Ιστορίες - Ταλαιπωρία με καινούργια TV Samsung ES8000

The Hulk

New member
10 December 2012
9
Καλησπέρα παιδιά,

Διαβάστε και θα εκτιμούσα τα σχόλια σας.

Ευχαριστώ

Στις 17/11/12 ημέρα Σαββάτο αγόρασα από το Πλαίσιο (κατάστημα Μεταμόρφωσης) μια τηλεόραση Samsung αξίας 1600 .
Στις 20/11/12 η τηλεόραση παρουσίασε μπλε " σημαδάκια" στην οθόνη (dead pixels) και ορισμένες φορές έκανε και νερά στην οθόνη.
Στις 20/11/12, ώρα 18:45 καλώ Πλαίσιο και τους αναφέρω το πρόβλημα μου, και με συμβουλεύουν να απευθυνθώ στην Samsung, ενώ τους ανάφερα ότι η τηλεόραση είναι 3 ημερών.
Στις 21/11/12 επικοινωνώ με Samsung και τους αναφέρω το πρόβλημα μου, και μου λένε θα περάσει τεχνικός.
Με καλεί το αρμόδιο τεχνικό τμήμα και κλείνουμε ραντεβού για τις 26/11.
Τελικά το ραντεβού πραγματοποιήθηκε στις 28/11 ύστερα από ακύρωση δiκιά μου διότι δεν υπήρχε κανείς στην οικία.
Στις 28/11 φρόντισα να είμαι εγώ ο ίδιος εκεί (πήρα άδεια από την εργασία μου), ήρθε ο τεχνικός έβγαλε Φώτο με το κινητό του και έφυγε.
Μου είπε πως θα σας ενημερώσουν.
Το ίδιο βράδυ στις 28/11 η οθόνη μαύρισε και από τότε μέχρι και σήμερα στις 10/12/12 έχω μόνο ΗΧΟ.
Στις 29/11/12 καλώ Samsung στο τηλ. 2106897691 και τους αναφέρω πως η τηλεόραση πια δεν ανάβει και έχω μόνο ΗΧΟ, και η απάντηση τους, μέχρι και σήμερα είναι
ότι περιμένουν να κλείσει η πρώτη βλάβη.
Στις 03/12/12 παίρνω το ΠΛΑΙΣΙΟ σαφώς αγανακτισμένος, απογοητευμένος, έχω πληρώσει ένα σκασμό λεφτά για μια τηλεόραση που δεν δουλεύει και το πιο σημαντικό δεν μπορώ να βρω το δίκιο μου.
Στο Πλαίσιο μίλησα με το Service, ο τεχνικός δεν μπορούσε να μου δώσει κάποια ουσιαστική λύση στο πρόβλημα μου και συνέχεια μου έλεγε πώς εφόσον έχει περάσει το 7 ήμερο από την ημερομηνία αγοράς δεν μπορούν να με βοηθήσουν, και βεβαίως του ανάφερα ότι εξαρχης απευθύνθηκα στο Πλαίσιο αλλά συνάδελφος σας με παρέπεμψε στην Samsung, οπότε είναι λάθος δικό σας και όχι δικό μου.
Οπότε ζήτησα να μιλήσω με τον υπεύθυνο του Service, του εξήγησα πως έχει η κατάσταση και μου είπε θα μιλήσει ο ίδιος στην Samsung.
Ύστερα από 3 ώρες με κάλεσε πίσω και μου είπε πως με το δεύτερο τηλεφώνημα έβγαλε άκρη, δηλαδή κατάλαβαν πως η τηλεόραση δεν ΑΝΑΒΕΙ και ότι θα προχωρήσουν σε αντικατάσταση.
Στις 4/12/12 δεν κάλεσα διότι περίμενα να με καλέσουν αυτοί, κάτι που δεν έγινε.
Στις 05/12/12 καλώ εγώ στην Samsung τηλ. 210 6897691 για να μου πουν σε τι στάδιο βρίσκεται η υπόθεση μου. Ο υπάλληλος με ενημερώνει ότι σήμερα στις 14:00 εγκρίθηκε για αντικατάσταση και θα με καλέσουν για να πραγματοποιηθεί.
Στις 06/12/12 καμιά ενημέρωση.
Στις 07/12/12 καλώ εγώ πάλι την Samsung για να μάθω που βρισκόμαστε και μου λέει η κοπέλα πως ακόμα περιμένουν απάντηση, ακριβώς τα αντίθετα από τι μου είχε πει ο συνάδελφος τους 2 ημέρες πριν.
Στις 07/12/12 μιλάω με τον υπεύθυνο των αντικαταστάσεων και μου λέει υπομονή μέχρι την Δευτέρα.
Στις 10/12/12 μιλάω με τον Υπεύθυνο αντικαταστάσεων και μου λέει πως τα dead pixel είναι φυσιολογικά εφόσον είναι σκούρα και πως τα νερά είναι λόγω των Pixel, και σας ρωτάω θα αγοράζατε μία τηλεόραση με Pixel και να κάνει και νερά?? Και το καλύτερο θα πληρώνατε γι αυτό 1600 ?? .
Και να μην ξεχάσουμε, ΔΕΝ ΑΝΑΒΕΙ!

Επειδή με παίζετε μπαλάκι και δεν υπάρχει σεβασμός στον Πελάτη-Καταναλωτή έχω κάνει καταγγελία στην ΙΝΚΑ.

Βαρέθηκα την κοροϊδία θέλω ΑΜΕΣΑ ΚΑΝΟΥΡΓΙΑ ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ.
 
Τα ιδια εχω φιλε μου με 7000.Διαβασε εκει τελευταιο σχολιο.Ειναι αφαντοι και παλευουμε με μια γραμμη στην οποια σηκωνουν τηλεφωνα απλα και σου λενε να κανεις υπομονη.

Kαι εγω αντικατασταση μεχρι αυριο μου ειπε ο ενας και ο δευτερος που μιλησα σημερα ειναι οτι περιμενουν απαντηση ενω ο τριτος ισως χρειαστει να ξαναρθει το τοπικο service.Kανονικα το σερβις σου επρεπε να πιεσει servise one και αυτοι με την σειρα τους την samsung
 
Last edited by a moderator:
Oταν λες υπευθυνος αντικαταστασεων ποιον εννοεις και πιο τηλεφωνο σου δωσανε;Πεφτει πολυ μπαφα ε;
 
Ο Υπεύθυνος αντικαταστάσεων είναι στη Samsung στα κεντρικα...θα έπρεπε να ντρέπονται...
Κανένας σεβασμός..
Αύριο θα έχω νέα..θα ενημερώσω...
 
Ξερει κανενας τηλ απο τα κεντρικα.Μιλαω στο τηλεφωνικο κεντρο της σαμσουνκ με διαφορους Μπογδαν ,Χασαν κτλ και μου λενε "καντε λίγκο υπομόνη".
 
Καλησπέρα Πάνο, φαντάζομαι το νούμερο που καλείς και βγαίνουν Κύπριοι είναι το 210-6897691.
Το τηλ για τα κεντρικά της Μέγα Εταιριάρας είναι 210-6293160.
Επίσης μπορώ να σου δώσω και το τηλ για τον υπεύθυνο των αντικαταστάσεων, που μόνο υπέυθυνος δεν είναι, κος Σπανός στο 213-0163893
 
Εγω θα μιλησω με τον δικηγορο μου θα το τραβηξω.Ηδη με την δουλεια μου τον εχω αναθεσει αρκετες υποθεσεις θα ασχοληθω και με την σαμσουνκ για να ξεμπερδευω.
 
νομιζω οτι απο την στιγμη που η tv εχει doa 7 ημερων,
θα επρεπε να εχει γινει αντικατασταση απ το πλαισιο.
εκει θα επρεπε να επιμεινεις και να μην τρεχεις τωρα με το ανυπαρκτο σερβις της samsung.
 
Μίλησα την Παρασκευή που μας πέρασε..με άκουγε έκπληκτος ή τουλάχιστον έδειχνε..αφού του εξιστορούσα το όλο θέμα για κάνα 8λεπτο με ρωτάει, τα πίξελ σε πιο χρώμα φαίνονται???!!!
Και του λέω! Κ. Σπανε πια πιξελ??Ποια χρώματα μου λέτε???Η TV ΔΕΝ ΑΝΑΒΕΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!!!!!!!!!!!!

α ναι ναι μου κάνει μπερδεύτηκα....

ΕΛΕΟΣ παίδες ΈΛΕΟΣ!!!!!

Μου ζητάει χρόνο ως την δευτέρα.

Δευτέρα τον καλώ πάλι μου λέει: ξέρετε τα πίξελ θεωρούνται φυσιολογικά..του λέω ΑΝΤΕ ΠΑΛΙ.. η τηλεόραση δεν ανάααβει πόσες φορές θα το πω!
Ναι ναι μου λέει....τώρα για το ότι δεν ανάβει μπορούμε να κάνουμε μια αντικατάσταση στο Πάνελ!! εε εκει τρελάθηκα εγώ.

Του λέω: Επισκευή σε τηλεόραση 4 ημερών δεν δέχομαι, επίσης εσείς θα δεχόσασταν μια τηλεόραση με καμένα πιξελ και να κάνει και νερά, μου λέει τα νερά είναι λόγων των πίξελ!!!!
Α ωραία του λέω...δηλαδή και πίξελ καμμένα και ΝΕΡΑ και 1600 ευρω!!!Και όλα αυτά φυσιολογικά!

Του ζήτησα καινούργια σφραγισμένη ΜΟΝΟ δέχομαι.

Χτες πήγα την TV στο Πλαίσιο, είχα τυπώσει το 1ο μου πόστ.

Με ρωτάνε τι πάθατε?

Ζήτησα τον υπεύθυνο και του δωσα να διαβάσει..μετα απο κανα 3λεπτο μου λέει: Πω τι έχεις περασει ρε φίλε!

Σε ακούω του λέω!Για πες τι κάνουμε??

Εαν η Samsung και η κάθε Samsung έχει τόσο Τ%$##$%#$ after sales/service να μην πουλάτε προϊόντα της και ταλαιπωρείται τον κόσμο.

Και στο φινάλε εγώ το PLaisio γνωρίζω, εκεί έδωσα τα ωραία μου λεφτά, βρείτε άκρη δεν με νοιάζει.

Τους έχω δώσει διορία μέχρι αύριο..για να δούμε.

Φίλε Δημήτρη έχεις απόλυτο δικιο...next time...
 
Ποιος ο λόγος να συγχυζόμαστε? Μπορείς να μου πεις φίλε μου??

Υπάρχουν πολύ σημαντικότερα προβλήματα στο κόσμο...

Καλό κουράγιο και εύχομαι να ξεμπερδέψουμε γρήγορα
 
Mακαρι.Απλα δεν μπορω να μιλαω με τετοιου ειδος ανθρωπων.θα δουμε αυριο τι θα γινει
 
Ευχάριστα νέα σήμερα!
Έδωσε κωδικό αντικατάστασης η Samsung.

Πάνο εαν δεν βγάλεις άκρη στείλε μου το κινητό σου να μιλήσουμε.
 
εβγαλα και εγω ακρη με βοηθησε ο Σπανος δεν μου στειλαν ουτε κωδικο ουτε τιποτα.Δε μπορω να καταλαβω αλλα μου λεει μεχρι το μεσημερι θα πας να παρεις αλλη.Εχει εγριθει η αντικατασταση γιατι δεν σου στειλαν μυνημα;Eμεινα καγκελο.Παω καταστημα μου ειπαν οτι λαβανε το μυνημα αντικαταστασης κατευθειαν απο Σπανο αλλα δεν τους εγραφε πως θα γινει η διαδικασια της πιστωσης τους και αυριο θα τον τηλ να τους στειλει γραπτως την διαδικασια της πιστωσης και τελος.
 
Τέλος καλό όλα καλά, αλλά πρέπει να μας σπάνε τα νεύρα για να κάνουν το αυτονόητο?
Πάντως όταν με το καλό πάρετε τις καινούργιες να τις ελένξετε άμεσα και προσεκτικά για θέματα καμμένων πίξελ, νερών, υπερφωτισμένων γωνιών κλπ....
 
Τι να πω , τα διαβάζω όλα αυτά και έχω μείνει κάγκελο.

Μπράβο στην Samsung που καταφέρνει και να πουλάει ελαττωματικές τηλεοράσεις και να ταλαιπωρεί τον κόσμο για το αυτονόητο.
 
Δυστυχώς δεν είναι μόνο η Samsung, εγώ είχα αντίστοιχα προβλήματα με την LG, αλλά και από ότι διαβάζω εδώ στο φόρουμ το aftersale από όλες οι αντιπροσωπείες είναι για κλάματα...
 
Να χαλάσει μια ηλεκτρονική συσκευή το καταλαβαίνω...από κει και πέρα τι γίνεται όμως..
Γτ να ταλαιπωρείται τόσο πολύ ο καταναλωτής/πελάτης??
Προχθές έστειλα email στην Samsung στις Φιλιππίνες, complaint letter θα το έλεγα, κάτι που είχα κάνει και στη Samsung @ Greece με την μόνη διαφορά.
Ότι από τις Φιλιππίνες πήρα απάντηση σε 8 ώρες ενώ από Ελλάδα δεν πήρα εδώ και 2 βδομάδες!
Καλό εεεεεε!!!

Είμαστε για κλάματα!