Κατασκευή bass-reflex ?

Σε ποια μοντέλα αναφέρεστε? Από όσο καταλαβαίνω υπάρχουν διάφορα μοντέλα και αλγόριθμοι. Εντωμεταξύ για δύσκολες καμπίνες (καμπύλες κ.ο.κ.) δεν ξέρω εάν υπάρχουν καν εύκολα μοντέλα και λύσεις.

Τι εννοείτε ποιά μοντέλα ?
Φαντάζομαι θα αναφέρεστε στα τελικά abstruct απο τίς δημοσιευμένες μελέτες/εργασίες (πχ Applications of velocity potential function to acoustic duct propagation and radiation from inlets using finite element theory τών Baumeister, K. J. και Majjigi, R. K. ή τών μαθηματικών Backman κλπ )

Μοντέλα υπάρχουν για ολες τίς δουλειές και ολες τίς καμπίνες , απλά στα παράξενα σχήματα η δουλειά είναι πολύ γιατί δουλεύεται το μοντέλο πόντο-πόντο )

Οι λύσεις είναι εύκολες ΠΑΝΤΑ (αφού υπάρχουν τα PC ) το ΔΥΣΚΟΛΟ ΚΟΜΜΑΤΙ είναι να γίνει σωστό το μοντέλο και σιγά σιγά με τίς μετρήσεις και τίς διορθώσεις να φτάσει στο 99+% , εκεί είναι ολη η ουσία
Πάντως το θέμα δέν είναι απλό , σίγουρα ομως η "ανταποδοτική" εισφορά του αποτελέσματος αποζημιώνει τον κοπο/χρόνο
 
Φαίνεται ότι έχετε δίκιο μένει μόνο να δούμε με βάση ποια θεωρία βγαίνει αυτό γιατί πολλοί για λόγους πρωτοτυπίας λένε διάφορα που μετά διαψεύδονται. .

ενα παράδειγμα ?

Η προσωπική μου εμπειρία έγκειται στο ότι όταν έχεις φτιάξει αρκετές χιλιάδες ηχεία που κάθε φορά η κατασκευή τους επαφίεται στην όρεξη του μαραγκού σε ότι αναφορά το υλικό της καμπίνας και την θέση του ρεφλέξ η του μεγάφωνου βλέπεις από απλή περιέργεια και μόνο τις διαφορές . έχω κάνει πραγματικές μετρήσεις σε ηχεία που έχουν σχεδιαστεί με τον υπολογιστή και σπάνια έβρισκα κάποιο συσχετισμό μεταξύ των υπολογισμένων και των πραγματικών μετρήσεων σε πραγματικό χώρο ,γιαυτο και γενικώς προτιμώ την λύση του δοκιμαστικού κουτιού και των πραγματικών μετρήσεων .

ε νομίζω έχεις δώσει μόνος σου την απάντηση... όταν ο μαραγκός κάνει τον μηχανικό αυτά συμβαίνουν, όσα ηχεία και να φτιάξει κανείς (αν και το αρκετές χιλιάδες μου φαίνεται υπερβολικό, εκτός αν εχεις άμεση ή έμμεση σχέση με κάποιον από τους ελάχιστους έλληνες κατασκευαστές ηχείων οπότε εκει έχουμε θέμα.

όσο για το θέμα προσέγγισης της εξομοίωσης με την μέτρηση αρκεί λίγο σερφάρισμα στο φόρουμ για να αλλάξεις γνώμη. Πχ δες το τρίδρομο (που ειναι και αγγούρι) του Θεοθάν για να δείς ότι αν δοθεί προσοχή σε κάποιες στοιχειώδεις λεπτομέρειες το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικά κοντά στην εξομοίωση που έχει γίνει στον υπολογιστή.

Το debate μεταξύ των δυο "σχολών"

α) σχεδιάζω με το αυτί και trial & error
b) σχεδιάζω χρησιμοποιώντας υπολογιστή και μετρητικό μαζί με τα αυτιά μου

είναι παλιό και πολυσυζητημένο. Προσωπική μου άποψη όμως (μιας και έχω περάσει και από τα δύο στάδια) είναι πως οι υπερασπιστές της πρώτης μεθοδολογίας επιμένουν σε αυτή απλά γιατι δυσκολεύτηκαν να ακολουθήσουν την δεύτερη.

Τι εννοείς όμως "πραγματικές μετρήσεις"? Υποθέτω ότι μιλάς για μη ανηχοικές, θες να το διευκρινίσεις λίγο?
 
Απάντηση: Re: Κατασκευή bass-reflex ?

...πχ Applications of velocity potential function to acoustic duct propagation and radiation from inlets using finite element theory τών Baumeister, K. J. και Majjigi, R. K. ή τών μαθηματικών Backman κλπ )
Μοντέλα υπάρχουν για ολες τίς δουλειές και ολες τίς καμπίνες , απλά στα παράξενα σχήματα η δουλειά είναι πολύ γιατί δουλεύεται το μοντέλο πόντο-πόντο...
Μανώλη χρόνια σου πολλά κατ' αρχάς.!
Επειδή από τα όχι λίγα abstracts που έχω δει ως τώρα δεν έβγαλα άκρη, πες μου κάτι: ΜΕΣΑ στο κουτί (και όχι βέβαια στους σωλήνες, όπου οι ταχύτητες είναι μεγάλες και οι επιφάνειες λείες), έχει καταφέρει κανείς να προσαρμόσει κάποιο μοντέλο με σχετική επιτυχία;
Είχαν ειπωθεί και στο παρελθόν λίγες κουβέντες με αφορμή την σωστή θέση των νεύρων της καμπίνας. Σε τέτοιες δύσκολες στην μοντελοποίηση περιοχές, κατά κανόνα με παρουσία μονωτικών, μικρές ταχύτητες, και εντελώς ακατάστατη γεννεσιουργό αιτία, τα οριακά στρώματα και κυρίως (αυτό είναι που με ενδιαφέρει), η λογική "πεδίου ροής", περιγράφουν με κάποιο ρεαλισμό την πραγματικότητα;
 
Re: Απάντηση: Re: Κατασκευή bass-reflex ?

Μανώλη χρόνια σου πολλά κατ' αρχάς.!
Επειδή από τα όχι λίγα abstracts που έχω δει ως τώρα δεν έβγαλα άκρη, πες μου κάτι: ΜΕΣΑ στο κουτί (και όχι βέβαια στους σωλήνες, όπου οι ταχύτητες είναι μεγάλες και οι επιφάνειες λείες), έχει καταφέρει κανείς να προσαρμόσει κάποιο μοντέλο με σχετική επιτυχία;
Είχαν ειπωθεί και στο παρελθόν λίγες κουβέντες με αφορμή την σωστή θέση των νεύρων της καμπίνας. Σε τέτοιες δύσκολες στην μοντελοποίηση περιοχές, κατά κανόνα με παρουσία μονωτικών, μικρές ταχύτητες, και εντελώς ακατάστατη γεννεσιουργό αιτία, τα οριακά στρώματα και κυρίως (αυτό είναι που με ενδιαφέρει), η λογική "πεδίου ροής", περιγράφουν με κάποιο ρεαλισμό την πραγματικότητα;

1) Η ταχυτητα ροής δέν είναι η ιδια παντού

2) Με τα κατάλληλα μονωτικά επηρεάζεις αυτό που θέλεις σε ποσοστό που θέλεις

3) Με το πάχος του MDF συνδυασμένο με το πάχος/βάρος πισσόφυλλου καταφέρνεις να μοτιβάρεις τήν περιοχή απο 50-200Hz

4) Με το μαλλί (πέραν τής αποσβεσης στήν μεσαία) , μπορείς να κάνεις πολύ καλό παιχνίδι στίς περιοχές πρίν και μετά τον συντονισμό του σωλήνα

5) Με τα νεύρα υπάρχουν τουλάχιστον απο πλευράς μας ΠΟΛΛΕΣ μελέτες και μετρήσεις και καταλήξαμε σε αυτά που έχουν σχεδόν μηδενικές τυρβώδεις ροές

Μπορεί να φαίνεται παράξενο , αλλα οι μελέτες που έχουν γίνει για τα ducts τήν βιομηχανικών κλιματιστικών / εξαερισμών έχουν μελέτησει ΤΑ ΠΑΝΤΑ , απλά μην περιμένεις να τα βρείς αυτα στο ΤΖΑΜΠΑ , διότι τέτοιες μελέτες με λυμένες εξισώσεις και 1002 αλλα πράγματα δέν είναι για το κλασσικό τζαμπαντάν (και δέν αναφέρομαι προσωπικά σε σένα , αλίμονο )

Ολα αυτα που σου ανέφερα έχουν μοντελοποιηθεί στο LFA και το ποσοστό επιτυχίας μεταξύ εξομοιώσεων / μετρήσεων , (οσο υπερβολικό κι αν ακουστεί) που πλησιάζει το 99+ % --> με μιά επίσκεψη στίς σελίδες τών ηχείων τής MTZ audio πχ http://www.diyaudio.gr/arcosx_gr.htm , http://www.diyaudio.gr/basicbass_gr.htm μπορείς να μελετήσεις και να συγκρίνεις απο μονος σου τήν ...επιτυχία/πρόβλεψη

Βέβαια , οπως πολύ σωστά είπε και ο John John , ολα αυτα έχουν αξία για κάποιον DIYer που ενδιαφέρεται να υλοποιήσει κάτι σημαντικά καλό , ξεφεύγοντας απο το τυχαίο , το σχετικά πρόχειρο , ή τη γνωστό ελληνική κουλτούρα του ξερόλα

Πάντως εμείς στήν MTZ audio , επειδή το ψάξαμε οσο πήγαινε , πλερώσαμε , κοπιάσαμε , μετρήσαμε , και ξανά μανά , μέχρι να το φέρουμε στο 1 πρός 1 , μάς πήρε βέβαια κάποια χρόνια , αλλά τι να κάνουμε έτσι είναι αυτά τα πράγματα , αλλωστε γι αυτό το LFA είναι και Ελληνικό και Μοναδικό

PS
Το σημαντικό στήν υπόθεση είναι οτι το ηχείο ΔΕΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ , πρέπει κάποιος να ξέρει σε τι χωρο θα πάει έτσι ώστε να στενέψει τήν παλέτα επιλογών πρός ώφελός του και το επίσης σημαντικό είναι ο συνδυασμός τής φροντισμένης ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ εμπέδησης του φορτίου σε σχέση πάλι με το ενισχυτικό
 
OK, ΟΚ.
Αυτό που ρωτώ εγώ όμως (απο καθαρά εγκυκλοπαιδικό ενδιαφέρον καθώς στο απώτερο παρελθόν είχα ανακατευτεί με τα της αεροδυναμικής), είναι οι παραδοχές για τις οριακές συνθήκες και η μεθοδολογία περιγραφής της ροής ΜΕΣΑ στο κουτί, όταν μάλιστα γεννεσιουργός αιτία της τελευταίας είναι μία παλόμενη μεμβράνη. "Ροή" ή "κύμα". Και πως;
ΑΝ φυσικά έχει νόημα ο προβληματισμός για κάτι τέτοιο, και ΑΝ τα προβληματα (ροής??? γύρω από τα νεύρα για παράδειγμα) αντιμετωπίζονται με την κλασική λογική ή κάτι άλλο. Η πείρα μου τείνει να απαντήσει εκ διαισθήσεως "δεν" στα παραπάνω ΑΝ (εκτός ίσως από την ζεύξη σωλήνα-κωνου), αλλά... έχω μείνει πίσω.

Ενδιαφέρουσα η τελευταία παράγραφος του ποστ σου (Νο24).
Και πως το χρησιμοποιεί κανείς το LFA; Αγοράζει το ίδιο; Το δικαίωμα online χρήσης του;
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Κατασκευή bass-reflex ?

