Καλησπέρα παιδιά,
Διαβάστε και θα εκτιμούσα τα σχόλια σας.
Ευχαριστώ
Στις 17/11/12 ημέρα Σαββάτο αγόρασα από το Πλαίσιο (κατάστημα Μεταμόρφωσης) μια τηλεόραση Samsung αξίας 1600 .
Στις 20/11/12 η τηλεόραση παρουσίασε μπλε " σημαδάκια" στην οθόνη (dead pixels) και ορισμένες φορές έκανε και νερά στην οθόνη.
Στις 20/11/12, ώρα 18:45 καλώ Πλαίσιο και τους αναφέρω το πρόβλημα μου, και με συμβουλεύουν να απευθυνθώ στην Samsung, ενώ τους ανάφερα ότι η τηλεόραση είναι 3 ημερών.
Στις 21/11/12 επικοινωνώ με Samsung και τους αναφέρω το πρόβλημα μου, και μου λένε θα περάσει τεχνικός.
Με καλεί το αρμόδιο τεχνικό τμήμα και κλείνουμε ραντεβού για τις 26/11.
Τελικά το ραντεβού πραγματοποιήθηκε στις 28/11 ύστερα από ακύρωση δiκιά μου διότι δεν υπήρχε κανείς στην οικία.
Στις 28/11 φρόντισα να είμαι εγώ ο ίδιος εκεί (πήρα άδεια από την εργασία μου), ήρθε ο τεχνικός έβγαλε Φώτο με το κινητό του και έφυγε.
Μου είπε πως θα σας ενημερώσουν.
Το ίδιο βράδυ στις 28/11 η οθόνη μαύρισε και από τότε μέχρι και σήμερα στις 10/12/12 έχω μόνο ΗΧΟ.
Στις 29/11/12 καλώ Samsung στο τηλ. 2106897691 και τους αναφέρω πως η τηλεόραση πια δεν ανάβει και έχω μόνο ΗΧΟ, και η απάντηση τους, μέχρι και σήμερα είναι
ότι περιμένουν να κλείσει η πρώτη βλάβη.
Στις 03/12/12 παίρνω το ΠΛΑΙΣΙΟ σαφώς αγανακτισμένος, απογοητευμένος, έχω πληρώσει ένα σκασμό λεφτά για μια τηλεόραση που δεν δουλεύει και το πιο σημαντικό δεν μπορώ να βρω το δίκιο μου.
Στο Πλαίσιο μίλησα με το Service, ο τεχνικός δεν μπορούσε να μου δώσει κάποια ουσιαστική λύση στο πρόβλημα μου και συνέχεια μου έλεγε πώς εφόσον έχει περάσει το 7 ήμερο από την ημερομηνία αγοράς δεν μπορούν να με βοηθήσουν, και βεβαίως του ανάφερα ότι εξαρχης απευθύνθηκα στο Πλαίσιο αλλά συνάδελφος σας με παρέπεμψε στην Samsung, οπότε είναι λάθος δικό σας και όχι δικό μου.
Οπότε ζήτησα να μιλήσω με τον υπεύθυνο του Service, του εξήγησα πως έχει η κατάσταση και μου είπε θα μιλήσει ο ίδιος στην Samsung.
Ύστερα από 3 ώρες με κάλεσε πίσω και μου είπε πως με το δεύτερο τηλεφώνημα έβγαλε άκρη, δηλαδή κατάλαβαν πως η τηλεόραση δεν ΑΝΑΒΕΙ και ότι θα προχωρήσουν σε αντικατάσταση.
Στις 4/12/12 δεν κάλεσα διότι περίμενα να με καλέσουν αυτοί, κάτι που δεν έγινε.
Στις 05/12/12 καλώ εγώ στην Samsung τηλ. 210 6897691 για να μου πουν σε τι στάδιο βρίσκεται η υπόθεση μου. Ο υπάλληλος με ενημερώνει ότι σήμερα στις 14:00 εγκρίθηκε για αντικατάσταση και θα με καλέσουν για να πραγματοποιηθεί.
Στις 06/12/12 καμιά ενημέρωση.
Στις 07/12/12 καλώ εγώ πάλι την Samsung για να μάθω που βρισκόμαστε και μου λέει η κοπέλα πως ακόμα περιμένουν απάντηση, ακριβώς τα αντίθετα από τι μου είχε πει ο συνάδελφος τους 2 ημέρες πριν.
Στις 07/12/12 μιλάω με τον υπεύθυνο των αντικαταστάσεων και μου λέει υπομονή μέχρι την Δευτέρα.
Στις 10/12/12 μιλάω με τον Υπεύθυνο αντικαταστάσεων και μου λέει πως τα dead pixel είναι φυσιολογικά εφόσον είναι σκούρα και πως τα νερά είναι λόγω των Pixel, και σας ρωτάω θα αγοράζατε μία τηλεόραση με Pixel και να κάνει και νερά?? Και το καλύτερο θα πληρώνατε γι αυτό 1600 ?? .
Και να μην ξεχάσουμε, ΔΕΝ ΑΝΑΒΕΙ!
Επειδή με παίζετε μπαλάκι και δεν υπάρχει σεβασμός στον Πελάτη-Καταναλωτή έχω κάνει καταγγελία στην ΙΝΚΑ.
Βαρέθηκα την κοροϊδία θέλω ΑΜΕΣΑ ΚΑΝΟΥΡΓΙΑ ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ.
