Καταγγελία

Tzimisce

AVClub Fanatic
1 February 2007
34,932
127.0.0.1
Το παρόν μήνυμα θα πάει και σε άλλα Forum απλά για να γνωρίζει ο καταναλωτής με τι έχει να κάνει...

Τον Φεβρουάριο αγοράστηκε ένα DVD Denon 1930 αξίας 400 ευρώ.
Κάποια στιγμή, και ενώ το DVD είναι στην εγγύηση σταμάτησε να δουλεύει. Και από εδώ ξεκινάνε τα προβλήματα...

Η αντιπροσωπεία (Κινοτεχνική) έχει μεταφερθεί στη Γλυφάδα και φυσικά χωρίς να σκεφτεί ότι οι πελάτες της μπορεί να μένουν οπουδήποτε εννοεί να ζητά τα χαλασμένα προϊόντα στη βάση της. Με λίγα λόγια πρέπει να πάς ότι έχεις αγοράσει στη Γλυφάδα και όχι στο μαγαζί όπου το αγόρασες.

Σε αυτό βέβαια βοήθησε ο ιδιοκτήτης του μαγαζιού ο οποίος ανέλαβε να στείλει το DVD στην αντιπροσωπεία με την βοήθεια του πολιτή.

Σήμερα, μετά περίπου από τρείς εβδομάδες και ενώ εγώ έχω αρχίσει να παίρνω τηλέφωνα για να μάθω τι συμβαίνει μου ανακοινώνουν ότι το DVD έχει καεί λόγω διακοπών της ΔΕΗ, έχει καεί η πλακέτα του τροφοδοτικού, και η ζημιά είναι τόσο μεγάλη που δεν αξίζει να φτιαχτεί. Μου μίλησαν για ένα κόστος της τάξης των 300+ ευρώ και για μία έκπτωση που θα μου γίνει αν αγοράσω ένα άλλο DVD. Όνειρα πουλιά μου ταξιδιάρικα που θα ξαναγοράσω κάτι που αντιπροσωπεύει η συγκεκριμένη εταιρία!


Και απλά ρωτάω...

1) Το στερεοφωνικό μου το έχω πάνω σε σταθεροποιητή τάσης. Επείσης στην ίδια μπρίζα είναι μία τηλεόραση, ένας ενισχυτής (της ίδιας εταιρίας), ένα CD και ένα DVD Recorder. Κανένα από αυτά δεν έπαθε τίποτα. Να υποθέσω ότι το DVD είναι πιό ευπαθές;

2) Στις εγγυήσεις είναι νόμιμο να αποκλείουν τις αστάθειες της τάσης από τη στιγμή που αυτο αποτελεί παραθυράκι για να μην τις καλύπτουν;

3) Εγώ είμαι αυτός που θα πρέπει να κυνηγήσω την αντιπροσωπεία, την ΔΕΗ ή τον κατασκευαστή του σταθεροποιητή νομικά για να δώ ποιός θα πληρώσει το DVD μου;

4) Το κόστος της πλακέτας του τροφοδοτικού είναι 300+ ευρώ. Δηλαδή αν σου καεί ένας Mark Levinson το κόστος θα είναι κάτι σαν... 300.000 ευρώ;

5) Ένα τροφοδοτικό για PC που είναι πολύ πιό σοβαρό από του DVD κοστίζει 30 ευρώ! Προσωπικά επιδιόρθωσα την πλακέτα του Yamatu με κόστος 1 ευρώ.
Αν το τροφοδοτικό κάηκε και παρέσυρε και άλλα εξαρτήματα, συγνώμη αλλά το θεωρώ αποτυχία στη σχεδίαση του τροφοδοτικού.

Και επειδή δεν πρέπει να λέμε μόνο τα άσχημα, ο κύριος Δάφνης, ιδιοκτήτης του καταστήματος Stereo Market από όπου αγόρασα το συγκεκριμένο DVD έχει φερθεί άψογα σε αυτό το θέμα.
 
Για ενισχυτή και dvd PHILIPS που κάηκαν απο κεραυνόμου τηλεφώνησαν απο το servise εντός 10 ημερών και μου είπαν αυτολεξεί:
Οι συσκευές σας είναι καμένες απο κεραυνό και δεν επισκευάζονται.
Τα μοντέλα έχουν καταργηθεί οπότε ή να σας στείλουμε τα καινούρια μοντέλα ήΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΤΑ ΛΕΥΤΑ ΣΑΣ ΠΙΣΩ.

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΤΑΣΗ SERVICE.
 
Υπάρχει μία μεγάλη διαφορά...
Επειδή ο κύριος Δάφνης ήθελε να ελέγξει αν είναι απλά μία ασφάλεια, άνοιξε το DVD μπροστά μου για να την ελέγξει. Η ασφάλεια του τροοφοδοτικού δεν είναι καμένη, οπότε ή το κύκλωμα προστασίας του DVD δεν υφίσταται ή λένε μπαρούφες.
Αν ήταν από υψηλή τάση το πρώτο πράγμα που θα καιγόντανε θα ήταν η ασφάλεια.

Πιστεύω ότι απλά η αντιπροσωπεία ψάχνει δικαιολογία να αποφύγει την εγγύηση, κάτι χαζό γιατί και το όνομά της χαλάει και το μηχάνημα δεν θα πληρώσει από την τσέπη της μιας και την εγγύηση την καλύπτει η Denon σαν εργοστάσιο και όχι η ίδια.
Βέβαια και το ίδιο το εργοστάσιο θα ενημερωθεί για να μάθει πως ακριβώς συμπεριφέρεται η αντιπροσωπεία της στην Ελλάδα στους καταναλωτές.
 
Απάντηση: Re: Καταγγελία

Πιστεύω ότι απλά η αντιπροσωπεία ψάχνει δικαιολογία να αποφύγει την εγγύηση, κάτι χαζό γιατί και το όνομά της χαλάει και το μηχάνημα δεν θα πληρώσει από την τσέπη της μιας και την εγγύηση την καλύπτει η Denon σαν εργοστάσιο και όχι η ίδια.
Βέβαια και το ίδιο το εργοστάσιο θα ενημερωθεί για να μάθει πως ακριβώς συμπεριφέρεται η αντιπροσωπεία της στην Ελλάδα στους καταναλωτές.

Τα πάντα ξεκινάνε απο τους ανθρώπους που θα πέσεις.
 
Re: Απάντηση: Καταγγελία

Πάντως αυτό με το ρεύμα της ΔΕΗ μου ακούγεται λογικό.

Δε μπορεί ο ιδιώτης να καλύπτει με εγγύηση μαλ..κίες της ΔΕΗ.

Αλλά το θέμα είναι πως το ελέγχεις αυτό?


αυτοι μπορουν αλλα δεν θελουν ακριβως επειδη ξερουν οτι εμεις δεν μπορουμε.

και επειδη τα denon ειναι ακριβα μηχανηματα επρεπε να ειναι πιο προσεκτικοι.
 
Last edited:
Ο καταναλωτής δεν θα έπρεπε να προστατεύεται με κάποιο τρόπο απο τις μ@λ@κίες της ΔΕΗ;
Κάποιος φταίει που χάλασε η συσκευή.
Αν φταίει η ΔΕΗ δεν πρέπει να την πληρώσει;
Δεν μας κάνει χάρη που μας παρέχει ηλεκτρισμό,πληρώνουμε και με το παραπάνω.
Για να μην μιλήσω για τα ανύπαρκτα 220v που πληρώνουμε.
 
Εχω ενα Denon 1910. Καποια στιγμη δεν αναβε καθολου. Αν και ηταν στην εγγύηση προτιμησα να ρισκαρω και να την χασω και το εστειλα σε τεχνικο εξω. Το προβλημα ειχε δημιουργηθει απο ασταθεια της Δεη. Κοστος επισκευης 30 ευρα. Σε 2 μερες το πηρα πισω και δουλευει αστερι. Σιγα μην μπλεξω με ........ αντιπροσωπειες.
 
