Ήρθε η ώρα για λάδι??

Νομίζω ότι η Μιτσελ δίνει Mobil 0-30...
Το γράφει κι αλλός ενας φίλος πιο πρίν συζητάμε για ενα λάδι που (λογο προδιαγραφών αναγραφονται στο κουτι) δεν θα αλλάξει μοριακή δομή για 5000χλμ στις 16000 στροφές σε θερμοκρασίες κόλασης.
Εμεις θα το δουλεψουμε στις 33 -45 στροφές το λεπτό, σε θερμοκρασία δωματίου (αντε να βάλω και +15 βαθμους λογο βαρους πλατό και τριβης).
 
Υπάρχουν φήμες ότι τα rega είναι πολύστροφα :)


Πέρα από την πλάκα τώρα, ποια είναι τα συμπτώματα όταν χρειάζεται προσθήκη/αλλαγή λαδιού;
 
Απάντηση: Re: Ήρθε η ώρα για λάδι??

Υπάρχουν φήμες ότι τα rega είναι πολύστροφα :)


Πέρα από την πλάκα τώρα, ποια είναι τα συμπτώματα όταν χρειάζεται προσθήκη/αλλαγή λαδιού;

Ναι αυτο ισχυει για τα rega (τουλαχιστον τα πιο φθηνα) ειναι ελαφρα πιο γρηγορα απο 33.3,οποτε δεν ειναι πλακα.
Με το ξεχωριστο τροφοδοτικο τους ειναι οκ και απ'οτι λενε μερικοι και με καποιους ιμαντες .
Δεν νομιζω να υπαρχουν σταθερα συμπτωματα που να δειχνουν οτι χρειαζεται αλλαγη λαδιου.
Ομως - και με λιγη επιφυλαξη - προσεξα οτι με την ανοδο των καιρικων θερμοκρασιων με καποια πικαπ , μεταξυ αυτων και το rega που ανεφερες , δινουν την (ακουστικη) εντυπωση οτι χανουν καπως το damping στον ηχο και ακουγονται καπως εεεεεεεεε....... underdamped :smash:
Eπισης ισως προσεξει καποιος οτι , ανκαι η ποσοτητα λαδιου που εβαλε την τελευταια φορα ηταν σωστη, με τον καιρο λιγο λαδι βγαινει απο το πηγαδι και μαζευεται ακριβως εξω και γυρω απο το στομιο του πηγαδιου (ισως και οι οχι τοσο ψηλες θερμοκαρασιες που αναπτυσσονται απο την περιστροφη/τριβη να το προκαλουν αυτο).Αυτο σημαινει οτι ισως/μαλλον μεσα να χρειαζετα λιγο λαδι,οποτε ειναι καλο να αλλαζεται ολο με την διαδικασια που ειπαμε πολλες φορες,κυριως καλο καθαρισμο του παλιου λαδιου απο το πηγαδι και τον αξονα.Μην προσθετετε απλα 1-2 σταγονες στο παλιο λαδι.
 
Re: Απάντηση: Re: Ήρθε η ώρα για λάδι??

Iσως συμπτωμα να ειναι καποιος ήχος απο το στεγνό πηγάδι, δεν ειμαι και σίγουρος μιας και κάθε 6μήνες κανω το γενικο service που περιλαμβανει ανοιγμα και φυσημα όλων των συσκευών, οπτικός ελεγχος της καταστασής πυκνωτών και καλωδιωσεων, contact spray στα βυζματα και ελεγχος - συντηρηση του υμάντα (με ελαχιστη πουδρα) και τελος λαδακι στο πηγάδι
 
Μιλάμε για θόρυβο μηχανικό που ακούγεται αν πλησιάσεις το αυτί στο πικάπ ή θόρυβο που τελικά τον "πιάνει" η κεφαλή και αναμιγνύεται με την ακουστική πληροφορία;
 
Ναι ακριβώς θόρυβο μηχανικό που ακούγεται αν πλησιάσεις το αυτί στο πικάπ, χωρις να παιζει μουσική, μπορείς να κάνεις το εξης να αφαιρεσεις πλήρως το λαδι (μονο για τη δοκιμη) απο το δικό σου πικαπ και να βαλεις κοντα το αυτί σου να ακουσεις αν στη περιπτωση σου ακουγετε διαφορά με και χωρις λαδι, ωστε στο μελλον να μπορεις να την εντοπισεις ξανα οταν χρειαστεί. Φυσικά το καλύτερο είναι να εχεις ενα περιοδικό συστημα λιπανσης ωστε να μη βασιζεσε σε τετοιες αμφιβολες πρακτικές.
 
Απάντηση: Re: Ήρθε η ώρα για λάδι??

Εχω βρει λαδι σιλικονης για το πηγαδι με αυτες τις τιμες για το ιξωδες : 300000 cSt και 500000 cSt.
Μπορω να το βαλω ?

Για ποιο πικαπ?
 
ενδιαφερον νημα για την λιπανση του αξονα στα πλατω. συμπτωματικα εδω και χρονια εχω το λαδι που αρεσει πολυ στον AUDIOLYTIC.
ειχα λυσει εντελωs τον αξονα στο technics και τον λαδωσα με αυτο. εμενα δεν με ξετρελανε ισωs επειδη (μαζι με το shipping) το χρυσοπληρωσα.
αυτο που με ξετρελανε εδω και ενα χρονο λειτουργιαs, ειναι η προσΘηκη εξτρα λιπαντικου στην βαση του αξονα στο technics.
το Liquid Bearings που "τρελαινει" τον Πανικο δεν το αφαιρεσα ποτε απο τον αξονα και αν το 5w40 full synthetic τηs βασηs κανει ηδη παρεα με το χρυσοπληρωμενο, με γεια τουs με χαρα τουs...
 
Δεν ειναι πτι με τρελεινει,απλα τοτε που δοκιμασα μερικα το βρηκα αρκετα καλο.Ναι το θεμα μεταφορικων ειναι συνηθως προβλημα.Τελευταια φορα που το χρησιμοποιησα, πριν λιγες μερες σε garrard 401 φιλου που επιδιορθωνω και βοηθησε πολυ.
Η ιδεα σου να χρησιμοποιησεις λαδι στην βαση του technics την βρισκω καλη και λογικη.
 
ναι.ηταν που ηταν αΘορυβο, τωρα Θα το χαρακτηριζα τεραs ησυχιαs.
να ζητησω μια διευκρινηση για το λαδι σιλικονηs που εγραψε πιο πανω ο φιλοs hiendakias.
αν προκειται για υγρη σιλικονη με ιξωδεs πυκνοτηταs 300000cSt και 500000cSt , σαν αυτο που πουλαει ο Γερμανοs στο ebay, Θα`λεγα οτι ειναι εντελωs ακαταλληλη για χρηση σε πηγαδι.
καταρχαs δεν Θα το χαρακτηριζα καν λαδι. εβαλα λιγεs σταγονεs στον κυλινδρο του "pop up", (αυτο που φωτιζει την κεφαλη που- σημειωτεον εχει πολυ ισχυρο ελατηριο που ανεβαζει τον κυλινδρο) και ανεβαινει, ...αυριο..!
το`χουμε ξανασυζητησει αυτο νομιζω Πανο αν Θυμασαι, ο Γερμανοs το δινει για το arm lift του βραχιονα. οσο πιο μεγαλο το νουμερο, τοσο πιο αργα κατεβαινει ο βραχιοναs.
καλο πραμα ειναι, αλλα για πηγαδι με τιποτα. (αν προκειται για το ιδιο πραμα δλδ)
 
Ναι οσο μεγαλυτερο το νουμερο τοσο πιο μεγαλη η πυκνωτητα.Υπαρχουν πικαπ οπως πχ το well tempered που χρησιμοποιουν τετοιο στο πηγαδι τους, αλλα η σχεδιαση του πηγαδιου ειναι πολυ διαφορετικη απο τα συνηθισμενα.
 
