Κάτω Παρτάλι [MegaTV]

Βαθμολογήστε την Σειρά:

  • Εξαιρετική

    Votes: 0 0.0%
  • Πολύ Καλή

    Votes: 3 13.0%
  • Καλή

    Votes: 2 8.7%
  • Μέτρια

    Votes: 5 21.7%
  • Κακή

    Votes: 13 56.5%

  • Total voters
    23
Re: Απάντηση: Κάτω Παρτάλι

Αξιοπρεπή σειρά όμως μπορούμε, αλλά δεν θα βγάλει τα λεφτά της...

Κόκκινος κύκλος... 10η εντολή.
Ξεκίνησα να τη βλέπω για τη μουσική της (καταπληκτική) και κόλλησα. :p
 
Το Νησι θα μπορουσε να κανει ανετα μια καλη Ευρωπαικη καριερα...
 
Αφου εν συντομια συμφωνησω με ενα-δυο προλαλησαντες για την Αιθουσα του θρονου να
ερθω στα του νηματος.

Την πατησα κι εγω οπως ο grio, αφου πετυχα σκηνες του στο φαι. Μαλιστα δεν ηταν αρκετο στο μεσημεριανο
αλλα το πετυχα και στο βραδυνο (αμφοτερα επαναληψεις υποθετω). Ε λοιπον το Σαββατο το φαι μου
επεσε λιγο πιο βαρυ απ'οτι αλλες μερες. Δεν θα μπω καθολου στο θεμα της παραγωγης, φτηνης ή ακριβης,
γιατι εχω δει σπουδαια εργα με μηδαμινους πορους. Η υποκριτικη ειναι οντως χαμηλου επιπεδου οπως
στα περισσοτερα ελληνικα "κωμικα" σηριαλ.

Αυτο που βρηκα εξοργιστικο ειναι το σεναριο (και δεν μιλαω για το αν βγαζει ή οχι γελιο).
Εχουμε λοιπον για πρωταγωνιστη εναν Ελληνα golden boy, αξιομισητο απο την πρωτη στιγμη,
που χανει τη δουλεια του και καλουμαστε εμεις οι θεατες να γελασουμε με τα παθηματα του.
Στο πλαισιο της συσχετισης με την πραγματικοτητα εχουμε και τον μεγαλοαπατεωνα με τον οποιο
ειναι η αδερφη του πρωταγωνιστη, κλασσικη νεοπλουτη επισης. Στο χωριο οι μεγαλοαγροτες
με σπιταρονες 4χ4 και εκμεταλλευτες καθε λογης μεταναστων (κατα δηλωση των ιδιων).
Η χαρα δηλαδη των υποστηρικτων του "μαζι τα φαγαμε".

Αυτα απο το ιδιο καναλι που εχει βγαλει ακομα μια παρομοιων μηνυματων σειρα (με εξισου χαλια τιτλο)
και ταυτοχρονα προσπαθει να περασει τα ιδια ακριβως πραγματα μεσα απο τα δελτια του.
Τυχαιο? Τελικα απο τις σεναριακες ιδεες που τους πανε εγκρινουν μονο καποιες συγκεκριμενης
κατευθυνσης, ή ο διευθυντης ειδησεων εχει πιασει τις υπερωριες?

Κριμα για το σεναριογραφο που καποτε εκανε κατι τοσο ανατρεπτικο (για τα δεδομενα της ελληνικης tv)
οπως τα Εγκληματα. Κριμα για την καταντια της τηλεορασης μας και πανω απ'ολα κριμα για οσους
την παρακολουθουν ανυποψιαστοι για τη δυναμη που εχει.
 
Αδέλφια.. θεωρώ ότι εξασκείτε τα γνωστά προτερήματα του γένους μας με όλη σας την ικανότητα… Μηδενισμός και Ξερολία!
Οι μισοί από όσους γράφετε δεν έχετε παρακολουθήσει το θέμα και οι άλλοι μισοί γράφετε για ότι περάσει απ’το μυαλό σας.
Γεγονός είναι ένα! Ο καθένας έχει δικαίωμα να του αρέσει ή να μην του αρέσει. Αλλά εκφράζει την άποψή του ΑΦΟΥ την σχηματίσει!
Δυστυχώς κανείς από όσους έχει γράψει μέχρι τώρα δεν έκανε το παραμικρό κόπο.
Αντιθέτως είναι ευδιάκριτη μία γενική άρνηση !
Δεν θα σας κάνω τη χάρη να γράψω τη γνώμη μου για το θέμα αφενός μεν γιατί θα την απορρίψετε πάραυτα και αφετέρου γιατί, στο βάθος, δεν σας ενδιαφέρει..
Μακάρι κάποιος άλλος να ανοίξει ένα Νέο Θέμα στο οποίο να μπορούμε ΚΑΙ να γράψουμε (καλόπιστη) γνώμη ΚΑΙ να ενημερωθούμε.
Παρόλα αυτά θα σας γράψω ότι ο κοσμάκης που “λοιδορείτε” (συνειδητά ή μη) έχει αισθητήριο!
 
Ευγενέστατος νέος ,προφανώς ακολούθει κατά γράμμα γιά όσα μεμφεται τούς υπολοίπους ,επιπλέον δέν μάς κάνει κοινωνούς τής απόψεως του επί τού θέματος
 
Γράψε ρε συ. Να δούμε τι χάσαμε από τη μη ενδελεχή παρακολούθηση/ανάλυση των 3 επεισοδίων...

Εγώ πάντως εμμένω στην αρχική μου θέση στο πόστ 15.

Παραγωγήπου στηρίζεται σε τραβηγμένες από τα μαλλιά "δήθεν" αντιθέσεις μεταξύ ακραίων χαρακτήρων για να δημιουργήσει κωμικοτραγικές καταστάσεις... Είχε 2-3 καλούτσικες σκηνές, αλλά τίποτε που δεν έχουμε ξαναδεί...

Και το ρημάδι το πουλί.... γιατί.... γιατί δεν το σχολίασε κανείς σε 3 επεισόδια? Τόσο φυσικό τους φαίνεται?
Μάλλον για να το συζητάμε και να γίνεται ντόρος...

Πάντως κάτι διάβασα ότι πάει για κόψιμο... Κάτι λέει δεν τα βρίσκουν στα οικονομικά.
 
Οι τηλεθεατές μετακόμισαν και αυτή τη Δευτέρα στο Κάτω Παρτάλι σε ποσοστό 50,7%! Η τηλεθέαση έφτασε στο σύνολο ακόμα και στο 58,1% λίγο πριν το τέλος του επεισοδίου. Στο δυναμικό κοινό η σειρά σημείωσε 52,5%, ενώ άγγιξε ακόμα και το 60,1%, συνεχίζοντας την ένδοξη πορεία της.

Νωρίτερα, δύο ακόμα ελληνικά σίριαλ έκλεβαν το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού. Τα Κλεμμένα Όνειρα στο MEGA με τις καταιγιστικές εξελίξεις τους συγκέντρωσαν το 38%. Την ίδια ώρα, το 33,9% των τηλεθεατών παρακολουθούσε την κωμική καθημερινότητα των ζευγαριών στο Μην Αρχίζεις Τη Μουρμούρα του ALPHA.

Μετά την "παρέλαση" της ελληνικής μυθοπλασίας τη σκυτάλη πήρε η σάτιρα των Ράδιο Αρβύλα και το Όλα Τρέλα που κράτησαν στη late night ζώνη του ΑΝΤ1 το 31,1% και το 29,7% του κοινού αντίστοιχα.
 
Μέσα από τη στήλη του στην εφημερίδα «Το Βήμα» ο Κοσμάς Βίδος ασκεί σκληρή κριτική στο νέο σίριαλ το Mega «Κάτω Παρτάλι». Μπορεί το σίριαλ να έχει μέχρι στιγμής τεράστια επιτυχία, η άποψη του δημοσιογράφου όμως, φαίνεται να είναι διαφορετική.

