JVC-RS1:Ποσοι ετοιμαζεστε να ξεφορτωθειτε τον παλιο σας?

Δηλαδή Κώστα (Κεφαλα) δεν σε συγκινούν ακόμη τα 1080 ώστε να αλλάξεις πιο πρόωρα τον προβολέα σου;
Τόσα καλούδια έρχονται τώρα. Blue Ray με ελληνικούς υπότιτλους, αλλά και τα HD-DVD.

Και στον πέρλ δηλ σου άρεσαν τα χαρακτηριστικά της εικόνας του αλλά σου τα χάλασε η κακή σύγκληση;
Ενώ στον Οπτόμα 81 σου άρεσε η σωστή σύγκλιση αλλά όχι η γενική εικόνα;

Μιχαλη το 1080 σαν σκετη αναλυση λεει......αλλα ακομα λοιπουν πραγματα στην εικονα λογο προβολεα και λογο τρανσφερ.....
Ειδα και hd-dvd και blue Ray και δεν μου εκανε κλικ σε κατι....αλλα βεβαια ειναι πολυ καλυτερα απο το dvd....
Εχω την αισθηση,αλλα χωρις να ειμαι σιγουρος οτι το d-theater ηταν ποιο καλο οβερολ στην εικονα που εδινε..!!!!!!!!

Μιχαλη δεν μπορεις να δεις καποια χαρακτηριστικα οταν υπαρχει ενα σοβαρο προβλημα....μπερδευει που λεμε και χανεσε....
Εχω δει δυο περλ εναν στην εκθεση και εναν στην ηχοεκφραση οπου ηταν με κακη συγκλιση ....ειδικα αυτος στην ηχοεκφραση μου φανηκε χειροτερος...για μενα δεν πρεπει να βγαινουν στην αγορα τοσο κακης συναρμογης μηχανακια..;)

Ο Ruby του Μπαμπη ειναι καλος στα 3/4 της οθονης για παραδειγμα......
.......χανει Δεξια αν θυμαμε καλα.

Ο optoma 81 ειναι μια χαρα μηχανακι αλλα κατι συνηθισμενο....δεν ειχε κατι περαν της αναλυσης που να λεει.....για να παιξει καπως χρειαζεται την ιριδα τερμα κλειστη......
Φυσικα μιλαω για το οσον γινεται ποιο κοντα στην σωστη απεικονιση μιας εικονας....γιατι αλλιως μπορεις να κανεις διαφορα για να εχεις μια εντυπωσιακη εικονα.

Οκ ...johnnie Walker....πιστευω οτι σε καλυψα.

Να επισημανω οτι η ΣΥΓΚΛΙΣΗ ειναι ενα προβλημα το οποιο μπορει να μην το βλεπετε στην ταινια λογο μη εμπειριας και διαχωριζμου χρωματος,αλλα αυτο που θα αντιλαμβανεσται οβερολ ειναι το οχι καλο βαθος ...φλου εικονα...να σας λειπει φοκους ....χανετε ενα μερος του κοντραστ
.....αλλαζουν τα χρωματα....και και και.....
Θελω να πω οτι ειναι ενα κομματι της εικονας σοβαρο και αναλογο του προβληματος που εχει το καθε μηχανακι.....
 
Last edited:
johnnie Walker(Γιαννη) το καθε μηχανημα και ειδικα με τρια πανελ ....ειτε λεγετε DLP η LCD και τα παραγωγα του (sxrd-dila-lcos κ.λ.π.τ) παιζει ρολο η συναρμογη τους...

Δεν εχω ασχοληθει ποτε με τα εσωτερικα των τεχνολογιων γιατι δεν με ενδιαφερει,αλλα φανταζομαι οτι παιζει ρολο η ακριβη τοποθετηση τον πανελ κατα πρωτον.....Οποτε καθε μηχανακι με τρια πανελ το ποιο πιθανο ειναι να ειναι και διαφορετικο........ειναι ΛΑΧΕΙΟ δηλαδη η αγορα του οσον αφορα την σωστη τοποθετηση των πανελ.....

Βεβαια και σωστη τοποθετηση να υπαρχει στα πανελ,μετα πρεπει να εχει και καλο φακο για να μπορει να αποδωση το μαξιμουμ ωστε να μην υπαρχει διαχειση χρωματος.....

Θεωρω καλυτερο ενα μηχανημα που εχει καλη συγκλιση σε ολη την επιφανεια της οθονης και με οχι καλο φακο στο focus...παρα εναν καλο φακο με προβλημα στην συγκλιση......το λεω αυτο γιατι στην πρωτη περιπτωση θα παρεις ποιο σωστη απεικονιση της εικονας και ισως εαν γινεται να μπορεις να διορθωσεις ενα μερος του προβληματος με αλχιμιες χωρις να χασεις καπου.....Ενω στην δευτερη περιπτωση δεν μπορεις να κανεις κατι για την διορθωση του αλλα και χανεις πολλα στην σωστη απεικονιση της εικονας.

Για μενα οι προβολεις με τρια πανελ θα επρεπε να ειχαν την δυνατοτητα διορθωσης της συγκλισης(τουλαχιστον στα ακριβα κομματια) για ενα καλο οβερολ αποτελεσμα.....
Δεν δικαιολογουνται τετοια κομματια στην αγορα σαν αυτα που ειδα.....
Και για να μην φανει καπως γι'αυτο που λεω με τον περλ...να πω οτι καποια χρονιά ειχα δει σε μια εκθεση εναν τριτσιπο dlp της maranz .....εεεεε,εκει ηταν για γελια τελειως το κομματι...χειροτερος και απο τον περλ....!!!!!!!
Μου αρεσε που ελεγαν και διαφορα φιλοι.....αλλα τι να πω..!!!!!!!

Παντως υπαρχουν και κομματια dlp(μονοτσιπα) που χανουν απο φακο η για καποιο αλλο λογο δημιουργουν διαχειση χρωματος....οπως ηταν τα πρωτα 3-4χρονια της dlp τεχνολογιας.....και μετα εφτιαξαν.

Τωρα:
Εαν ο JVC που γινεται χαμος...εχει καλη κατασκευει με ακριβη τοποθετηση των πανελ του....με εναν καλο φακο(οχι σουπερ)...και εχωντας αυτα που διαβαζω εδω περι μαυρου και λευκου με τα 700ansi.....θα δινει καλη εικονα...

Και επειδη ειχα μια συζητηση προσφατα με ενα μελος για το μηχανακι λεγωντας μου για το on-off του που ειναι στα 15000/1 ....
...και ansi contrast δινει 270/1...

Του ειπα οτι αυτο το 15000/1 on-off δεν λεει και πολλα εαν δεν εχει και ενα αναλογο νουμερο κατα την προβολη σκακερας(ansi contrast)
.....δηλαδη κοντα στο 1800/1

Οι dlp ειναι ποιο ισοροποιμενοι....

Ναι ......δεν μπορουμε να τα εχουμε ολα ....οκ......!!!!!!!

Εγω παντος πιστευω οτι η εικονα του JVC θα ειναι στα επιπεδα Ruby....
Η διαφορα τους θα ειναι στην ποιο σωστη απεικονιση της εικονας(δειχνωντας ολη την λεπτομερια)λογο μη ιριδας(αυτοματης)απο την μερια της JVC.....και αν αληθευει το ενα κλικ καλυτερο μαυρο του ....οπου θα δωσει και αυτο κατι.

Ειδωμεν λοιπον.....;)

Οπου ακους πολλα κερασια κρατα και μικρο καλαθι.....
Τα ιδια ελεγαν και για τον Ruby αλλα ειχε αρκετα προβληματα.....
.....που δεν παυει ομως να εχει μια εντυπωσιακοτατη εικονα ξεχνωντας τα προβληματα του,ζωντας ευχαριστα μαζι του...
 
Last edited:
Κοιτα να δεις Τακη. Ετσι που το συγκρινεις με την "εποχη" προ ρουμπι, εαν γινει κατι αντιστοιχο με τοτε, παλι μονο ο Μπαμπης θα τον παρει.....-bye-
 
Χε χε, λες? -bye-

Μπορει κιολας, με τετοια θεματα που ανοιγουν.....:flipout:

(απλα για παραπαλανηση αλλαζουν το προσωπο της ερωτησης...-bye-)
 
εχει δικιο ο Χρηστος,
απλως με την αλλαγη του Μπαμπη σε JVC θα γινουν καποιες σχετικες αναταραξεις (ποιος θα παρει του Μπαμπη) και μετα ξανα στην αναμονη
 
Λετε να δειχνει τοσο ωραια οσο ο Marantz που ειδαμε ενα πρωινο Σαββατου μες τον Νοεμβρη????