Διοτι ακομα οι υπαρχουσες εναλλακτικες με LED που κυκλοφορουν βασισμενα σε τσιπ DLP,απλα δεν επαρκουν για καποιον που αναζητα πολυ υψηλο κοντραστ στην εικονα του...
Α... και μια stewart μεταβλητου masking !!!
Όταν αναφέρεσαι στο κόντραστ, εννοείς το on/off?? Γιατί εκεί τα led γράφουν άπειρο on/off. Στο ansi απ' όσο διάβασα τα νούμερα, στα επίπεδα του JVC κινούνται, οπότε θέλουν δουλειά και οι δυο τους.
Στο on/off αναφερομαι, αλλα σε ολη την κλιμακα, οχι μονο στα 0 IRE που δεν εχει καμια σημασια.
Αντιθετα, ενας προβολεας με πολυ υψηλο native on/off contrast συμπεριφερεται πολυ καλυτερα στα χαμηλα IRE (10,20,30) οπου απουσιαζει παντελως το "πεπλο" και η εικονα γινεται σαν 3D. Μπορει μαλιστα να εποφεληθει και στα υψηλα IRE, αφου λογω του υψηλου on/off contrast, αν ρυθμιστει σωστα μπορει να δωσουμε πιο σκοτεινο gamma (2,3-2,5) το οποιο, χωρις να κρασαρει τα σκοτεινα πλανα, δινει μια τρισδιαστατη αισθηση και στα φωτεινα πλανα. Αυτος ηταν αλλωστε και ο λογος που οι προβολεις CRT,παρα το τραγικο τους Ansi contrast εδιναν πολυ τρισδιαστατη εικονα (λογω του υψηλου on/off contrast+σκοτεινου gamma)..
Έχω μερικές απορίες.....τις γράφω αμέσως!!:BDGBGDB55:
1. Οι μετρήσεις του Ρότζερς δεν αναφέρονται στα 0-100 IRE?? Αυτή δεν είναι η μέτρηση του on/off?? Μέτρησε και κόντραστ στα 10-90, 20-80, 30-70 κ.ο.κ??
2. Το πέπλο γιατί το δένεις με την μέτρηση των χαμηλών IRE? Πέπλο μπορεί και να έχεις όταν ο φακός είναι ''γειά σας'', έχει εμφανή διάχυση, οπότε δεν μπορεί να απεικονίσει σωστά τα χαμηλά και τα εμφανίζει πεπλάτα. Μιλάω για τη θέαση της ταινίας που συνυπάρχουν λευκά και μαύρα και όχι για πατερνάκι 10%, 20% κ.λ.π. μαύρο.
3. Είναι λίγο περίεργο αυτό που γράφεις για τους CRT διότι, τουλάχιστον προσωπικά, την πιο κοντραστάτη εικόνα, την έχω δει στην KURO όπου η μέτρηση ansi είναι κάτι δεκάδες φορές μεγαλύτερη απ' ό,τι κυκλοφορεί στην αγορά. Άρα, πως γίνεται, μια συσκευή με 100, 150:1 ansi να παίζει τρισδιάστατα τα σκοτεινά πλάνα παρόμοια με μία που ''γράφει'' τουλάχιστον 10 φορές παραπάνω??
1. H μετρηση του on/off ειναι αυτη που λες. Ομως δεν μπορει να εφαρμοστει στους LED προβολεις οι οποιοι σβηνουν τελειως στο 0 IRE. Οταν ομως εχει εστω και ελαχιστο φως η εικονα, τοτε παιζει ρολο το native on/off contrast του chip και εδω ειναι το μεγαλο "ατου" των JVC.
2. Το Πεπλο ("γκριζαρισμα") στο οποιο αναφερομαι ειναι εμφανες κυριως στις σκοτεινες σκηνες εκει που υπαρχει πολυ σκοταδι-λιγο φως (πχ ενα φαναρι).
