Κάτι καλύτερο από το ΝΕ5532 για phono stage?

Nα τοποθετήσεις βάσεις στη θέση των τελεστικών και να δοκιμάσεις όσους τελεστικούς έχεις όρεξη να ακούσεις. Ο τελεστικός NE5532 (dual version of NE5534) είναι πολύ καλός και ειδικά σε phono stages έχει φορεθεί πολύ τα τελευταία 25 χρόνια.
Δοκίμασε επίσης του OPA2604 (dual version of OPA604) που επίσης αποδίδουν πολύ καλά σε phono stages.
Καλές δοκιμές
 
Οι βάσεις δεν έχουν επιπτώσεις στον ήχο; (πχ θόρυβο)

Ευχαριστώ πολύ.
 
έχουν αλλά ειναι αναγκαίο κακό. βάλε και τον opa2134 ειναι ο καλύτερος κατα την γνώμη μου αλλα δεν ειναι και οτι ποιο αθόρυβο για phono. Ίσως εκει να πάνε καλά και οι τελεστικοι της linear technology οι LT....
 
Οταν φθάνουμε στο σημείο να συζητάμε αν παίζουν ρόλο και οι βάσεις των τελεστικών, τότε αρχίζει το χόμπι του χαϊφιντελισμού να δίνει τη σκυτάλη στην ψύχωση.
 
και οι γλόμποι σε βάσεις είναι ,, και υπάρχουν γλομποφόνο που σκοτώνουν τους τελεστικούς και σε θόρυβο και σε δυναμικά ...

οπότε μην τρελαίνεσαι με 2 χιλιοστά παραπάνω μετάλου στην πορεία του σήματως ,, εδώ ανεχόμαστε 1 μέτρο καλωδίου 4 πινάκια και 4 rca σε τάξη των μιλιβόλτ απο την κεφαλή και μετά ( κατα περίπτωση και κάμποσους πυκνωτες ) ,,, η βάση μας μάρανε ?
 
Μπορεί να χρησιμοποιηθεί το LM4562.
Είναι συμβατό με το 5532 με καλύτερες προδιαγραφές θορύβου.
http://www.national.com/pf/LM/LM4562.html#Overview
Υπάρχει και αντίστοιχη εφαρμογή με παθητική RIAA.
http://www.national.com/ds/LM/LM4562.pdf
και για σύγκριση
http://pdf1.alldatasheet.com/datasheet-pdf/view/113201/PHILIPS/5532.html
Η χρήση βάσεων δεν δημιουργεί σημαντικό πρόβλημα για τις τάσεις και τις συχνότητες που θα ενισχυθούν.
 
Εάν οι βάσεις θέτουν θέμα μόνο περισσότερου μετάλλου, τότε σίγουρα δεν τίθεται θέμα.
Μονάχα αναρωτιέμαι μήπως οι επαφές (μιας και τα ποδαράκια των ολοκληρωμένων δεν θα είναι κολλημένα) απλά προσθέτουν θόρυβο.
Αλλά δεν θέλω να γίνομαι και ψυχωτικός. Θα βάλω βάσεις.
Είναι προτιμότερο, παρά να κολλώ και να ξεκολλώ.
 
Αν βάλεις βάσεις με επίχρυσα ποδαράκια δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.
Γιάννης[/QUOTE

Οι βάσεις είναι απαραίτητες διότι,αφενός δεν επηρεάζουν τον ήχο,αφετέρου έχεις την δυνατότητα ανά πάσα στιγμή να κάνεις αλλαγές και συγκρίσεις στους τελεστικούς.Εγώ προτίμησα τους παππούδες ΝΕ 5532 αντι των ΟΡΑ 2604 μετά από πολλές τυφλές δοκιμές.Τους βρήκα πιό μουσικούς και γλυκούς.Η τελική επιλογή πάντως έχει να κάνει με τα αυτιά σου.
 
Απάντηση: Re: Κάτι καλύτερο από το ΝΕ5532 για phono stage?

