Καλή φωτογραφική μηχανή για βράδυ!

Ρε παιδιά να ρωτήσω και εγώ κάτι ??? Έχω την fuji F30 και την είχα πάρει λόγω του ότι διάβαζα ότι είναι από τις καλύτερες μηχανές compact. Επειδή με ενδιαφέρει και μένα να βγάζω φώτο σε εσωτερικούς χώρους χωρίς φλας(πάντα στα 800iso για αποφυγή κουνήματος). Αλλά το πρόβλημά μου είναι ότι κάποιες φορές βγαίνουν τα θέματα λίγο κοκκινωπά. Διορθώνεται κάπως με την επιλογή του φωτισμού με λάμπα πυρακτώσεως αλλά εξακολουθεί να υπάρχει το πρόβλημα σε χαμηλό φωτισμό. Επίσης δυσαρεστημένος είμαι με την καθαρότητα του φόντου στις φωτο. Δηλαδή όταν βγάζω φώτο πχ. σε εξωτερικό χώρο ενώ το θέμα είναι σωστά εστιασμένο πίσω στο φόντο πχ. σπίτια, δέντρα κτλ δεν είναι σωστά εστιασμένα είναι ψιλοθολά. 1 φιλαράκι έχει την olympus σειρά μ (δεν θυμάμαι ακριβές μοντέλο) και οι φώτο του που έχω δει είναι άριστες σε εξωτερικό χώρο με σωστά εστιασμένα όλα τα αντικείμενα και μπρος και στο φόντο της φώτο και σε εσωτερικό χώρο είναι το ίδιο καλές με τις δικές μου συν το ότι τα θέματα δεν είναι κοκκινωπά δηλ και εκεί καλύτερη από την fuji. Τελικά δεν ξέρω αν αξίζει και τόσο πού η fuji. Εκτός αν κάνω τίποτα λάθος. Περιμένω την άποψή σας.
 
Το να ειναι τα παντα εστιασμενα ΔΕΝ ειναι παντα επιθυμητο !!!
Μαλλον το αντιθετο...
Αν ειναι ολα εστιασμενα, τοτε που θα δωσει προσοχη ο θεατης ?

Στο κινηματογραφο αυτη η τεχνικη (το μικρο εστιακο βαθος) χρησιμοποιειται κατα κορο, και ειναι για πολλους απο εμας το ζητουμενο.

Αν θες ολα να ειναι εστιασμενα , βαλε τη μηχανη σε aperture mode και βαλε διαφραγμα 5-11 ... τοτε σχεδον ολα θα ειναι εστιασμενα και sharp.
 
Η F30 δεν πρέπει να έχει πρόγραμμα προτεραιότητας διαφράγματος. Αλλά σίγουρα έχει πρόγραμμα τοπίων, το οποίο κάνει αυτό ακριβώς, δηλαδή κλείνει το διάφραγμα. Δεν ξέρω μήπως το συνδυάζει η μηχανή με την εφαρμογή κάποιας συγκεκριμένης χρωματικής καμπύλης, αλλά δεν νομίζω. Τελοσπάντων, στις μικρές κόμπακτ δεν είναι και τόσο σημαντικό να υπάρχει προτεραιότητα διαφράγματος, ούτως ή άλλως είναι τόσο μικρά τα οπτικά που το διάφραγμα παίζει συνήθως σε δύο θέσεις, δηλαδή ανοικτό-κλειστό (πχ f/2.8-f/8). Σε τέτοιες μηχανές εάν θέλουμε ανοικτό διάφραγμα επιλέγουμε λειτουργία πορτραίτου (εκεί ίσως να μπαίνει όντως κάποια καμπύλη, για τους τόνους του προσώπου κλπ, δεν ξέρω), εάν θέλουμε κλειστό επιλέγουμε λειτουργία τοπίου.
 
Μπορείς να κάνεις και δική σου ρύθμιση του white balance. Δηλ. ανοίγεις τη μηχανή στοχεύοντας ένα λευκό τοίχο ή λευκό χαρτί όταν ανοίγει η μηχανή. Εστίασε στον τοίχο ή στο χαρτί. Μετά, στις επόμενες φωτογραφίες το χρώμα θα είναι απολύτως σωστό.

Για το πρόσωπα σε τοπίο ισχύουν ό,τι είπε ο send.

Τώρα για τη σύγκριση Oly-Fuji Μάλλον ο φίλος σου που έχει την Oly ξέρει περισσότερα πράγματα για τη φωτογραφία.
 
Μπορείς να κάνεις και δική σου ρύθμιση του white balance. Δηλ. ανοίγεις τη μηχανή στοχεύοντας ένα λευκό τοίχο ή λευκό χαρτί όταν ανοίγει η μηχανή. Εστίασε στον τοίχο ή στο χαρτί. Μετά, στις επόμενες φωτογραφίες το χρώμα θα είναι απολύτως σωστό.

Για το πρόσωπα σε τοπίο ισχύουν ό,τι είπε ο send.

Τώρα για τη σύγκριση Oly-Fuji Μάλλον ο φίλος σου που έχει την Oly ξέρει περισσότερα πράγματα για τη φωτογραφία.

Γιατί το λες αυτό ?? Πιστεύεις ότι οι fuji είναι χειρότερες από τις olympus ???

Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας.
 
Αντιθέτως….

Αυτό που υποστηρίζω είναι ότι μάλλον ο φίλος σου ξέρει να χειρίζεται καλά τη δική του φωτογραφική μηχανή και σίγουρα καλύτερα από ότι εσύ τη δική σου (δεν είναι μομφή αυτό, μην το πάρεις έτσι). Μπορεί και να ξέρει καλά τι θα πει φωτογραφία.

Πάντως θα πρέπει να γνωρίζεις ότι ένας φωτογράφος θα βγάλει καλύτερες φωτογραφίες με μια φθηνή μηχανή, από ότι ένας περιστασιακός με μια πολύ καλή επαγγελματική μηχανή. Δεν κάνει η μηχανή τον φωτογράφος. Ο φωτογράφος κάνει τις καλές φωτογραφίες.