Εκει, για να μην υπαρχει χρειαζεται κυριως υψηλο on/off contrast. Πεπλακι μπορουμε να δουμε και στα φωτεινα, εαν υπαρχουν πολλες ανακλασεις του δωματιου (οποτε δεν σωζεσαι με τιποτα). Επισης πεπλο μπορει να εχει ενας προβολεας με λαθος ρυθμιση gamma ή ενας προβολεας που εχει κακο ansi contrast.
3. Η τρισδιαστατη αισθηση βαθους στην εικονα μπορει να προελθει απο συνδιασμο παραγοντων: Υψηλο on/off contrast, υψηλο ansi contrast, σκοτεινο gamma, ευκρινεια & αναλυση συστηματος. Αναλογως της "συνταγης" αναλογο το αποτελεσμα. Πχ η Kuro στην οποια αναφερεσαι και γνωριζω καλα διοτι ειμαι κατοχος μιας απο δαυτες, δεν εχει μονο πολυ υψηλο ansi αλλα και on/off contrast!
Για διαβασε ξανα το σχετικο σχολιο του Rogers:
Image depth is dependant on a complex interaction between resolution, sharpness, and intra-image contrast. The latter is a function of the full-field contrast ratio, the m-ANSI contrast ratio, and gamma. Depending on specific scene content, image depth may be influ- enced more by the visibility of fine detail or by the delineation of brightness differences (intra-image contrast). While the best DLP projectors have a slight advantage in sharpness and a higher m-ANSI contrast ratio, the far superior full-field contrast ratio of the RS35 and its subsequently higher useable gamma results in better image depth in most scenes.
1. Και, όμως, συχνά αναφέρεται η μέτρηση του on/off σε led υλοποιήσεις. Μάλιστα, αποτελεί και την αιχμή του δόρατος της τεχνολογίας αυτής. Μέχρι στιγμής, δεν έχω βρει μετρήσεις σε χαμηλά IRE σε αντιδιαστολή με τα ψηλά. Το μόνο που βλέπω παντού είναι το 0-100, λες και υπάρχει σκηνή έργου που είναι είτε 0, είτε 100. Επίσης, εντύπωση μου κάνει που σπάνια οι, ανά τον κόσμο, reviewers δεν αναφέρουν τις μετρήσεις τους. Π.χ. δεν με ενδιαφέρει το 50.000:1 ή το 1.000.000:1, με ενδιαφέρει το 0,00 πόσο σε nits είναι το μαύρο του. Φαντάζομαι, Τάκη, καταλαβαίνεις το λόγο που το λέω.
2. Το πέπλο, τουλάχιστον από τη δική μου εμπειρία και από τις λίγες μετρήσεις που έχω κάνει, δημιουργείται από τη διάχυση του φωτός. Μην λησμονούμε ότι μιλάμε για εμπρόσθιας προβολής μηχανάκια όπου το φως ταξιδεύει σε μεγάλη απόσταση και σημαδεύει πολλές ίντσες. Σου φέρνω ένα παράδειγμα. Βάζοντας το πατερνάκι σκακιέρα για την μέτρηση του ansi, παίρνεις την τιμή του μαύρου π.χ. από το κέντρο του τετραγώνου. Αν μετακινηθείς ένα πόντο πιο δεξιά πλησιάζοντας προς το άσπρο τετράγωνο, η τιμή αλλάζει προς το φωτεινότερο. Αν πας ακόμα ένα πόντο πιο κοντά, θα έχεις ακόμα πιο φωτεινή μέτρηση. Αυτό σημαίνει, ότι στο μαύρο τετραγωνάκι από το κέντρο του (που επηρεάζεται λιγότερο από το φως) μέχρι τις γωνίες του, η μέτρηση είναι τελείως διαφορετική.
3. Ο Ρότζερς μιλάει για συνδυασμό παραγόντων. Μαζί σου. Όταν δε, αναφέρει το κόντραστ, εννοεί ψηλά και τις 2 τιμές ( on/off και ansi).
Τότε πως γίνεται να γράφεις για τρισδιάστατα σκοτεινά πλάνα στις CRT, όταν ο μόνος παράγοντας που είναι δυνατός σε αυτές είναι το on/off? Ούτε υψηλή ανάλυση έχουν, ούτε ansi υψηλό.
Γενικά, επίτρεψέ μου, αγαπητέ Τάκη, να είμαι πολύ-πολύ-πολύ επιφυλακτικός με κάτι τέτοια νούμερα, όπως 60.000:1 και 100.000:1 διότι πολύ απλά, δεν υπάρχουν. Όταν εξαιρετικά μόνιτορ στις 20 και 24 ίντσες θεωρούνται κορυφαία με 1000:1 και 1300:1 κόντραστ (και μιλάμε για μόνιτορ τα οποία δεν επηρεάζονται από αντανακλάσεις δωματίου ή μέτριους φακούς), δεν μπορώ παρά να δεχτώ ως αστειότητες τα παραπάνω νούμερα.
Βέβαια, εδώ μπαίνει στο παιχνίδι, και το τι μετράει κάθε reviewer. Διότι, άλλο φακός, άλλο οθόνη, και άλλο αυτό που βλέπουν τελικά τα πολύτιμα μάτια μας. Και τα πολύτιμα μάτια μας, νούμερα σαν αυτά που λέει παραπάνω, δεν θα δουν ποτέ...
Τακη, μαθαίνω ότι και ο Steve Jobs το πάει για reviewer.Τωρα, περι μετρησεων, ο συγκεκριμενος reviewer ειναι πολυ αντικειμενικος και οι μετρησεις του εχουν επιβεβαιωθει πολλακις. Ρωτα και τον Μανωλη επι αυτου. Σιγουρα υπαρχουν πολλοι παπατζηδες εκει εξω, ο Greg Rogers δεν ειναι ομως ενας απο αυτους...![]()
Τακη, μαθαίνω ότι και ο Steve Jobs το πάει για reviewer.
Ποιανού αφίσα θα αφήσεις στο υπνοδωμάτιό σου;
![]()
1. Αναφερεται για λογους marketing, ειναι προφανες. Η πραγματικοτητα ομως ειναι οτι δεν εχει νοημα η μετρηση αυτη στους LED αφου στο 0 IRE σβηνουν. Ειναι σαν να μετρουσες εναν συμβατικο προβολεα, με το καπακι κλειστο στα 0 IRE! "Οι αντρες ξεχωριζουν απο τα αγορια" στα χαμηλα IRE (10,20,30) οπου, οση λιγοτερη διαχυση φωτος εχει το τσιπ-τοσο καλυτερο μαυρο-τοσο υψηλοτερο on/off contast.
2. Απαντησα ηδη. Η διαχυση του φωτος δεν αφορα μονο τον φακο, αλλα κυριως το τσιπ, ειδικα στις πολυ σκοτεινες τιμες. Η ομοιομορφια φωτεινοτητας παλι στην οποια αναφερεσαι παρακατω, ειναι αλλο κεφαλαιο..
3.Ο Rogers δεν εννοει υψηλες τιμες και στα δυο ειδη contrast,απεναντιας λεει οτι μπορει ενας προβολεας με πολυ υψηλο on/off να εχει περισσοτερο βαθος στην εικονα του απο εναν προβολεα με πολυ υψηλο ansi contrast, ακομα και στις φωτεινες σκηνες, διοτι εκμεταλλευεται το υψηλο του on/off contrast για να λαβει τιμες gamma σκοτεινοτερες, οι οποιες μας δινουν 3D αισθηση και οι οποιες δεν μπορουν να μπουν σε προβολεα με χαμηλο on/off χωρις να κρασαρουν τα σκοτεινα. (While the best DLP projectors have a slight advantage in sharpness and a higher m-ANSI contrast ratio, the far superior full-field contrast ratio of the RS35 and its subsequently higher useable gamma results in better image depth in most scenes.)
Τωρα, περι μετρησεων, ο συγκεκριμενος reviewer ειναι πολυ αντικειμενικος και οι μετρησεις του εχουν επιβεβαιωθει πολλακις. Ρωτα και τον Μανωλη επι αυτου. Σιγουρα υπαρχουν πολλοι παπατζηδες εκει εξω, ο Greg Rogers δεν ειναι ομως ενας απο αυτους...![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.