Διαβάστε και θα εκτιμούσα τα σχόλια σας.
Ευχαριστώ
Στις 17/11/12 ημέρα Σαββάτο αγόρασα από το Πλαίσιο (κατάστημα Μεταμόρφωσης) μια τηλεόραση Samsung αξίας 1600 .
Στις 20/11/12 η τηλεόραση παρουσίασε μπλε " σημαδάκια" στην οθόνη (dead pixels) και ορισμένες φορές έκανε και νερά στην οθόνη.
Στις 20/11/12, ώρα 18:45 καλώ Πλαίσιο και τους αναφέρω το πρόβλημα μου, και με συμβουλεύουν να απευθυνθώ στην Samsung, ενώ τους ανάφερα ότι η τηλεόραση είναι 3 ημερών.
Στις 21/11/12 επικοινωνώ με Samsung και τους αναφέρω το πρόβλημα μου, και μου λένε θα περάσει τεχνικός.
Με καλεί το αρμόδιο τεχνικό τμήμα και κλείνουμε ραντεβού για τις 26/11.
Τελικά το ραντεβού πραγματοποιήθηκε στις 28/11 ύστερα από ακύρωση δiκιά μου διότι δεν υπήρχε κανείς στην οικία.
Στις 28/11 φρόντισα να είμαι εγώ ο ίδιος εκεί (πήρα άδεια από την εργασία μου), ήρθε ο τεχνικός έβγαλε Φώτο με το κινητό του και έφυγε.
Μου είπε πως θα σας ενημερώσουν.
Το ίδιο βράδυ στις 28/11 η οθόνη μαύρισε και από τότε μέχρι και σήμερα στις 10/12/12 έχω μόνο ΗΧΟ.
Στις 29/11/12 καλώ Samsung στο τηλ. 2106897691 και τους αναφέρω πως η τηλεόραση πια δεν ανάβει και έχω μόνο ΗΧΟ, και η απάντηση τους, μέχρι και σήμερα είναι
ότι περιμένουν να κλείσει η πρώτη βλάβη.
Στις 03/12/12 παίρνω το ΠΛΑΙΣΙΟ σαφώς αγανακτισμένος, απογοητευμένος, έχω πληρώσει ένα σκασμό λεφτά για μια τηλεόραση που δεν δουλεύει και το πιο σημαντικό δεν μπορώ να βρω το δίκιο μου.
Στο Πλαίσιο μίλησα με το Service, ο τεχνικός δεν μπορούσε να μου δώσει κάποια ουσιαστική λύση στο πρόβλημα μου και συνέχεια μου έλεγε πώς εφόσον έχει περάσει το 7 ήμερο από την ημερομηνία αγοράς δεν μπορούν να με βοηθήσουν, και βεβαίως του ανάφερα ότι εξαρχης απευθύνθηκα στο Πλαίσιο αλλά συνάδελφος σας με παρέπεμψε στην Samsung, οπότε είναι λάθος δικό σας και όχι δικό μου.
Οπότε ζήτησα να μιλήσω με τον υπεύθυνο του Service, του εξήγησα πως έχει η κατάσταση και μου είπε θα μιλήσει ο ίδιος στην Samsung.
Ύστερα από 3 ώρες με κάλεσε πίσω και μου είπε πως με το δεύτερο τηλεφώνημα έβγαλε άκρη, δηλαδή κατάλαβαν πως η τηλεόραση δεν ΑΝΑΒΕΙ και ότι θα προχωρήσουν σε αντικατάσταση.
Στις 4/12/12 δεν κάλεσα διότι περίμενα να με καλέσουν αυτοί, κάτι που δεν έγινε.
Στις 05/12/12 καλώ εγώ στην Samsung τηλ. 210 6897691 για να μου πουν σε τι στάδιο βρίσκεται η υπόθεση μου. Ο υπάλληλος με ενημερώνει ότι σήμερα στις 14:00 εγκρίθηκε για αντικατάσταση και θα με καλέσουν για να πραγματοποιηθεί.
Στις 06/12/12 καμιά ενημέρωση.
Στις 07/12/12 καλώ εγώ πάλι την Samsung για να μάθω που βρισκόμαστε και μου λέει η κοπέλα πως ακόμα περιμένουν απάντηση, ακριβώς τα αντίθετα από τι μου είχε πει ο συνάδελφος τους 2 ημέρες πριν.
Στις 07/12/12 μιλάω με τον υπεύθυνο των αντικαταστάσεων και μου λέει υπομονή μέχρι την Δευτέρα.
Στις 10/12/12 μιλάω με τον Υπεύθυνο αντικαταστάσεων και μου λέει πως τα dead pixel είναι φυσιολογικά εφόσον είναι σκούρα και πως τα νερά είναι λόγω των Pixel, και σας ρωτάω θα αγοράζατε μία τηλεόραση με Pixel και να κάνει και νερά?? Και το καλύτερο θα πληρώνατε γι αυτό 1600 ?? .
Και να μην ξεχάσουμε, ΔΕΝ ΑΝΑΒΕΙ!
Επειδή με παίζετε μπαλάκι και δεν υπάρχει σεβασμός στον Πελάτη-Καταναλωτή έχω κάνει καταγγελία στην ΙΝΚΑ.
Βαρέθηκα την κοροϊδία θέλω ΑΜΕΣΑ ΚΑΝΟΥΡΓΙΑ ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ.