καταγγελια κατα logitech - hellas

argi

Banned
17 July 2006
7,032
salmonela
Aγορασα πριν 2 μηνες περιπου ενα universal remote control της logitech
και πιο συγκεκριμενα το harmony 1000.
Δυστυχως το control ειχε προβλημα
Παραξενο αλλα εδω και 2 εβδομαδες που το εδωσα στο καταστημα που το αγορασα και το εστειλε στην αντιπροσωπια για ελεγχο- αντικατασταση.
H εν λογο αντιπροσωπια δεν εχει να μου δωσει remote control .
και απο οτι εμαθα δεν ξερει ποτε θα εχει.
Ενα ακομα περιεργο ειναι οτι στο επισημο site της εταιριας δεν εχει την ελλαδα στην ευρωπη
αντιθετως εχει την τουρκια
τα συμπερασματα δικα σας
αν θελετε καποια πληροφορια στην διαθεση σας
 
Ζήτησες τα χρήματά σου πίσω, μετά την τοποθέτηση της αντιπροσωπείας;έστειλες κάποιο e-mail γιά το πρόβλημα αυτό στην logitech;
Κανονικά και επειδή δεν ξέρω ποιός και εαν αντιπροσωπεύει εδω τα προιόντα της logitech επίσημα...(θα το ψάξω....),θα έπρεπε να ζητήσεις τα τηλέφωνα και την διεύθυνση της αντιπροσωπείας που σου είπαν απο το μαγαζί ότι το έστειλαν γιά αντικατάσταση η επισκευή, έτσι ώστε και το μαγαζί απο όπου αγόρασες το προιόν να τσεκάρεις, αλά και να μιλήσεις προσωπικά γιά το πρόβλημά σου.
Aπό όσο γνωρίζω τα προιόντα της logitech έχουν 3 χρόνια εγγύηση και μάλιστα, κάποια απο αυτά φτάνουν και εως 5.
Κανονικά και εαν δεν έχει αλλάξει κάτι τα προιόντα logitech, θα πρέπει να αντιπροσωπεύονται εδω απο την cosmodata..αυτό τουλάχσιστον ηξέρα ότι ίσχυε εδω και πολύ καιρό πριν.
http://www.cosmodata.gr/index.php?Lang=gr
Κάτι επίσης έχω ακούσει γιά αντιπροσώπευση απο την oktabit
http://www.oktabit.gr/index.asp
Πολύ μπερδεμένα πράγματα!!!
Πάντως πολύ φοβάμαι, ότι αυτη την εποχή δεν υπάρχει επίσημη αντιπροσωπεία στην Ελλάδα.....άρα εαν ισχύει αυτό, σε ποιά αντιπροσωπεία το έστειλαν;
 
Last edited:
δεν ζητησα τα χρηματα πισω γιατι θα τρεχω στην ξαδερφη (δικηγορο ) για μηνυσεις.
email εστειλα .
προφανως επισημη αντιπροσωπια δεν υπαρχει μιας και δεν αναφερεται στο επισημο site
το σαιτ δεν εχει την ελλαδα στην ευρωπη ,εχει την τουρκια
λυπηρο αλλα αληθινο
αν θες να κρατησεις το ονομα σου πιστευω πως καλυπτεις τον πελατη
αν δεν εχεις remote το φερνεις με κουριερ
οχι βαζεις τον πελατη στην μπριζα
 
το καταστημα μου ειπε πως υπαρχει αντιπροσωπια
δεν ξερω αν ειναι αληθεια
σε αυτη την χωρα δεν ξερεις τι πιστεψεις πια
 
το καταστημα μου ειπε πως υπαρχει αντιπροσωπια
δεν ξερω αν ειναι αληθεια
σε αυτη την χωρα δεν ξερεις τι πιστεψεις πια

...μα για αυτό σου λέω, ας μας πεί και εμάς ποιά είναι, να μάθουμε και να μιλήσουμε μόνοι μας...μυστικό το'χει;
 
θα περιμενω μεχρι αυριο την απαντηση απο την αγγλια
μετα θα αρχισω απο υπουργειο εμποριου που εχω παρε δωσε απο την δουλεια μου
μετα σε καθε σημειο που μπορω
 
και να η απαντηση απο την αγγλια
Good Morning,



Thank you for pointing out where our countries are.



Unfortunately, you have the wrong Logitech as we do not sell, or have anything to do with, the computer company and so I think you should resume your search and make sure you are talking to the right people first.



Regards,
τα συμπερασματα δικα σας
 
Συμπερασμα θα βγαζαμε αν ειχαμε και το μειλ που πηγε εκει που πηγε.

Επισης και το που πηγε το μειλ που πηρε αυτη την απαντηση...
 
Βρε Argi, σε ποια logitech έστειλες mail?
κάτι μου λέει οτι το έστειλες σε καμμια "logitek" αντι για "logitech"
 
O γνωστός argi. Φαντάζομαι πλάκα που θα 'σπασαν οι Άγγλοι.

H σελίδα support της Logitech για τη σειρά Remote Harmony..

Πουθενά δεν αναφέρεται η Τουρκία ως χώρα της Ευρώπης.

Θα πρέπει να καλέσεις το τηλ. +41 21863 5470 (All other countries) και να ζητήσεις RMA. Θα εξυπηρετηθείς άμεσα.
 
Καταρχήν να πω οτι διαβαζω πολλες υποθεσεις και ευκολα τη λεξη καταγγελια αντιπροσωπια κτλ.

Η λοτζιτεκ στην ελλαδα ΕΧΕΙ αντιπροσωπια αλλα δεν εισαγει ουτε εμπορευεται.
Εχει διανομεις που κανουν τις εισαγωγες. Οποτε παρεις δε παρεις τη λοτζιτεκ ελλας, ενα και το αυτο.

Το πιο πιθανο , που ειναι και πιο λογικο, ειναι το καταστημα να εχει στειλει το τηλεκοντρολ σου στον εισαγωγεα που το πηρε. Λογικο.

Εφοσον δεν σου αρνηθηκε κανεις τιποτα και σου ειπαν θα στο αλλαξουν, που ειναι το προβλημα? Οτι δεν εχουν στοκ τωρα?
Μαλλον εισαι φρεσκος με τα πισοπραματα αργκι γιαυτο.
Ειναι συνηθες φαινομενο.

Υπομονη και μονο .....
 
Re: Απάντηση: καταγγελια κατα logitech - hellas

Καταρχήν να πω οτι διαβαζω πολλες υποθεσεις και ευκολα τη λεξη καταγγελια αντιπροσωπια κτλ.

Η λοτζιτεκ στην ελλαδα ΕΧΕΙ αντιπροσωπια αλλα δεν εισαγει ουτε εμπορευεται.
Εχει διανομεις που κανουν τις εισαγωγες. Οποτε παρεις δε παρεις τη λοτζιτεκ ελλας, ενα και το αυτο.

Το πιο πιθανο , που ειναι και πιο λογικο, ειναι το καταστημα να εχει στειλει το τηλεκοντρολ σου στον εισαγωγεα που το πηρε. Λογικο.

Εφοσον δεν σου αρνηθηκε κανεις τιποτα και σου ειπαν θα στο αλλαξουν, που ειναι το προβλημα? Οτι δεν εχουν στοκ τωρα?
Μαλλον εισαι φρεσκος με τα πισοπραματα αργκι γιαυτο.
+1
 
Εντάξει, είτε με τον ένα είτε με τον άλλο τρόπο (RMA-τον οποίο και προτείνω) το remote θα του το αλλάξουν. Το customer care της Logitech είναι άψογο, συχνά αλλάζουν προιόντα που βρίσκονται εκτός εγγύησης ή αποστέλλουν προιόν αντικατάστασης χωρίς να ζητήσουν καν επιστροφή του χαλασμένου.

Αλλά το ζουμί όλο είναι στο e-mail που εστάλη στην (πιθανότατα) λανθασμένη διεύθυνση!!!
 
Για την αντιπροσωπεία της Logitech στην Ελλάδα, θα πρέπει να απευθυνθείτε στην Beluga Associates
απ' όσο γνωρίζω είναι αρκετά εξυπήρετικοί.

http://www.beluga.gr
 
Δεν έχουν να κάνουν τίποτε με το support της Logitech όμως ...

[Απο το Web Site]
Στη Beluga Associates έχουμε αναλάβει και πραγματοποιούμε για τη Logitech:

Media Relations

Σύσφιγξη σχέσεων με δημοσιογράφους που εξειδικεύονται στην τεχνολογία αλλά και αρχισυντάκτες & διευθυντές περιοδικών Lifestyle και ενημέρωσή τους σχετικά με τις δραστηριότητες της Logitech και τα καινούρια της προϊόντα μέσω media lunches αλλά και ειδικών εκδηλώσεων για περιορισμένο κοινό.

Press Office

Αποστολή Δελτίων Τύπου για τα καινούρια προϊόντα της Logitech, τις εφαρμογές τους και τις καινοτομίες που παρουσιάζουν. Αποστολή προϊόντων για testing & για φωτογραφίσεις στα έντυπα. Πρόγραμμα επικοινωνίας και έμμεσης δημοσιότητας. Παρακολούθηση και αξιολόγηση δημοσιευμάτων.

Tailor made events

Σχεδιασμός events για τους συνεργάτες της Logitech και για δημοσιογράφους, π. χ. Συνεντεύξεις Τύπου, διαγωνισμοί σε έντυπα και κανάλια, placement σε διάφορες εκδηλώσεις.