσα θέματα είχα με άλλα κινητά, και πόσο καιρό έκαναν να λυθούν...μερικά μάλιστα δεν λύθηκαν ποτέ!

Η Apple έχει προφανώς κι αυτή την ευθύνη της, αλλά σε τέτοιες αλλαγές, είναι σχεδόν αδύνατον να πάνε όλα ρολόι από τη πρώτη μέρα.
Οποίος έχει κάνει έστω και στοιχειώδη ανάπτυξη software, το ξέρει αυτό.
Τουλάχιστον η apple έβγαλε αμέσως αναβάθμιση γι αυτό....τρέχα να δεις πόσους μήνες κάνει να βγει μια τέτοια αναβαθμιση στο Android, αν βγει και αν προλάβει να υιοθετηθει από τις εταιρείες, που θέλουν μήνες για να βγάλουν ένα update στην αγορά.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro

προβλήματα πάντα υπάρχουν, αλλά δεν φταίνε πάντα οι χρήστες

γενικά δε διαφωνώ, ότι υπάρχουν και χειρότερα, πάντα υπάρχουν χειρότερα.
 
Δεν είπα ότι φταίνε πάντα οι χρήστες.

Θα το δεχομουνα αν ήταν κάποια μικρή αναβάθμιση, εδώ όμως μιλάμε για νέο λειτουργικό, έχει διαφορα.



Sent from my iPad using Tapatalk Pro
 
Ειλικρινα δε θα ασχοληθω καν να σου απαντησω. Ισως καποιος αλλος "βλακας" να το κανει.

Καλά κάνεις.

«Βλάκας» ο ένας, «παπαρας» ο άλλος, ενόχληση και αγενείς χαλακτηρισμοι όταν ακούγεται κάτι αρνητικό για την Apple και αλλά όμορφα και ευγενικά...

Να δούμε τι άλλο θα διαβάσουμε (στο όνομα μιας εταιρίας).

Κρίμα
 
Πρώτη φορά ακούω επίσης ότι είναι αυτονόητη η αλλαγή σε ένα εντελώς νέο λειτουργικό...δε μιλάμε επαναλαμβανω για incremental upgrade.

Θα το έκανες εσύ σ έναν υπολογιστή?
Θεωρείς λιγότερο περίπλοκο το ios kai android από ένα desktop λειτουργικό?


Sent from my iPad using Tapatalk Pro


Γιάννη, οσες φορες στο παρελθόν ειχαμε ερθει σε διαφωνία, ειχα τη δυνατότητα να μπω στο μυαλό σου και να καταλάβω τις κινησεις/απόψεις σου.
Εδω σε βλεπω πολύ απόλυτο και θεωρείς μάλιστα υπευθυνο τον χρήστη. Σου ανέφερα οτι οι γνώστες ειναι λιγοτερο απο 5% του αγοραστικού κοινού.
Με την λογική σου, αν η κάθε σοβαρη Apple θέλει να ειναι σωστή απέναντι στους χρήστες της, να βάζει απο εδω και μπρος σε καθε incremental upgrade ενα disclaimer ΝΑ για να το βλέπει και ο μπαρμπας και η γκόμενα που πατάει ναι σε όλα.
 
Καλά κάνεις.

«Βλάκας» ο ένας, «παπαρας» ο άλλος, ενόχληση και αγενείς χαλακτηρισμοι όταν ακούγεται κάτι αρνητικό για την Apple και αλλά όμορφα και ευγενικά...

Να δούμε τι άλλο θα διαβάσουμε (στο όνομα μιας εταιρίας).

Κρίμα

Κριμα όντως....ότι και να πούμε, ότι και να γράψουμε, όσα κείμενα - Tutorials - παροτρυνσεις-επισημανσεις-επιφυλαξεις κλπ...στο βροντο. Τσάμπα γράφουμε...


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
 
Ο καθένας βλέπει αυτό που θέλει να δει, ακούει αυτά που θέλει να ακούσει. Και φυσικά αποποιειται πάντα των ευθυνών του.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
 
Θα κλείσω λέγοντας αυτό, γιατί έτσι κι αλλιώς δεν έχει νόημα.



Αν κάποιος δεν έχει καταλάβει, ότι λέγοντας... "Μην εμπιστεύεσαι κανέναν και τίποτα, κρατάτε μια πισινή για να είστε σίγουροι, οι μεγάλες αλλαγές θέλουν χρόνο για να παγιοποιηθουν"... το εκλαμβανουν σαν υποστήριξη σε μια εταιρεία....τότε δεν ξέρω τι άλλο να πω!


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
 
Απάντηση: Re: Apple iOS 11

Καλά κάνεις.

«Βλάκας» ο ένας, «παπαρας» ο άλλος, ενόχληση και αγενείς χαλακτηρισμοι όταν ακούγεται κάτι αρνητικό για την Apple και αλλά όμορφα και ευγενικά...

Να δούμε τι άλλο θα διαβάσουμε (στο όνομα μιας εταιρίας).

Κρίμα

Μην ξεχνάς το "συνταξιούχος"

:p
 
Δεν χαρακτήρισα εσένα προφανώς... Απλά είναι κουραστικό να λέμε τα ίδια και τα ίδια, και κάποιοι να μην εννουν να καταλάβουν μερικά απλά πράγματα.

Τίποτα δεν είναι απόλυτα ασφαλές, δεν κάνουμε τέτοιες αλλαγές αν δεν είμαστε σίγουροι, περνουμε πάντα τα μέτρα μας (back up) και κυρίως δε ζητάμε μετά ευθύνες επειδή κάτι δεν πήγε καλά.

Περιμένουμε λίγο να το κάνουν οι τολμηροι και μετά πρατουμε ανάλογα.




Sent from my iPad using Tapatalk Pro


Συγνώμη αλλά διαβάζεις τι γράφεις;

Μια μεγάλη μερίδα πελατών της Apple είναι εταιρικοί χρήστες που είναι δεδομένο ότι θα χρησιμοποιούν κάποια enterprise tools. Το φυσιολογικό λοιπόν είναι στο minor/major update σου να δοκιμάσεις τουλάχιστον τις δημοφιλέστερες εφαρμογές και υπηρεσίες στο σύνολο των συσκευών που θα υποστηρίξεις. Δεν υπάρχει δικαιολογία στο να μην υποστηρίζεται ο exchange, απλά δεν υπάρχει.

Όταν σαν εταιρία κάνεις release firmware είσαι υπεύθυνη για αυτό που βγάζεις. Το να χαρακτηρίζεις τον χρήστη ''βλάκα'' είναι άνω ποταμών, υπο οποιαδήποτε συνθήκη. Οι εταιρικοί πελάτες επιλέγουν συνήθως 3-4 από τις μεγαλύτερες εταιρίες για τους υπαλλήλους τους δεδομένου του ότι δεν θα τους δημιουργηθούν αντίστοιχα προβλήματα. Το εάν είναι δύσκολο/εύκολο να αναπτύξεις λειτουργικό δεν αφορά τον χρήστη και είναι πρόβλημα της εταιρίας, εάν δυσκολεύεται μπορεί να καθυστερήσει το launch.
 
Δεν είπα πουθενά ότι δεν έχει ευθύνη και η Apple.
Όταν όμως πρόκειται για τόσο μεγάλο Update η ευθύνη βαραινει κυρίως τον χρήστη.

Ειναι κάτι που δεν έχει δοκιμαστεί σε ευρεία κλίμακα.

Όσο και να καθυστερήσεις το λανσάρισμα, κάποια προβλήματα δεν θα προβλεφθουν.

Βλακεια δεν είναι να κάνεις την αναβάθμιση, αλλωστε την εχω κανει κι εγώ πολύ καιρό τώρα Βλακεια είναι να τη κάνεις, μη έχοντας κάνει backup, μη έχοντας ενημερωθεί για τυχόν θέματα, και μετά να κατηγορείς τους αλλους που δεν σε προστατεψαν.
Η Apple και κάθε εταιρεία δεν επιβάλει την άμεση αναβάθμιση . απλά ενημερώνει για την ύπαρξη της.
Ο σωφρον είτε περιμένει, είτε παίρνει την ευθύνη και τη κάνει ξέροντας ότι υπάρχουν κίνδυνοι...


ΥΓ..τώρα που το σκέφτομαι η Microsoft προβάλλει την άμεση αναβάθμιση στα win10!




Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
ανέφερε παραπάνω ο tmjuju ένα σοβαρό κενό ασφαλείας που διορθώνει το 11,

οπότε εγώ που δεν το έχω περάσει "παραβιάζω" τους όρους του app της τράπεζας που λέει ότι έχω συμφωνήσει να έχω περάσει τις τελευταίες εκδόσεις για να είμαι καλυμμένος;

για τα σφάλματα του update , υπέυθυνη είναι η apple και όχι οι χρήστες,
παρουσίασε και πολυδιαφήμισε, μια νέα έκδοση, και προέτρεψε τους χρήστες να την περάσουν, τι θέλετε να κάνουν;

έχουν περάσει όμως οι εποχές που οι αναβαθμίσεις ήταν μόνο για 1-2 μοντέλα κινητών, άντε και το τάμπλετ,
τώρα που άπλωσε η πολυμορφία των μοντέλων και του H/w, βλέπει τις δυσκολίες που αντιμετωπίαζανε τόσα χρόνια άλλα λειτουργικά, που έπρεπε να τρέχουν σε χιλιάδες συνδυασμούς H/W.



