Κανείς με προβλήματα Connex σήμερα?

YannisA

Supreme Member
22 January 2008
3,156
ΑΘΗΝΑ
Στην εταιρεία που δουλέυω στο λιμάνι του Πειραιά, έχουμε εταιρικό Connex@work 2Mbps με staticIP (δεν υπάρχει και τίποτα γρηγορώτερο εδώ – θυμάστε τις βαρύγδουπες εξαγγελίες περί «Τηλεπιοκοινωνιακού Πάρκου Πειραιά»?)
Τέλος πάντων, σήμερα η γραμμή χάνει το συγχρονισμό της κάθε λίγο και μετά επανέρχεται για λίγο, κ.ο.κ. ενώ η τηλεφωνική γραμμή στην ίδια σύνδεση, λειτουργεί κανονικά.
Μετά από τηλεφώνημα στο 801-11-35555, μας παράπεμψαν στο 121 για να «κάνουν ψηφιακό έλεγχο της γραμμής, γιατί έχουμε συχνές αποσυνδέσεις».
Το 121 απάντησε «να αφήσουμε το modem ανοικτό» και η βλάβη «θα αποκατασταθεί max. 2 μέρες»!!
Να ρωτήσω... Ποιά εταιρεία «κλείνει» το modem της?
Να σημειώσω και τα εξής:
TostaticIP το πληρώνουμε φυσικά αδρά, ενώ οι άλλοι ISPsαπλά το παραχωρούν.
Στην εταιρεία λειτουργεί mailserver, (τα e-mailsδεν αποθηκεύονται στον serverτου ISP, αλλά εδώ). Άρα χωρίς συνδεση, χάνονται όλα τα εισερχόμενα, επιστρέφοντας μήνυμα λάθους (Host Unreachable) στον αποστολέα.
Και φυσικά δεν μπορούμε να στείλουμε...

Σημ. Λόγω των συχνών αποσυνδέσεων, το κείμενο αυτό το γράφω σε Wordκαι άν βρώ ευκαιρία, θα το κάνω pasteσε ένα μήνυμα.
Επίσης, άν και όταν τα καταφέρω δεν είναι στο σωστό νήμα, παρακαλώ να μεταφερθέι εκεί που πρέπει.
 
τηλεφωνησε στη διευθυνση εταιρικων πελατων και εξηγησε το προβλημα...
κ γω χθες το βραδυ τπτ.Αν κ δουλευω σε σχετικο τμημα του Οτε,οφειλω να παραδεχτω,οτι μερικες φορες το συστημα τα παιζει!
 
Όπως λέει και ο Jkouli τηλεφώνησε στο 13818 που είναι το τηλέφωνο του ΟΤΕbusiness Customer Service το οποίο προσφέρει στους επιχειρησιακούς πελάτες τεχνική υποστήριξη ατελώς. Περισσότερες πληροφορίες http://www.otebusiness.gr/inside.asp?CategoryID=67&PageID=109

Οι συχνές αποσυνδέσεις μπορεί να οφείλονται και σε κακή ποιότητα του δικτύου χαλκού της περιοχής. Σε αυτή τη περίπτωση λίγα μπορούν να κάνουν οι τεχνικές υπηρεσίες του ΟΤΕ αφού χρειάζεται αναβάθμιση όλου του Δικτύου. Αν το πρόβλημα δεν μπορεί να επιλυθεί τότε η εταιρεία θα πρέπει να στραφεί σε άλλες λύσεις όπως μισθωμένες γραμμές ή Symmetric DSL.
 
Μα νομίζω ότι ειχαν ανακοινώσει εργασίες στην οτενετ σε πολλές περιοχές της Αθήνας για σήμερα με διακοπές, οπότε και αν δεν ειστε ακριβώς μεσα στις περιοχές των εργασιών αναβαθμισης αλλά κοντα οι διακοπές...μοιάζουν λογικές!
 
Οι διακοπές άρχισαν ξαφνικά, τη μέρα που ξεκίνησα το νήμα και κάθε περίπου ένα λεπτό (το λέω απ' το log του router), η γραμμή έπεφτε.
Ευτυχώς, το απόγευμα της ίδιας μέρας έστρωσε.
 
Απο ενημερωση που πηρα λογω εργασιας,προβλημα θα εχουν όλοι που καλουν ηλεκτρονικα το Dslam καθε περιοχης για επικοινωνια με αλλους χρηστες εκει που γινονται αναβαθμισεις ταχυτητων.

Μεχρι να στρωσει το πραγμα θα φαμε το καλοκαιρι.Επίσης θα παρατηρηθουν και μειωσεις ταχυτητων κλειδωματος των ρουτερ,οπότε αν εχετε κλειδωσει καλή γραμμη μην κλεισετε το ρουτερ κλεινοντας τον ΗΥ μεχρι να (και αν) χρειαστει το συστημα να σας αποσυνδεσει αυτοματα.Εργασιες γινονται και Σαββατοκυριακα.
 
Last edited: