Καταγγελία

Re: Απάντηση: Καταγγελία

Οι συσκευές σας είναι καμένες απο κεραυνό και δεν επισκευάζονται.
Τα μοντέλα έχουν καταργηθεί οπότε ή να σας στείλουμε τα καινούρια μοντέλα ήΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΤΑ ΛΕΥΤΑ ΣΑΣ ΠΙΣΩ.

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΤΑΣΗ SERVICE.

Αυτή είναι στάση Service που γνωρίζει τον νόμο.
Συγκεκριμένα αυτό το αναφέρει ο νόμος 2251/94 άρθρο 5 παράγραφος 4. Υποχρεούνται να ανταλάξουν το προϊόν με κάποιο άλλο καινούργιο ή να αντιστρέψουν την πώληση.


Από την στιγμή που το έχεις σε κάποιον αξιόπιστο σταθεροποιητή τάσης, μάλλον η αντιπροσωπεία ψάχνει να βρει δικαιολογία να αποφύγει την εγγύηση. Τους αντιπαράθεσες αυτα που αναφέρεις στο φόρουμ για τον σταθεροποιητή και τις άλλες συσκευές; Πάντως μην το αφήσεις έτσι. Ζήτα να μιλήσεις με κάποιον υπεύθυνο και όχι με έναν απλό τεχνικό. Οι περισσότερες αντιπροσωπείες ψάχνουν για κορόιδα και να αποφύγουν την οποιαδήποτε ευθύνη. Ως ηλεκτρονικός έχω έρθει πολλές φορές σε αντιπαράθεση με άσχετους τεχνικούς αντιπροσωπειών. Δεν βγάζεις εύκολα άκρη. Καλή τύχη!

Δεν μπορώ να πάω παρακάτω, απαντάει κάποιος κύριος στο τηλέφωνο και από ότι φαίνεται γνωρίζει πολύ καλά την περίπτωσή μου. :)
Για την ΔΕΗ πάντος δεν ευσταθεί και ας έχουν βρεί πολλά κορόιδα.
Νόμος 2251/94, άρθρο 2, παράγραφος ιδ'.
"καταχρηστικοί είναι οι όροι που προβλέπουν την μετακύληση της ευθύνης του πωλητή ή του εισαγωγέα αποκλειστικά στον παραγωγό του αγαθού ή σε άλλον."

Ενήμερος πολίτης για κακή τους τύχη ε; :)
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Καταγγελία

Φιλε Havoc. Με οσες αντιπροσωπειες εχω μπλεξει οχι μονο σε αυτον τον χωρο αλλα και σε αλλους (πχ πληροφορικης, αυτοκινητων κτλ), ο μονος χαμενος ημουν εγω. Χαλαγα χρονο, χρημα και το βασικοτερο την υγεια μου με το να τσακωνομαι συνεχεια.
Εχεις δικιο οταν λες οτι ηταν λαθος το οτι το αφησα και δεν πιεσα αλλα πιστεψε με ο χρονος μου ειναι ελαχιστος για να προλαβω να ασχοληθω και η υγεια μου πολυτιμη.

ΥΓ. Η μονη εταιρια που εχει σερβις κατα την γνωμη μου ειναι της LG. Μου χαλασε η LCD και ηρθαν την επομενη απο το τηλεφωνο μου στο σπιτι μου και την παρελαβαν και μετα απο δυο μερες μου την γυρισαν σπιτι χωρις καμια επιβαρυνση.

Το καταλαβαινω απολυτα αυτο που λες και πολλοι ετσι πραττουν.

Αλλωστε το τι κοστιζει αυτο το κυνηγι στον καθεναν μονο αυτος το ξερει ( σε ψυχικο και χρονικο κοστος )



Το λιγοτερο που εχουμε να κανουμε ειναι το καταγγελουμε εδω μεσα και ισως και στην υπηρεσια προστασιας καταναλωτη τηλεφωνο 1520.
 
Για ενισχυτή και dvd PHILIPS που κάηκαν απο κεραυνόμου τηλεφώνησαν απο το servise εντός 10 ημερών και μου είπαν αυτολεξεί:
Οι συσκευές σας είναι καμένες απο κεραυνό και δεν επισκευάζονται.
Τα μοντέλα έχουν καταργηθεί οπότε ή να σας στείλουμε τα καινούρια μοντέλα ήΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΤΑ ΛΕΥΤΑ ΣΑΣ ΠΙΣΩ.

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΤΑΣΗ SERVICE.


Αυτη ειναι μια με την καλη εννοια πονηρη κινηση της PHILIPS προκειμενου να σκλαβωσει τον καταναλωτη η η απιστευτη ηλιθιοτητα (μηπως θα τα πληρωνε απο την τσεπη του;; ) αυτου που τηλεφωνησε στον πελατη και αποδεχθηκε ευθυνη της κατασκευαστριας εταιρειας !!!!!

Οταν λοιπον μας παρει το ποταμι τ αυτοκινητο η το σπιτι να τρεξουμε να ζητησουμε απο τον κατασκευαστη καινουργιο !! Τι λετε ρε παιδια ;;;
Τοτε γιατι ολοι πληρωνουμε ασφαλεια φωτιας , φυσικων φαινομενων και λοιπα για τα αυτοκινητα , τα σπιτια κλπ ;;;;;;;;;;;;;;;;;
 
Δεν ξέρω αν είναι πονηρή κίνηση,εξάλλου και να μην αποδέχονταν την αντικατάσταση δεν θα με πείραζε.
Απλά σκέφτομαι πως αν συμπεριφέρθηκαν έτσι εκεί που δεν ήταν υποχρεωμένοι ,
θα συμπεριφερθούν ακόμα πιο άψογα εκεί που πρέπει.
 
Παιδια λογο επαγγελματικης ιδιοτητας σας διαβεβαιω οτι εγγυηση απο υπαιτιοτητα της ΔΕΗ δεν υφιστατε οπως ειναι και το λογικο αλλωστε.Τι φταιει ο κατασκευαστης αν η ΔΕΗ στελνει οτι ρευμα θελει.Αν προκληθει ζημια απο την ΔΕΗ ζηταμε εγγραφο απο την Αντιπρωσοπεια που να πιστοποιει η ζημια εχει προκληθει απο ευθηνη της ΔΕΗ και ξεκιναμε αγωγη κατα της ΔΕΗ που λογικα θα μας αποζημιωσει μεσα στα επομενα 2-3 χρονια.Εξαλλου επανω στο λογαριασμο της ΔΕΗ υπαρχει και μια παραγραφο που αναφερετε στις ηλεκτρικες συσκευες.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Καταγγελία

Αυτή είναι στάση Service που γνωρίζει τον νόμο.
Συγκεκριμένα αυτό το αναφέρει ο νόμος 2251/94 άρθρο 5 παράγραφος 4. Υποχρεούνται να ανταλάξουν το προϊόν με κάποιο άλλο καινούργιο ή να αντιστρέψουν την πώληση.

Αυτο ισχυει για συσκευες οι οποιες εχουν ελαττωμα κατασκευαστικο . Οχι για προβλημα που δημιουργησαν εξωγενεις παραγοντες .
 
Δεν ξέρω αν είναι πονηρή κίνηση,εξάλλου και να μην αποδέχονταν την αντικατάσταση δεν θα με πείραζε.
Απλά σκέφτομαι πως αν συμπεριφέρθηκαν έτσι εκεί που δεν ήταν υποχρεωμένοι ,
θα συμπεριφερθούν ακόμα πιο άψογα εκεί που πρέπει.

Αυτη ακριβως ειναι η πονηρη κινηση .

Εδω εχει αποδεχθει η Ιντερσυς (δηλαδη η παλαιοτερη ΑΣΤΡΑ Σερβις) εγγυηση για ραδιοcd αυτοκινητου το οποιο εκαψε ο αγοραστης . Σε αλλες περιπτωσεις ομως οπου ηταν πασιφανες το κατασκευαστικο προβλημα εκανε τον ΚΙΝΕΖΟ .

Λοιπον να λειπουν οι πονηριες και να κανουν ολοι το σωστο και οτι προσταζει ο ΝΟΜΟΣ .
 
Παιδια λογο επαγγελματικης ιδιοτητας σας διαβεβαιω οτι εγγυηση απο υπαιτιοτητα της ΔΕΗ δεν υφιστατε οπως ειναι και το λογικο αλλωστε.Τι φταιει ο κατασκευαστης αν η ΔΕΗ στελνει οτι ρευμα θελει.Αν προκληθει ζημια απο την ΔΕΗ ζηταμε εγγραφο απο την Αντιπρωσοπεια που να πιστοποιει η ζημια εχει προκληθει απο ευθηνη της ΔΕΗ και ξεκιναμε αγωγη κατα της ΔΕΗ που λογικα θα μας αποζημιωσει μεσα στα επομενα 2-3 χρονια.Εξαλλου επανω στο λογαριασμο της ΔΕΗ υπαρχει και μια παραγραφο που αναφερετε στις ηλεκτρικες συσκευες.

