Κάτι είπε ο mdvq ... Να το συζητήσουμε ;

ειστε απολαυση να σας διαβαζω...


:SFGSFGSF:.... σε ολους


οσο για σενα skakinen αν κατι το θελεις ..δεν ειναι δυσκολο !

.
 
Μολονότι πολλές φορές μέσα από 'δω έχω αναφερθεί στην παρηγορητική δύναμη της μουσικής, αυτό το νήμα είναι ευκαιρία νομίζω να ξεκαθαρίσω πως για μένα η σημαντικότερη λειτουργία ενός έργου Τέχνης που λειτουργεί ως τέτοιο, είναι γνωστική και όχι μόνο στενά ηδονιστική ή εκτονωτική.

Γνωστική μέσω άλλων οδών, ασαφέστερων, πολυσήμαντων αλλά και πιο καθολικών και εσωτερικών σε σχέση με τυπικούς θετικιστικούς γνωστικούς μηχανισμούς.

?????????:nounder:
 
Εφ' όσον λοιπόν οι προθέσεις του δημιουργού , εκφράζονται με το καλύτερο δυνατον όχημα υλοποιήσεως τους και ως εκ του λόγου τούτου καθιστούν τον καλλιτέχνη σημαντικό γιατί δεν είναι εξ ίσου σημαντικός ο δημιουργός του ευτελούς , αφού για να καταδείξει το ευτελές περιεχόμενο του δημιουργήματος του υιοθετεί μιά ευτελή φόρμα σε απόλυτη αισθητική αντιστοιχία με αυτό που θέλει να εκφράσει .

με τη διαφορά ότι ο δημιουργός του ευτελούς δεν θέτει το φτηνό και ευτελές ως κύριο αντικείμενο κάποιας καλλιτεχνικής του αναζήτησης (με εξαίρεση ίσως τον Καρβέλα, που έστω μισό-αστεία μισό-σοβαρά έχουν και μια τέτοια άποψη οι δημιουργίες του), συνεπώς στην ουσία δεν υιοθετεί καμία φόρμα, παρά φόρμουλα: στο τάδε μέτρο 3 συγχορδίες, ρεφρέν-κουπλέ, κάπου να βάλουμε εδώ να δείξει τις απύθμενες φωνητικές της ικανότητες η τραγουδιάρα και να σου η συνταγή, άντε και το επόμενο και μεθεπόμενο και της βγάλαμε το δίσκο. Α, και αντιγραφή ριφς, μοτίβων ή και ολόκληρων τραγουδιών από εξωτερικό, κι αυτό μέρος της φόρμουλας μπορεί να είναι.
 
?????????:nounder:

Μήπως το κείμενο του Skakinen λίγο πιο πάνω μπορεί να σε βοηθήσει Δημήτρη; Στο απόσπασμα μου που παρέθεσες, εννοώ -για να το πω με απλά λόγια - πως γνωρίζουμε, δε ικανοποιούμαστε μόνο.
 
Σ ευχαριστώ Δαμιανέ για την επεξήγηση.

Απλά λειτουργώ περισσότερο με την παρόρμηση, την ικανοποίηση,το συναίσθημα,το πάθος,την ορμή και δευτερευόντως με τη γνώση.

Υ.Γ. Συγγνώμη που τα Ελληνικά μου είναι χάλια, αυτά πρόλαβα να διδαχτώ γι αυτό και είμαι λιγάκι "αργός".:grandpa:
Εξ ού και δεν γράφω παρουσιάσεις..:guitarist:
 
Re: Απάντηση: Re: Κάτι είπε ο mdvq ... Να το συζητήσουμε ;

Βρε Δημητρη μην με κανεις τωρα και απογυμνωθω τελειως!!!!!!!!

Μου αρεσε το "κατω απο την ομπρελα" και επρεπε να βρω ενα κοσμιο και υπουλο τροπο να το πω.:flipout::flipout:
Ε...δεν το εθεσα καλα μεσω κορης??????-bye-

δεν είναι ακριβώς ότι σου άρεσε Μιχάλη (και μου άρεσε επίσης).
Κόρες είναι αυτές, μας κάνουν ό,τι θέλουν.
Η δικιά μου μπαίνει στο αυτοκίνητο και η πρώτη της κίνηση είναι να αλλάξει σταθμό.
Αρα, άκου άκου , καλή και η ομπρέλα, ελα, ελα, έλα...:flipout:
 
Re: Απάντηση: Re: Κάτι είπε ο mdvq ... Να το συζητήσουμε ;

Η δικιά μου μπαίνει στο αυτοκίνητο και η πρώτη της κίνηση είναι να αλλάξει σταθμό.
.:flipout:


Σε παρακαλω πες μου τον τροπο που το καταφερες αυτο!!!!:SFGSFGSF:

Εμενα οταν μπαινει μεσα ,μου λεει κοφτα... "αλλαξε το και βαλε το 5"
(οπου 5 στην μνημη ειναι ο orange)

Παντως τον τελευταιο καιρο εχω ησυχασει λιγο,γιατι ακουει απο το yepp και δεν μας πολυζαλιζει...βεβαια τωρα δεν λεει αλλαξε το, αλλα "χαμηλωσε το να ακουω":firstprize:
 
δεν κατάλαβα τι κατάφερα....

μου λέει αυτολεξεί: "άλλαξε !" (αν κάτσει πίσω).
Αν προλάβει και κάτσει μπροστά (κοινώς με πιάσει στον υπνο) δε λέει κουβένα. Αλλάζει απλώς.

Γι αυτό λέω του Ντοκ, (που τώρα χαίρεται που η κόρη του γουστάρει magma και goat's head soup...) πίσω έχει η αχλάδα την ουρά και έρχονται κι οι ομπρέλες..
 
Εμένα πάλι ο μικρός (2 χρονών και 3 μηνών) που εκεί που ακούω στο σπίτι έρχεται και τσιτώνει τον ενισχυτή!
Και δεν φαντάζεστε τι γίνεται όταν σε ηχείο με 102 db ευαισθησία δώσεις ξαφνικά πολλά βατ.... Σαματατζής μου βγήκε αυτός.

Κατά τα λοιπά ακούει με ενδιαφέρον ό,τι και ο μπαμπάς, εάν τον καταφέρω και τον καθίσω δίπλα μου.
 
Κοίταξε, προχθές για παράδειγμα ακούγαμε την 5η του Μάλερ. Μιλιά ο μικρός, το αυτί στημένο. Ο μεγάλος βέβαια κάπου στο 2ο μέρος μπήκε και μας άλλαξε πρόγραμμα. Τους έβαλα Beatles, ακούσαμε το μισό Love, έκαναν τα χορευτικά τους μέχρι που από το ποδοβολητό μου έφυγε κάθε διάθεση για ακροάσεις. :flipout:

Κάτι πρέπει να πιάνει, γιατί τον πιάνω μισοτραγουδάει κάποια θέματα.
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Κάτι είπε ο mdvq ... Να το συζητήσουμε ;

μέχρι που από το ποδοβολητό μου έφυγε κάθε διάθεση για ακροάσεις. :flipout:

καλέ μου send...νά 'ξερες πόσο σε καταλαβαίνω.
τα έχω περάσει φυσικά: υπομονή.
το επόμενο στάδιο είναι να σου βγαίνει ο μεγάλος (17) "απ τα βραχάκια" και να κοροϊδεύει τις ...παληατζούρες :blink: που ακούς :rolleyes:
 
Η πιο σημαντική παράμετρος: η ηρεμία.
Ούτε ηχεία ούτε ενισχυτής ούτε πηγή ούτε η τέλεια ηχογράφηση.
Γι' αυτό θα το γυρίσω προς το παρόν στα ακουστικά τελικώς.

Τάσος
 
Απάντηση: Re: Κάτι είπε ο mdvq ... Να το συζητήσουμε ;

καλέ μου send...νά 'ξερες πόσο σε καταλαβαίνω.
τα έχω περάσει φυσικά: υπομονή.
το επόμενο στάδιο είναι να σου βγαίνει ο μεγάλος (17) "απ τα βραχάκια" και να κοροϊδεύει τις ...παληατζούρες :blink: που ακούς :rolleyes:

Kαί νάχεις καί τον συνομήλικό του Μανωλάκο νά σού λέει´Δίκιο έχει τό παιδί´....:award::ADFADF1:
Αυτό δηλαδή πώς καταπίνεται??:ADFAD2::flipout::flipout:
Πάντως στήν τελευταία ακρόαση στήν Εκθεση είδα τόν Τζίμη πιό προβληματισμένο...Τού άρεσε και ο Prokofiev...:idea:
 
Ίσως θα έπρεπε να ανοίξουμε ένα θέμα για το πώς προσεγγίζουν τα παιδιά τη μουσική, ακόμη και ως συνακροατές μας.

Στέργιε, τι είναι αυτά που σκέφτεσαι?
Καταρχάς, ενηλικιώθηκες? :flipout: