ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ E-SHOP.GR.

FILE DEN KSERW AN K POSO THA KATAFEREIS KATI ME KATAGGELIA !
TO E-SHOP H TO EKASTOTE KATASTHMA AN STHN EGGYHSH PROIONTOS EXEI EGGYHSH ANTIPROSOPEIAS EINAI NOMIMA KALYMENO AFOU AYTOS EINAI O TROPOS POY KALYPTETAI H EGGYHSH TOY !! SOU ANEFERE KAPOIOS EPI TOPOU ANTIKATASTASH ? AN OXI .... -bye-
 
Απάντηση: Re: ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ E-SHOP.GR.

FILE DEN KSERW AN K POSO THA KATAFEREIS KATI ME KATAGGELIA !
TO E-SHOP H TO EKASTOTE KATASTHMA AN STHN EGGYHSH PROIONTOS EXEI EGGYHSH ANTIPROSOPEIAS EINAI NOMIMA KALYMENO AFOU AYTOS EINAI O TROPOS POY KALYPTETAI H EGGYHSH TOY !! SOU ANEFERE KAPOIOS EPI TOPOU ANTIKATASTASH ? AN OXI .... -bye-



Μήπως δεν διάβασες τι έγραψα πριν λίγο;




.
 
Re: Απάντηση: ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ E-SHOP.GR.

Σήμερα στις 06/12/2007 μου στείλανε sms στο κινητό:
E-SHOP.GR ΤΜΗΜΑ SERVICE:
ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΜΕ ΚΩΔΙΚΟ ΤΕL.0##### ΠΙΣΤΩΘΗΚΕ ΣΤΑ 100,00 EURO, ΠΟΣΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΣΥΜΨΗΦΙΣΕΤΕ ΜΕ ΝΕΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ.

Ευχαριστώ πολύ όλους τους συμμετέχοντες.



.




χμμμμμ....
τωρα δηλαδη τι εγινε?
αλλαξαν οι νομοι?
και ο αγιος φοβερα θελει.....

εγω τους εχω "κοψει" εδω και πολυ καιρο.
προτιμω να παω να πληρωσω παραπανω το προιον,παρα μου σπασουν τα νευρα με τους δικους τους νομους.
 
FILE DEN KSERW AN K POSO THA KATAFEREIS KATI ME KATAGGELIA !
TO E-SHOP H TO EKASTOTE KATASTHMA AN STHN EGGYHSH PROIONTOS EXEI EGGYHSH ANTIPROSOPEIAS EINAI NOMIMA KALYMENO AFOU AYTOS EINAI O TROPOS POY KALYPTETAI H EGGYHSH TOY !! SOU ANEFERE KAPOIOS EPI TOPOU ANTIKATASTASH ? AN OXI .... -bye-

απ`οσο γνωριζω ,οι πρωτες 7 εργασιμες ειναι επιστροφη στο καταστημα που το αγορασες.
 
Κ από εμένα είναι η τελευταία φορά που παίρνουν τη χρήματα μου..Ήξερα βέβαια οτι είναι χάλια,αλλά δεν έβρισκα κάπου αλλού μια θερμόαγωγιμη πάστα που ήθελα γιαυτό πήρα από αυτούς...Η παραγγελία έγινε 3/12...Την επόμενη πήρα να επιβεβαιώσω...Μου είπε ο πωλητής οτι μας καθυστερεί το ποντίκι...κ άλλαξα το ποντίκι,με ένα πιο ακριβό μάλιστα,το οποίο ήταν άμεσα διαθέσιμο..κ μου είπε οτι η παραγγελία πολύ πιθανό να έφευγε 4/12 αλλιώς 5/12...Να μην τα πολυλογώ...μόλις τώρα ξαναπήρα τηλέφωνο...μου επικαλέστηκαν φόρτο εργασίας,χωρίς εννοείται να μπουν στον κόπο να με ενημερώσουν,κ οτι η παραγγελία ΊΣΩΣ φύγει σήμερα..Θα ζητήσω να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο...Τους θεωρώ απαράδεκτους..
 
