Καινουρια eos 50D με λερωμένο ή προβληματικο αισθητηρα?

iosif_dig

New member
1 February 2009
55
Πήρα πριν από 10 μέρες περίπου μια canon eos 50D και είχε λερωμένο ή προβληματικό αισθητήρα. Την επέστρεψα στο κατάστημα που την πήρα και έχει πάει στην intersys για έλεγχο. Δεν είναι καθόλου φυσιολογικό μια αμεταχείριστη μηχανή να έχει προβληματικό αισθητήρα και να μην έχει περάσει έλεγχο πριν την πώλησή της.
Εγω, με ποιον τελικά πρέπει να τα βρω σε περίπτωση που η intersys για να αποφύγει πιθανή αντικατάσταση όλης της μηχανής κάνει την "πάπια"?
Αλλαγή αισθητήρα δεν δέχομαι σε καμια περίπτωση, για ευνόητους λόγους...
Θέλω και τις δικές σας απόψεις...
 
Εάν είναι λερωμένος απλώς, με έναν επαγγελματικό καθαρισμό από το σέρβις -την ποιότητα του οποίου θα έλεγχα ασφαλώς κατά την παραλαβή- θα ήμουν ικανοποιημένος. Δεν έγινε και τπτ, δεν είναι καθόλου δύσκολο να κάτσουν 2-3 κόκκοι στον αισθητήρα σου. Κατά την παραλαβή, πάρε τρίποδο και φακό (ακόμη και τον απλό του κιτ, αλλά στο τέλε άκροο του), κλείσ' τον στο f/22 και τράβηξε 2-3 φωτογραφίες έναν λευκό τοίχο με εστίαση στο άπειρο. Εάν δεν είναι άψογη, δίχως κανένα ίχνος σκόνης, η φωτογραφία, προσωπικώς δεν θα παραλάμβανα τη μηχανή και θα ζητούσα αντικατάσταση.
 
Λοιπον, και το κατάστημα και η intersys ισχυρίζονται οτι εγω λέρωσα τον αισθητήρα και θέλει 80 για καθαρισμό!!! Εγω την αγόρασα ετσι την μηχανή και δυστυχώς η canon θεωρεί πως κανένα μηχάνημα δεν βγαίνει ποτέ με τέτοιο πρόβλημα. Ποιος
θα πρέπει να πληρώσει τώρα?
Το ινστιτούτο καταναλωτών τι προβλέπει για τέτοιες περιπτώσεις?
 
Η συσκευασία πώς ήτανε όταν της αγόρασες?

Πότε και πως διαπίστωσες ότι είχε λερωμένο αισθητήρα και πόσο λερωμένο?

Το βλέπω πολύ δύσκολο να την λέρωσες εσύ σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα δεδομένου και του συστήματος καθαρισμού του αισθητήρα εκτός εάν την είχες ανοικτή, ανάσκελα και έτρωγες κουραμπιέδες από πάνω της...

Το τηλέφωνο της ΓΓΚ για πληροφορίες-καταγγελίες είναι το 1520
 
Η συσκευασία ήταν μια χαρά και η μηχανή ολοκάθαρη. Ετσι βγήκε σίγουρα απο το εργοστάσιο, αφού είναι έτσι το λέρωμα που και να θες δεν μπορείς να το κανεις, απο ακρη σε ακρη. Οι σκόνες μπήκαν μετά αφού ειχα ανοίξει τον καθρέπτη για να δω τον αισθητήρα. Μην κοιτάτε τις σκονες αλλα τις καθετες γραμμες.
 

Attachments

  • iosif..jpg
    iosif..jpg
    88.2 KB · Views: 89
Τι 'ναι τούτο! Ελαττωματικό οπωσδήποτε. Σαν να επιχείρησε κάποιος να καθαρίσει τον αισθητήρα με σάλιο. Ζήτα αντικατάσταση οπωσδήποτε. Εάν την παρήγγειλες μέσω ίντερνετ, μπορείς να την επιστρέψεις εντός 14ημερών δίχως καμία αιτιολόγηση εκεί όπου την πήρες, και ας βρουν εκείνοι άκρη με την αντιπροσωπεία.
 
Τσέκαρε αν οντως εχει εγγυηση Intersys (και απλως δεν σε δουλευει το καταστημα και ειναι παραεισαγωγη και τα φορτωνει σε τρίτον χωρίς λόγο).
 
Τι 'ναι τούτο! Ελαττωματικό οπωσδήποτε. Σαν να επιχείρησε κάποιος να καθαρίσει τον αισθητήρα με σάλιο. Ζήτα αντικατάσταση οπωσδήποτε. Εάν την παρήγγειλες μέσω ίντερνετ, μπορείς να την επιστρέψεις εντός 14ημερών δίχως καμία αιτιολόγηση εκεί όπου την πήρες, και ας βρουν εκείνοι άκρη με την αντιπροσωπεία.

Ναι μέσω ιντερνετ την παρήγγειλα. Ποια η διαφορά?
Αυτός κάνει την "πάπια" και θεωρεί ότι εγώ έκανα την ζημιά.
Το κατάστημα ειναι η e-photoagora. Πλήρης απογοήτευση...
Αφού μίλησα με intersys αρκετή ώρα, το συμπέρασμά τους είναι, οτι εγω λέρωσα τον αισθητήρα, αφού ούτε μια στο εκατομμύριο να ήταν κατασκευαστικό. Η canon και ο Θεός μόνο κατασκευάζουν το τελειο...
Αφού είδα πόσο γελοίοι μπορεί να είναι κάποιοι άνθρωποι, και πως μεδ'αυτους δεν βγάζω άκρη, πρότεινα στον καταστηματάρχη να πληρώσει αυτός τον καθαρισμό μιας και απο αυτόν πήρα την μηχανή και οχι απο την itnersys, και ούτε που το συζητάει.
Και μισα-μισα του λέω στο τέλος, ούτε πάλι...
Ειλικρινά δεν ξέρω τι να κάνω.
 
Μια σοβαρη επιστολη καταρχην στο καταστημα με κοινοποιηση στην αντιπροσωπεια που να καταληγει, ευγενικα, στο οτι αν δεν κανουν ότι υποχρεουνται να κανουν θα προχωρησεις σε ΙΝΚΑ, περιοδικα, νομικά κλπ κλπ.
 
Σαν να επιχείρησε κάποιος να καθαρίσει τον αισθητήρα με σάλιο.

Σάλιο? Με αμμοβολή δεν λες καλύτερα?

Πάντως αν και έμπλεξες (όπως έμπλεξα κι εγώ πρόσφατα με τηλεόραση) επειδή είναι ΠΟΛΥ καινούργιο το προϊόν έχεις μια ελπίδα.

Δυστυχώς δεν μιλάμε για προϊόν DOA αλλά για FOA (Fucked On Arrival).

Το συντομότερο κάνε ένα τηλεφώνημα στο 1520 και ζήτα οδηγίες.
 
Και γιατί εμένα μου δίνεται η εντύπωση ότι ο αισθητήρας ΔΕΝ πρόκειται να καθαρίσει?

Γιατί μου φαίνεται σαν μόνιμη ζημιά?

Θα σου πρότεινα να μην αναφέρεις ότι άνοιξες τον καθρέπτη γιατί βάζεις θηλιά στο λαιμό. Παίξε το ιθαγενής ούγκα ούγκα..."Ντεν κσερει τι επατε το μηχανι"

Όσα λιγότερα δείχνεις ότι ξέρεις τόσο το καλύτερο. Από την εμπειρία που έχω νομίζω όταν διαπιστώσει κάποιος πωλητής-καταστηματάρχης ότι ξέρω 1-2 πράγματα παραπάνω από τον μέσο πελάτη, θα πάρω το μηχάνημα σπίτι και εξ ορισμού θα το κάνω μπίλιες για πλάκα...Οπότε ότι κακό και να γίνει εγώ θα φταίω....
 
Ειδικώς για παραγγελίες μέσω ίντερνετ υπάρχει δικαίωμα αναίτιας επιστροφής εντός 14ημερών (για τον καταστηματάρχη)
 
Ειδικώς για παραγγελίες μέσω ίντερνετ υπάρχει δικαίωμα αναίτιας επιστροφής εντός 14ημερών (για τον καταστηματάρχη)
Υπάρχει καπου αυτό σαν νόμος, γραμμένο? Και αν αυτός το αρνηθεί? Εγώ πως να κινηθώ?
 
Και γιατί εμένα μου δίνεται η εντύπωση ότι ο αισθητήρας ΔΕΝ πρόκειται να καθαρίσει?

Γιατί μου φαίνεται σαν μόνιμη ζημιά?

Θα σου πρότεινα να μην αναφέρεις ότι άνοιξες τον καθρέπτη γιατί βάζεις θηλιά στο λαιμό. Παίξε το ιθαγενής ούγκα ούγκα..."Ντεν κσερει τι επατε το μηχανι"

Όσα λιγότερα δείχνεις ότι ξέρεις τόσο το καλύτερο. Από την εμπειρία που έχω νομίζω όταν διαπιστώσει κάποιος πωλητής-καταστηματάρχης ότι ξέρω 1-2 πράγματα παραπάνω από τον μέσο πελάτη, θα πάρω το μηχάνημα σπίτι και εξ ορισμού θα το κάνω μπίλιες για πλάκα...Οπότε ότι κακό και να γίνει εγώ θα φταίω....


Τον καθρέπτη δεν τον άνοιξα μηχανικά. Επέλεξα μέσα απο το μενού, τον χειροκίνητο καθαρισμό, ο οποίος ανοίγει τον καθρέπτη για να μπορέσεις να καθαρίσεις τον αισθητήρα μόνος σου. Φυσικά δεν τον άγγιξα καθόλου.
 
Τελικα σημερα παρελαβα την eos 50D απο το servise της intersys και ειναι ο.κ.
Εγινε ενας καθαρισμος του αισθητηρα και δεν φαίνεται κατι αλλο κακο.
Παραμένει ομως μυστήριο το πως ενα μηχάνημα βγήκε ετσι απο το εργοστάσιο!
 
Δεν βγηκε απο το εργοστασιο ετσι,καπου εκει στον δρομο προς τα σενα
εγινε το κακο.
Και ειναι σιγουρα δουλεια ασχετου.
 
Ετσι οπως ηταν λερωμένος ο αισθητήρας, πιστεψε με και να ήθελε κάποιος να τον λερώσει δεν θα μπορουσε, γιατι ηταν απο πανω εως κατω λερωμενος και χερι δεν γινεται να το κανει. Μονο κατά την συναρμολόγηση πιστεύω οτι μπορούσε να γίνει.
Τελικα αντι για 80 πληρωσα 50 .
 
Σημασία έχει ότι καθάρισε και δεν ήταν κάτι μόνιμο γιατί με τέτοιο τρόπο που σε αντιμετώπισαν θα έμπλεκες.
 
Τελικα μαλλον εισαι ενας πολυ τυχερος ατυχος ....τυχερος γιατι η 50αρα ειναι ενα πολυ καλο εργαλειο και απο την αλλη ατυχος γιατι τετοια πραγματα δεν γινονται ετσι απλα,,, πρεπει να μην σε θελει η τυχη σου εκεινη την μερα ..Παντως τελος καλο ολα καλα ...