Καινουριο DAC

Συγγνώμη, αλλά τις 135 λιρίτσες που τις βλέπετε;

Στο link που δίνεις φίλε tio4711 το Logitech Squeezebox Touch έχει τιμή 226,90 βρετανικές λίρες.

Εκτός αν εννοείς το Roberts Stream 83i Stereo DAB/FM/WiFi Internet Radio with 3 Way Speaker System, που αναφέρεται προς το τέλος της σελίδας και όντως έχει τιμή 135,53 βρετανικές λίρες, αλλά πρόκειται για άλλο προϊόν.

Μιχάλη (DomieMic65), φοβάμαι πως πρέπει να συνεχίσεις στο δρόμο που ξεκίνησες!

Supersonic λυπάμαι, αλλά φαίνεται θα περιμένεις πολύ και συ και εμείς, ώσπου το Squeezebox να φτάσει τις 100 λίρες. :frown:

Συγγνώμη για τα off-topic παιδιά, αλλά οι επιθυμίες μας δύσκολα γίνονται πραγματικότητα...

και εγω την ιδια απορια εχω.
 
ηθελα να ειμαστε κοντα να σου βαλω καλη εγγραφη 16/44.1 24/96/192 να μου πεις ποια ειναι ποια.

OK πες ότι εγώ δεν καταλαβαίνω διαφορά. Εκεί είναι το θέμα; Τί κάνω εγώ ή εσύ;

Νομίζω ότι πρέπει να δημιουργούμε τις προυποθέσεις να υπάρχει διαφορά, ακόμα κι αν μάθουμε εν καιρώ να την παρατηρούμε, όχι να μηδενίζουμε τις πιθανότητες αυτή η διαφορά να γίνει ακουστή.
 
OK πες ότι εγώ δεν καταλαβαίνω διαφορά. Εκεί είναι το θέμα; Τί κάνω εγώ ή εσύ;

Νομίζω ότι πρέπει να δημιουργούμε τις προυποθέσεις να υπάρχει διαφορά, ακόμα κι αν μάθουμε εν καιρώ να την παρατηρούμε, όχι να μηδενίζουμε τις πιθανότητες αυτή η διαφορά να γίνει ακουστή.

δεν ειναι οτι δεν καταλαβαινης διαφορα.

αντε την διαφορα του 16/44.1 να καταφερης να την ακουσεις

απο το 24/96.

το ορια του 24/96 ομως δεν υπαρχη συστημα στο πλανητη που

να μπορη να τα αξιοποιηση και εσυ γραφεις οτι δεν θα ειναι και ικανοποιημενος.

πολυ μεγαλυτερη σημασια παιζη η παραγωγη απο την δειγματοληψια.

καλυτερο ηχο θα εχει με την Usb του Mdac και ας μην παιζη 192 παρα να βαλη

το hiface.

δεν ειναι αναγκη να κυνηγαμε οτι καινουργιο.

υπαρχουν αλλα πιο σηματικα πραγματα στο κυνηγι του καλου ηχου.
 
^ Ωχ... απίστευτο... πριν καμια δυο ώρες που μπήκα ήταν 135!!!!!

Ελα τέλος το :offtopic: λεμεεεε... -bye-

Τα κάνουν αυτά εκεί στο αγγλικό amazon. βάζουν 10-20 κομμάτια squeeze box για 135 λίρες και όταν αυτά εξαντληθούν το μηχάνημα επιστρέφει στην κανονική του τιμή. Υπάρχει και σχετικό νήμα. off topic τέλος από μένα.

Υ.Γ. Μιχάλη, πάρει το mdac. Άσε τα επαγγελματικά μπλιμπλίκια. Αν μπορείς να πας λίγο παραπάνω, πάρε το audiolab που έχει και σαύρες μέσα. Ακόμα καλύτερα, πάρε ένα καλό πικάπ να βρεις την υγειά σου :flipout:
 
^ να σου πω... αν πάρω κάποιο επαγγελματικό μπλιμπλικι μπορεί και να μου μεινουν κάποια χρηματα να κάνω επιτέλους σερβις στο Dualακι μου και να ακουσω κάτι δισκους που τους έχω πάρει εδω και κανα χρόνο και ακόμα δεν εχω αξιωθει να τους παιξω...
 
να ρωτησω και κάτι τεχνικό ακομα αν κάποιος μπορεί να μου πει...
απο όσο έχω καταλάβει στην Β.face δεν παίζει ρολο η πολικότητα του εξωτερικου τροφοδοτικου αν θελήσει κάποιος να την χρησιμοποιήσει έτσι ναι;
 
δεν ειναι οτι δεν καταλαβαινης διαφορα.

αντε την διαφορα του 16/44.1 να καταφερης να την ακουσεις

απο το 24/96.

το ορια του 24/96 ομως δεν υπαρχη συστημα στο πλανητη που

να μπορη να τα αξιοποιηση και εσυ γραφεις οτι δεν θα ειναι και ικανοποιημενος.

πολυ μεγαλυτερη σημασια παιζη η παραγωγη απο την δειγματοληψια.

καλυτερο ηχο θα εχει με την Usb του Mdac και ας μην παιζη 192 παρα να βαλη

το hiface.

δεν ειναι αναγκη να κυνηγαμε οτι καινουργιο.

υπαρχουν αλλα πιο σηματικα πραγματα στο κυνηγι του καλου ηχου.

Αρα ο,τι πιο πάνω απο 24/96 μέχρι και το DSD είναι μαρκετινιστικα κόλπα;;
Δεν διαφωνώ οτι η παράγωγή είναι πιο σημαντική... έχω ενα (κ όχι μόνο) δισκάκι με ηχογράφηση του 50 κάτι που είναι μια απο τις αναφορές μου και ακουγεται απίστευτα... αλλά αυτό που λέει και ο kostis: "...ότι πρέπει να δημιουργούμε τις προυποθέσεις να υπάρχει διαφορά, ακόμα κι αν μάθουμε εν καιρώ να την παρατηρούμε, όχι να μηδενίζουμε τις πιθανότητες αυτή η διαφορά να γίνει ακουστή." με βρίσκει απόλυτα συμφωνο!!! Εγω λέω οτι αν είχαμε σε ενα σχετικό βάθος χρόνου αποκλειστική ακρόαση σε true 24/192 η επιστροφή σε χαμηλότερη ανάλυση στα ίδια tracks θα μας γινόταν αντιληπτή!
Επίσης ςίπα οτι θα ήθελα να αξιοποιώ τις δυνατότητες upsampling των s/w players... θεωρώ οτι μου κάνουν μια μικρή αλλά ακουστη διαφορά... μπορεί σε a/b blind να μην την καταλάβω (ή να μην την καταλάβω σε όλες τις περιπτώσεις) αλλά γιατι να μην μπορώ να έχω αυτη την δυνατότητα;
Απο την άλλη όσο το σκέφτομαι μου τη σπάει που η όποια Α/λαμπ βγάζει ενα νέο προϊον που υποτίθεται οτι φέρνει την επανάσταση στην κατηγορία και το περιορίζει με τέτοιο τρόπο ... άλλωστε την επανάσταση - κόλλημα με τους dacs το computer audio την έφερε. Ξαναλέω μην με παρεξηγησετε μπορεί το μντακ να "σκοτώνει"... δεν προσπαθω να υπονοήσω οτι δεν θα παίζει ετσι;;
 
Υ.Γ. Μιχάλη, πάρει το mdac. Άσε τα επαγγελματικά μπλιμπλίκια. Αν μπορείς να πας λίγο παραπάνω, πάρε το audiolab που έχει και σαύρες μέσα. Ακόμα καλύτερα, πάρε ένα καλό πικάπ να βρεις την υγειά σου :flipout:

+1 ...και εγώ αυτής της άποψης είμαι και σου το έχω πει προ πολλού και κατιδίαν Μιχάλη! μπορεί να πάρω και εγώ... πες μου πότε θα πάμε για ακρόαση?
 
Πολύ ωραία όλα αυτά Μιχάλη (DomieMic65), έστω και με μία μικρή επιφύλαξη με βάση την εμπειρία μου, την οποία μπορείς να δεις εκεί:

Αλλά πες μας: Τελικά θα το πάρεις το κορίτσι, η δε θα το πάρεις; :flipout::flipout::flipout:
 
Μιχαλη ηταν 134.99
Αλλα ειπαμε στα 100..!..

Ορισμενοι παντως ακομα ειναι κολλημενοι στα νουμερα
Βρε σεις ειπαμε μην ψαρωνετε με τα 192 αρια
ΔΕΝ ειναι εκει η ουσια....
 
Αρα ο,τι πιο πάνω απο 24/96 μέχρι και το DSD είναι μαρκετινιστικα κόλπα;;
Δεν διαφωνώ οτι η παράγωγή είναι πιο σημαντική... έχω ενα (κ όχι μόνο) δισκάκι με ηχογράφηση του 50 κάτι που είναι μια απο τις αναφορές μου και ακουγεται απίστευτα... αλλά αυτό που λέει και ο kostis: "...ότι πρέπει να δημιουργούμε τις προυποθέσεις να υπάρχει διαφορά, ακόμα κι αν μάθουμε εν καιρώ να την παρατηρούμε, όχι να μηδενίζουμε τις πιθανότητες αυτή η διαφορά να γίνει ακουστή." με βρίσκει απόλυτα συμφωνο!!! Εγω λέω οτι αν είχαμε σε ενα σχετικό βάθος χρόνου αποκλειστική ακρόαση σε true 24/192 η επιστροφή σε χαμηλότερη ανάλυση στα ίδια tracks θα μας γινόταν αντιληπτή!
Επίσης ςίπα οτι θα ήθελα να αξιοποιώ τις δυνατότητες upsampling των s/w players... θεωρώ οτι μου κάνουν μια μικρή αλλά ακουστη διαφορά... μπορεί σε a/b blind να μην την καταλάβω (ή να μην την καταλάβω σε όλες τις περιπτώσεις) αλλά γιατι να μην μπορώ να έχω αυτη την δυνατότητα;
Απο την άλλη όσο το σκέφτομαι μου τη σπάει που η όποια Α/λαμπ βγάζει ενα νέο προϊον που υποτίθεται οτι φέρνει την επανάσταση στην κατηγορία και το περιορίζει με τέτοιο τρόπο ... άλλωστε την επανάσταση - κόλλημα με τους dacs το computer audio την έφερε. Ξαναλέω μην με παρεξηγησετε μπορεί το μντακ να "σκοτώνει"... δεν προσπαθω να υπονοήσω οτι δεν θα παίζει ετσι;;

ας τα γραψω πιο αναλυτικα.

αν εχουμε το ιδιο κομματι ηχογραφημενο σε 24/96 και 24/192 με ενα καλο συστημα θα ακουσουμε διαφορα παρολο που το συστημα δεν θα μπορει
να αξιοιποιηση το μαξιμουμ κανενος απο τα ιδιο αρχεια.

το προβλημα ειναι οτι τα αρχεια που κυκλοφορουν ειναι αντιγραμενα απο dvd video dvd audio sacd απο cd με upsampling απο βινυλια και απο

εταιριες που τα πουλανε τα οποια ειναι downsmpling απο τις μητρες τους τις οποιες δεν δινουν με τιποτα.

στην ουσια δεν υπαρχη υλικο (μα καθολου ομως) που να ειναι πραγματικο 24/96 και 192.

το αποτελεσμα ειναι οτι ολες οι εγγραφες που κυκλοφορουν να παιζουν αναλογα τι μεταφορα και οχι τι δειγματοληψια.

τουλαχιστον εγω εχω πολλα αλλα η καλυτερη εγγραφη που εχω ειναι 16/44.1

οσο για το upsampling των software απο τη μια θελουμε bit perfect και απο την αλλη

το χαλαμε μονοι μας.

βεβαια καμια φορα βαριομαστε και οποιαδηποτε αλλαγη στον ηχο την ονομαζουμε βελτιωση.
 
Πολύ ωραία όλα αυτά Μιχάλη (DomieMic65), έστω και με μία μικρή επιφύλαξη με βάση την εμπειρία μου, την οποία μπορείς να δεις εκεί:

Αλλά πες μας: Τελικά θα το πάρεις το κορίτσι, η δε θα το πάρεις; :flipout::flipout::flipout:

τωρα το ειδα το λινκ που εβαλες και συμφωνω απολυτα.

τα 16 με τα 24 Bit δινουν μεγαλη βελτιωση ακομα και στα 44.1
 
Σταδιακά όλο και περισσότερο υλικό θα υπάρχει σε 24bit
Όσο ξεπερνιούνται οι περιορισμοί αποθηκευτικού χώρου/επεξεργασίας/bandwidth και έχουμε και καλύτερο εξοπλισμό ηχογράφησης σε όλη την αλυσίδα.
Άλλα ναι η περισσότερη μουσική μας είναι σε CD Quality
 
Σταδιακά όλο και περισσότερο υλικό θα υπάρχει σε 24bit
Όσο ξεπερνιούνται οι περιορισμοί αποθηκευτικού χώρου/επεξεργασίας/bandwidth και έχουμε και καλύτερο εξοπλισμό ηχογράφησης σε όλη την αλυσίδα.
Άλλα ναι η περισσότερη μουσική μας είναι σε CD Quality

δεν ειναι αυτο το θεμα αλλα το οτι τα στουντιο δεν δινουν το πρωτοτυπο και δεν θα το δινουν ποτε.
 
Ρε παιδιά απολυτως σεβαστά όλα αυτά που λέτε και συμφωνώ και επαυξανω ...
Μιχάλη (Sonus) και bakousis για αυτό πιο πριν είπα για true 24/192 .. άλλο το που θα το βρούμε :) :) !!
Και η δική μου μουσική κατα 95% 16/44.1 είναι, όπως είπα και πιο πάνω ... και δεν ψαρωνω με τα 192αρια ... αλλά ναι μπορεί να το θέλουμε (θέλω) κάπως διαφορετικο το άκουσμα καμια φορά... γιατι να μην μπορεις να έχεις μια δυνατότηα παραπάνω (βλεπε upsampling απο την στιγή που γινεται και με τόσο σοφιστικε τροπο -λεμε τωρα- οπως διατεινονται τα διάφορα P.M και Α+ και όποιο άλλο δεν ξέρω) κάποιες φορές μπορει να αρέσει κάποιες οχι...
 
δεν ειναι αυτο το θεμα αλλα το οτι τα στουντιο δεν δινουν το πρωτοτυπο και δεν θα το δινουν ποτε.

κάτσε ρε παιδάκι μου κάτι εταιρίες τυπου 2L πχ ψεματα λένε όταν πουλάνε τις 24/96 και τα 24/192 δουλειές τους;
 
κάτσε ρε παιδάκι μου κάτι εταιρίες τυπου 2L πχ ψεματα λένε όταν πουλάνε τις 24/96 και τα 24/192 δουλειές τους;

οχι δεν λενε ψεμματα αλλα αυτα δεν ειναι τα πρωτοτυπα.

ειναι μεταφορες απο μπομπινες βινυλια και 32/384.

και αυτα ειναι οτι καλυτερο μπορεις να βρεις αν και το περιεχομενο τους

ειναι καλιτεχνικα αδιφορο κατα 99%.

τα υπολοιπα που κυκλοφορουν στο διαδικτιο ειναι οτι ναναι.
 
οχι δεν λενε ψεμματα αλλα αυτα δεν ειναι τα πρωτοτυπα.

ειναι μεταφορες απο μπομπινες βινυλια και 32/384.

και αυτα ειναι οτι καλυτερο μπορεις να βρεις αν και το περιεχομενο τους

ειναι καλιτεχνικα αδιφορο κατα 99%.

τα υπολοιπα που κυκλοφορουν στο διαδικτιο ειναι οτι ναναι.

περι καλλιτεχνικου περιεχομένου ναι συμφωνω οτι σε αρκετές απο τις λεγόμενες Audiophile εταιριες παιζει πολύ σαβουρα με άλλοθι την υψηλή αναλυση ή την high end παραγωγή αλλά ειδικά απο την 2L έχω αγοράσει κάποιες δουλειες πολύ καλές!

τη μεταφορά της μπομπίνας σε όσο γινεται πιο υψηλή ανάλυση δεν την θέλουμε;
 
περι καλλιτεχνικου περιεχομένου ναι συμφωνω οτι σε αρκετές απο τις λεγόμενες Audiophile εταιριες παιζει πολύ σαβουρα με άλλοθι την υψηλή αναλυση ή την high end παραγωγή αλλά ειδικά απο την 2L έχω αγοράσει κάποιες δουλειες πολύ καλές!

τη μεταφορά της μπομπίνας σε όσο γινεται πιο υψηλή ανάλυση δεν την θέλουμε;

επί σχεδόν 50 χρόνια παράγονταν μουσική σε ταινίες και τα τελευταία 30 σε 16/44.1
Για να πάρουν κεφάλι τα 96 και πάνω υπολογίστε πόσο καιρό θέλουν και πόσο μας μένει να ζήσουμε....