απο 2-3 περιπτωσεις μια χαρακτηριστικη:
κατα διαστηματα(1-2 φορες το μηνα)στηνω pc για γνωστους-φιλους.
σε ενα απο αυτα,ο αγοραστης του ηθελε μια gainward η οποια ειχε μεγαλη ψυχτρα και επιανε 2 pci.
στηνωντας το pc βλεπω οτι λογω μιας tvcard&μιας creative soundcard,ουσιαστικα δεν μου μενει ελευθερη pci οποτε η vga δεν χωραει.
παω λοιπον για επιστροφη και τους εξηγω οτι η καρτα δεν "πατησε" καθολου στο board,αλλα και οτι το λαθος ειναι δικο μου.

"δυστυχως η καρτα εχει ανοιχτει και επιστροφη δεν μπορει να γινει!"

"ρε παλληκαρι θα με τρελλανεις?βλεπεις καμια ταινια ασφαλειας που να εχει ανοιχτει ή πουθενα χτυπημενη την καρτα?"

"εεεεεε.....να παρω λιγο τα κεντρικα να ρωτησω.....:7SFGSFG:

απο τα πολλα με αφησαν να περιμενω καμια ωριτσα για να βγαλουν τελικα το πορισμα για αλλαγη στην καρτα....!!!!
 
Last edited:
Τι λετε ρε παιδια? Πριν λιγους μηνες δεν πανηγυριζαν στις τηλεορασεις πως ψηφιστικε νομος που επιβαλλει την επιστροφη χρηματων ΣΤΟ ΑΚΕΡΑΙΟ (οχι πιστωτικο) εντος 14 ημερολογιακων ημερων??? Στις ειδησεις μαλιστα ελεγαν πως λογος μπορει να ειναι η μη ικανοποιηση του πελατη, που σημαινει πως το προιον πρεπει να εχει ανοιχθει για να μην ειναι ικανοποιημενος ο πελατης τους...

Πλακα σας κανουν και τους ευχαριστείτε για ενα πιστωτικο που σημαινει πως θα πρεπει να ξαναψωνισετε απο τα παλιο-μάγαζά τους?

Στα διαλα... Συγχιστικα με τους ερασιτεχνες....
 
Μετά απο αυτά που διάβασα και ενώ εχθές το απόγευμα είχα παραγγείλει .
ΤΟ ΑΚΥΡΩΣΑ .
Ετσι για Συμορφώση . !! (κωδ.071207204342OF)
 
Κ από εμένα είναι η τελευταία φορά που παίρνουν τη χρήματα μου..Ήξερα βέβαια οτι είναι χάλια,αλλά δεν έβρισκα κάπου αλλού μια θερμόαγωγιμη πάστα που ήθελα γιαυτό πήρα από αυτούς...Η παραγγελία έγινε 3/12...Την επόμενη πήρα να επιβεβαιώσω...Μου είπε ο πωλητής οτι μας καθυστερεί το ποντίκι...κ άλλαξα το ποντίκι,με ένα πιο ακριβό μάλιστα,το οποίο ήταν άμεσα διαθέσιμο..κ μου είπε οτι η παραγγελία πολύ πιθανό να έφευγε 4/12 αλλιώς 5/12...Να μην τα πολυλογώ...μόλις τώρα ξαναπήρα τηλέφωνο...μου επικαλέστηκαν φόρτο εργασίας,χωρίς εννοείται να μπουν στον κόπο να με ενημερώσουν,κ οτι η παραγγελία ΊΣΩΣ φύγει σήμερα..Θα ζητήσω να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο...Τους θεωρώ απαράδεκτους..

K εγω ακυρωσα.....Θα βρουμε αλλη θερμοαγωγιμη κ μαλιστα καλυτερη!!

:Banane0:
http://www.plaisio.gr/product.aspx?catalog=20&category=69977805&product=1037080
 
Re: Απάντηση: ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ E-SHOP.GR.

καλα ρε Παιδια ...... ΙΣΧΥΟΥΝ η ΟΧΙ οι νομοι στην Ελλαδα ;;;;;

οτι γουσταρουν κανουν ;;;;;;;;;;;;

Ισχυουν σε λιγο μικροτερο βαθμο απο αυτον που ισχυουν στην υπολοιπη ευρωπη! Μην εχεις την ψευδαισθηση οτι σε ολα τα καταστηματα στην υπολοιπη ευρωπη σου επιστρεφουν τα χρηματα σου(refund) η σου κανουν αμεση αλλαγη καποιου προβληματικου προιοντος.Σιγουρα οι περιπτωσεις για κατι τετοιο ειναι καλυτερες απο οτι στην Ελλαδα αλλα οχι και δραματικα καλυτερες!
 
και εγω ειχα παρομοιο προβλημα στο παρελθον,μου εστειλαν λαθος προιον και μετα απο απαραδεκτη αντιμετωπιση και μια φασαρια στα κεντρικα τους που πηγα μου επεστρεψαν τα χρηματα.οσο αφορα το bluetooth που πηρε ο φιλος βασει νομου χαρακτηριζετε d.o.a.(defective on arrival) και πρεπει να αντικατασταθει με καινουργιο και οχι να επισκευαστει
 
καλα ρε Παιδια ...... ΙΣΧΥΟΥΝ η ΟΧΙ οι νομοι στην Ελλαδα ;;;;;

οτι γουσταρουν κανουν ;;;;;;;;;;;;


Τελικά αποδεικνύεται ότι δεν ισχύουν......και να ήταν μόνο για την προστασία των καταναλωτών απέναντι σε εταιρείες που δεν τηρούν κώδικες και δεσμεύσεις........(καλά θα ήταν) :violent-smiley-030::violent-smiley-030::violent-smiley-030:
 
Εγω παντως ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο το e-shop...οποτε με ενδιαφερει κατι αλλο...

Ξερει κανεις αυτους τους νομους..για επιστροφη εντος 10 ημερου..εντος 30 ημερων η δεν ξερω τι αλλο..για ποια προιοντα ισχυει και για ποια ολα...και τελωσπαντων τι μπορει να διεκδικησει καποιος νομιμα...

Αλλα να μας πει με σιγουρια αν ξερει καποιος..
3043/2003: Αν προϊόν χαλάσει εντός 2 χρόνων από την ημερομηνία αγοράς, ο αγοραστής αποφασίζει αν θα πάρει τα λεφτά του πίσω, αν θα αντικατασταθεί από καινούργιο ή θα επισκευαστεί. Ανεξάρτητα από την εγγύηση του προϊόντος...
 
Πάντως εγώ με το E-SHOP έχω ανάμεικτα περιστατικά. Μερικές φορές τσακώθηκα για να κάνω την δουλειά μου, άλλες φορές πήρα τα λεφτά μου πίσω (δεν δέχομαι ποτέ πιστωτικά παρά μόνο από το πλαίσιο), και άλλες φορές μου αντικατέστησαν χαλασμένο προϊόν με νέο, με τα έξοδα παραλαβής με κούριερ δικά τους, για να πάει στο service. Είναι που θα πέσεις τελικά.
Πάντως να πω την αλήθεια προτιμώ να πάρω κάτι ακριβότερα από το πλαίσιο και να έχω το κεφάλι μου ήσυχο, παρά φθηνότερα και να τρέχω άμα χαλάσει. Εκτός και αν το πλαίσιο είναι πολύ ακριβό (που σε κάποια πράγματα είναι δυστυχώς...)
 
ΣΤΙΣ 17 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΗΡΘΕ E-MAIL ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ.


Θέμα: «Σχετικά με ελαττωματικό bluetooth NOKIA BH-500»
Σχετικό: Η από 06-12-2007 καταγγελία του καταναλωτή κου Ν###### Μ########

Αναφερόμενοι στο περιεχόμενο της ως άνω καταγγελίας την οποία σας αποστέλλουμε σε φωτοαντίγραφο, παρακαλούμε να μας γνωρίσετε εντός δέκα (10) ημερών από τη λήψη του παρόντος τις απόψεις σας και τις ενέργειές σας για την διευθέτηση του προβλήματος του εν λόγω καταναλωτή.

Σας εφιστούμε την προσοχή στις διατάξεις του άρθρου 5, του Ν. 2251/94 «Περί Προστασίας Καταναλωτών» (Φ.Ε.Κ. 191/16-11-1994), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, καθώς και στις σχετικές διατάξεις (άρθρα 534, 537, 540 κλπ) του Αστικού Κώδικα, όπως τροποποιήθηκαν με τον Νόμο 3043/2002).

Ειδικότερα σας γνωρίζουμε ότι σύμφωνα με το άρθρο 534 του Αστικού Κώδικα «Ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα», σύμφωνα με το άρθρο 537 παρ. 2 του Α.Κ. «το ελάττωμα ή η έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας που διαπιστώνεται μέσα σε έξι μήνες από την παράδοση του πράγματος τεκμαίρεται ότι υπήρχε κατά την παράδοση…» και τέλος σύμφωνα με το άρθρο 540 του Α.Κ. «σε περίπτωση ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ’ επιλογή του: 1) να απαιτήσει χωρίς επιβάρυνσή του τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο … 2) να μειώσει το τίμημα …. 3) να υπαναχωρήσει από την σύμβαση ...

Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή».

Ο Διευθυντής



.
 
Μια φωτοτυπια του παραπανω νομιζω οτι θα πρεπει να εχουμε σε καποια τσεπη μας(πορτοφολι)....Το θεμα ειναι αν και οι πωλητες(καταστηματα) εχουν καποιο αντιστοιχο στη δικη τους "τσεπη" που επισης τους καλυπτει!
 
ΣΤΙΣ 17 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΗΡΘΕ E-MAIL ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ.


Θέμα: «Σχετικά με ελαττωματικό bluetooth NOKIA BH-500»
Σχετικό: Η από 06-12-2007 καταγγελία του καταναλωτή κου Ν###### Μ########

Αναφερόμενοι στο περιεχόμενο της ως άνω καταγγελίας την οποία σας αποστέλλουμε σε φωτοαντίγραφο, παρακαλούμε να μας γνωρίσετε εντός δέκα (10) ημερών από τη λήψη του παρόντος τις απόψεις σας και τις ενέργειές σας για την διευθέτηση του προβλήματος του εν λόγω καταναλωτή.

Σας εφιστούμε την προσοχή στις διατάξεις του άρθρου 5, του Ν. 2251/94 «Περί Προστασίας Καταναλωτών» (Φ.Ε.Κ. 191/16-11-1994), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, καθώς και στις σχετικές διατάξεις (άρθρα 534, 537, 540 κλπ) του Αστικού Κώδικα, όπως τροποποιήθηκαν με τον Νόμο 3043/2002).

Ειδικότερα σας γνωρίζουμε ότι σύμφωνα με το άρθρο 534 του Αστικού Κώδικα «Ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα», σύμφωνα με το άρθρο 537 παρ. 2 του Α.Κ. «το ελάττωμα ή η έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας που διαπιστώνεται μέσα σε έξι μήνες από την παράδοση του πράγματος τεκμαίρεται ότι υπήρχε κατά την παράδοση…» και τέλος σύμφωνα με το άρθρο 540 του Α.Κ. «σε περίπτωση ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ’ επιλογή του: 1) να απαιτήσει χωρίς επιβάρυνσή του τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο … 2) να μειώσει το τίμημα …. 3) να υπαναχωρήσει από την σύμβαση ...

Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή».

Ο Διευθυντής



.


Ξέχασα να γράψω ότι η παραπάνω επιστολή από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή στάλθηκε στο E-SHOP στις 11 Δεκεμβρίου.



.