... .Εγώ προτίμησα τους παππούδες ΝΕ 5532 αντι των ΟΡΑ 2604 μετά από πολλές τυφλές δοκιμές.Τους βρήκα πιό μουσικούς και γλυκούς.Η τελική επιλογή πάντως έχει να κάνει με τα αυτιά σου.[/QUOTE]

Κι εμένα στα πρώτα ακούσματα ο NE5532 μου είχε φανεί πιο ευχάριστος ηχητικά και είχα απορρίψει τον OPA2604. Όταν όμως ο 2604 έστρωσε γύρω στις 30-40 ώρες, αποκάλυψε έναν άλλο χαρακτήρα και κατάπιε τον 5532. Έχει σαφώς χαμηλότερο θόρυβο και παραμορφώσεις (μιλώ για την ακουστική εντύπωση και όχι απλά τις προδιαγραφές), είναι ταχύτερος, αναλυτικότερος, πιο τρισδιάστατος και τελικά πιο "μουσικός". Στην έξοδο ενός DAC και σε αντίθεση με τον NE μου επέτρεψε να ακούσω τις διαφορές μεταξύ 16/44 και 24/96 ηχογραφήσεων με μεγάλη άνεση. Τον θεωρώ κελεπούρι στα λεφτά του.
 
το τεστ 5532 VS everything else new(2604 2134 κλπ) εχει γίνει εκατοντάδες φορές με σαφέστατο προβάδισμα των άλλων. Μην επανερχόμαστε όποιος διαφωνεί ας ψάξει καλύτερα για προβλήματα στην υπόλοιπη αλυσίδα αναπαραγωγής του γιατί κατι δεν παει καλα εκει και η μουντάδα του 5532 διορθώνει κάποιο πρόβλημα που αναδεικνύεται με τον σαφέστατα αναλυτικότερο 2134-2604 πχ.
(και μην το πάρετε προσωπικά και αρχίσουμε και εδώ έτσι)
 
αυτός ο προενισχυτής είναι ο βενιαμίν της βασικής σειράς της MBL.
Αν θυμάμαι καλά, γύρω στα 2500$.
ΝΕ5534 παντού.

Πρέπει να έχει δεκάδες μέσα..
Όταν κυκλοφόρησε, αν δεν κάνω λάθος, υπήρχαν εναλλακτικές γιά την εταιρεία και δεν θα της ήταν τόοσο μεγάλο πρόβλημα να βάλει κάτι πιό μουράτο και να ζητήσει κι άλλα λεφτά.
Χαρακτηριστικό είναι ότι και στις ανώτερες σειρές (5000) πάλι ΝΕ φοράνε...


http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=28018&highlight=4004

επίσης αν δεν κάνω λάθος η κόντρα γιά τους ΝΕ είναι από τις πιό παλιές και μεγάλες στο διαδίκτυο. Με φανατικούς και από τις δυό πλευρές.
 
και άλλα ακριβότερα πλειερ φοράνε τον 4558....... αυτό απλά είναι πολιτική της εταιρίας. η αντικατάσταση τους απογειώνει την συσκευή. Ο καθένας ας κάνει το τεστ μόνος του και ας αποφασίσει.
 
δεν νομίζω ότι καμμιά εταρεία θα κολλήσει σε μιά πολιτική όταν μιά αντικατάσταση θα απογειώνει τις συσκευές.
Θεωρώ ότι απλά τιουνάρισε το μηχάνημά της (ή τα μηχανήματά της) γύρω από ένα συγκεκριμένο τελεστικό γιά να έχει ένα συνολικό αποτέλεσμα και μιά αλλαγή δεν θα απογειώσει, αλλά θα το στείλει απλά ...αλλού.

Τώρα αν κάποιοι γουστάρουν το αλλού, αυτό είναι άλλη ιστορία.
 
δεν διαφωνούμε, αυτό λέω και εγω να δοκιμάζουμε και το άλλο. απλά να το δοκιμάζουμε σωστά. οχι τον έβαλα τον άκουσα και δεν μου άρεσε. να ψάχνουμε τι άλλαξε και γιατι δεν μου άρεσε μήπως και φταίει κατι άλλο. πχ ο 2134 θέλει τουλάχιστον 300ωρες παίξιμο για να κάτσει 100%
 
Απάντηση: Re: Κάτι καλύτερο από το ΝΕ5532 για phono stage?

δεν διαφωνούμε, αυτό λέω και εγω να δοκιμάζουμε και το άλλο. απλά να το δοκιμάζουμε σωστά. οχι τον έβαλα τον άκουσα και δεν μου άρεσε. να ψάχνουμε τι άλλαξε και γιατι δεν μου άρεσε μήπως και φταίει κατι άλλο. πχ ο 2134 θέλει τουλάχιστον 300ωρες παίξιμο για να κάτσει 100%

+1000.