«Εκτιμώ τη γραφή του Λευτέρη Παπαπέτρου, κυρίως στα «Εγκλήματα» και στην «Ντόλτσε βίτα». Έχει αποδείξει ότι ξέρει να φτιάχνει ιστορίες, να δημιουργεί αληθοφανείς χαρακτήρες, να γράφει διαλόγους. Προτερήματα που παραδόξως δυσκολεύομαι να βρω στη νέα δουλειά του, το σίριαλ «Κάτω Παρτάλι» (Mega). Δεν είναι το (όχι τόσο πρωτότυπο) θέμα του (η «σύγκρουση» των αστών με τους επαρχιώτες) που με έχει απογοητεύσει όσο η ποιότητα του χιούμορ. Στο «Κάτω Παρτάλι» τα αστεία είναι συχνά χοντροκομμένα και αγοραία (ατάκες του στυλ «έλα να σου δείξω πώς… χύνουμε τον ιδρώτα μας», μια γιαγιά-τοτέμ που πέρδεται ασταμάτητα, η προσπάθεια του πρωταγωνιστή να καταλάβει αν η κότα έχει αβγό βάζοντας το δάχτυλό του στον πισινό της…) ή εξυπνάδες όπως «θα μου το περάσετε;» (εννοεί την πιατέλα με το φαγητό), «από πού;», «από ΚΤΕΟ» – «είναι κανείς στο μπάνιο;», «χιλιάδες μύκητες αλλά δεν ενοχλούν» – «έχουμε σκορπιούς στο σπίτι», «δεν αναφέρεστε, υποθέτω, στο ζώδιο». Σίριαλ όμως της προκοπής με φτηνά ανέκδοτα δεν γίνεται, χρειάζεται σενάριο εμπνευσμένο, στιβαρό και αληθοφανές. Ή και σουρεαλιστικό. Εμφανής η πρόθεση του Παπαπέτρου να στήσει ένα σουρεαλιστικό γαϊτανάκι για να σατιρίσει τη νεοελληνική πραγματικότητα, ο σουρεαλισμός όμως περιορίζεται τελικά στο κλουβί που φοράει στο κεφάλι η Βίκυ Σταυροπούλου και μέσα στο οποίο βασανίζεται ένα ωδικό πτηνό. Το εύρημα (;), αναντίστοιχο με τη συνολική αισθητική της σειράς, δεν λειτουργεί, δεν προκαλεί γέλιο. Την ίδια στιγμή η κατά «Κάτω Παρτάλι» άποψη για την ελληνική επαρχία περιλαμβάνει αγροτόσπιτα που παραπέμπουν σε βίλες των βορείων προαστίων και άξεστους χωρικούς που ελάχιστα διαφέρουν από τους πρωτευουσιάνους, όσο και αν προσπαθούν να υπογραμμίσουν τις διαφορές μιμούμενοι αδέξια ντοπιολαλιές. Τα στερεότυπα της ζαβής πλουσίας (α λα Ντάλια του «Παρά πέντε»), του γκέι με τα φρουφρού και τα αρώματα, του πατέρα-αφέντη που θα σκοτώσει όποιον αγγίξει την αειπάρθενο κόρη του είναι πάλι εδώ επιβεβαιώνοντας με τη σειρά τους την αμηχανία του σεναριογράφου. Αμηχανία που περνά και στη σκηνοθεσία της Αμαλίας Γιαννίκου, με σκηνές ενίοτε άρρυθμες. Από τους ηθοποιούς ο Γιάννης Τσιμιτσέλης επιμένει στη μανιέρα του μουτρωμένου εφήβου που δεν θα γίνει ποτέ άντρας, η Σταυροπούλου μοιάζει να μην έχει αποφασίσει πώς θέλει να ερμηνεύσει τη Μοσχούλα, ο Τάσος Χαλκιάς προσπαθεί αλλά φαίνεται και αυτός διστακτικός μπροστά στον ρόλο του πολλά βαρύ βλάχου, η Νάντια Κοντογεώργη έχει τις καλύτερες σκηνές και τις πιο πιασάρικες ατάκες, πέφτει όμως στην παγίδα της υπερβολής. Αυτά στα δύο πρώτα επεισόδια. Ελπίζω η εξέλιξη να με υποχρεώσει να ανασκευάσω.
ΥΓ.: «Δεν έχω μια καρέκλα της προκοπής για να καθίσεις» λέει ο πρωτόγονος εραστής στην πλουσία, ενώ πίσω διακρίνεται μια θαυμάσια τραπεζαρία με επτά καθίσματα. Αυτό τώρα τι είναι, σουρεαλισμός ή τσαπατσουλιά;»
 
παλι απο το ΒΗΜΑ

Το παρακολούθησαν περίπου 2,5 εκατομμύρια τηλεθεατές.

Συγκεκριμένα σημείωσε μέσο όρο τηλεθέασης 51,1% και στα νεανικά κοινά 54,7%. Η νέα σειρά του Mega «Κάτω Παρτάλι», διά χειρός Λευτέρη Παπαπέτρου, κέρδισε κοινό και εντυπώσεις σε μεγάλο βαθμό, αν και ακόμη πρόκειται για το πρώτο επεισόδιο και θα χρειαστούν τουλάχιστον δύο-τρεις εβδομάδες προβολής έτσι ώστε να φανούν η δύναμη της σειράς και η απήχηση στο κοινό.

Το πρώτο δείγμα πάντως είχε ενδιαφέρον, καθώς η σειρά επενδύει πολύ στη διαμόρφωση τηλεοπτικών χαρακτήρων, «τύπων» που απουσιάζουν από τη μυθοπλασία των τελευταίων ετών, ενώ υπάρχει έντονο και το σουρεαλιστικό στοιχείο, το οποίο παραπέμπει σε μια προηγούμενη δουλειά του σεναριογράφου, τα «Εγκλήματα».

Εξαιρετικός ο Γιάννης Τσιμιτσέλης, με ωριμότητα στην κωμική του διάσταση, η οποία διανθίζεται πλέον από μούτες και εκφορά λόγου με έντονα στοιχεία προσωπικής διεργασίας και εξέλιξης. Δροσερή και σπαρταριστή η Βίκυ Σταυροπούλου γεμίζει την οθόνη με το πληθωρικό ταλέντο της, ιδιαίτερος ο Τάσος Χαλκιάς, έκπληξη της σειράς η νεαρή Νάντια Κοντογεώργη, σε ρόλο-υπόδειγμα νεοπλουτισμού, ο οποίος λογικά θα ξεδιπλωθεί και άλλο, ενδιαφέροντες οι Σταύρος Σβήγκος και Βασιλική Τρουφάκου.

Εξυπνες ατάκες, επιτέλους υπαινιγμός, ο οποίος αγνοούνταν εδώ και χρόνια στα σίριαλ της υστερίας και της υπερβολής, σκιαγράφηση μιας κοινωνίας η οποία ακροβατούσε για χρόνια στα στενά και στις παραλίες της Μυκόνου, στα πάρτι και στα πολυτελή γραφεία και γυμναστήρια. Golden boys, ξιπασμένες νεόπλουτες, μια ολόκληρη γενιά που ένιωσε να επιβεβαιώνεται με επώνυμες τσάντες και σπα παρελαύνουν από τα πλατό δίχως να επιχειρείται χαρακτηρισμός και σχόλιο. Αρκεί η απλή σκιαγράφηση για να ξεγυμνωθεί η κατρακύλα.

Στα συν, τα σκηνικά και η παραγωγή, η οποία ειδικά στους εξωτερικούς χώρους δείχνει να ξεπερνάει την ένδεια της περιόδου.
 
Απάντηση: Re: Κάτω Παρτάλι

Μέσα από τη στήλη του στην εφημερίδα «Το Βήμα» ο Κοσμάς Βίδος ασκεί σκληρή κριτική στο νέο σίριαλ το Mega «Κάτω Παρτάλι». Μπορεί το σίριαλ να έχει μέχρι στιγμής τεράστια επιτυχία, η άποψη του δημοσιογράφου όμως, φαίνεται να είναι διαφορετική.

«Εκτιμώ τη γραφή του Λευτέρη Παπαπέτρου, κυρίως στα «Εγκλήματα» και στην «Ντόλτσε βίτα». Έχει αποδείξει ότι ξέρει να φτιάχνει ιστορίες, να δημιουργεί αληθοφανείς χαρακτήρες, να γράφει διαλόγους. Προτερήματα που παραδόξως δυσκολεύομαι να βρω στη νέα δουλειά του, το σίριαλ «Κάτω Παρτάλι» (Mega). Δεν είναι το (όχι τόσο πρωτότυπο) θέμα του (η «σύγκρουση» των αστών με τους επαρχιώτες) που με έχει απογοητεύσει όσο η ποιότητα του χιούμορ. Στο «Κάτω Παρτάλι» τα αστεία είναι συχνά χοντροκομμένα και αγοραία (ατάκες του στυλ «έλα να σου δείξω πώς… χύνουμε τον ιδρώτα μας», μια γιαγιά-τοτέμ που πέρδεται ασταμάτητα, η προσπάθεια του πρωταγωνιστή να καταλάβει αν η κότα έχει αβγό βάζοντας το δάχτυλό του στον πισινό της…) ή εξυπνάδες όπως «θα μου το περάσετε;» (εννοεί την πιατέλα με το φαγητό), «από πού;», «από ΚΤΕΟ» – «είναι κανείς στο μπάνιο;», «χιλιάδες μύκητες αλλά δεν ενοχλούν» – «έχουμε σκορπιούς στο σπίτι», «δεν αναφέρεστε, υποθέτω, στο ζώδιο». Σίριαλ όμως της προκοπής με φτηνά ανέκδοτα δεν γίνεται, χρειάζεται σενάριο εμπνευσμένο, στιβαρό και αληθοφανές. Ή και σουρεαλιστικό. Εμφανής η πρόθεση του Παπαπέτρου να στήσει ένα σουρεαλιστικό γαϊτανάκι για να σατιρίσει τη νεοελληνική πραγματικότητα, ο σουρεαλισμός όμως περιορίζεται τελικά στο κλουβί που φοράει στο κεφάλι η Βίκυ Σταυροπούλου και μέσα στο οποίο βασανίζεται ένα ωδικό πτηνό. Το εύρημα (;), αναντίστοιχο με τη συνολική αισθητική της σειράς, δεν λειτουργεί, δεν προκαλεί γέλιο. Την ίδια στιγμή η κατά «Κάτω Παρτάλι» άποψη για την ελληνική επαρχία περιλαμβάνει αγροτόσπιτα που παραπέμπουν σε βίλες των βορείων προαστίων και άξεστους χωρικούς που ελάχιστα διαφέρουν από τους πρωτευουσιάνους, όσο και αν προσπαθούν να υπογραμμίσουν τις διαφορές μιμούμενοι αδέξια ντοπιολαλιές. Τα στερεότυπα της ζαβής πλουσίας (α λα Ντάλια του «Παρά πέντε»), του γκέι με τα φρουφρού και τα αρώματα, του πατέρα-αφέντη που θα σκοτώσει όποιον αγγίξει την αειπάρθενο κόρη του είναι πάλι εδώ επιβεβαιώνοντας με τη σειρά τους την αμηχανία του σεναριογράφου. Αμηχανία που περνά και στη σκηνοθεσία της Αμαλίας Γιαννίκου, με σκηνές ενίοτε άρρυθμες. Από τους ηθοποιούς ο Γιάννης Τσιμιτσέλης επιμένει στη μανιέρα του μουτρωμένου εφήβου που δεν θα γίνει ποτέ άντρας, η Σταυροπούλου μοιάζει να μην έχει αποφασίσει πώς θέλει να ερμηνεύσει τη Μοσχούλα, ο Τάσος Χαλκιάς προσπαθεί αλλά φαίνεται και αυτός διστακτικός μπροστά στον ρόλο του πολλά βαρύ βλάχου, η Νάντια Κοντογεώργη έχει τις καλύτερες σκηνές και τις πιο πιασάρικες ατάκες, πέφτει όμως στην παγίδα της υπερβολής. Αυτά στα δύο πρώτα επεισόδια. Ελπίζω η εξέλιξη να με υποχρεώσει να ανασκευάσω.
ΥΓ.: «Δεν έχω μια καρέκλα της προκοπής για να καθίσεις» λέει ο πρωτόγονος εραστής στην πλουσία, ενώ πίσω διακρίνεται μια θαυμάσια τραπεζαρία με επτά καθίσματα. Αυτό τώρα τι είναι, σουρεαλισμός ή τσαπατσουλιά;»


Συμφωνώ απόλυτα...... :a0210:
 
Το χθεσινο επεισοδιο δεν ειχε την σπιρταδα που ειχαν τα 2 πρωτα, περιμενουμε το τεταρτο και μετα θα αλλαξουμε καναλι .....
 
Απάντηση: Re: Κάτω Παρτάλι

Το χθεσινο επεισοδιο δεν ειχε την σπιρταδα που ειχαν τα 2 πρωτα, περιμενουμε το τεταρτο και μετα θα αλλαξουμε καναλι .....


Αυτό προβλέπω καί εγώ
 
Απάντηση: Re: Κάτω Παρτάλι

...σκιαγράφηση μιας κοινωνίας η οποία ακροβατούσε για χρόνια στα στενά και στις παραλίες της Μυκόνου, στα πάρτι και στα πολυτελή γραφεία και γυμναστήρια. Golden boys, ξιπασμένες νεόπλουτες, μια ολόκληρη γενιά που ένιωσε να επιβεβαιώνεται με επώνυμες τσάντες και σπα παρελαύνουν από τα πλατό δίχως να επιχειρείται χαρακτηρισμός και σχόλιο. Αρκεί η απλή σκιαγράφηση για να ξεγυμνωθεί η κατρακύλα.
...

Tην πατησαν εκει στο Βημα.
Καποιος πρεπει να τους πει πως οταν βγαινεις ετσι ξεδιαντροπα και τριβεις στα μουτρα του θεατη
το σημαινομενο ενος εργου, κινδυνευεις να μην επιτυχεις το σκοπο σου με αυτο.
Πως ξεμπροστιαζουν ετσι το αδερφο καναλι?

Για να μην παρεξηγουμαστε, δικαιωμα καθενος ειναι να του αρεσει (ή να μην του αρεσει) κατι
και φυσικα να το κρινει θετικα ή αρνητικα. Επειδη ειδα αντιδραση μετα το ποστ μου, να πω οτι
δεν θα με πειραζε να το εβλεπε και 85% των θεατων. Αλλωστε και την Κορομηλα περισσοτεροι
υποτιθεται την εβλεπαν. Καλο ειναι ομως να ξερουμε και ΤΙ βλεπουμε.
Οπως επισης ειναι καλο, οταν αμφισβητειται αφενος η ικανοτητα μας να εξαγουμε συμπερασματα
για ενα εργο μετα απο συγκεκριμενη χρονικη εκθεση σε αυτο και (ακομα χειροτερα) αφετερου
το δικαιωμα μας να εκφραζουμε γνωμη για αυτο, να ερχεται μια θετικη κριτικη στο εργο, η οποια
επιβεβαιωνει στο ακεραιο τις "βεβιασμενες" αντιδρασεις μας για το εργο.
Ή αλλιως, ειναι καλο που σε αρθρα οπως το παραπανω και σε μεσα κοινης ιδιοκτησιας οι γραφοντες
μαρτυρανε χωρις ξυλο. Ας προσεχαν...
 
Gallen ο περισσοτερος κοσμος ξερει τι βλεπει μην τους περνας για μαλακες....απλα μπαινουν σπιτι χαλαρωνουν με τα αστεια και την πλακα και την ολη φαση στα χωρια και τις ραχουλες....ξελαμπικαρουν λιγο και ξεφευγουν απο την πραγματικοτητα....
 
Απάντηση: Re: Κάτω Παρτάλι

Gallen ο περισσοτερος κοσμος ξερει τι βλεπει μην τους περνας για μαλακες....απλα μπαινουν σπιτι χαλαρωνουν με τα αστεια και την πλακα και την ολη φαση στα χωρια και τις ραχουλες....ξελαμπικαρουν λιγο και ξεφευγουν απο την πραγματικοτητα....

Δεν περναω κανεναν για τιποτα.
Εκανα μια σημειολογικη αναφορα που θεωρω οτι ενισχυθηκε, αν οχι επιβεβαιωθηκε, απο το κομματι
στο αρθρο που παρεθεσες. Δεν εχω την αυταπατη οτι κομισα γλαυκα ή οτι αγγιξα την απολυτη αληθεια,
συνεπως δε νομιζω οτι υποβιβασα κανενα συνομιλητη. Καθε οπτικη γωνια ειναι σεβαστη και συμφωνω με αρκετες
απο οσες εχουν προηγηθει. Απλως προσφερα στην κουβεντα ακομα μια.
Οποιος θελει μπορει να τη λαβει υποψη του.

Τωρα η αισθητικη της διασκεδασης της πλειοψηφιας ειναι ενα θεμα μαλλον οφτοπικ για το νημα
και ουτως ή αλλως πολυ μεγαλο για να αναλυθει εδω
 
Re: Απάντηση: Κάτω Παρτάλι

Ευγενέστατος νέος ,προφανώς ακολούθει κατά γράμμα γιά όσα μεμφεται τούς υπολοίπους ,επιπλέον δέν μάς κάνει κοιν
ωνούς τής απόψεως του επί τού θέματος
Σε ενόχλησε η άποψή μου και άρχισες τις κρίσεις.. ε;
Δεν αρνήθηκα πάντως να σου εξηγήσω γιατί δεν ”μοιράζομαι” μαζί σου..
Και, βέβαια έσπευσες να μου επιβεβαιώσεις ότι πολύ καλά έκανα…
Γιατί, πολύ απλά, δεν σε νοιάζει… Αρκεί που “γράφεις”…
 
Last edited:
6 χρονια ειχες να γραψεις ποστ και μπηκες φουριοζος..τον Πετρο Νικολαιδη δεν τον ξερεις και παρολο που ηταν ευγενεστατος αρχισες τα τσαμπουκαλικια....ελπιζω να σε μαζεψουν οι Δχστες