Καταγγελια στο Ινστιτουτο Προστασιας Καταναλωτη για μια Samsung UE46ES6100

savvas01

AVClub Enthusiast
15 February 2009
753
Γαλατσι
γεια σας παιδια
αντιμετωπιζω και εγω φαινομενο clouding-light bleeding σε μια samsung UE46ES6100
και η αντιμετωπιση που εχω ειναι οτι ειναι στα ανεκτα ορια της αντιπροσωπιας :mad::mad:
αλλα οταν παρακολουθω καποια ταινια χωρις πολυ σκοτιενα πλανα δεν ειναι υποφερτη
Το συγκεκριμενο κομματι επισης εχει και ενα ιστορικο.Οταν πρωτοπηρα τν τηλεοραση
μεσα σε ενα μηνα και ενω το clouding-light bleeding ηταν ελαχιστο(αν και με ενοχλουσε)
στα καλα καθουμενα οταν αλλαζα απο "τυπικο" σε "κινηματογραφικη ταινια",παγωνε η εικονα
η φωτεινοτητα αυξανοταν συνεχως και εφτανε να γινεται ασπρη η οθονη,δεν ανταποκρινοταν
σε καμια εντολη παρα μονο αν την εσβηνα.Ηρθε,τη πηρε ο εξουσιοδοτημενος συνεργατης τους για επισκευη
Μετα απο 5 εργασιμες την εφερε πισω εχοντας επισκευασει το προβλημα.Απο τοτε ομως το
clouding-light bleeding εχει αυξηθει κατακορυφα με αποτελεσμα σε οποιοδηποτε λιγο σκοτεινο πλανο
να βλεπω διασπαρτα συννεφακια στην οθονη,και δεν ειναι ειναι δυνατον να παρακολουθησεις ταινια..
Ξαναεπικοινωνησα με την αντιπροσωπεια και εστειλαν παλι τον τεχνικο για να τραβηξει φωτογραφιες
Μετα απο 10 (!!!) εργασιμες,σημερα,με παιρνουν τηλεφωνο και μου λενε οτι ειναι μεσα στα αποδεκτα ορια
και οτι την πρωτη φορα που πηγε για φτιαξιμο απλα αλλαξαν μια πλακετα και δεν εχει να κανει με το τωρινο
προβλημα μου και οτι δεν μπορουν να κανουν τπτ παραπανω
Εγω του απαντησα οτι "αν και δεν ξερω αν εισαι ο αρμοδιος,εσυ θα τα ακουσεις τωρα(με ωραιο τροπο
και οχι αγενειες απλα σε αρκετο εντονο υφος)αφου δεν μπορειται να κανετε κατι,
εγω θα κανω καταγγελια στο ινστιτουτο προστασιας καταναλωτη,στη Γενική Γραμματεία
Καταναλωτή και στην Ένωση Καταναλωτών-Ποιότητα Ζωής
Ξερει καποιος απο εδω μεσα ποια ειναι η διαδικασια και πως γινεται?
Καθε βοηθεια δεκτη παιδια,γιατι δεν θελω να τους αφησω ετσι!850 euros tv και να εχει αυτο το χαλι
Επισυναπτω και φωτογραφιες να μου πειτε τη γνωμη σας για το clouding-light bleeding που αντιμετωπιζω
Eυχαριστω προκαταβολικα για καθε αποψη-βοηθεια
Η πρωτη φωτογραφ ειναι απο την πρωτη βλαβη,οι επομενες 3 ειναι με το clouding-light bleeding
 

Attachments

  • IMG_0469.jpg
    IMG_0469.jpg
    46 KB · Views: 373
  • IMG_0495.jpg
    IMG_0495.jpg
    34.4 KB · Views: 368
  • IMG_0494.jpg
    IMG_0494.jpg
    35.4 KB · Views: 365
  • IMG_0493.jpg
    IMG_0493.jpg
    34 KB · Views: 363
Φίλε μου καλημέρα,
αν και δεν την έχω κάνει ποτέ την διαδικασία, φαντάζομαι αν τους πάρεις τηλέφωνο θα σου πουν αυτοί τι ακριβώς να κάνεις, αν έχουν έτοιμο έντυπο αίτησης ή θα στείλεις απλά το αίτημά σου εσύ.
Επικοινώνησε πάντως με αυτούς, θα μάθεις έτσι όσα θες και θα ενημερώσεις και εμάς τους υπόλοιπους.
Σου εύχομαι να ξεμπερδέψεις γρήγορα πάντως.

Παναγιώτης
 
Φιλε μου στις φωτο ειναι μια χαρα για ακροφωτισμου.Αν εχεις μεγαλυτερο προβλημα που δεν φαινεται με τις φωτο φροντισε να αποτυπωθει και στις φωτο για να πετυχεις αλλαγη η οτιδηποτε αλλο.Κανε ερωτηση εδω μεσα για πιο σωστη φωτο τα υπολοιπα παιδια κατι πειραζεις στο κλειστρο και αργει να βγαλει φωτο αλλα δεν τα ξερω αυταΑν σου στειλω φωτο απο την τελευταια es7000 που πηρα θα φριξεις.
 
Εγω που τους εκανα καταγγελια για μια γκαραζοπορτα για την εγγυηση που εδινε η εταιρια με τα μοτερ μου ειπανε να τους στειλω σε email ολο το ιστορικο τι,πως και γιατι με τα στοιχεια και της εταιριας μεσα και οτι ειχε ειπωθει μεταξυ εμενα και των υπευθυνων της εταιριας στο τηλεφωνο η απο κοντα.Μετα ασχολουνται αυτοι με το θεμα και αναλογως την περιπτωση η σε παιρνουν τηλ. η στελνουν mail με το τι πρεπει να γινει.Μπες εδω http://www.efpolis.gr/el/form-ypovoli-paraponon.htmlσυμπληρωσε αυτη τη 'φορμα' με τα στοιχεια σου,τα στοιχεια της Samsung και το προβλημα που εχεις και στειλτο τους.Εγω παντος δικαιωθηκα με τη δικια μου περιπτωση
 
ευχαριστω για τις απαντησεις σας
σημερα συμπληρωνω το εντυπο και το στελνε με mail
απο εκει και περα βλεπουμε..
 
Υπάρχει και ο Συνήγορος του Καταναλωτή για θέματα που άπτονται διαφορών μεταξύ καταναλωτών και επιχειρήσεων www.synigoroskatanaloti.gr/index.html. Επικοινώνησε τηλεφωνικά μαζί τους να σου πουν αν μπορείς να υποβάλλεις και σε αυτούς την καταγγελία σου παράλληλα με τη Γενική Γραμματεία του Καταναλωτή.
 
μολις το εστειλα,για οτι νεωτερο θα ενημερωσω
papasouzakias ευχαριστω θα επικοινωνησω και με συνηγορο του καταναλωτη
 
Πάντως επειδή το έχω απορία γενικώς. Ποιά είναι τα επιτρεπτά όρια για το clouding και πως καθορίζονται αυτά;

Υπάρχει κάποια μέτρηση π.χ. με κανά όργανο από την αντιπροσωπεία ή είναι αναλόγως πως θα κάτσει στο ......μάτι του εκάστοτε τεχνικού;




Υ.Γ. έχω μια υποψία ότι ισχύει το δεύτερο μακάρι να με διαψεύσετε.
 
Re: Απάντηση: Καταγγελια στο Ινστιτουτο Προστασιας Καταναλωτη για μια Samsung UE46ES6

Πάντως επειδή το έχω απορία γενικώς. Ποιά είναι τα επιτρεπτά όρια για το clouding και πως καθορίζονται αυτά;

Υπάρχει κάποια μέτρηση π.χ. με κανά όργανο από την αντιπροσωπεία ή είναι αναλόγως πως θα κάτσει στο ......μάτι του εκάστοτε τεχνικού;




Υ.Γ. έχω μια υποψία ότι ισχύει το δεύτερο μακάρι να με διαψεύσετε.
ελα ντε...
μολις μιλησα και με ΕΚ-ΠΟΙ-ΖΩ
μου ειπαν να συμπληρωσω φορμα με κοινοποιηση σε αυτους,στην samsung και στην Γ. Γ. Καταναλωτή
 
Re: Απάντηση: Καταγγελια στο Ινστιτουτο Προστασιας Καταναλωτη για μια Samsung UE46ES6

ξερει κανεις email της Samsung γιατι παντου βρισκω μονο την τυποποιημενη φορμα επικοινωνιας που εχουν και οxi email?
 
Πολυ καλα νεα..
Με πηραν τηλεφωνο και απο samsung και απο το καταστημα που ειχα κανει την αγορα .Με ενημερωσαν οτι εγκριθηκε πιστωτικο στο ονομα μου για να γινει αντικατασταση με νεα τηλεοραση
Επιτελους καταλαβαν οτι τα πανελ τις σειρας 6 ειναι χαλια..
Το θεμα τωρα ειναι..
Samsung 6710 κ 7000 η sony 750 κ 850 ;;;
Τελικα επιμονη θελει το θεμα...και υπομονη μπολικη
 
η την 7 η την 8 σειρα, η 6710 ειναι ιδια με αυτη οπου ειχες και ιδια με ολη τη σειρα 6.Η 7000 και 8000 ειναι σαν την 850 την σονυ
 
Last edited by a moderator: