καταγγελια κατα logitech - hellas

Φυσικά και δεν έχουν :ADFAD2:
μπορούν να σας δώσουν πληροφορίες όμως για την επίσημη αντιπροσωπεία στην Ελλάδα
 
Απάντηση: Re: καταγγελια κατα logitech - hellas

O γνωστός argi. Φαντάζομαι πλάκα που θα 'σπασαν οι Άγγλοι.

H σελίδα support της Logitech για τη σειρά Remote Harmony..

Πουθενά δεν αναφέρεται η Τουρκία ως χώρα της Ευρώπης.

Θα πρέπει να καλέσεις το τηλ. +41 21863 5470 (All other countries) και να ζητήσεις RMA. Θα εξυπηρετηθείς άμεσα.
ευτυχως βλεπω ακομα καλα
δες στην επομενη σελιδα κατω και τα ξαναλεμε

http://www.logitech.com/index.cfm/176/858&cl=roeu,en
 
καλεσα στο πιο πανω τηλεφωνο μιλησα με τον εν λογο κυριο
και μου ειπε πως δεν υπαρχει επισημη αντιπροσωπια στην ελλαδα
αυτο εγινε περιπου στις 13.00 σημερα
 
Για όσους ενδιαφέρονται, μπας και βρεθεί άκρη το τηλέφωνο της Beluga Associates είναι 210 623 1863...
 
Πάντως στη σελίδα που μόλις έβαλες, κάτω κάτω λέει Eastern Europe - Greece, Israël...
το
η τουρκια στην ευρωπη λεει κατι?
ο αγγλος μου ειπε
yes thats wrong
μολις του ειπα για την τουρκια
 
το
η τουρκια στην ευρωπη λεει κατι?
ο αγγλος μου ειπε
yes thats wrong
μολις του ειπα για την τουρκια

Μα δεν είπα κάτι γι' αυτό. Απλώς είπα πως υπάρχει κάποιο contact info που αφορά την Ελλάδα κάτω-κάτω, επειδή μάλλον δεν το είδες.
 
Τα' χεις μπερδέψει λίγο (ώς πολύ) argi.

Η σελίδα που παραθέτεις αφορά σε σημεία πώλησης, όχι σε support. Πουθενά επίσης σε αυτή, δεν αναφέρεται ότι τα συγκεκριμένα σημεία αφορούν στην Ευρώπη (περιλαμβάνονται και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα)..

Τα κέντρα υποστήριξης για τα remote περιλαμβάνονται στo link που παρέθεσα και είναι διαφορετικά από αυτά για τα υπόλοιπα προιόντα της εταιρείας. Αν επικοινώνησες μαζί τους, επικεντρώσου στην ουσία και πες μας αν σκοπεύουν να στο αλλάξουν ή όχι.

Διαφορετικά αδυνατώ να καταλάβω σε τι συνίσταται η καταγγελία σου, δεδομένου ότι ούτε την επίσημη απάντηση της εταιρείας παραθέτεις, ούτε προκύπτει από τα γραφόμενά σου ότι το τοπικό κατάστημα αρνήθηκε την αντικατάσταση.
 
Στο www.logitech.com, όταν ζητάει στην αρχή να επιλέξει κανείς χώρα, έχει την Τουρκία στην Ευρώπη. Αλλά γιατί να μην την έχει; Αφού η Τουρκία στην Ευρώπη είναι. Τι κολλήματα είναι αυτά με την Τουρκία...
Όσο για το προϊόν, ζήτησες απο το κατάστημα να σου επιστραφούν τα χρήματα πίσω αφού δεν ξέρουν πότε θα αντικατασταθεί; Ή πας κατευθείαν για μηνύσεις, υπερβολικότατο ακούγεται.
 
Re: Απάντηση: καταγγελια κατα logitech - hellas

να και το mail του σκοτσεζου
<[email protected]


Να λοιπόν το παληκάρι που απ' ότι φαίνεται έχει χιούμορ..




Για την ιστορία, η εταιρεία (Logitech Ltd.) εδρεύει στη Γλασκώβη, εξειδικεύεται στην παραγωγή υλικών ημιαγωγών, και βέβαια δεν έχει καμία σχέση με τη γνωστή μας Logitech (Logitech Europe SA).
 
η τουρκια δεν με νοιαζει που ειναι
με νοιαζει που δεν ειναι η ελλαδα στην εν λογο σελιδα
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: καταγγελια κατα logitech - hellas

Να λοιπόν το παληκάρι που απ' ότι φαίνεται έχει χιούμορ..




Για την ιστορία, η εταιρεία (Logitech Ltd.) εδρεύει στη Γλασκώβη, εξειδικεύεται στην παραγωγή υλικών ημιαγωγών, και βέβαια δεν έχει καμία σχέση με τη γνωστή μας Logitech (Logitech Europe SA).
το παληκαρι ηταν νορμαλ οταν μιλησα μαζι του
χιουμορ τσου
ενημερωμενο και εξυπνο ναι
 
Argi, αν μπορώ να σε βοηθήσω να σου πω τα εξής.
Το συγκεκριμένο προϊόν δεν είναι επίσημης εισαγωγής στη χώρα μας. Την όποια αντιπροσωπεία (ΔΕΝ υπάρχουν αντιπροσωπείες ως έννοιες πλέον στην πληροφορική , μόνο εισαγωγείς από διανομείς εξωτερικού), την έχει η Οκταμπιτ, η Κουέστ, και η Westnet. Από κει και πέρα και η κουτσή μαρία κάνει εισαγωγή ότι προϊόν θέλει από όπου θέλει.
Σε περίπτωση που το προϊόν έχει εισαχθεί από ανεξάρτητο ή και κάποιον από αυτούς και είναι αγορασμένο εντός 60 ημερών, οφείλουν να στο αντικαταστήσουν άμεσα με καινούριο εκτός αν σου επιστρέψουν τα χρήματα.
Η διαδικασία RMA που γράφει ένας φίλος ΔΕΝ γίνεται από τον καταναλωτή (αν αυτός δεν ξέρει αγγλικά πχ τι κάνει;), αλλά από κάποιον επίσημο διανομέα, πράγμα που ΔΕΝ υπάρχει στην Ελλάδα. Έτσι , σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, το μόνο που μπορείς να ζητήσεις αν δεν μπορείς να αναμένεις την αντικατάσταση είναι αντικατάσταση με άλλο προϊόν ή επιστροφή χρημάτων.
Σε γενικές γραμμές πάντως, πράγματι, σε πολλά ηλεκτρονικά υποπροϊόντα της πληροφορικής, οι ίδιες οι κατασκευάστριες εταιρείες, δεν μπορούν καν να βρουν αντιπροσωπείες και support στην Ελλάδα, και για αυτό δεν τα εισάγουν ή εμπορεύονται επίσημα στη χώρα μας.
Καλή τύχη
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: καταγγελια κατα logitech - hellas

το παληκαρι ηταν νορμαλ οταν μιλησα μαζι του
χιουμορ τσου
ενημερωμενο και εξυπνο ναι


και παλι καλα που ασχοληθηκε να απαντησει.....

Αλλη φορα προσοχη γιατι δεν ξερεις τι γινεται........


































.......ακου εστειλε σε ΑΛΛΗ εταιρια μειλ :flipout::flipout::flipout::flipout::flipout::grinning-smiley-043
 
δεν νομιζω να τα δωσει
και επειδη δεν ειναι η πρωτη φορα που βλεπω το ιδιο εργο
απλα μου εχει μουδιασει το μυαλο
δεν ξερω τι ειναι σωστο και τι λαθος
γκρικ ατιτιουντ ολ οβερ
 
σημερα λοιπον πηρα το νεο κοντρολακι στα χερια μου
η αλλιως το νεο προβλημα
μετα απο 5 λεπτα φωρτωματος ο μετσχ/της ερειξε την ασφαλεια στον πινακα
και παρεδωσε πνευμα
τοσο απλα