OK, ΟΚ.
Αυτό που ρωτώ εγώ όμως (απο καθαρά εγκυκλοπαιδικό ενδιαφέρον καθώς στο απώτερο παρελθόν είχα ανακατευτεί με τα της αεροδυναμικής), είναι οι παραδοχές για τις οριακές συνθήκες και η μεθοδολογία περιγραφής της ροής ΜΕΣΑ στο κουτί, όταν μάλιστα γεννεσιουργός αιτία της τελευταίας είναι μία παλόμενη μεμβράνη. "Ροή" ή "κύμα". Και πως;
ΑΝ φυσικά έχει νόημα ο προβληματισμός για κάτι τέτοιο, και ΑΝ τα προβληματα (ροής??? γύρω από τα νεύρα για παράδειγμα) αντιμετωπίζονται με την κλασική λογική ή κάτι άλλο. Η πείρα μου τείνει να απαντήσει εκ διαισθήσεως "δεν" στα παραπάνω ΑΝ (εκτός ίσως από την ζεύξη σωλήνα-κωνου), αλλά... έχω μείνει πίσω.

Ενδιαφέρουσα η τελευταία παράγραφος του ποστ σου (Νο24).
Και πως το χρησιμοποιεί κανείς το LFA; Αγοράζει το ίδιο; Το δικαίωμα online χρήσης του;

Με τα μοντέλα που συζητάμε , και ουσιαστικά με τήν εφαρμογή ασχολείται η ΡΕΥΣΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ
Το ολο concept δέν στηρίζεται σε κίνηση , αλλα συμπεριλαμβάνει ναι μεν ταχύτητα ροών , αλλα σε κάτι πιο μαθηματικά προχωρημένο το οποίο θυμίζει "ταλαντώσεις"
Τα νεύρα είναι το ευκολοτερο σημείο του ολου θέματος , οι μεγάλες δυσκολίες είναι στίς διαφορες διάδοσης (δηλαδή τίς μικροδιαφορές ταχύτητας ) ανάμεσα στο κέντρο (ας πουμε ) και στα ορια (κοντά στίς μπάφλες)
Το θέμα με τήν αμοιβαία ζεύξη είναι αρκετά σημαντικό ειδικα για μικρότερες μονάδες / μικρότερα ηχεία
Το σημαντικότερο είναι , το πεναλαμβάνω οτι η εφαρμογή θεωρίας και τύπων συναντά τήν πράξη και οταν αυτό γίνει σε διαφορες περιπτώσεις τότε η σύγκριση και ο περαιτέρω συντονισμός τών μοντέλων , κάνουν θαύματα

Σχετικά με το LFA , καλύτερα να επικοινωνήσετε με τήν ΜΤΖ audio για να μην εκληφθεί η οποια ενημέρωση για τή πώληση του κλπ σάν διαφήμηση

Ευχαριστώ
 
τωρα συγνωμη, δεν ξέρω αν πρέπει να το πω αλλά αν δεν το πω θα σκασω. επειδή έχω γράψει-και γράφω κώδικα, για να γίνει ένα τετοιο πρόγραμμα, θέλει παααααααααρα πολλή δουλειά και φαιά ουσία, που δεν ξέρω αν ο κόπος μπορει να μεταφραστεί σε χρήμα. Και μάλιστα σε μια τόσο περιορισμένη αγορά όπως ο ήχος στην ελλαδα. Πιστεύω (γιατι κι εγω εχω φτιαξει καποια εργαλειακια για προσωπική χρηση) και χωρίς να ξέρω βεβαια το ιστορικό, ότι το προγραμμα αυτό φτιαχτηκε για την κ@*λ@ και όχι για ..εισπραξεις.. συνεπώς τι διαφήμιση.. τελοσπαντων.. εχω μια απορία σχετικά με το θέμα, δηλαδή τον σχεδιασμό bass reflex, υποθέτω ότι οι μεγαλοι κατασκευαστές θα εχουν εξειδικευμένες σουίτες γι αυτην την δουλειά που δεν τις βρίσκεις στην αγορά, ή in-house εφαρμογές. Με τους μικρούς κατασκευαστές τι γίνεται ? στην τύχη? τεστ καμπίνα και μετράμε κι αν δεν κατσει μετακινουμε την τρυπα μεχρι να βγει καλή η μέτρηση ?
 
:offtopic: Με αφορμή τα παραπάνω και μιας και το σκεφτόμουν αυτές τις μέρες έχω να κάνω την εξής διαπίστωση η οποία είναι γενική και δεν απευθύνεται κάπου συγκεκριμένα.
Παρατηρώ λοιπόν πως στα περισσότερα φόρα του εξωτερικού συμμετέχουν και αρκετοί επαγγελματίες (δεν μιλώ για εμπόρους/μεταπωλητές) του χώρου συνεισφέροντας και παρουσιάζοντας τα προϊόντα/κατασκευές/τεχνολογίες τους χωρίς ταμπού και προκαταλήψεις ενώ εδώ στην Ελλάδα δε συμβαίνει το ίδιο. Προσοχή! Δεν μιλάω για έτοιμο φαΐ!
Τέτοια παραδείγματα: Pass, Grado, Benchmark και πολλοί άλλοι το ίδιο ή λιγότερο γνωστοί. Ιδιαίτερα τώρα τελευταία έχουν ξεπεταχτεί και αρκετοί οι οποίοι κινούνται σχεδόν αποκλειστικά στο χώρο του διαδικτύου.
Εδώ πάλι ούτε λόγος για κάτι τέτοιο και δεν είναι το θέμα πως δεν υπάρχουν επαγγελματίες Έλληνες (είτε πρόσωπα είτε εταιρίες). Σίγουρα δεν είναι μεγάλος ο αριθμός αλλά δεν είναι και αμελητέος.
Με το μικρό μου το μυαλό λοιπόν σκέφτομαι πως οι λόγοι γι αυτό μπορεί να είναι οι παρακάτω:
  1. Δεν έχουν χρόνο να ασχοληθούν.
  2. Δεν θέλουν να ασχοληθούν.
  3. Δεν θέλουν να ασχοληθούν γιατί φοβούνται πως όλο και κάποιος εξυπνάκιας/ανίδεος/κακεντρεχής θα σχολιάσει με εμπάθεια τη δουλειά τους και λόγω της ιδιοσυγκρασίας που μας χαρακτηρίζει ως λαό μπορεί μια τέτοια ιστορία να εξελιχθεί κάπως έτσι:"Τι είπες ρε! Ξέρεις σε ποιον μιλάς;" :slapface: και τα συναφή, και επειδή από κάτι τέτοιο μόνο χαμένοι μπορούν να βγουν αποφεύγουν τη συμμετοχή σε δημόσιες συζητήσεις σε διαδικτυακούς τόπους σαν το δικό μας.
  4. Έχει να κάνει με κάποια άλλη "ανωμαλία" που μας χαρακτηρίζει ως λαό και μου διαφεύγει.
Από την άλλη μεριά είναι αρκετοί εκείνοι οι μεταπωλητές/έμποροι οι οποίοι συμμετέχουν χωρίς αυτό φυσικά να είναι κακό.
Μήπως τελικά έχουμε καταλήξει να είμαστε "αριστερότεροι" κι από τους πιο "αριστερούς" και αντιμετωπίζουμε με καχυποψία κάθε επαγγελματία ωσάν να είναι ο μέγας εκμεταλλευτής των πτωχών και αδυνάτων χομπιστών και από τη μεριά τους οι επαγγελματίες του χώρου αυτολογοκρίνονται και σκέφτονται "τι θα πει ο κόσμος".
Είμαστε ή δεν είμαστε ενήλικες, υπεύθυνοι των γραπτών μας είτε είμαστε χομπίστες είτε επαγγελματίες και κρινόμαστε ή όχι για αυτά που γράφουμε και κατ'επέκταση κάνουμε;
Είμαι ο μόνος που το σκέφτομαι αυτό; (δεν νομίζω)

Αν η διαχείριση πιστεύει πως το θέμα αυτό είναι άξιο συζήτησης ας μεταφερθεί κάπου αλλού.

Υ.Γ.:Τι γίνεται με εκείνο το θέμα που είχε ανοιχτεί στην Hi End σχετικά με συνεντεύξεις Ελλήνων κατασκευαστών;

Και πάλι συγγνώμη για το :offtopic:
 
Νομίζω ότι αν το δούμε σαν ποσοστό στο ελληνικά φορα γράφει ενα μεγάλο ποσοστό των Ελλήνων κατασκευαστών και εχω την εντύπωση ότι γράφει πολύ μεγαλύτερο από ότι των ξένων. Με ότι κόστος μπορεί να έχει αυτό (το οποίο είναι μεγάλο για πολλους λογους)
 
Απάντηση: Re: Κατασκευή bass-reflex ?