Εγώ προσωπικά πλέον και μετά τα όσα έχω διαβάσει τα τελευταία χρόναι, ΠΟΤΕ δεν αναβαθμίζω ios και OSX αμέσως, συχνά πυκνά βγαίνουν μικρά ή μεγάλα προβλήματα,

αντιθέτως σε NAS, router, windows και linux, δεν περιμένω καθόλου ή σχεδόν καθόλου, και δεν μου έχουν τύχει συμβάντα, τουλάχιστον τα τελευταία 5-6 χρόνια
 
Εδω κρινουμε τους ανθρωπους που προχωρησαν σε αναβαθμιση χωρις τσιγκινο σωβρακακι ή το νεο λειτουργικο; Και καθε bug, ελλειψη ή δυσλειτουργια θα επιβαρυνει την νοητικη κατασταση του χρηστη που ανοήτως εμπιστευτηκε τυφλα την apple και καθολου την εταιρία; Apple εχω εδω και χρονια, αλλα για ονομα!!!!!
 
Δεν είπα πουθενά ότι δεν έχει ευθύνη και η Apple.
Όταν όμως πρόκειται για τόσο μεγάλο Update η ευθύνη βαραινει κυρίως τον χρήστη.

Ειναι κάτι που δεν έχει δοκιμαστεί σε ευρεία κλίμακα.

Όσο και να καθυστερήσεις το λανσάρισμα, κάποια προβλήματα δεν θα προβλεφθουν.

Βλακεια δεν είναι να κάνεις την αναβάθμιση, αλλωστε την εχω κανει κι εγώ πολύ καιρό τώρα Βλακεια είναι να τη κάνεις, μη έχοντας κάνει backup, μη έχοντας ενημερωθεί για τυχόν θέματα, και μετά να κατηγορείς τους αλλους που δεν σε προστατεψαν.
Η Apple και κάθε εταιρεία δεν επιβάλει την άμεση αναβάθμιση . απλά ενημερώνει για την ύπαρξη της.
Ο σωφρον είτε περιμένει, είτε παίρνει την ευθύνη και τη κάνει ξέροντας ότι υπάρχουν κίνδυνοι...


ΥΓ..τώρα που το σκέφτομαι η Microsoft προβάλλει την άμεση αναβάθμιση στα win10!

Ακριβώς αυτό προσπαθώ να πω, δεν βαραίνει κυρίως τον χρήστη η ευθύνη. Ο χρήστης που αναφερόμαστε δεν παραπονείται επειδή δεν του δουλεύει το Instagram αλλά επειδή δεν μπορεί να δει τα email του.

Δεν είναι ''κάποια προβλήματα'' που δεν θα προβλεφθούν είναι η πιο δημοφιλής υπηρεσία enterprise email server service που υπάρχει. Τη χρησιμοποιούν οι περισσότερες μεγάλες εταιρίες.

Για ποιον λόγο τα ρίχνεις στους χρήστες; Αγοράζεις μια συσκευή σε ένα οικοσύστημα που φημίζεται για τα απόλυτα ομαλά updates του και αναβαθμίζεις τη συσκευή σου όπως σε προτρέπει ο κατασκευαστής αυτής αλλά και η εταιρία σου, η οποία εταιρία σου όσο κακόπιστη και να είναι απέναντι στα updates δεν υπάρχει περίπτωση να φανταστεί ότι δεν θα λειτουργεί ο exchange.

Το ίδιο απαράδεκτο είναι είτε συμβεί στη Samsung είτε συμβεί στην Apple, σε καμία των περιπτώσεων όμως δεν ευθύνεται ο χρήστης. Ξέρεις ότι υπάρχουν κίνδυνοι του στυλ να διαρκεί λιγότερο η μπαταρία ή να έχει κάποια bugs στα transitions, να είναι πιο αργό κλπ. Το να μην μπορείς να δεις τα email σου είναι beyond τον οποιονδήποτε κίνδυνο, beyond την οποιαδήποτε ''προειδοποίηση''.