ΚΑΜΜΕΝΟ PANEL ΣΕ TV SONY 40"

proistamenos

New member
12 December 2009
21
Η TV μου (SONY KLD40U2000) κλεινει 3 χρονια τον 1-2010 εκαψε panel (συμφωνα με την αντιπροσωπια που την εστειλα) με κοστος αντικαταστασης σχεδον 600 ευρω.
dizzy2.gif

Φυσικα τους λεω να μου την επιστρεψουν χωρις να την επισκευασουν.
Μετα απο λιγες μερες που την αφηνω πακεταρισμενη οπως την επεστρεψαν και πριν την βαλω στην αποθηκη μεχρι να την στειλω για ανακυκλωση,την συνδεω στο ρευμα και :idea: αναβει και παιζει κανονικα για 5-6 λεπτα και μετα τσακ σβηνει.
Ξαναπροσπαθω να την αναψω και παιζει κανονικα για 30' πριν σβησει παλι.
Τωρα παλι παιζει κανονικα κανα μισαωρο δεν ξερω για ποσο ακομα.
Εχει αντιμετωπισει καποιος κατι αντιστοιχο;
Μπορει να συμβαινει ολο αυτο σε μια TV με καμμενο PANEL η ειναι κανενας εσωτερικος αυτοματος που πεφτει;;:nounder:
 
ΝΑ ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΙΤΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΑ 'ΧΩ ΠΑΙΞΕΙ ΛΙΓΟ.
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: ΚΑΜΜΕΝΟ PANEL ΣΕ TV SONY 40"

Δεν μπορεις να κανεις τιποτα εκτος απο το να αγορασεις αλλη τηλεοραση...

Αυτο ημουν ετοιμος να κανω σημερα, αλλα μηπως ειναι καποιο μικρο προβλημα που διορθωνεται ευκολα και οικονομικα.
Μηπως υπαρχει καποιος με γνωσεις ηλεκτρονικων να με διαφωτισει;
 
Απάντηση: Re: ΚΑΜΜΕΝΟ PANEL ΣΕ TV SONY 40"

Ισως ειναι ψυχρη κοληση.

Να σε ρωτησω κατι επειδη δεν ξερω ;;
Η ψυχρη κολληση δεν θα μου δημιουργουσε προβληματα απο την αρχη και οχι μετα απο σχεδον 3 χρονια;
 
Re: Απάντηση: Re: ΚΑΜΜΕΝΟ PANEL ΣΕ TV SONY 40"

Να σε ρωτησω κατι επειδη δεν ξερω ;;
Η ψυχρη κολληση δεν θα μου δημιουργουσε προβληματα απο την αρχη και οχι μετα απο σχεδον 3 χρονια;

Ισως και να ειναι οπως το λες. Δεν γνωριζω.
 
Η TV μου (SONY KLD40U2000) κλεινει 3 χρονια τον 1-2010 εκαψε panel (συμφωνα με την αντιπροσωπια που την εστειλα) με κοστος αντικαταστασης σχεδον 600 ευρω.
dizzy2.gif

Φυσικα τους λεω να μου την επιστρεψουν χωρις να την επισκευασουν.
Μετα απο λιγες μερες που την αφηνω πακεταρισμενη οπως την επεστρεψαν και πριν την βαλω στην αποθηκη μεχρι να την στειλω για ανακυκλωση,την συνδεω στο ρευμα και :idea: αναβει και παιζει κανονικα για 5-6 λεπτα και μετα τσακ σβηνει.
Ξαναπροσπαθω να την αναψω και παιζει κανονικα για 30' πριν σβησει παλι.
Τωρα παλι παιζει κανονικα κανα μισαωρο δεν ξερω για ποσο ακομα.
Εχει αντιμετωπισει καποιος κατι αντιστοιχο;
Μπορει να συμβαινει ολο αυτο σε μια TV με καμμενο PANEL η ειναι κανενας εσωτερικος αυτοματος που πεφτει;;:nounder:

Η συμπεριφορά που γράφεις θυμίζει περισσότερο τροφοδοτικό παρά πάνελ.

Στην ουσία βέβαια η συγκεκριμένη tv αν υπήρχε σήμερα σε καινούργια θα έκανε κανά 500 ρικο, οπότε οποιαδήποτε επισκευή μπορεί να είναι ασύμφορη.

Δύο σενάρια βρίσκω ενδιαφέροντα και θα τα ακολουθούσα στη θέση σου.

- Θα την πήγαινα σε ένα μη εξουσιοδοτημένο service (που εμπιστεύομαι) για έλεγχο καθάρισμα κλπ επιφανειακά γιατροσόφια με χαμηλό κόστος και με τη λογική της χρήσης σε βοηθητικό χώρο όσο και όπως πάει.

- Θα πίεζα το κατάστημα αγοράς (αν είχα καλές σχέσεις) να μεσολαβήσει για την εξυπηρέτηση μου. Πολλές φορές αν θέλει και μπορεί το κατάστημα πετυχαίνει εξηπηρετήσεις εκτός εγγύησης από την αντιπροσωπεία ή τουλάχιστον σημαντικά μειωμένη τιμή σε μια νέα αγορά ως αντικατάσταση
 
Ευχαριστω παιδια ολους οσους απαντατε.
Θα κοιταξω να βρω να βρω κανεναν μη εξουσιωδοτημενο ηλεκτρονικο μηπως γινει τιποτα.
Και βεβαια προσανατολιζομαι στην αγορα μιας samsung 40'' led σειρα 6 η 7 μετα τις γιορτες.
 
Απάντηση: Re: ΚΑΜΜΕΝΟ PANEL ΣΕ TV SONY 40"

Καίγονται τα πάνελ; Πρώτη φορά το ακούω...
Αυτο ακριβως μου ειπε ο τεχνικος στο εξουσιοδοτημενο σερβις στο οποιο με παρεπεμψε η sonny.
 
Τα νεοτερα δεδομενα ειναι οτι η tv απο το σαββατο στις 9μμ
επαιζε μεχρι τις 2πμ και την Κυριακη απο τις 3μμ εως 8μμ σαν να μην ειχε παθει ποτε τιποτα.
Θα στειλω mail στη SONY Ελλας,γιατι πρεπει να ληθει αυτο το θεμα.
 
Καλησπερα σε ολους.
Οπως σας ειχα πει εστειλα mail στη sony περιγραφοντας
το προβλημα που αντιμετωπιζω και ελαβα απαντηση οπως εγραψα και εδω http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=53538 στο ποστ του φιλου που αντιμετωπιζει παρομοιο προβλημα.
Να σας ενημερωσω δε οτι η tv απο το προηγουμενο σαββατο
οποτε την χρησιμοποιω παιζει κανονικοτατα χωρις κανενα προβλημα.
Σε τηλεφωνημα της συζυγου μου στο σερβις που την ειχα στειλει για ελεγχο, ο τεχνικος επιμενει οτι εχει καμμενο panel συμφωνα με το διαγνωστικο προγραμμα με το οποιο την εξετασαν και οτι καποια στιγμη θα σβησει και δεν θα ξαναναψει.
Και σκεφτομαι εγω "ολα πεθαινουν καποτε ετσι και οι tv" καλα ναμαστε να παρουμε αλλες.

Και επ' ευκαιρια βρε παιδια οταν λεμε πανελ δεν ενοουμε την οθονη της tft-lcd τηλεορασης,πεστε μου σας παρακαλω γιατι εχει αρχισει και μου γυριζει το ματι:17035:
 
Σωστά το λες panel είναι η οθόνη...τώρα το ότι είναι καμένο και λειτουργεί κανονικά, μέχρι να καεί για πάντα αποτελεί μια πολύ ενδιαφέρουσα πληροφορία...:chinscratch:

Κύριε προϊστάμενε...-bye-...κατά τη γνώμη μου και χωρίς παρεξήγηση...:grinning-smiley-043 ...

.... σε τέτοιες δουλειές δεν βάζουν γυναίκες να πάρουν τηλέφωνο, εκτός κι αν η σύζυγος έχει σχέση με το αντικείμενο, οπότε πάω πάσο.... ;)
 
Σωστά το λες panel είναι η οθόνη...τώρα το ότι είναι καμένο και λειτουργεί κανονικά, μέχρι να καεί για πάντα αποτελεί μια πολύ ενδιαφέρουσα πληροφορία...:chinscratch:

Κύριε προϊστάμενε...-bye-...κατά τη γνώμη μου και χωρίς παρεξήγηση...:grinning-smiley-043 ...

.... σε τέτοιες δουλειές δεν βάζουν γυναίκες να πάρουν τηλέφωνο, εκτός κι αν η σύζυγος έχει σχέση με το αντικείμενο, οπότε πάω πάσο.... ;)

Οσον αφορα το πρωτο σκελος της απαντησης σου συμφωνω!
Οσο για το δευτερο, δε νομιζω οτι χρειαζονται ιδιαιτερες γνωσεις για να ρωτησεις το ονομα του τεχνικου που εκανε τη διαγνωση και επ' ευκαιρια να αναφερεις οτι η συσκευη λειτουργει κανονικα, ουτε παιζει ρολο αν το κανει αντρας η γυναικα.
 
Συμφωνώ.... δεν χρειάζονται ιδιαίτερες γνώσεις για να κάνει κάποιος ερωτήσεις, αλλά θεωρώ ότι πρέπει να έχει κάποιες γνώσεις για να εκτιμήσει αν η απάντηση που λαμβάνει έχει λογική...

... θεωρώ ότι υπάρχουν κάποιες φορές που η συμπεριφορά των service (σε γενικότερο επίπεδο και όχι μόνο στα ηλεκτρονικά είδη), εξαρτάται εν μέρει και από την συμπεριφορά και τις γνώσεις του πελάτη, έχω ακούσει πολλά παραδείγματα για συμπεριφορές service που προσπάθησαν να τον 'ξεφορτωθούν' στο τηλέφωνο...ή να τον 'ξεφορτώσουν' στις τσέπες.