Δεν τίθεται μόνο θέμα κόστους είναι θέμα αξιοπιστίας.
Αν σου είχε χαλάσει μια tv 50" νομίζω θα αντιμετώπιζες αλλιώς το θέμα.
 
Το θέμα με την ΔΕΗ ,μπορεί να τραβήξει πολύ μακρυά, γιά όποιον έχει το χρήμα, την υπομονή και την όρεξη να ασχοληθεί, με την ποιότητα αυτου που αγοράζουμε, την εγγύησή του και την εξυπηρέτηση.
Σε ότι αφορά τώρα την καταγγελία, το club θα ενημερώσει και <επισήμως> την εταιρεία και εύχομαι την επίσημη τοποθέτησή τους και εδω.Βεβαίως πριν θα πρέπει να επιβεβαιωθούν τα στοιχεία του καταγγέλοντος γιά να μπορέσει το θέμα να τελεί υπό λειτουργεία.
 
Last edited:
Από την στιγμή που το έχεις σε κάποιον αξιόπιστο σταθεροποιητή τάσης, μάλλον η αντιπροσωπεία ψάχνει να βρει δικαιολογία να αποφύγει την εγγύηση. Τους αντιπαράθεσες αυτα που αναφέρεις στο φόρουμ για τον σταθεροποιητή και τις άλλες συσκευές; Πάντως μην το αφήσεις έτσι. Ζήτα να μιλήσεις με κάποιον υπεύθυνο και όχι με έναν απλό τεχνικό. Οι περισσότερες αντιπροσωπείες ψάχνουν για κορόιδα και να αποφύγουν την οποιαδήποτε ευθύνη. Ως ηλεκτρονικός έχω έρθει πολλές φορές σε αντιπαράθεση με άσχετους τεχνικούς αντιπροσωπειών. Δεν βγάζεις εύκολα άκρη. Καλή τύχη!
 
Επειδή η καταγγελία είναι σοβαρή, παρακαλούμε το μέλος Tzimisce, να ενημερώσει γιά τις ακριβείς λεπτομέρειες του συμβάντος, αλλά και με τα στοιχεία του, με ένα pm έτσι ώστε οι αρμόδιοι διαχειριστές να προωθήσουν το θέμα στην αντιπροσωπεία γιά να ακουστεί και η επίσημη άποψή της και στη συνέχεια να γίνει προσπάθεια να βρεθεί κάποια λύση.
Άλλωστε είναι γνωστό ότι οι επεμβάσεις του avclub σε παρόμοιες περιπτώσεις έφεραν θετικά αποτελέσματα.

Γιά το λόγο αυτό και μέχρι να γίνει η επικοινωνία αυτή, θα ήταν σκόπιμο να μη δοθεί συνέχεια στο παρόν.
 
Re: Απάντηση: Καταγγελία

Το θέμα με την ΔΕΗ ,μπορεί να τραβήξει πολύ μακρυά, γιά όποιον έχει το χρήμα, την υπομονή και την όρεξη να ασχοληθεί, με την ποιότητα αυτου που αγοράζουμε, την εγγύησή του και την εξυπηρέτηση.
Σε ότι αφορά τώρα την καταγγελία, το club θα ενημερώσει και <επισήμως> την εταιρεία και εύχομαι την επίσημη τοποθέτησή τους και εδω.Βεβαίως πριν θα πρέπει να επιβεβαιωθούν τα στοιχεία του καταγγέλοντος γιά να μπορέσει το θέμα να τελεί υπό λειτουργεία.

Να ρωτήσω κάτι??
Σε καμιά συσκευή που έχω αγοράσει το βιβλίο της δεν αναφέρει ότι πρέπει να είναι συνδεδεμένη σε σταθεροποιητή.
Φαντάζομαι επίσης ότι για να κάνεις πχ μύνηση στη ΔΕΗ θα πρέπει η αντ/πεια που δεν σου κάνει αντικατάσταση, να σου παραδώσει κάποιο επίσημο έγγραφο ότι δεν ευθύνεται εκείνη αλλά η τάση της ΔΕΗ.
Νομίζω ότι αν κάποιος ζητούσε επίμονα το συγκεκριμένο χαρτί,για να τον ξεφορτωθούν, θα του έκαναν την πολυπόθητη αντικατάσταση
 
Το θέμα κλειδώνεται, μέχρι την ενημέρωση μου, ως διαχειριστή της κατηγορίας( ο κύριος Οικονόμου λείπει σε διακοπές) η των ΑΓΔ η ΓΔ ,γιά τα επώνυμα στοιχεία του μέλους TZIMISCE.
Αμέσως μετά την ενημέρωσή μας, το θέμα θα είναι και πάλι ελεύθερο σε όλους.
Σας ευχαριστώ πολύ γιά την κατανόησή σας και ελπίζω στην άμεση ανταπόκριση του καταγγέλοντος.
 
Last edited:
Το θέμα ξελειδώνεται μετά την άμεσότατη ανταπόκριση του μέλους TZIMISCE ,σε ότι αφορά την γνωστοποίηση των στοιχείων του στην διαχείρηση της κατηγορίας, και τον ευχαριστώ ιδιαίτερα.
Ευχαριστώ πολύ και πάλι όλους εσάς γιά την κατανόησή σας, στο πρωσορινό κλείδωμα του θέματος.
 
Νομίζω ότι είναι πολύ λογικό να κλείσει το θέμα μέχρι να γίνουν κάποιες απαραίτητες "συστάσεις". :)
Εγώ περίμενα να κλείσει πριν γίνουν καν κάποια άλλα post.
Ευχαριστώ για την ανταπόκριση, έχει ενημερωθεί ήδη και το περιοδικό ΗΧΟΣ για το θέμα και απλά περιμένω κάποια απάντηση από την αντιπροσωπεία.
 
Re: Απάντηση: Καταγγελία

Εχω ενα Denon 1910. Καποια στιγμη δεν αναβε καθολου. Αν και ηταν στην εγγύηση προτιμησα να ρισκαρω και να την χασω και το εστειλα σε τεχνικο εξω. Το προβλημα ειχε δημιουργηθει απο ασταθεια της Δεη. Κοστος επισκευης 30 ευρα. Σε 2 μερες το πηρα πισω και δουλευει αστερι. Σιγα μην μπλεξω με ........ αντιπροσωπειες.

Aν ολοι πιεζαμε και δεν το αφηναμε σαν εσενα ρεμπελε μπορει καποτε οι αντιπροσωπειες να φεροντουσαν πιο επαγγελματικα ( οσες ακομα θεωρουν οτι ετσι κερδιζουν , γιατι υπαρχουν και παραδειγματα προς μιμηση )
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Καταγγελία

Aν ολοι πιεζαμε και δεν το αφηναμε σαν εσενα ρεμπελε μπορει καποτε οι αντιπροσωπειες να φεροντουσαν πιο επαγγελματικα ( οσες ακομα θεωρουν οτι ετσι κερδιζουν , γιατι υπαρχουν και παραδειγματα προς μιμηση )

Φιλε Havoc. Με οσες αντιπροσωπειες εχω μπλεξει οχι μονο σε αυτον τον χωρο αλλα και σε αλλους (πχ πληροφορικης, αυτοκινητων κτλ), ο μονος χαμενος ημουν εγω. Χαλαγα χρονο, χρημα και το βασικοτερο την υγεια μου με το να τσακωνομαι συνεχεια.
Εχεις δικιο οταν λες οτι ηταν λαθος το οτι το αφησα και δεν πιεσα αλλα πιστεψε με ο χρονος μου ειναι ελαχιστος για να προλαβω να ασχοληθω και η υγεια μου πολυτιμη.

ΥΓ. Η μονη εταιρια που εχει σερβις κατα την γνωμη μου ειναι της LG. Μου χαλασε η LCD και ηρθαν την επομενη απο το τηλεφωνο μου στο σπιτι μου και την παρελαβαν και μετα απο δυο μερες μου την γυρισαν σπιτι χωρις καμια επιβαρυνση.