Και μην ξεχνάτε το:
Ουδεις προφήτης στον τόπο του .( ή κάπως έτσι)

Το οποίο μάλλον δεν μεταφράζεται σε καμία άλλη γλώσσα. :antlers:
 
Άσχετο αλλά θυμάμαι παλιά ότι και το καλύτερο πράγμα να έφτιαχνες έπρεπε να του βάλεις “made in ce” για να το πουλήσεις στην Ελλάδα
 
σε άλλα ελληνικα φόρα πάντως (και ΔΕΝ μιλάω για κάποιο συγκεκριμένο "συγγενές" φόρουμ) έχω δει επαγγελματίες να σκοτώνονται μεταξυ τους...

εχουν κάποιο δίκιο δηλαδή οι "εδώ" επαγγελματίες που φυλάνε τα νώτα τους γιατι σίγουρα θα υπάρχουν κακοθελητές...

από την άλλη όμως οι κακοθελητές αυτοι 1) δεν κοιτάνε τα χάλια τους 2) δεν ρωτήσανε ΕΜΑΣ τους ερασιτέχνες αν θέλουμε να συζητάμε σε τεχνικό επίπεδο ΚΑΙ με τους επαγγελματίες 3) υποτιμούν την δική μας κρίση (λες και δεν μπορουμε να καταλάβουμε ποιος επαγγελματίας εχει διαθεση να βοηθήσει ή να κάνει πελατοθηρία ή δεν μπορουμε να καταλάβουμε ποιος επαγγελματίας είναι πραγματικά άσχετος με το αντικείμενό του ή βαθειά γνώστης).

Γιατι οι συζητήσεις αυτές υπήρξαν στο παρελθόν σε βαθύ τεχνικό επίπεδο με σημαντικό εκπαιδευτικό χαρακτήρα ανάμεσα στους θαμώνες αυτού του φόρουμ, και βοήθησαν πάρα πολύ την κοινότητα, κάτι που τώρα λείπει έντονα.. Κι ένας λόγος που δεν συχνάζω πια τόσο πολυ στο φορουμ είναι αυτός, η ελλειψη ενδιαφέροντος, που για μένα πηγάζει από την απουσία τεχνικών αναλύσεων.

τώρα βέβαια πηδηξαμε το thread αλλά ας μας συγχωρέσει ο φίλος & οι moderators και θα προσπαθήσω να συνδέσω τα δυο θέματα συζήτησης: προσωπικά θα με ευχαριστούσε αν εδώ έγραφε αυτήν την στιγμή και κάποιος τεχνικός από ελληνική εταιρία κατασκευής ηχείων και να έλεγε πχ ότι "εμείς στην εταιρία μας όσον αφορά το bass reflex ακολουθούμε την Α' ή την Β' μεθοδολογία", χωρίς να αποκαλύψει τα μυστικά της δουλειάς τους βέβαια.. πόσο μάλιστα όταν ξέρουμε (γιατι είναι γνωστοι πολλοι ανθρωποι του χώρου) πως η κατάρτιση των περισοτέρων ελλήνων μηχανικών είναι αρκετά προχωρημένη.
 
Ας μην επεκταθούμε τόσο γενικά.
Ας προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε τον Mihalis εάν μπορούμε.
Mihalis, ποιο ακριβός σχέδιο επεξεργαζόσουν?
 
Απάντηση: Re: Κατασκευή bass-reflex ?

Γιατι οι συζητήσεις αυτές υπήρξαν στο παρελθόν σε βαθύ τεχνικό επίπεδο με σημαντικό εκπαιδευτικό χαρακτήρα ανάμεσα στους θαμώνες αυτού του φόρουμ, και βοήθησαν πάρα πολύ την κοινότητα, κάτι που τώρα λείπει έντονα.. Κι ένας λόγος που δεν συχνάζω πια τόσο πολυ στο φορουμ είναι αυτός, η ελλειψη ενδιαφέροντος, που για μένα πηγάζει από την απουσία τεχνικών αναλύσεων.

+1000:a0210:
 
Στο συγκεκριμένο θέμα αναφέρθηκαν απόψεις επαγγελματιών πχ εγώ είπα ότι δεν με ενδιαφέρει η θέση του ριφλεξ ο Μανώλης πηγαίνοντας το πραγματικά πολύ μπροστά είπε ότι έχει μεγάλη σημασία κλπ.
Για μένα είναι απίστευτα δύσκολο αυτό που γίνεται εδώ το να προσπαθεί δηλαδή ο καθένας να αναλύσει με δυο λόγια μια εμπειρία 20 χρονών σε μια παρέα που δεν βλέπει τις αντιδράσεις της άρα δεν έχει feedback άρα γίνονται παρεξηγήσεις μεταξύ μας με τη μια κλπ
Ακόμα και αυτό μου είναι δύσκολο να το αναλύσω .
αυτός είναι ένας λόγος που δεν βλέπεις τουλάχιστον από εμένα αναλύσεις ,δεν είναι ότι δεν έχω επιχειρήματα απλώς δεν είναι μέσα στις δυνατότητες αυτού του μέσου να τα αναλύσω.
Θέλει τρομερή εξάσκηση την οποία δεν έχω εγώ πχ για να επικοινωνείς με ένα τόσο έμμεσο μέσο .
Αυτά που μπορείς να πεις σε δυο λεπτά από το τηλ δεν μπορείς να τα πεις ποτέ στο φόρουμ ,δεν έχεις το βασικότερο στοιχείο της επικοινωνίας ,την επαφή.
Όσο για τους επαγγελματίες του φόρουμ είναι πραγματικά μετριοπαθείς και εγώ πχ δεν ήθελα αλλά αναγκάστηκα να δηλώσω την ιδιότητα μου γιατί πιστεύω κανένας μας δεν θέλει να εκμεταλλευτεί κανέναν από την παρέα γιατί εδώ έτσι πρέπει να το βλέπουμε σαν μια παρέα φίλων που ανταλλάσουν μόνο απόψεις .
Αιντε και χρόνια πολλά
 
ουπς.. φίλε κοντρ αν απαντάς στο δικό μου ποστ, πρέπει να διευκρινίσω ότι δεν αναφέρθηκα σε σένα προσωπικά, άλλωστε η ιστορία αυτή είναι παλιά, αναφέρθηκα βασικά, στο γεγονός ότι σταμάτησαν οι παλιές καλές μακροσκελείς αναλύσεις. Τωρα σχετικά με τις δικές μας ανταλλαγές απόψεων, θεωρώ ότι η εμπειρία του καθενός είναι πολύτιμη, πόσο μάλλον ενός επαγγελματία και όλοι έχουμε να κερδίσουμε όταν καταγράφεται η εμπειρία αυτή.
Επειτα μπορει η επικοινωνία να ειναι έμμεση, είναι όμως διαθέσιμη, είναι ισχυρή, και συνεπώς οφειλουμε να την εκμεταλλευόμαστε θετικά με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Τώρα βέβαια αν εχεις παράπονα από το έμμεσο της υπόθεσης, κανόνισε να είσαι παρών στην επόμενη μάζωξη, να πιουμε και κανένα μπυρόνι - αν και εγω είμαι αυτός που λείπει συνήθως.. :chinese:

Ας μας πει ο Μιhalis όμως λεπτομέρειες για το σχέδιο που επεξεργάζεται για να επανελθουμε και στο θεμα!
 
Χρόνια Πολλά σε όλους!!!!
Ευχαριστώ ολους για τις απνατησεις,απλες και πολυπλοκες σχετικά με το θέμα.Αυτό που ήθελα να φτιάξω είναι το kit της Seas (Bifrost),bass-reflex,μένει μαλλον στα σχέδια εφόσον παιζει ρολο τελικά ρολο η τοποθλετηση της οπής....
Ευχαριστώ και πάλι.