Πηρε το ματι μου σημερα οτι "εστειλαν" 120 ατομα απο την Cosmote.
Kαι αυτο ....
newsday
Kαι αυτο ....
Στην λήψη άμεσων μέτρων προχωρά ο ΟΤΕ για να μειώσει το λειτουργικό κόστος της εταιρείας. Οι απολύσεις έχουν φέρει "θύελλα" αντιδράσεων, ενώ κόβονται υπερωρίες, bonus και έξοδα κίνησης. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, με δεδομένα τις δύσκολες συνθήκες της αγοράς και τα οικονομικά αποτελέσματα εταιρεία να:
αντιμετωπίσει τον εντονότατο ανταγωνισμό και τις ρυθμιστικές προκλήσεις,
συγκρατήσει την πτωτική πορεία των εσόδων,
επενδύσει στη συνολική εμπειρία του πελάτη,
επενδύσει σε δίκτυα νέας γενιάς και νέες τεχνολογίες.
Ήδη έχουν ξεκινήσει συγκεκριμένα έργα για μείωση του κόστους σε όλες τις λειτουργίες. Ειδικά σε ό,τι αφορά το κόστος προσωπικού, τα μέτρα που θα ισχύσουν στο αμέσως προσεχές διάστημα, εκ των οποίων κάποια αφορούν στο σύνολο των εργαζομένων και άλλα σε συγκεκριμένες κατηγορίες, είναι:
Θέσπιση εβδομαδιαίου ωραρίου εργασίας στον ΟΤΕ αντίστοιχο με αυτό που ισχύει στον ιδιωτικό τομέα, δηλ. 40 ώρες την εβδομάδα, από 1η Μαΐου 2011.
Μείωση κατά 15% των εξόδων κίνησης που λαμβάνουν οι προϊστάμενοι όλων των βαθμίδων, πέραν των προβλεπομένων με συλλογική σύμβαση εργασίας, από 1η Μαρτίου 2011.
Μείωση της υπερωριακής απασχόλησης στο ελάχιστο δυνατό, από 1η Μαρτίου 2011, με την:
- καθιέρωση, σε όποιους τομείς είναι αναγκαίο, κυλιόμενων βαρδιών (π.χ. καταστήματα, call centers), για την πληρέστερη εξυπηρέτηση των πελατών του OTE,
- χορήγηση της προβλεπόμενης -από την εργατική νομοθεσία- αμοιβής για εργασία Κυριακές και αργίες, δηλ. με προσαύξηση +75% και μια μέρα ρεπό για 8ωρη εργασία αντί προσαύξησης +175% για 5ωρη εργασία, όπως εφαρμόζεται μέχρι σήμερα στον ΟΤΕ,
- πραγματοποίηση της προθέρμανσης και συντήρησης υπηρεσιακών οχημάτων εντός του ωραρίου.
Κατάργηση των λεωφορείων που η εταιρεία διαθέτει οικιοθελώς για να μεταφέρουν το προσωπικό που εργάζεται στο Διοικητικό Μέγαρο του ΟΤΕ στο Μαρούσι με αναπροσαρμογή των οδοιπορικών κατοικίας, από 1η Μαΐου του 2011. Διατηρούνται τα λεωφορεία μεταφοράς προσωπικού προς την Πάρνηθα -όπου βρίσκεται το Κέντρο Logistics / αποθήκες ΟΤΕ- καθώς και το λεωφορείο μεταφοράς προσωπικού μεταξύ Διοικητικού Μεγάρου και σταθμού ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα με αυξημένη συχνότητα δρομολογίων.
Κατάργηση του επιδόματος οδήγησης υπηρεσιακού αυτοκινήτου από 1η Μαρτίου 2011.
Μείωση του εφάπαξ bonus που χορηγείται κάθε χρόνο για την είσπραξη επισφαλών απαιτήσεων.
Μείωση του επιδόματος ισολογισμού που χορηγείται σε ετήσια βάση.
Αντιδρά η ΓΣΕΕ
Τις έντονες διαφωνίες της εξέφρασε η ΓΤΣΕΕ στην απόφαση της διοίκησης της COSMOTE να προχωρήσει σε 120 απολύσεις, με ανακοίνωσή της. Η ΓΣΕΕ επισημαίνει ότι η εταιρία ελέγχεται κατά πλειοψηφία απ' τη D.Telecom και το Ελληνικό Δημόσιο ενώ πρόκειται για τη μεγαλύτερη και πλέον κερδοφόρα εταιρία κινητής τηλεφωνίας, με την μεγαλύτερη παραγωγικότητα και την χαμηλότερη μισθολογική δαπάνη, σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Η Συνομοσπονδία υποστηρίζει, ότι η απόφαση αυτή αποτελεί πρόκληση, αφού γίνεται σε μια περίοδο έκρηξης της ανεργίας και των απολύσεων, μόνο και μόνο για να διατηρήσει την κερδοφορία της η D.Telecom και καλεί την Κυβέρνηση, τον μέτοχο του Ελληνικού Δημοσίου και το Υπ. Εργασίας να παρέμβουν άμεσα ώστε να ανακληθούν οι ομαδικές απολύσεις στην εταιρεία.
newsday