ίσως ένα δείγμα απ'αυτά που έρχονται ...

ΚΑΙ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ ΚΑΙ ΑΠΛΗΡΩΤΟΙ
20 Φεβρουαρίου 2007

Να που τη μέρα όπου χιλιάδες κάτοικοι των πόλεων (Παρασκευή 16/2/07) ετοιμάζονταν για να ξεχυθούν στις επαρχιακές πόλεις και στα χωριά ανά την Ελλάδα, για να γιορτάσουν το τριήμερο των Απόκρεω ο… πετυχημένος Υπουργός Οικονομίας, κ. Αλογοσκούφης, ανακοίνωνε τις αυξήσεις των δημοσίων υπαλλήλων για το έτος 2007. Η κυβέρνηση, με τη βεβαιότητα της ορθής και συνάμα αποδεκτής οικονομικής της πολιτικής, θέλησε έτσι να…αξιοποιήσει επικοινωνιακά την αναγγελία της αύξησης του 3,5% στους βασικούς μισθούς (2,5% στο σύνολο του μισθού με τα επιδόματα), ώστε να καρπωθεί τα…πολιτικά οφέλη.


Την ίδια ώρα, εκατοντάδες συνάδελφοι και συναδέλφισσες ωρομίσθιοι του Ολοήμερου, αλλά και του πρωινού προγράμματος, που εργάζονται στα Δημοτικά Σχολεία της Νομαρχίας Πειραιά, δεν έχουν πάρει ούτε ένα ευρώ από την αρχή του σχολικού έτους 2006-07!!! Απλήρωτοι εδώ και μήνες προσπαθούν (πώς άραγε;) ν’ ανταποκριθούν στα διδακτικά τους καθήκοντα, τρέχοντας σε δύο, τρία ή και τέσσερα σχολεία να συμπληρώσουν τις λίγες ώρες δουλειάς (12 εβδομαδιαία με 7 ευρώ την ώρα) που τους έχουν δώσει, με την ελπίδα ότι κάποτε (πότε;) θα διαβούν το κατώφλι του διορισμού!
Ρώτησε ή σκέφτηκε κανείς από την κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας πώς ζουν αυτοί οι άνθρωποι; Σκέφτηκε κανείς με τι ψυχολογία μπαίνουν στις σχολικές αίθουσες να διδάξουν ξένες γλώσσες, θεατρική αγωγή, μουσική, εικαστικά, πληροφορική και τα τοιαύτα; Σκέφτηκε κανείς με τι κουράγιο αντιμετωπίζουν τους μικρούς μαθητές;
Κύριοι της κυβέρνησης


Οφείλετε να γνωρίζετε ότι, εκτός από την ευημερία των αριθμών, υπάρχουν και άνθρωποι που, ενώ εργάζονται, «αμείβονται» σαν άνεργοι και μάλιστα χωρίς να τους υπολογίζει η στατιστική υπηρεσία, εκτός κι είστε τόσο απασχολημένοι με τη μεγάλη «μεταρρύθμιση» στην παιδεία που δε σας μένει καιρός για τέτοια «μικρά» ζητήματα.
Πριν από λίγα χρόνια, θυμίζουμε σ’ ορισμένους υπέρμαχους των «καινοτομιών» στην εκπαίδευση, μία από τις βασικές ενστάσεις των δύσπιστων στο νέο θεσμό του Ολοήμερου Σχολείου, ήταν ακριβώς αυτή η απειλή για τις εργασιακές σχέσεις των μελλοντικών εκπαιδευτικών της ωρομισθίας και της απελπισίας. Σήμερα που η ωρομισθία τείνει να γίνει ο κανόνας στις προσλήψεις, κανείς από τους πρώην «εκσυγχρονιστές» και νυν «μεταρρυθμιστές» δεν έχει να πει κουβέντα σ’ αυτούς τους ανθρώπους.


Η ώθηση προς τα μπρος που υπόσχεται ο Πρωθυπουργός αυτή είναι ή κι εδώ φταίει το άρθρο 16 του συντάγματος, που δεν αφήνει να εισέλθει ο…υγιής ανταγωνισμός στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση;


Λεωνίδας Νίκας


Αιρετός ΠΥΣΠΕ Πειραιά
Εκλεγμένος με το ψηφοδέλτιο της
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ


www.alfavita.gr


το ως άνω αναδημοσιευμένο κείμενο δεν είναι δείγμα μόνο απ'αυτά που έρχονται, αλλά κυρίως απ'αυτά που έχουν ήδη έρθει και εδραιώνονται. φυσικά, και για τούτο φταίνε οι εκπαιδευτικοί κλπ κλπ κλπ ...
 
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟN ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Αθήνα 21 Φεβρουαρίου 2007

Με κατ’επείγουσα εντολή της Υπουργού Παιδείας κας Μαριέττα Γιαννάκου προς τον Πρόεδρο του Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. , Καθηγ. κο Γεώργιο Λεοντάρη, ο Οργανισμός παύει από σήμερα τις διαδικασίες αναγνώρισης τίτλων σπουδών από Πανεπιστημιακά Ιδρύματα της Σερβίας, ωσότου διαλευκανθεί η υπόθεση εμπλοκής παραγόντων του Υπουργείου και πανεπιστημιακών σε υπόθεση έκδοσης πλαστών πτυχίων από την συγκεκριμένη χώρα.


www.alfavita.gr
 
Σαφώς και είναι κατακριτέο και πρέπει να λυθεί χθές! αν το έκανε ιδιώτης στην επιχείρησή του ο επόπτης εργασίας θα το έβαζε φυλακή. Απλήρωτη εργασία ισούται με έγκλημα.
Δεν σου κάνει ο εργαζόμενος διώξτον.
Κάνω όμως μερικές σκέψεις και συνειρμούς. Καταρχήν μάλλον το συνδικάτο δεν ελέγχει τους ωρομίσθιους, γιατί απλά είναι η περίπτωση που δεν έπρεπε να πάει κανένας, και πιστεύω ότι έπρεπε να τους πείσει κάνουν μπουκοτάζ.
Τι θα έκανε το κράτος χωρίς τους αναπληρωτές; θα αναγκαζόταν να διορίσει.
Απο την άλλη αν είναι όντως έτσι όπως τα λέτε ποιός πάει για 12 ώρες την εβδομάδα και ζεί απο αυτές; (6*12)*4=288 τον μήνα. Όμως δεν είναι λίγα χρήματα τα 7 την ώρα, 56 μεροκάματο, δηλ 1400 μισθός του πρωτοδιοριζόμενου.
Παρεπιπτόντως στο ολοήμερο μόνο οι καθηγητές είναι ωρομίσθιοι, οι δάσκαλοι είναι μόνιμοι.
Εξακολουθώ φυσικά να μην καταλαβαίνω τον θεσμό του ωρομίσθιου και μάλιστα αδιόριστου!
Βέβαια, αυτό το βιολί καλά κρατεί. Θυμάμαι στο τότε γυμνάσιο την 10ετία του 70, επι χούντας, μας έκαναν μαθηματικά, φυσική και χημεία οι δόκιμοι του στρατού και της αεροπορίας που ήταν πτυχιούχοι.
 
Last edited:
Βαγγέλη το 12ωρο στους ωρομίσθιους είναι η οροφή. Δηλ. δεν μπορεί άτομο που θέλει να εργαστεί ως ωρομίσθιος στο Δημόσιο να έχει παραπάνω από 12 ώρες εβδομαδιαίως εκεί και φυσικά όχι παραπάνω από 8 μήνες το χρόνο. Άρα το 288 είναι η πραγματική οροφή. Αν θέλει παραπάνω χρήματα θα πρέπει να τα βρει από αλλού.

Στο ιδιωτικό σχολείο τώρα. Στα σχολεία Α/θμιας Εκπ/σης δεν υπάρχουν δάσκαλοι, επομένως τα μαθήματα γίνονται με καθηγητές. Στα σχολεία Β/θμιας Εκπ/σης από το 2005 οι ιδιοκτήτες πήραν σιωπηρώς απόφαση, ότι για τις προσλήψεις πρέπει να είναι απαραίτητη η προυπηρεσία σε άλλο ιδιωτικό σχολείο και η συστατική επιστολή.

Τί σημαίνει αυτό; Για πολλούς νέους εκπαιδευτικούς ότι για να εργαστούν σε ιδιωτικό, πρέπει για ένα χρόνο, να παίρνουν σε ένα ιδιωτικό σχολείο ώρες (τις επιπλέον) χωρίς πληρωμή έτσι ώστε στο τέλος της χρονιάς να αποκτήσουν την πολυπόθητη προυπηρεσία. Και φυσικά για να πάρεις τη συστατική επιστολή πρέπει να είσαι σούζα στο σχολείο και να ανεχθείς, ακόμα και .... (συμπληρώστε ελεύθερα).

Τί θα γίνει αν δεν συμμορφωθείς;

Εν έτει 2007 ακριβώς δεν ξέρω, μάλλον κάθεσαι σπίτι σου. Πάντως το διάστημα 1998-2003 κυκλοφορούσε μεταξύ των ιδιοκτητών των ιδιωτικών σχολείων μαύρη λίστα με ονοματεπώνυμα εκπαιδευτικών που είχαν πέσει στα εξής παραπτώματα:
1. Είχαν γίνει μέλη της ΟΙΕΛΕ (ομοσπονδία εκπαιδευτικών ιδιωτικών σχολείων)
2. Είχαν ζητήσει δικαστικώς τη καταβολή δεδουλευμένων.
3. Είχαν διαφωνήσει σε συνεδριάσεις συλλόγου των εκπαιδευτικών με τις προτάσεις των ιδιοκτητών για την επιβολή ή μη επιβολή ποινών σε μαθητές ή συναδέλφους εκπαιδευτικούς.

Έχω κάπου ένα τέτοιο αντίγραφο που υπεξαίρεσε συνάδελφος.
 
Απάντηση: Re: ίσως ένα δείγμα απ'αυτά που έρχονται ...

Τί σημαίνει αυτό; Για πολλούς νέους εκπαιδευτικούς ότι για να εργαστούν σε ιδιωτικό, πρέπει για ένα χρόνο, να παίρνουν σε ένα ιδιωτικό σχολείο ώρες (τις επιπλέον) χωρίς πληρωμή έτσι ώστε στο τέλος της χρονιάς να αποκτήσουν την πολυπόθητη προυπηρεσία. Και φυσικά για να πάρεις τη συστατική επιστολή πρέπει να είσαι σούζα στο σχολείο και να ανεχθείς, ακόμα και .... (συμπληρώστε ελεύθερα).

Τί θα γίνει αν δεν συμμορφωθείς;

Εν έτει 2007 ακριβώς δεν ξέρω, μάλλον κάθεσαι σπίτι σου. Πάντως το διάστημα 1998-2003 κυκλοφορούσε μεταξύ των ιδιοκτητών των ιδιωτικών σχολείων μαύρη λίστα με ονοματεπώνυμα εκπαιδευτικών που είχαν πέσει στα εξής παραπτώματα:
1. Είχαν γίνει μέλη της ΟΙΕΛΕ (ομοσπονδία εκπαιδευτικών ιδιωτικών σχολείων)
2. Είχαν ζητήσει δικαστικώς τη καταβολή δεδουλευμένων.
3. Είχαν διαφωνήσει σε συνεδριάσεις συλλόγου των εκπαιδευτικών με τις προτάσεις των ιδιοκτητών για την επιβολή ή μη επιβολή ποινών σε μαθητές ή συναδέλφους εκπαιδευτικούς.

Έχω κάπου ένα τέτοιο αντίγραφο που υπεξαίρεσε συνάδελφος.

Κανονικό καρτέλ...
Όπως επίσης είναι γνωστή η τακτική να πέρνουν καθηγητές δοκιμαστικά για ένα χρόνο, να τους κάνουν σύμβαση για άλλα δύο και μετά να τους διώχνουν για να μην κατοχυρώσουν εργασιακά δικαιώματα.
 
Εξακολουθώ φυσικά να μην καταλαβαίνω τον θεσμό του ωρομίσθιου και μάλιστα αδιόριστου!

Δεν ξέρω αν έχω καταλάβει καλά, πάντως έχω την εντύπωση ότι ο συγκεκριμένος «θεσμός» έχει ως κύριο λόγο ύπαρξης την (τεχνηέντως) μείωση του προϋπολογισμού για την παιδεία.
Δηλαδή, ενώ στην πράξη υπάρχουν κενά που θα μπορούσαν να καλυφθούν με την δημιουργία και άλλων οργανικών θέσεων (άρα με νέες προσλήψεις μόνιμου προσωπικού), προτιμάται να αφεθούν ως έχουν και να καλυφθούν με έκτακτο προσωπικό.
Κάτι σαν κι αυτό που κάνουν πλέον οι μεγάλες εταιρείες.
Δεν αγοράζουν αυτοκίνητα για το προσωπικό τους (που θα εμφανίζονταν σαν πάγια), αλλά τα εκμισθώνουν μακροχρόνια (leasing) και περνούν το κόστος σαν λειτουργικά έξοδα.

Παρακαλώ διορθώστε με αν σφάλω.
 
πείτε μου λοιπόν, μετά απ'αυτά που αναφέρονται παραπάνω, κατά πόσον δεχόμαστε να έχουν αυτή τη μορφή οι εργασιακές σχέσεις των παιδιών μας στο μέλλον ... αλλά και ποιοι μπορούν να έχουν μέλλον ως εργαζόμενοι σε μια οικονομία που στηρίζεται στο χαφιεδισμό, στο ελαστικό ωράριο, στη χαμηλομισθία - ωρομισθία και στην ανασφάλεια για το αύριο. όποιος πιστεύει ότι με τέτοιες συνθήκες θα παράγεται ποιοτικό "προϊόν", έχω την εντύπωση ότι είναι κάπου μακριά νυχτωμένος ...
 
Re: Απάντηση: ίσως ένα δείγμα απ'αυτά που έρχονται ...

πείτε μου λοιπόν, μετά απ'αυτά που αναφέρονται παραπάνω, κατά πόσον δεχόμαστε να έχουν αυτή τη μορφή οι εργασιακές σχέσεις των παιδιών μας στο μέλλον ... αλλά και ποιοι μπορούν να έχουν μέλλον ως εργαζόμενοι σε μια οικονομία που στηρίζεται στο χαφιεδισμό, στο ελαστικό ωράριο, στη χαμηλομισθία - ωρομισθία και στην ανασφάλεια για το αύριο. όποιος πιστεύει ότι με τέτοιες συνθήκες θα παράγεται ποιοτικό "προϊόν", έχω την εντύπωση ότι είναι κάπου μακριά νυχτωμένος ...

Το να κάνεις σωστά τη δουλειά σου, ή τουλάχιστον όσο μπορείς πιο σωστά, ανεξαρτήτως συνθηκών, είναι που σε κάνει σωστό επαγγελματία. Αλλά, ξέχασα, εσείς δεν κάνετε επάγγελμα, αλλά λειτούργημα...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: ίσως ένα δείγμα απ'αυτά που έρχονται ...

Το να κάνεις σωστά τη δουλειά σου, ή τουλάχιστον όσο μπορείς πιο σωστά, ανεξαρτήτως συνθηκών, είναι που σε κάνει σωστό επαγγελματία. Αλλά, ξέχασα, εσείς δεν κάνετε επάγγελμα, αλλά λειτούργημα...

Δεν μπορείς να παραβλέπεις τις συνθήκες, όσο σωστός επαγγελματίας και να είσαι. Αυτό είναι πέρα από την ανθρώπινη φύση. Δηλαδή εσύ μένεις απλήρωτος, δουλεύεις σα σκυλί, σε εκβιάζουν με την προοπτική της απόλυσης και συνεχίζεις να δουλεύεις ανεπηρέαστος;
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: ίσως ένα δείγμα απ'αυτά που έρχονται ...

Δεν μπορείς να παραβλέπεις τις συνθήκες, όσο σωστός επαγγελματίας και να είσαι. Αυτό είναι πέρα από την ανθρώπινη φύση. Δηλαδή εσύ μένεις απλήρωτος, δουλεύεις σα σκυλί, σε εκβιάζουν με την προοπτική της απόλυσης και συνεχίζεις να δουλεύεις ανεπηρέαστος;

... Πω, πω, ρε παιδί μου, τέτοιος εργασιακός μεσαίωνας, και παρ' όλ' αυτά, όλοι διαγκωνίζονται να μπουν στη δημόσια εκπαίδευση, τς, τς, τς,... είναι τελείως για τα σίδερα.

Ή μήπως, όχι;
 
Εχετε δίκιο να σκέφτεστε έτσι, γιατί σαν μόνη επαγγελματική αποκατάσταση βλέπετε το δημόσιο, τον μη ανταγωνισμό κλπ. Οταν αγαπητοί μου ζείς και εργάζεσαι μέσα στην φωτιά και τον ανελέητο ανταγωνισμό της αγοράς καθημερινά, την αξιολόγηση και συνεπώς την επιτυχία ή αποτυχία σε κάθε πράξη σου, αυτά ακούγονται εξωπραγματικά και απόκοσμα. Δεν θα επιτρέψω στα παιδιά μου να γίνουν δημόσιοι υπάλληλοι, ούτε και ιδιωτικοί υπάλληλοι. Τα εκπαιδεύω και τα γαλουχώ να βγούν στην φωτιά και να διεκδικήσουν την ζωή, γεμάτα εφόδια.
Τους μαθαίνω να μην δώσουν την χαρά σε κανέναν να υποτιμά την δουλειά τους και τον κόπο τους. Ξέρουν απο τώρα ότι το δημόσιο έχει οροφή και ισοπέδωση, μειωμένες προσδοκίες, ανία, 5νθήμερο, τύποις 8ωρο, ωσεί παρών, λιγοστά χρήματα. Ολα καλά καμωμένα, διαλέγεις και παίρνεις.
Οι ΣΣΕ είναι το minimum, ο ικανός διαπραγματεύεται πολύ περισσότερα, έξω απο τις ΣΣΕ, προυποθέτουν όμως γνώσεις, δεξιότητες που αποκτιούνται δουλεύοντας και όχι αναλώνοντας τα φοιτητικά χρόνια σε καταλήψεις και αμπελοφιλοσοφίες.
Δεν μπορεί όμως να ζητάς το εργασιακό περιβάλλον και συνθήκες του δημοσίου και τις αμοιβές του ελεύθερου επαγγελματία.
 
μα ... δε μιλάμε ΜΟΝΟ για το δημόσιο τομέα (ο οποίος, σύμφωνα με τις εξελίξεις που τρέχουν, σύντομα θ'αποτελεί παρελθόν) αλλά ΚΥΡΙΩΣ για τον ιδιωτικό, όπου επικρατεί ο νόμος της ζούγκλας (για το πού το ξέρω, η απάντηση είναι απλή: έχω 10 χρόνια ένσημα βαρέα / ανθυγιεινά δουλεύοντας σχεδόν δωδεκάωρο σε χειρωνακτική εργασία, προ του διορισμού μου στο δημόσιο). όσοι μπορούν να τακτοποιήσουν τα παιδιά τους, έχει καλώς. έλα όμως που αυτοί είναι μάλλον οι λιγότεροι ... για τους πολλούς, οι πόρτες κλείνουν (όσες δεν έκλεισαν ακόμη). αλλά δε χάθηκε ο κόσμος ... υπάρχει και το ταμείο ανεργίας.
 
... Πω, πω, ρε παιδί μου, τέτοιος εργασιακός μεσαίωνας, και παρ' όλ' αυτά, όλοι διαγκωνίζονται να μπουν στη δημόσια εκπαίδευση, τς, τς, τς,... είναι τελείως για τα σίδερα.

Ή μήπως, όχι;

Στον ιδιωτικό τομέα λέω ότι συμβαίνουν αυτά (και για τους αναπληρωτές στο δημόσιο) με αφορμή το σχόλιο του Βλασίδη και την δική σου παρατήρηση περί σωστών επαγγελματιών. Γιαυτό και όλοι τρέχουν να μπουν στη δημόσια εκπαίδευση...
 
24/02/2007


Νέα στοιχεία στο φως για πλαστά πτυχία ΤΕΕ
Αποστολος Λακασας

Και ο νομός Ιωαννίνων αποτελεί ένα ισχυρό... παράρτημα της βιομηχανίας παράνομων «άριστων» απολυτηρίων από ιδιωτικά Τεχνολογικά Επαγγελματικά Εκπαιδευτήρια (ΤΕΕ), ώστε οι κάτοχοί τους να πριμοδοτούνται στους καταλόγους των προσλήψεων μέσω ΑΣΕΠ. Αυτό κατήγγειλε χθες το διοικητικό συμβούλιο της Ομοσπονδίας Ιδιωτικών Λειτουργών Ελλάδος (ΟΙΕΛΕ), η οποία τον Μάιο του 2006 είχε καταγγείλει ανάλογα σκάνδαλα στη Θεσσαλία (Τρίκαλα και Λάρισα).

Η ΟΙΕΛΕ απευθύνεται με επιστολή της στην υπουργό Παιδείας κ. Μαριέττα Γιανννάκου, ζητώντας παρέμβαση στα φαινόμενα συναλλαγής κρατικών υπαλλήλων των περιφερειακών διευθύνσεων.

«Παρά τις ενέργειες του περιφερειακού διευθυντή Εκπαίδευσης Ηπείρου κ. Νικόλαου Πετρόπουλου για την αποκατάσταση της νομιμότητας, καμία ευθύνη δεν έχει αποδοθεί ώς σήμερα σε κανέναν υπεύθυνο για την εποπτεία του χώρου των ΤΕΕ στην περιοχή», αναφέρει στην επιστολή η ΟΙΕΛΕ θέτοντας στη διάθεση της υπουργού και των συνεργατών της στοιχεία συγκεκριμένα στελέχη. Υπενθυμίζεται ότι πρόσφατα ο Γενικός Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης απεκάλυψε ότι ιδιωτικά ΤΕΕ σε Λάρισα, Τρίκαλα, Καβάλα, Αρτα και Αθήνα χορήγησαν τα προηγούμενα χρόνια περί τα 5.000 πτυχία με «άριστα», με τα οποία οι κάτοχοί τους διορίστηκαν στο Ασκληπιείο Βούλας, και σε βρεφονηπιακούς σταθμούς στην Αθήνα και αλλού. Μάλιστα, οι κάτοχοι των πτυχίων δεν φοίτησαν καθόλου.

Ειδικότερα, με βάση τα στοιχεία που παρουσίασε χθες η ΟΙΕΛΕ στα Ιωάννινα, κατά το σχολικό έτος 2005-2006 ο αριθμός των μαθητών που φοίτησε στα ιδιωτικά ΤΕΕ Ηπείρου (Αρτας - Ιωαννίνων) είναι ο ίδιος με τον αριθμό των μαθητών που φοίτησαν στις 4 περιφέρειες της Αττικής. Οι περισσότεροι απόφοιτοι ΤΕΕ της Ηπείρου αποφοίτησαν με άριστα, και κατά κανόνα είναι ήδη κάτοχοι ενός πρώτου απολυτηρίου.

Για πoιο λόγο οι επιπλέον σπουδές; Ηθελαν το δεύτερο πτυχίο για την πρόσληψη μέσω ΑΣΕΠ στο ελληνικό Δημόσιο, καθώς πριμοδοτούνταν λόγω του «άριστου» απολυτηρίου. Είναι ενδεικτικό ότι από έρευνα της ΟΙΕΛΕ που έγινε σε δύο νοσοκομεία της Αθήνας αποδείχθηκε ότι το 43% των προσλαμβανόμενων νοσηλευτών προέρχεται από τα ΤΕΕ της Αρτας και των Ιωαννίνων.

Επίσης, πολλοί απόφοιτοι από τα συγκεκριμένα ΤΕΕ εργάζονται σήμερα σε νοσοκομεία των Ιωαννίνων και της Αρτας. «Πρόκειται για μια καλοστημένη φάμπρικα παραγωγής δεύτερων απολυτηρίων με άριστα. Οι αριστούχοι στο δεύτερο απολυτήριό τους κατά κανόνα στο πρώτο απολυτήριο, που είχαν λάβει κυρίως από δημόσια ΤΕΕ ή Λύκεια, είχαν βαθμούς κοντά στη βάση του 10», αναφέρει η ομοσπονδία, τονίζοντας ότι πολλοί από αυτούς δεν είχαν φοιτήσει ποτέ στα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια από τα οποία αρίστευσαν.


ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
 
.....καμία ευθύνη δεν έχει αποδοθεί ώς σήμερα σε κανέναν υπεύθυνο για την εποπτεία του χώρου των ΤΕΕ στην περιοχή»,
Οι εξετάσεις, η εύρυθμη λειτουργία κλπ εποπτεύονται απο το Υπουργείο Παιδείας.