Re: Απάντηση: Καταγγελία
Αυτή είναι στάση Service που γνωρίζει τον νόμο.
Συγκεκριμένα αυτό το αναφέρει ο νόμος 2251/94 άρθρο 5 παράγραφος 4. Υποχρεούνται να ανταλάξουν το προϊόν με κάποιο άλλο καινούργιο ή να αντιστρέψουν την πώληση.
Δεν μπορώ να πάω παρακάτω, απαντάει κάποιος κύριος στο τηλέφωνο και από ότι φαίνεται γνωρίζει πολύ καλά την περίπτωσή μου.
Για την ΔΕΗ πάντος δεν ευσταθεί και ας έχουν βρεί πολλά κορόιδα.
Νόμος 2251/94, άρθρο 2, παράγραφος ιδ'.
"καταχρηστικοί είναι οι όροι που προβλέπουν την μετακύληση της ευθύνης του πωλητή ή του εισαγωγέα αποκλειστικά στον παραγωγό του αγαθού ή σε άλλον."
Ενήμερος πολίτης για κακή τους τύχη ε;
Οι συσκευές σας είναι καμένες απο κεραυνό και δεν επισκευάζονται.
Τα μοντέλα έχουν καταργηθεί οπότε ή να σας στείλουμε τα καινούρια μοντέλα ήΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΤΑ ΛΕΥΤΑ ΣΑΣ ΠΙΣΩ.
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΤΑΣΗ SERVICE.
Αυτή είναι στάση Service που γνωρίζει τον νόμο.
Συγκεκριμένα αυτό το αναφέρει ο νόμος 2251/94 άρθρο 5 παράγραφος 4. Υποχρεούνται να ανταλάξουν το προϊόν με κάποιο άλλο καινούργιο ή να αντιστρέψουν την πώληση.
Από την στιγμή που το έχεις σε κάποιον αξιόπιστο σταθεροποιητή τάσης, μάλλον η αντιπροσωπεία ψάχνει να βρει δικαιολογία να αποφύγει την εγγύηση. Τους αντιπαράθεσες αυτα που αναφέρεις στο φόρουμ για τον σταθεροποιητή και τις άλλες συσκευές; Πάντως μην το αφήσεις έτσι. Ζήτα να μιλήσεις με κάποιον υπεύθυνο και όχι με έναν απλό τεχνικό. Οι περισσότερες αντιπροσωπείες ψάχνουν για κορόιδα και να αποφύγουν την οποιαδήποτε ευθύνη. Ως ηλεκτρονικός έχω έρθει πολλές φορές σε αντιπαράθεση με άσχετους τεχνικούς αντιπροσωπειών. Δεν βγάζεις εύκολα άκρη. Καλή τύχη!
Δεν μπορώ να πάω παρακάτω, απαντάει κάποιος κύριος στο τηλέφωνο και από ότι φαίνεται γνωρίζει πολύ καλά την περίπτωσή μου.

Για την ΔΕΗ πάντος δεν ευσταθεί και ας έχουν βρεί πολλά κορόιδα.
Νόμος 2251/94, άρθρο 2, παράγραφος ιδ'.
"καταχρηστικοί είναι οι όροι που προβλέπουν την μετακύληση της ευθύνης του πωλητή ή του εισαγωγέα αποκλειστικά στον παραγωγό του αγαθού ή σε άλλον."
Ενήμερος πολίτης για κακή τους τύχη ε;
