Κατευθυντικότητα καλωδίων

Όσον αφορά λοιπόν blind test μήπως θα ήταν πολύ πιο αξιόπιστο αν επαναλαμβανόταν με μουσικούς στην θέση των μηχανικών;Ιδανικότερα δε,με δικές τους εκτελέσεις;

Όχι. Γιατί οι μουσικοί πολύ συχνά δεν ακούνε ήχο αλλά νότες, δεν προσέχουν καθόλου την ηχητική αναπαραγωγή, αλλά σκέφτονται κάτι του στυλ "αυτό την επόμενη φορά θα το παίξω πιό γρήγορα, πάλι έκανα λάθος στο ίδιο σημείο" κλπ. Πολλοί αν όχι όλοι έχουν κάκιστης ποιότητας ηχοσύστημα, και γενικά η υψηλή πιστότητα είναι γι αυτούς άγνωστη γη. Υπάρχουν και εξαιρέσεις αλλά επιβεβαιώνουν τον κανόνα.
 
Όχι. Γιατί οι μουσικοί πολύ συχνά δεν ακούνε ήχο αλλά νότες, δεν προσέχουν καθόλου την ηχητική αναπαραγωγή, αλλά σκέφτονται κάτι του στυλ "αυτό την επόμενη φορά θα το παίξω πιό γρήγορα, πάλι έκανα λάθος στο ίδιο σημείο" κλπ. Πολλοί αν όχι όλοι έχουν κάκιστης ποιότητας ηχοσύστημα, και γενικά η υψηλή πιστότητα είναι γι αυτούς άγνωστη γη. Υπάρχουν και εξαιρέσεις αλλά επιβεβαιώνουν τον κανόνα.

Διαφωνώ σε αυτό.Ο μουσικός έχει την ικανότητα όχι μόνο να ακούει νότες όπως λες,αλλά και να ακούει από τι όργανο είναι αυτές οι νότες.
Και δεν εννοώ αν είναι από πιάνο από κιθάρα πχ. αλλά από τι κιθάρα,με τι νούμερα χορδές,με τι ενισχυτή,με τι πετάλια,κλπ..
Σε ανάλογη περίπτωση ας πούμε,για κάποιον που θέλει να κρίνει ένα μεγάλο κρασί ποιον θα εμπιστευτούμε;Τον παραγωγό/ους;Τον γευσιγνώστη θα εμπιστευτούμε φυσικά.
Τώρα για το τι ηχοσυστήματα έχουν σπίτι τους οι μουσικοί δεν θα διαφωνήσω καθόλου.Αυτό όμως δεν είναι δείκτης.Και οι οδηγοί της F1 πριν την διαφημηστική βιομηχανία με τα κόλπα της,οδηγούσαν πολύ φυσιολογικά αυτοκίνητα στην προσωπική τους ζωή και γελούσαν με τις απορίες που γεννούσε αυτό.
 
Για μια τέτοια ομάδα,δεν θα ήταν πανεύκολο να στήσει τον ανάλογο εξοπλισμό (spectrum analyzers,oscilloscope,κλπ) ώστε να επιβεβαιώσει και τι ακούει και που βρίσκονταν οι διαφορές;
Μερικές φορές έχω την εντύπωση πως η έλλειψη χρόνου,όρεξης,μεθοδολογίας ή δεν ξέρω τι άλλο βοηθάει στην συντήρηση των αντιπαραθέσεων μεταξύ του τι είναι διαφορά.

Και περαιτέρω,αν αυτή η διαφορά αντικατοπτρίζει απλή παθητική ισοστάθμιση,ή αν το κομμάτι παραμένει στην αγνή μορφή του κι απλώς το καλύτερο,αναδεικνύει πιο πολλά.
Όσον αφορά λοιπόν blind test μήπως θα ήταν πολύ πιο αξιόπιστο αν επαναλαμβανόταν με μουσικούς στην θέση των μηχανικών;Ιδανικότερα δε,με δικές τους εκτελέσεις;

Στην περιπτωση που ανεφερα,απλα ακουσαν το ιδιο καλωδιο και στις δυο κατευθυνσεις , τιποτα το ιδιαιτερο οσον αφορα την μεθοδολογια κλπ, απλα για την πλακα.
Προς εκπληξη τους , και αξιζει αναφορας παραδεκτηκαν οτι δεν περιμεναν να ακουσουν διαφορα.

Τωρα αν ακουγαν μουσικοι αντι τεχνικοι δεν ξερω τι θα ελεγαν.Ο λογος που επεδιωξα να παρω αποψη απο τεχνικους ειναι ακριβως διοτι ειναι οι πλεον δυσπιστοι απο ολους μας σε τετοια θεματα.

1-2 ειπαν οτι ισως παιζει ρολο που ειναι κολλημενη η θωρακιση αλλα τους εδειξα οτι το ιντερκοννεκτ δεν ηταν θωρακισμενο , ακριβως για να μην υπαρχει αυτη η πιθανοτητα.

Δεν μπορουσαν παντως να σκεφτουν κανενα λογο (τεχνικα εννοω)γιατι ακουσαν διαφορα.
 
Διαφωνώ σε αυτό.Ο μουσικός έχει την ικανότητα όχι μόνο να ακούει νότες όπως λες,αλλά και να ακούει από τι όργανο είναι αυτές οι νότες.
Και δεν εννοώ αν είναι από πιάνο από κιθάρα πχ. αλλά από τι κιθάρα,με τι νούμερα χορδές,με τι ενισχυτή,με τι πετάλια,κλπ..
Σε ανάλογη περίπτωση ας πούμε,για κάποιον που θέλει να κρίνει ένα μεγάλο κρασί ποιον θα εμπιστευτούμε;Τον παραγωγό/ους;Τον γευσιγνώστη θα εμπιστευτούμε φυσικά.
Τώρα για το τι ηχοσυστήματα έχουν σπίτι τους οι μουσικοί δεν θα διαφωνήσω καθόλου.Αυτό όμως δεν είναι δείκτης.Και οι οδηγοί της F1 πριν την διαφημηστική βιομηχανία με τα κόλπα της,οδηγούσαν πολύ φυσιολογικά αυτοκίνητα στην προσωπική τους ζωή και γελούσαν με τις απορίες που γεννούσε αυτό.

Νομιζω θα συμφωνησω με τον Κωστα.Μερικες φορες που ετυχε να ρωτησω την γμωμη μουσικων για κατι που ακουγαμε, νομιζω οτι θα επρεπε να ημουν........ε.......μουσικος για να καταλαβω ακριβως τι μου ελεγαν....χαχαχα

Οταν ρωτουσα απλα πραγματα που αφορουν ενα συστημα,δεν μπορουσαν να εξηγησουν ουτε με απλους ορους αυτο που ηθελαν να μεταφερουν.

Ξερω παντως και εναν μουσικο που ειναι πολυ ψειρας με τα μηχανηματα μεχρι σημειου που δεν περιγραφεται.Και σαν χομπιστας και μουσικος εξηγει πολυ λεπτομερως το τι ακουει.
 
Νομιζω θα συμφωνησω με τον Κωστα.Μερικες φορες που ετυχε να ρωτησω την γμωμη μουσικων για κατι που ακουγαμε, νομιζω οτι θα επρεπε να ημουν........ε.......μουσικος για να καταλαβω ακριβως τι μου ελεγαν....χαχαχα

Οταν ρωτουσα απλα πραγματα που αφορουν ενα συστημα,δεν μπορουσαν να εξηγησουν ουτε με απλους ορους αυτο που ηθελαν να μεταφερουν.

Ξερω παντως και εναν μουσικο που ειναι πολυ ψειρας με τα μηχανηματα μεχρι σημειου που δεν περιγραφεται.Και σαν χομπιστας και μουσικος εξηγει πολυ λεπτομερως το τι ακουει.

Γιατί όταν εμείς,μεταξύ μας,λέμε τι ακούμε,βγάζουμε άκρη;
Ή μήπως η ορολογία που χρησιμοποιούμε είναι κατά το δοκούν κι ο καθένας ερμηνεύει ότι θέλει όπως το αντιλαμβάνεται;

Αυτή η σχετικότητα είναι που δημιουργεί τις διαφορές ενώ είναι απλό,εσύ τουλάχιστον σαν κατασκευαστής ξέρεις πως με την σωστή μεθοδολογία και τα κατάλληλα όργανα (ναι,είναι πανάκριβα,το ξέρω),όλα μα όλα είναι μετρήσιμα.

Ακόμα περιμένω να μου πεις πάντως,δεν θα ήταν προτιμότερο να ανεβούν κάποιες τέτοιες μετρήσεις όπως του Σταματάκου πχ. που όμως παράλληλα να εξηγούν με ακρίβεια τι κάνει κάθε καλώδιο στο σήμα;Εστω και με 'audiophile' όρους;
 
Last edited:
Η λανθασμενη ορολογια ειναι οντως προβλημα

Αυτή η σχετικότητα είναι που δημιουργεί τις διαφορές ενώ είναι απλό,εσύ τουλάχιστον σαν κατασκευαστής ξέρεις πως με την σωστή μεθοδολογία και τα κατάλληλα όργανα (ναι,είναι πανάκριβα,το ξέρω),όλα μα όλα είναι μετρήσιμα.

Ναι , αλλα αν τελικα αν υπαρχει καποιος λογος γιατι τα καλωδια εχουν κατευθυντικοτητα και κατα συνεπεια ακουγονται διαφορετικα απο την μια η την αλλη κατευθυνση, προσωπικα δεν μπορω να σκεφτω, ιδιαιτερα σε αθωρακιστα καλωδια,τι ειναι αυτο που μετρα-αν μετρα- διαφορετικα.Αυτο νομιζω οτι απαντα και το πιο κατω ερωτημα σου,για καποια ακουστικα φαινομενα που ισως υπαρχουν και δεν ξερουμε πως να μετρηθουν

Ακόμα περιμένω να μου πεις πάντως,δεν θα ήταν προτιμότερο να ανεβούν κάποιες τέτοιες μετρήσεις όπως του Σταματάκου πχ. που όμως παράλληλα να εξηγούν με ακρίβεια τι κάνει κάθε καλώδιο στο σήμα;Εστω και με 'audiophile' όρους;[/QUOTE]
 
Γιατί όταν εμείς,μεταξύ μας,λέμε τι ακούμε,βγάζουμε άκρη;
Ή μήπως η ορολογία που χρησιμοποιούμε είναι κατά το δοκούν κι ο καθένας ερμηνεύει ότι θέλει όπως το αντιλαμβάνεται;

Νομιζω οτι και την ιδια ορολογια να χρησιμοποιουμε και να αντιλαμβανομαστε, οι διαφωνιες θα παραμενουν διοτι εχουν να κανουν με τον τροπο που δεχομαστε/αντιλαμβανομαστε τους ηχους σαν ατομα.

Δυο ατομα ακουνε/αντιλαμβανονται διαφορετικα το ιδιο κοματι μουσικης,στον ιδιο χωρο την ιδια στιγμη.

Συνεπως , εφ'οσον δεν υπαρχει το τελειο συστημα ωστε να συμφωνησουν οτι ακουγεται το ιδιο με αυτο που ακουσαν μαζι ζωντανα,συγκρινοντας δυο "λανθασμενα" συστηματα, ειναι πιθανον ο καθενας να θεωρησει καλυτερο αυτο που ειναι πιο κοντα σ'αυτο που ο ιδιος ακουσε ζωντανα.

Σε συγχισα; :laugh:
 
Σε συγχισα; :laugh:

Ίσα-ισα...Το ίδιο λέμε.
Δεν τίθεται θέμα σωστού ή λάθους,αυτό πια πρέπει να το έχουμε αντιληφθεί όσοι ασχολούμαστε.
Και μόνο το ότι το ζωντανό θα το ακούσουμε σε διαφορετικό χώρο,φτάνει (που και στον ίδιο να το ακούγαμε απο κάποιο σύστημα,πάλι λάθος θα ακούγαμε,εννοείται.)
Εξαιρείται το πεδίο της υπερυψηλής ανάλυσης βέβαια με τα συστήματα των εκατοντάδων χιλιάδων και τους ανάλογους χώρους που και πάλι...
Τίθεται (ή θα έπρεπε τουλάχιστον) μόνο θέμα γούστου.

Το πρόβλημα μου όμως ξέρεις ποιο είναι;Ακούω λάθος,οκ;Το γνωρίζω αυτό.
Σε περίπτωση όμως που αυτό το λάθος μου αρέσει,θα μπορούσα παρακαλώ να το έχω σε αριθμούς;
Ώστε όταν αποφασίσω να πάω παραπάνω σε μηχανάκια ή καλώδια να αναζητήσω κάποια ανάλογου λάθους;


Κάποιες στάνταρ LCR μετρήσεις ας πούμε ή και κάποιες άλλες που σαν μη τεχνικός δεν γνωρίζω;
Με καταλαβαίνεις τι εννοώ;

Είδα προ καιρού ένα βιντεάκι με κάποιον 20χρονο φοιτητή που είχαν πέσει στα χέρια του διάφορα audiophile καλώδια και με ένα oscilloscope και μια δική του μεθοδολογία έβγαλε ένα κάποιο σετ μετρήσεων.Δυστυχώς δεν το βρίσκω.Ε, το ίδιο δεν θα ήταν να μετρήσει το καλώδιο πρώτα απ' την μια και μετά απ' την άλλη κάποιος πιο έμπειρος και με καλύτερα μηχανήματα;
Είναι τόσο δύσκολο λοιπόν οι κατασκευαστές να ανεβάζουν κάποιες μετρήσεις ωστε να δικαιολογούμε κι εμείς οι παλιοορθολογιστές στον εαυτό μας τα χρήματα που δίνουμε;
 
Last edited:
Και για να υπερθεματίσω λιγάκι περί σωστού και λάθους,θα χρησιμοποιήσω μια άλλη μορφή τέχνης που οι διαφορές είναι εμφανέστερες.
Κι αναφέρονται στο χρώμα,αυτό που δηλαδή συζητάμε κι εδώ.
Ποιο είναι το σωστό και ποιο το λάθος εδώ λοιπόν;Υπάρχει αρμοδιότερος απ' τον ζωγράφο (= μουσικός στην περίπτωσή μας) να το επισημάνει;
Μην βγάζουμε τους μουσικούς απ' έξω λοιπόν...


(Ορθολογιστής να σου πετύχει ε;Και μόνο που ποστάρω Kandinsky πάρε και κατάλαβε :flipout: )



42895-Kandinsky, Wassily-En gris.jpgkandinsky30.JPG Vasily-Kandinsky-In-the-Grey-1919.-Oil-on-canvas-580x388.jpg
 
Σε περίπτωση όμως που αυτό το λάθος μου αρέσει,θα μπορούσα παρακαλώ να το έχω σε αριθμούς;
Ώστε όταν αποφασίσω να πάω παραπάνω σε μηχανάκια ή καλώδια να αναζητήσω κάποια ανάλογου λάθους;

Η προσπαθεια ενος κατασκευαστη , ανκαι πιστευω υπαρχουν εξαιρεσεις , ειναι να κατασκευασει ενα μηχανημα που θα μετρα καλα, στις παραμετρους που σημερα θεωρουνται αναγκαιες για ενα μηχανημα να μετρα καλα,οπως π.χ ευρςια και επιπεδη αποκριση συχνοτητων, square wave response, low T.H.D κλπ...

Επομενως μαλλον ειναι δυσκολο να αναζητησεις μηχανηματα που να κανουν το λαθος που θα σου αρεσε.

Τα L,C,R των καλωδιων παλι,αν κειμενονται εντος κοινως αποδεκτων οριων,δεν ειναι απο μονα τους αρκετα ωστε να αλλοιωσουν το τελικο αποτελεσμα σε τετοιο βαθμο,πλην ισως ειδικων περιπτωσεων,οπως π.χ ενα καλωδιο βραχιωνα με πολυ ψηλη χωρητικοτητα σε συνδιασμο με μια κεφαλη ΜΜ,οποτε και θα της αλλοιωσει σοβαρα τις επιδοσεις της κλπ.

Αν τωρα αυτο που ισως θα ηθελες να αλλαξεις σε ενα συστημα ειναι το EQ,προσωπικα δεν θα δισταζα να χρησιμοποιησω ενα καλο equalizer.Ομως , πιστευω οτι δεν ειναι μονο αυτο,ανκαι, παρόλο του οτι ακουγεται μη audiophilic :-) ειναι ενα καλο μεσον. Σκεψου μονον,οτι η ακοη του καθενος μας, ειναι απο μονη της ενα equalizer,που "ευθυνεται" για το πως ακουμε τους ηχους τουλαχιστον οσον αφορα το φλατ η μη φασμα.
Αρα,δεν εισαι ο μονος που ακουει λαθος,ολοι ακουμε λαθος.

Οι μετρησεις ειναι χρησιμες για να ξερουμε αν ενα μηχανημα βρισκεται σε "σωστο δρομο".
Εχω ακουσει μηχανηματα που μετρανε καλα και μου αρεσαν υποκειμενικα,και αλλα που επισης μετρανε καλα και δεν μου αρεσαν τοσο.

Συμφωνω με την αποψη σου οτι δηλαδη ψαχνεις κατι που σου αρεσει να ακους,διοτι αυτο ειναι και η ουσια του χομπυ. Δεν μπορω δηλαδη να φανταστω καποιον να καθεται μπροστα απο ενα συστημα για το οποιο πληρωσε ουκ ολιγα και να μην του αρεσει.
 
Και για να υπερθεματίσω λιγάκι περί σωστού και λάθους,θα χρησιμοποιήσω μια άλλη μορφή τέχνης που οι διαφορές είναι εμφανέστερες.
Κι αναφέρονται στο χρώμα,αυτό που δηλαδή συζητάμε κι εδώ.
Ποιο είναι το σωστό και ποιο το λάθος εδώ λοιπόν;Υπάρχει αρμοδιότερος απ' τον ζωγράφο (= μουσικός στην περίπτωσή μας) να το επισημάνει;
Μην βγάζουμε τους μουσικούς απ' έξω λοιπόν...


(Ορθολογιστής να σου πετύχει ε;Και μόνο που ποστάρω Kandinsky πάρε και κατάλαβε :flipout: )



View attachment 96354View attachment 96355 View attachment 96356

Μπορω να εχω τα κοκινα του πρωτου,τα πορτοκαλια του δευτερου και τα μπλε του τριτου ; :flipout:
 
Οι μετρησεις ειναι χρησιμες για να ξερουμε αν ενα μηχανημα βρισκεται σε "σωστο δρομο".
Εχω ακουσει μηχανηματα που μετρανε καλα και μου αρεσαν υποκειμενικα,και αλλα που επισης μετρανε καλα και δεν μου αρεσαν τοσο.

Συμφωνω με την αποψη σου οτι δηλαδη ψαχνεις κατι που σου αρεσει να ακους,διοτι αυτο ειναι και η ουσια του χομπυ. Δεν μπορω δηλαδη να φανταστω καποιον να καθεται μπροστα απο ενα συστημα για το οποιο πληρωσε ουκ ολιγα και να μην του αρεσει.

Ακριβώς αυτό.
Μόνο που θα ήθελα να ξέρω και γιατί μου αρέσει το καλώδιο απ' την καλή κι όχι απ' την ανάποδη.
Αν μπορέσω να διακρίνω διαφορά βεβαίως,επικεντρωθώ δηλαδή στην λεπτομέρεια κι αφήσω την συγκίνηση (που δεν...).
Έτσι για το γαμώτο αν μη τι άλλο,ας είχα και δυο παλιονούμερα να δείξω στον κολλητό μου που με θεωρεί για τα σίδερα..

Μπορω να εχω τα κοκινα του πρωτου,τα πορτοκαλια του δευτερου και τα μπλε του τριτου ; :flipout:

:flipout:

(Για την ιστορία,το σωστό είναι το δεύτερο.)
 
Last edited:
Έτσι για το γαμώτο αν μη τι άλλο,ας είχα και δυο παλιονούμερα να δείξω στον κολλητό μου που με θεωρεί για τα σίδερα..

Να πω γιατι ρωτησα τον φιλο jim αν δεχεται να του κανω ενα τεστ κι αν εμπιστευεται τα αυτια του.

Πριν 2-3 χρονια, με εναν φιλο μου, πεισαμε εναν κοινο φιλο που μας θεωρουσε επισης για τα σιδερα, να του κανουμε ενα blind test δυο κεφαλες πικαπ και να μας πει αν ακουει διαφορες και ποιαν προτιμα.

Σε καθε αλλαγη η μη αλλαγη κεφαλων ,που γινονταν ευκολα με απλες αλλαγες headshell στον SME , θα εβγαινε εξω απο το δωματιο ωστε να μην βλεπει ποια κεφαλη εμπαινε.

Λοιπον, στις 10 αλλαγες ( 5+5 ) βρηκε 9 σωστα και ενα λαθος. !!!!!!

Οταν του αποκαλυψαμε οτι η μονη αλλαγη που καναμε ηταν η κατευθυντικοτητα του καλωδιου μεταξυ φονο και ενισχυτη,λιγο ελειψε να μας πνιξει.Και τι δεν μας ειπε ..... :laugh:

Δεν υπαρχουν νουμερα για την κατευθυντικοτητα απ'οτι ξερω.Κααι το προβλημα με τους ισχυρισμους οτι ακουγονται οι διαφορες,ειναι οτι πρεπει να το αποδειξει ο ισχυριζομενος σε ελεγχομενο blind test,κατι που δεν χρειαζεται να κανει καποιος που δεν ακουει διαφορες.

Ο φιλος μου ,εστω και με λιγη π@@στια απο μερους μας,απεδειξε στον εαυτο του μονος του,αυτο που δεν μπορουσαμε να τον πεισουμε εμεις.

Μακαριοι οι μη ακουοντες τετοια παλαβα :ADFADF1:
 
Να πω γιατι ρωτησα τον φιλο jim αν δεχεται να του κανω ενα τεστ κι αν εμπιστευεται τα αυτια του.

Πριν 2-3 χρονια, με εναν φιλο μου, πεισαμε εναν κοινο φιλο που μας θεωρουσε επισης για τα σιδερα, να του κανουμε ενα blind test δυο κεφαλες πικαπ και να μας πει αν ακουει διαφορες και ποιαν προτιμα.

Σε καθε αλλαγη η μη αλλαγη κεφαλων ,που γινονταν ευκολα με απλες αλλαγες headshell στον SME , θα εβγαινε εξω απο το δωματιο ωστε να μην βλεπει ποια κεφαλη εμπαινε.

Λοιπον, στις 10 αλλαγες ( 5+5 ) βρηκε 9 σωστα και ενα λαθος. !!!!!!

Οταν του αποκαλυψαμε οτι η μονη αλλαγη που καναμε ηταν η κατευθυντικοτητα του καλωδιου μεταξυ φονο και ενισχυτη,λιγο ελειψε να μας πνιξει.Και τι δεν μας ειπε ..... :laugh:

Δεν υπαρχουν νουμερα για την κατευθυντικοτητα απ'οτι ξερω.Κααι το προβλημα με τους ισχυρισμους οτι ακουγονται οι διαφορες,ειναι οτι πρεπει να το αποδειξει ο ισχυριζομενος σε ελεγχομενο blind test,κατι που δεν χρειαζεται να κανει καποιος που δεν ακουει διαφορες.

Ο φιλος μου ,εστω και με λιγη π@@στια απο μερους μας,απεδειξε στον εαυτο του μονος του,αυτο που δεν μπορουσαμε να τον πεισουμε εμεις.

Μακαριοι οι μη ακουοντες τετοια παλαβα :ADFADF1:

:music-smiley-004::ernaehrung004:
 
Ειναι σημαντικο οταν καποιος θελει να πειραματιστει,αν θα πειραματιστει με ιντερκοννεκτ , αυτο να ειναι αθωρακιστο,ειτε η θωρακιση να ειναι κολλημενη και στα δυο ακρα, ωστε να μην θεωρειται ως λογος που ισως προκαλει διαφορες.
 
μου εχει τυχει το εξης 2 φορες...

πηρα καλωδιο στο σπιτι να ντεμαρω απο αντιπρόσωπο.. και τις 2 φορες τελικα προχώρησα σε αγορα....

την μια ετυχε να μην εχω προλαβει να επιστρέψω το ντεμο.... και αφου τοποθετησα το καινουριο, κατι τελικα δε μου αρεσε, και μπηκα στον πειρασμο να κανω μια αλφαβηταμε το ντεμο....

τελικα κρατησα το ντεμο....

την δευτερη... απλα πηγα και ζητησα το κουτι....
 
Μην μου πεις για το που ειναι κολλημενη η θωρακιση,τα καλωδια που ακουσαν ηταν αθωρακιστα ιντερκοννεκτ,και ηχειων
Αλήθεια, τι ρόλο παίζει η ύπαρξη ή μη θωράκισης σε αυτά τα καλώδια;
Αν δεν υπάρχει πρόβλημα παρεμβολής από κάτι, είναι προτιμώτερα τα "σκέτα";
 
Tα ιντερκοννεκτ μου πλην του πικαπ βεβαια,ειναι ολα αθωρακιστα.

Εφ'οσον δεν δημιουργουν προβλημα θορυβων κλπ, τα χρησιμοποιω ετσι.
 
Απάντηση: Re: Κατευθυντικότητα καλωδίων

Tα ιντερκοννεκτ μου πλην του πικαπ βεβαια,ειναι ολα αθωρακιστα.

Εφ'οσον δεν δημιουργουν προβλημα θορυβων κλπ, τα χρησιμοποιω ετσι.

Τί διαφορές έχεις ακούσει σε σύγκριση με τα θωρακισμένα;