Τεσπα, προσωπικές απόψεις είναι αυτές, δεν έχουν σημασία και είναι εκτός θέματος, γι' αυτό είπα χωρίς παρεξήγηση.....-bye-

Υ.Γ.: Ο Νίκος ο Κρυωνάς κάτι είπε προηγουμένως....+1 και από μένα.
 
Φιλε προισταμενε καλισπερα
Ακριβως το ιδιο προβλιμα αντιμετοπιζω και εγω απο προχτες με τιν ιδια τηλεοραση 40 ιντσων σονυ
η οποια κλεινη τετραετια με την ληξει του παγοσμιου κυπελου φετος
τιν ξεκιναω λειτουργει κανονικα δουλευι 5 λεπτα σβηνει και αναβοσβινει το
παουερ κοκινο λαμπακι και δεν σβινει απο το ον οφ
τις βγαζω τιν πριζα μιση ωρα την ξανα βαζω δουλευι κανονικα το ον οφ λειτουργει η τηλεοραση μεχρι παλι να ξανασβησει μονη τις
Η κινηση που εχω κανει
εχτες πηγα και πηρα μια κενουργια σαμσουν και εχωσα τιν σονυ μεσα στο αδειο κιβωτιο τισ νεας
το τι εχω τραβηξει με αυτη τιν εταιρια την σονυ δεν μπορεις να φανταστεις
προ 4 χρονια πηρα μια 37αρα σονυ πλασμα απο καρφουρ η οποια μετα απο μια εβδομαδα λειτουργιας επεζε μιση ωρα και μετα το 1 τριτο της οθονης τρεμοπεζε να σου βγαινουν τα ματια
2 μηνες με ταλεπορουσαν στα σερβις λεγοντας μου οτι η τηλεοραση παιζει μια χαρα και αφου την ειχαν παρει 3 φορες
μεχρι τελικα με τη βοηθεια δικηγορου και το ινκα και μετα απο 4 μηνες καταφερα να μου στειλουν αυτη για τιν οποια σου μιλησα πιο πανω την 40αρα τφτ η οποια μεχρι εδω ιταν η ιστορια τις
για μενα ειναι η χειροτερη εταιρια
η θα την παω σε ασχετο με την σονυ ηλεκτρονικο η θα την ανοιξω μονος μου για φυσιγμα μηποσ συνελθει
περιμενω να μου πεις την εξελιξη τις δικιας σου αυτα σε χαιρετω και σου ευχομαι ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΑ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ
 
Σας παραθετω την τελευταια απαντηση της SONY στις 23-12-2009

Αγαπητέ κύριε,
Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την προτίμηση σας στα προϊόντα της εταιρείας μας, καθώς και για την επιστολή που στείλατε στα κεντρικά μας γραφεία.

Στόχος της Sony Hellas είναι πάντα, με τα διαθέσιμα μέσα, να παρέχει τις βέλτιστες υπηρεσίες στους καταναλωτές της που την τίμησαν επιλέγοντας ένα από τα προϊόντα Sony. Τόσο σε επίπεδο υποστήριξης όσο και σε επίπεδό after sales πάντα προσπαθούμε να παρέχουμε τις καλύτερες υπηρεσίες.

Αναφορικά με το ερώτημα σας σχετικά με την συσκευή KDL-40U2000 εξετάσαμε την υπόθεση σας & συμφωνούμε με το εξουσιοδοτημένο μας service σε ότι αφορά την διάγνωση που πραγματοποίησαν, κατανοούμε τις αμφιβολίες σας και το προβληματισμό σας σχετικά με την συσκευή σας. Εάν επιθυμείτε όμως παρόλα αυτά να ελέγξουμε εκ νέου την συσκευή σας σε κάποιο διαφορετικό service της εταιρείας μας σαν ένδειξη καλής θελήσεως θα σας καλύψουμε το κόστος έλεγχου, παρακαλώ ενημερώστε μας σε ποιο service επιθυμείτε να απευθυνθείτε για το νέο έλεγχο προκειμένου να ενημερώσουμε κατάλληλα.
Στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση,

Και την τελευταια δικη μου την ιδια ημερα

Ευχαριστω πολυ για το ενδιαφερον και την απαντηση σας.
Θα επικοινωνησω μαζι σας απο την επομενη εβδομαδα.
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.

ΥΓ:Σας ενημερωνω οτι η συσκευη μου απο 12-12-09 εως σημερα λειτουργει κανονικα,οποτε μηπως θα πρεπει να εξεταστει και το ενδεχομενο "ψυχρης κολλησης" απο τους τεχνικους σας.
Και παλι ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ



Καλες γιορτες παιδια σε ολους:108:
 
το τι εχω τραβηξει με αυτη τιν εταιρια την σονυ δεν μπορεις να φανταστεις
παρομοιως..ολα χαλανε ,μηχανηματα ειναι στην ουσια..πολλες φορς το να κοιτας τι μαρκα ειναι το κα8ε τι δεν αξιζει.αλλα σονυ .. ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ.και τσαμπα να μου δινεις,δεν ξαναπαιρνω.η μεγαλυτερη ταλαιπωρια που εχω υποστει ποτε απο σερβις εταιριας...