Άμα ψαξετε στα παλιά ποστ, θα βρείτε μια συμβουλή του παλιού μέλους dr pank που έλεγε για ένα λάδι .
Αυτό το λάδι μπορώ να σας το βρω εγώ και κατά 99% τζαμπα.
Του είχα βρει και του είχα δώσει ένα μπουκαλάκι και απο οτι μου είπε θα το έχει μια ζωή!!!
Ξερω οτι αυτά που σας γράφω είναι λίγο αόριστα αλλά δεν θυμάμαι καθόλου τι μου είχε ζητήσει .
Ήταν ένα πρωτογενές ορυκτέλαιο με κάποια συγκεκριμένη προδιαγραφή.
Αν κάνεις θυμηθεί η πάρει κάνα τηλ το Πανό να του πει λεπτομέρειες,ευχαρίστως να σας εξυπηρετήσω.
 
Kαλησπέρα
Μια ερώτηση να κάνω. Εκτος από το καθάρισμα του παλιού λαδιού στον άξονα και στο πηγάδι τι άλλο κάνουμε πριν ριξουμε τις δυο σταγόνες λαδι στον αξονα;
Eυχαριστώ!
 
καΘαρισε με μπατονετα το παλιο λαδι. ειδα το manual του πικαπ σου και προσεξα (σελιδα 6 & 7) οτι υπαρχει ρουρεμαν κατω απο το center shaft.
οπωs τονιζουν οι οδηγιεs, προσεξε μη χαΘει. γνωμη μου ειναι να φτανει το λαδι στο ρουλεμαν. βαλε τοσο ωστε απλα να μην ξεχειλισει οταν βαλειs το center shaft στη Θεση του. δεν μιλαμε δλδ για 2 σταγονεs, αλλά για πολυ περισσοτερεs. ισωs 1 ή 2 ml
 
Απάντηση: Re: Ήρθε η ώρα για λάδι??

καΘαρισε με μπατονετα το παλιο λαδι. ειδα το manual του πικαπ σου και προσεξα (σελιδα 6 & 7) οτι υπαρχει ρουρεμαν κατω απο το center shaft.
οπωs τονιζουν οι οδηγιεs, προσεξε μη χαΘει. γνωμη μου ειναι να φτανει το λαδι στο ρουλεμαν. βαλε τοσο ωστε απλα να μην ξεχειλισει οταν βαλειs το center shaft στη Θεση του. δεν μιλαμε δλδ για 2 σταγονεs, αλλά για πολυ περισσοτερεs. ισωs 1 ή 2 ml

Σωστο.1-2 σταγονες δεν αρκουν.Θα ελεγα να βαζει λαδι μεχρι να ξεχειλησει και απλα να σκουπισει οσο βγει εξω.Μονο τοτε θα ειναι σιγουρος οτι το πηγαδι εχει ακριβως οσο χρειαζεται.
 
Απάντηση: Re: Ήρθε η ώρα για λάδι??

καΘαρισε με μπατονετα το παλιο λαδι. ειδα το manual του πικαπ σου και προσεξα (σελιδα 6 & 7) οτι υπαρχει ρουρεμαν κατω απο το center shaft.
οπωs τονιζουν οι οδηγιεs, προσεξε μη χαΘει. γνωμη μου ειναι να φτανει το λαδι στο ρουλεμαν. βαλε τοσο ωστε απλα να μην ξεχειλισει οταν βαλειs το center shaft στη Θεση του. δεν μιλαμε δλδ για 2 σταγονεs, αλλά για πολυ περισσοτερεs. ισωs 1 ή 2 ml

Ευχαριστω θερμα!