Καταγγελία

Απάντηση: Re: Απάντηση: Καταγγελία

και πες οτι η αγωγη κατα της ΔΕΗ γινεται δεκτη (που δε θα γινει γιατι πως θα αποδειξεις το γεγονος οτι προκειται για αμελεια της ΔΕΗ και πως θα αποδειξεις οτι ειχες συνδεδεμενο τον κρισιμο χρονο το σταθεροποιητη


ωραια πες οτι κερδιζεις

αναγκαστικη εκτελεση πως θα κανεις? δε θα σε πληρωνει και να κερδισεις την αγωγη.....

κατασχεση και εκτελεση κατα του δημοσιου πως θα κανεις?


τα μικρα γραμματα μπορει να ει ναι οροι ακυροι!!!

Απο το ταμειο παρακαταθηκων πληρωνεσε ξερεις!!!Και δεν μιλησα υποθετικα και με αν εγω,Εγω ειπα τη μου εχει συμβει.:grinning-smiley-043
 
@Luxman

Εγω ειπα τι καταλαβα απο το μηνυμα του "παθοντα". Δεν εγινε τεχνικος εξ´αποστασεως, αυτα καταλαβα απο αυτα που ειπε.
 
Η "ΔΕΗ" εχει γίνει η τσίχλα που πρέπει να μασάμε ώστε οι μερικές αντιπροσωπείες να δικαιολογούν σχεδόν ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ βλάβη!

Ο φίλος μας έχει δίκιο... δεν υπάρχει περίπτωση DVD τετρακοσίων ευρώ να μήν έχει εξοπλίσει το τροφοδοτικό του με fast blow ασφάλεια. Επίσης δεν θυμάμαι να είχαμε κεραυνούς και καταιγίδες τελευταία. Τι πάνε να δικαιολογήσουν?
 
Απάντηση: Re: Καταγγελία

Ο φίλος μας έχει δίκιο... δεν υπάρχει περίπτωση DVD τετρακοσίων ευρώ να μήν έχει εξοπλίσει το τροφοδοτικό του με fast blow ασφάλεια. Επίσης δεν θυμάμαι να είχαμε κεραυνούς και καταιγίδες τελευταία. Τι πάνε να δικαιολογήσουν?

Παρακατω ειναι η λιστα των συσκευων που παθανε ζημια απο υπερταση της Δεη λογο εργων

1.A/C Toshiba inv 13000 B.T.U 1000e
2. TV JVC 32P37 dist 2000e
3.Ψυγειο Liebherr 1700e
4.PC Fujitsu siemens scaleo 1300e

Απο οτι βλεπεις μιλαμε για συσκευες που τα εχουν τα λεφτακια τους.Ολοι αυτοι οι κατασκευαστες δηλαδη δεν ειχαν εξοπλισει τις συσκευες απλα με μια fast blow ασφαλεια και εγινε η ζημια;
 
Τα νέα είναι (μάλλον) καλά...
Επικοινώνησαν με το μαγαζί από όπου αγόρασα το DVD και είπαν ότι θα το επισκευάσουν (ή θα το αντικαταστήσουν, δεν κατάλαβα).
Μάλιστα το κάνουν επειδή έχουν κάποια πολύ καλή επαφή με το μαγαζί, αλλιώς δεν θα το έκαναν για οποιονδήποτε άλλο. Μάλιστα τόνισαν ότι δεν σηκώνουν απειλές...

Εμένα βέβαια με ενδιαφέρει το ότι θα το αντικαταστήσουν.

Δεν ξέρω αν το μήνυμά μου υπονοεί κάποια απειλή, εγώ το έκανα post πιό πολύ σαν ερώτημα. Πιστεύω ότι λόγω πείρας ξέρω να χειρίζομαι πολύ καλά τον γραπτό λόγο και δεν αφήνω "παραθυράκια" για παρεξηγήσεις. Αν κάποιο μέλος παρατηρεί κάποιο ίχνος απειλής μέσα στο πρώτο μου μήνυμα παρακαλώ να το επισημάνει.
Αν τελικά η απειλή ήταν η ίδια η κοινοποίηση της πολιτικής της εταιρίας προς τον μέσο αγοραστή τότε είμαι υπερήφανος που την έκανα! Αν κάποια εταιρία θεωρεί απειλή την δημοσιοποίηση της ίδιας της πολιτικής της στο ευρύ κοινό ας την αλλάξει.

Όπως είπα και στον άνθρωπο που μίλησα μαζί του, αν η εταιρία δεν υποστηρίζει ζημιές από υπέρταση και τα μηχανήματά της είναι ευαίσθητα, ας βάλει ένα απλό κουμπί που να απομονώνει ΤΕΛΕΙΩΣ το τροφοδοτικό από το ρεύμα, όπως έχει ο ενισχυτής της. Γιατί απλά το DVD κάηκε ενώ ήταν σε κατάσταση ηρεμίας.

Από την αντιπροσωπεία με προέτρεψαν να πάω να δώ την πλακέτα και να καταλάβω από μόνος μου τη ζημιά. Εγώ απλά τους ενημέρωσα ότι δεν με ενδιαφέρει.
Ευχαριστώ και πάλι
Μιχάλης Φαρίδης
 
Χαίρομαι ιδιαίτερα που όλα φαίνεται ότι βαδίζουν πλέον στον σωστό δρόμο.Οσο για την επίσημη απάντηση εκ μέρους της αντιπροσωπείας προς εσένα, καλύτερα να μην σχολιάσω προς το παρών και πριν το οριστικό αποτέλεσμα.
 
Re: Απάντηση: Καταγγελία

Χαίρομαι ιδιαίτερα που όλα φαίνεται ότι βαδίζουν πλέον στον σωστό δρόμο.

Και εγώ! :)
Το σίγουρο είναι πάντος ότι η Denon έχει καταλήξει στον κουβά για μένα.
Με βλέπω να αγοράζω τα πάντα σε Sony. Τουλάχιστον αυτή η αντιπροσωπεία είναι δίπλα στο σπίτι μου. Οπότε μπορώ να σκάσω μύτη με κανά δύο φίλους από τη σχολή σε πλήρη εξάρτηση και οπλισμό όταν θα παραδώσω οτιδήποτε και θα το σκεφτούν πολύ πριν μου πουν ότι δεν καλύπτεται η εγγύηση.
Άσε που θα μπορώ να περνάω από εκεί κάθε μέρα και να τους ρωτάω "πως πάνε οι εργασίες". :slapface: :flipout:

Οσο για την επίσημη απάντηση εκ μέρους της αντιπροσωπείας προς εσένα, καλύτερα να μην σχολιάσω προς το παρών και πριν το οριστικό αποτέλεσμα.

Εγώ περιμένω να δω πότε θα το πάρω στα χέρια μου και σε τι κατάσταση. Μου είπαν για Παρασκευή, αλλοιώς πάμε για μετά τις 20 του μήνα. Νάναι καλά το PlayStation δηλαδή και ένα DVD Hitachi που αγόρασα από ένα πανέρι της λαϊκής και βλέπω καμιά ταινία που και που... :flipout:

Το καλό είναι ότι δεν υποκύπτουν σε απειλές... Βρε μήπως πήρε κανείς τηλέφωνο την Κινοτεχνική και είπε τίποτα περίεργο; Ψάχνω τα post και δεν βλέπω κάτι...
Γιάννη; Δεν πιστεύω να τους απείλησες ότι θα τους στείλεις τον πρόεδρο να τους εξηγήσει γιατί τα μηχανήματά τους δεν είναι Hi End έτσι και δεν καλύψουν την εγγύηση! Ντροπής πράγματα!
 
Και επειδή δεν πρέπει να λέμε μόνο τα άσχημα, ο κύριος Δάφνης, ιδιοκτήτης του καταστήματος Stereo Market από όπου αγόρασα το συγκεκριμένο DVD έχει φερθεί άψογα σε αυτό το θέμα.

Πράγματι ο κος Δάφνης είναι ένας ευγενέστατος άνθρωπος εξαιρετικός επαγγελματίας και γνώστης του αντικειμένου του. Το έχω διαπιστώσει πολλές φορές όσες έχω αγοράσει κάτι από το μαγαζί του.
 
Mα φυσικά...
Αυτό που συμβαίνει βγάζει κακό όνομα και στον μαγαζάτορα ο οποίος μπορεί να μην φταίει σε τίποτα.
Πιστεύω ότι όλα πρέπει να λέγονται.
 
άσχετα με το τι θα κάνεις πήγαινε σε έναν ηλεκτρονικό να δείς τι ακριβός συμβαίνει,πιστεύω ότι και στο Φόρουμ κάποιον μπορεί να γνωρίζουν ώστε να δείς και από μόνος τι παίζει!!
 
Υποθέτω ότι θα λάβω τη συσκευή επισκευασμένη ή θα μου την αντικαταστήσουν.
Οπότε δεν έχω αυτή την "πολυτέλεια" (ευτυχώς).
 
Θεωρώ ότι θα πρέπει να γνωστοποιήσεις την έκβαση της υπόθεσης στα περιοδικά του χώρου. Το "το κάνουμε χαριστικά για τον μαγαζάτορα και όχι για σένα" και το "δεν δεχόμαστε απειλές" δείχνουν αντιεπαγγελματισμό.

Δηλαδή εγώ αν το είχα αγοράσει από τον κυρ Γιώργη που έχει το μαγαζί του σε ένα χωριό θα άλλαζε κάτι; Δεν θα ήταν και πάλι υποχρεωμένος να μου το αντικαταστήσει;
 
Θέλω να μιλήσω πρώτα προσωπικά με κάποιον υπεύθυνο και μετά να κάνω ότι κάνω.
Τετοιες δηλώσεις ξεπερνούν κατά πολύ το ερώτημα που έκανα στο forum όπως και το περιοδικό και νομίζω ότι θα πρέπει να καταγράφονται από κάποιον δικηγόρο, όπως και το να υπάρχει νομική κάλυψη.
Μήπως θα μπορούσαν να μας διαφωτίσουν μέλη του Club που ασχολούνται με αντιπροσωπείες;

Δεν έχω κολήματα ούτε φοβάμαι τα δικαστήρια. Έχω σύρει στα δικαστήρια εταιρία με τζίρο της τάξης των 500 εκατομυρίων ευρώ και έχω δικαιωθεί. Απλά δεν επιθυμώ να καταντήσω Δον Κιχώτης που μάχεται τους ανεμόμυλους των αντιπροσωπειών αν δεν είμαι πρώτα απόλυτα σίγουρος για τα δικαιώματά μου.
 
To θέμα έληξε σήμερα με αντικατάσταση του DVD με ένα καινούργιο.
Η εγγύηση καινούργια και ισχύει από σήμερα.
Μέσα στους όρους δεν αναφέρει ότι η εγγύηση ΔΕΝ ισχύει σε περιπτώσεις υπέρτασης της ΔΕΗ. Οπότε να υποθέσω ότι αν κάποια συσκευή καεί από υπέρταση, η εγγύηση ισχύει κανόνικά σε όλες τις συσκευές.
Ευχαριστώ το forum για την ανταπόκριση, περιμένω από τον διαχειριστή να αποφασίσει τι θα κάνει με το thread. -bye-
 
Το μόνο που δεν ξέρω είναι...
Να προτιμώ να αγοράζω πράγματα από αυτή την αντιπροσωπεία τώρα που με ξέρουν και δεν θα κάνουν στραβοτιμονιά ή να μην ξαναγοράσω με τον φόβο ότι θα μου ξανακάνουν;


Άντε και ένα hint, το οποίο αν τραβούσαν τα πράγματα μακρυά θα το χρησιμοποιούσα σαν surprise...

Είμαι στο ίδιο δίκτυο με το νοσοκομείο Αγία Όλγα. Όλο το καλοκαίρι δεν είχαμε ούτε μία διακοπή στο ρεύμα. :Banane0:
 
Χαιρόμαστε όλοι που δοθηκε λύση.
Να τονίσουμε ότι επίσης χαιρόμαστε που η αντιπροσωπεία στάθηκε στο ύψος της και ανταποκρίθηκε στο δίκαιο αίτημα.

Το thread θα μείνει φυσικά γιά ανάγνωση και ενημέρωση γιά να γνωρίζουν τα μέλη ότι με την επιμονή τους στα δικαιώματά τους πετυχαίνουν να παραμένουν ικανοποιημένοι πελάτες.
 
Η αντιπροσωπεια, με τις δηλωσεις που εκανε, μονο στο υψος της δεν σταθηκε. Χαριστικα εκανε οτι εκανε επειδη την εκραξαν εδω μεσα και πηρε διαστασεις το θεμα. Η αντιπροσωπεια που θα στεκοταν στο υψος της θα εκανε το ιδιο για ολους και χωρις τσαλιμακια.
 
Τελος καλα ,ολα καλα !
Παντως για την ιστορια να αναφερω οτι εχω παθει ζημιες απο διακυμανσεις τασης της ΔΕΗ τρεις φορες.Ολες τις φορες αγανακτησμενος δεν βρηκα το δικιο μου.Να πουμε ενα μπραβο και στο καταστημα και στην αντιπροσωπεια της Denon που βοηθησαν να λυθει το προβλημα εστω και καθηστερημενα!