Μιλώντας πριν γιά την ΔΕΗ αυτό ενούσα Σταύρο και όχι κινήσεις εναντίων των κατασκευαστών σε τέτοια θέματα.Το πρόβλημα είναι πιός θα τα βάλει μαζί τους και πόσο μπορεί να το τραβήξει με την κυρία ΔΕΗ...
 
Η Δεη καλυπτεται απεναντι μας με ψιλα γραμματα που υπαρχουν στην αρχικη συμβαση με τον καταναλωτη και αναφερει οτι για βλαβες που προκυπτουν απο διακυμανσεις του δικτυου δε φερει καμμια ευθυνη οπως και οτι ο καταναλωτης ειναι υποχρεωμενος να προστατευεται εξ'αυτων........


ε ρε γιαουρτι ππυ χρειαζεται
 
Εκτός από την ΔΕΗ πάντως μπορείς να ζητήσεις (και δίκαια) ευθύνες απο τον κατασκευαστή του σταθεροποιητή.
Τί τον έχεις δηλαδή και τον πλήρωσες κιόλας??
Για να κάνει την δουλειά απλού πολύπριζου??
Ο δικός μου αν και φθηνός είχε εγγύηση για τέτοιες περιπτώσεις μέχρι και 30.000 ευρώ. Φυσικά δεν το παίρνεις και πολύ στα σοβαρά αλλά ψάξτο και σε αυτήν την κατεύθυνση. Για μια περίπτωση τέτοια τα παίρνουμε τα ρημάδια αν δεν κάνουν και τότε δουλειά ας τα πετάξουμε στα κεφάλια τους.
 
Γιατι εγω ειμαι ο μονος που καταλαβα οτι η ζημια ΔΕΝ προηλθε απο ρευματα, ο σταθεροποιητης δουλευει μια χαρα, και τα παραπανω ειναι παπατζες της αντιπροσωπειας για να αποφυγει τις υποχρεωσεις της?

ΥΓ Σαφεστατα και ο πωλητης ή ο κατασκευαστης ΔΕΝ εχουν ευθυνη για ζημιες που προηλθαν απο κακη χρηση, οπως πχ αμα καουν απο κεραυνο, πραγμα που παραδεχτηκε ο ιδιοκτητης των μηχανηματων.
 
Απάντηση: Re: Καταγγελία

Γιατι εγω ειμαι ο μονος που καταλαβα οτι η ζημια ΔΕΝ προηλθε απο ρευματα, ο σταθεροποιητης δουλευει μια χαρα, και τα παραπανω ειναι παπατζες της αντιπροσωπειας για να αποφυγει τις υποχρεωσεις της?

Αγαπητε kacey μην γινεσαι τεχνικος εξ αποστασεως , χωρις να εχεις βαλει το μηχανημα στον παγκο , χωρις να το εχεις μετρησει και χωρις να εχεις εντοπισει την διαδρομη των προβληματικων υλικων .
Με τετοιου ειδους συμπερασματα γινομαστε εμεις οι "παπατζηδες" και προσφερουμε χειριστη υπηρεσια σε οσους διαβαζουν το παρον θεμα και προσπαθουν να καταλαβουν πως πρεπει να ενεργουν σε παρομοιες περιπτωσεις .

Οποιος εχει αμφιβολια για την ορθη κριση του τεχνικου της αντ/πειας (δηλαδη αν υπαρχει η οχι κατασκευαστικο προβλημα), παραλαμβανει το μηχανημα ανεπισκευαστο και απευθυνεται σε ιδιωτη τεχνικο ο οποιος εκδιδει ενυπογραφο πορισμα . Μετα τους το κολλαει στη μουρη και απαιτει τον σεβασμο οπως και την αποζημιωση για τον κοπο του .

Κατι αναλογο ειχα κανει οταν γιδι ηλεκτρολογος αυτοκινητου ειχε στραβοτοποθετησει την μιζα του αυτοκινητου μου πριν χρονια .

Φυσικα η παραπανω μεθοδος ειναι κουραστικη και χρονοβορα . Ομως δεν ειναι δυνατον να γινομαστε κατα περιπτωση ηλεκτρονικοι , γιατροι , μηχανικοι κλπ (αν και ειναι αγαπημενη συνηθεια των ξερολοσυμπατριωτων μας)
 
Επειδή είμαι ηλεκτρονικός θεωρώ ότι από τη στιγμή που η ασφάλεια του τροφοδοτικού δεν είναι καμένη
1) Δεν πέρασε περισσότερο ρεύμα ώστε να κάψει το τροφοδοτικό ή
2) Η ασφάλεια και γενικά το σύστημα προστασίας της συσκευής δεν δούλεψε σωστά, κάτι που θεωρώ κατασκευαστικό λάθος.

Αν βάλουμε στην άκρη το γεγονός ότι από όλες τις συσκευές που υπήρχαν επάνω και μάλιστα σε φάση ηρεμίας (δεν δούλευε καμία, αλλά δεν είχε βγεί και από την μπρίζα) μόνο το DVD υπέστη ζημιά, τότε θεωρώ ότι δεν πέρασε κάποιο περίεργο ρεύμα στο DVD.
Αν πράγματι πέρασε τότε απλά μιλάμε για αδυναμία του DVD.

Από ότι ξέρουν τα μέλη του Club, δεν γίνεται η όλη ιστορία για τα 400 ευρώ που πλήρωσα, μιας και σκεφτόμουν για κάποιο βαρβάτο DVD/CD (και με βλέπω να πηγαίνω σε κάποιο Esoteric). Γίνεται για να αφυπνιστούμε λίγο γιατί πάνω από όλα δεν μου αρέσει να με θεωρούν κορόιδο.

Εξ' άλλου νομίζω ότι το post δεν είναι επιθετικό ή προσβλητικό, αλλά ερωτήσεις που πρέπει να βρούν απάντηση.
 
Την ώρα που έγραφα το παραπάνω μήνυμα έλαβα τηλεφώνημα από το μαγαζί από όπου αγόρασα το συγκεκριμένο DVD.

Η αντιπροσωπεία έλαβε ένα γράμμα από το περιοδικό ΗΧΟΣ και ζητάει την καθυστέρηση των υπόλοιπων ενεργειών μου μέχρι να γυρίσει ο υπεύθυνος, ο οποίος θα εξετάσει την περίπτωσή μου, Δευτέρα με Τρίτη.

(μάλλον δεν ήταν τόσο υπεύθυνη απάντηση το "Τροφοδοτικό κοστίζει πάνω από 300 ευρώ και συμφέρει να αγοράσετε καινούργιο DVD με μία έκπτωση που θα σας κάνουμε") :flipout:

Οπότε αν δεν έχει γίνει κάποια κίνηση από τους διαχειριστές, παρακαλώ την αναβολή οποιασδήποτε κίνησης μέχρι νεοτέρας.

Ευχαριστώ
 
Απάντηση: Re: Καταγγελία

Την ώρα που έγραφα το παραπάνω μήνυμα έλαβα τηλεφώνημα από το μαγαζί από όπου αγόρασα το συγκεκριμένο DVD.

Η αντιπροσωπεία έλαβε ένα γράμμα από το περιοδικό ΗΧΟΣ και ζητάει την καθυστέρηση των υπόλοιπων ενεργειών μου μέχρι να γυρίσει ο υπεύθυνος, ο οποίος θα εξετάσει την περίπτωσή μου, Δευτέρα με Τρίτη.

(μάλλον δεν ήταν τόσο υπεύθυνη απάντηση το "Τροφοδοτικό κοστίζει πάνω από 300 ευρώ και συμφέρει να αγοράσετε καινούργιο DVD με μία έκπτωση που θα σας κάνουμε") :flipout:

Οπότε αν δεν έχει γίνει κάποια κίνηση από τους διαχειριστές, παρακαλώ την αναβολή οποιασδήποτε κίνησης μέχρι νεοτέρας.

Ευχαριστώ
Προσπαθούσα να επικοινωνήσω σήμερα μαζί τους......ευτυχώς με πρόλαβες, άρα το αναβάλω προς το παρών και περιμένω νέα σου.
 
Από ότι μου είπαν από το μαγαζί φοβούνται μήπως τους πάρει η μπάλα όλους μαζί.
Εγώ εξήγησα ότι το μαγαζί δεν έχει τίποτα να φοβηθεί γιατί στο μήνυμά μου αναφέρω καθαρά ότι εκείνοι φέρθηκαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, όπως και ο πολιτής, του οποίου δεν ξέρω το όνομα, και ούτος ή άλλος δεν ξέρω αν θα ήθελε να αναφερθεί.

Αν από εκεί και πέρα φοβάται η αντιπροσωπεία ότι θα την πάρει η μπάλα με αυτή την αντιμετώπιση, καλά κάνει. Και καλά θα κάνουν και οι υπόλοιπες αντιπροσωπείες να φοβηθούν.
Και εγώ αντιπρόσωπος είμαι (άλλου είδους όμως) και δεν μου αρέσει να βλέπω το όνομα των εμπόρων να αμαυρώνεται έτσι.

Εξάλλου αν μου έλεγαν ότι "Η εγγύηση δεν καλύπτει τη ζημιά η οποία είναι 10, 20 ευρώ" το θέμα θα πέρναγε στο ντούκου και δεν θα με εκνεύριζαν. Εγώ στέκομαι στο "Η ζημιά είναι πολύ μεγάλη, πάνω από 300 ευρώ και δεν συμφέρει να φτιαχτεί, θα συνενοηθούμε με το κατάστημα να σας κάνουμε μία έκπτωση να αγοράσετε καινούργιο".

Στην τελική αν τα μηχανήματά τους είναι ευάλωτα στο ρεύμα όταν είναι σε stand by mode, ας έβαζαν ένα κουμπί στο τροφοδοτικό να κόβει τελείως το ρεύμα!

Kαι πάλι ευχαριστώ
Μιχάλης
 
Απάντηση: Re: Καταγγελία

Οπότε αν δεν έχει γίνει κάποια κίνηση από τους διαχειριστές, παρακαλώ την αναβολή οποιασδήποτε κίνησης μέχρι νεοτέρας.

Ευχαριστώ

Εννοειτε οτι το μυνημα σου ηταν σωστοτατο και μετρημενο,απλα πρεπει να εξηγησουμε πια ειναι η νομιμη διαδικασια στους πολλους που διαβαζουν.Οσο αναφορα οτι η Δεη ειναι καλυμμενη σε περιπτωση υπερτασης δεν ισχυει και αποζημειωνει κανονικα.Το λεω απο πρωσοπικη πειρα οπου μου αποζημειωσαν αρκετες ηλεκτρικες συσκευες που καταστραφηκαν υστερα απο λαθος τους.Προσοχη μιλαω για δικια τους υπαιτιοτητα και οχι φυσικο φαινομενο(Κεραυνος π.χ.)-bye-
 
τα μικρα γραμματα δεν σημαινουν οτι ειναι και δικαια....αμα υπαρχει το δεδικασμενο τα λεφτα τα παιρνεις πισω

αν θελει ο Σταυρακαςο Καμουλακος σας δινει και την αποφαση και με μπουσουλα αυτην και το χαρτι απο την επισημη αντιπροσωπεια οτι η ζημια ειναι λογω ΔΕΗ ,προχωρατε
 
Re: Απάντηση: Καταγγελία

Παιδια λογο επαγγελματικης ιδιοτητας σας διαβεβαιω οτι εγγυηση απο υπαιτιοτητα της ΔΕΗ δεν υφιστατε οπως ειναι και το λογικο αλλωστε.Τι φταιει ο κατασκευαστης αν η ΔΕΗ στελνει οτι ρευμα θελει.Αν προκληθει ζημια απο την ΔΕΗ ζηταμε εγγραφο απο την Αντιπρωσοπεια που να πιστοποιει η ζημια εχει προκληθει απο ευθηνη της ΔΕΗ και ξεκιναμε αγωγη κατα της ΔΕΗ που λογικα θα μας αποζημιωσει μεσα στα επομενα 2-3 χρονια.Εξαλλου επανω στο λογαριασμο της ΔΕΗ υπαρχει και μια παραγραφο που αναφερετε στις ηλεκτρικες συσκευες.



και πες οτι η αγωγη κατα της ΔΕΗ γινεται δεκτη (που δε θα γινει γιατι πως θα αποδειξεις το γεγονος οτι προκειται για αμελεια της ΔΕΗ και πως θα αποδειξεις οτι ειχες συνδεδεμενο τον κρισιμο χρονο το σταθεροποιητη


ωραια πες οτι κερδιζεις

αναγκαστικη εκτελεση πως θα κανεις? δε θα σε πληρωνει και να κερδισεις την αγωγη.....

κατασχεση και εκτελεση κατα του δημοσιου πως θα κανεις?


τα μικρα γραμματα μπορει να ει ναι οροι ακυροι!!!