Killzone 2

ειναι σχημα οξυμωρο να λες οτι κανεις ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ σε ενα οποιαδηποτε μαγαζι λεγοντας απλως τι εχει , την στιγμη που υπαρχουν ολοκληρα Topic εδω αφιερωμενα σε συγκεκριμενα μαγαζια καθως και τιμες και τι stock εχουν , με την ιδια λογικη κανουμε διαφημιση και στα αλλα μαγαζια


Φιλε μου να με συγχωρεις αλλα δεν θελω να λεω ονοματα μαγαζιων σε forum και αυτο γιατι εγω μπορει να ειμαι ευχαριστημενος και αλλοι να μην μεινουν ευχαριστημενοι

Τεσπα εγω demo δεν εχω δει αλλα το παιχνιδι ειναι πραγματικα ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ
Πολλοι ωραια χρωματα και αυτο που μου κινησε το ενδιαφερον ειναι οι εχθροι το πως κινουνται
ειναι παρα πολυ καλο
Εγω που ειχα κανει προπαραγγελια στο μαγαζι που αναφερει ο πιο πανω φιλος το πηρα 55 ευρωπουλα

Αυτα
 
Παιδιά πετάει το παιχνιδάκι! το νοίκιασα από τα 7εν με το πρόγραμμα.Πολύ δράση και ρεαλισμός.Έπαιξα και online και είναι εξίσου καλό.Πάντως πότε πρόλαβαν και το έμαθαν κάποιοι,όλο με σκότωναν.
 
το μόνο που με ενοχλεί πραγματικά είναι το μεγάλο laaaag στα controls... με λίγα λόγια έχουν πρόβλημα....ελπίζω να βγει κάποιο update σύντομα
 
εννοείς στα σημεία που κάνει loading;

όχι... από την στιγμή που σπρώξεις το stick για να στρίψει ο χαρακτήρας μέχρι να το δείς στην οθόνη υπάρχει να lag 100-200msec. αυτό σε συνδυασμό με το βαρύ και δύσχρηστο aiming δημιουργούν πρόβλημα...
 
Παιδια στο online μου βγαζει autoselect παντα και δεν μπορω να διαλεξω στρατοπεδο
κανω κατι λαθος ??

φιλικα
 
Απάντηση: Re: Killzone 2

όχι... από την στιγμή που σπρώξεις το stick για να στρίψει ο χαρακτήρας μέχρι να το δείς στην οθόνη υπάρχει να lag 100-200msec. αυτό σε συνδυασμό με το βαρύ και δύσχρηστο aiming δημιουργούν πρόβλημα...

Από ότι είπε η Guerilla πάνω στο θέμα είναι σχεδιαστική επιλογή ώστε να μεταδώσουν την αίσθηση βάρους, και δεν σκοπεύουν να το αλλάξουν. To multiplayer έχει λίγο πιο άμεσα controls. Πολλοί λένε ότι αυξάνοντας το sensitivity στο 90%-100% για y-axis και 70%-80% για x-axis έχεις καλύτερη αίσθηση, αλλά οι δημιουργοί υποστηρίζουν ότι είναι καλύτερο να συνηθίσεις τις default επιλογές γιατί ταιριάζουν καλύτερα με το gameplay.
 
Re: Απάντηση: Re: Killzone 2

Από ότι είπε η Guerilla πάνω στο θέμα είναι σχεδιαστική επιλογή ώστε να μεταδώσουν την αίσθηση βάρους, και δεν σκοπεύουν να το αλλάξουν. To multiplayer έχει λίγο πιο άμεσα controls. Πολλοί λένε ότι αυξάνοντας το sensitivity στο 90%-100% για y-axis και 70%-80% για x-axis έχεις καλύτερη αίσθηση, αλλά οι δημιουργοί υποστηρίζουν ότι είναι καλύτερο να συνηθίσεις τις default επιλογές γιατί ταιριάζουν καλύτερα με το gameplay.


αν μιλάμε σε επίπεδο εξομοίωσης, τότε αυτό το lag είναι από τη στιγμή που θα δώσει εντολή ο εγκέφαλος μέχρι να κουνηθεί το σώμα :D

και το lag που έχει ειναι απαράδεκτο! δεν ταιριάζει σε κανένα weight simulation σύστημα παρά σε βραδυκίνητο στρατιώτη. Μιλάμε πάντα για το multiplayer.
 
Απλώς θέλω να πω ότι είναι κάτι που η εταιρεία ανάπτυξης δεν το λογαριάζει σαν πρόβλημα, άρα δεν πρόκειται να το αλλάξουν.
Εμένα να δεις πως μου φάνηκε όταν το έπαιξα πρώτη φορά στη beta, που μέχρι τότε έπαιζα Resistance online που είναι στο άλλο άκρο. Τελικά ομως μου ταίριαξε περισσότερο γιατί μετά από λίγο προσαρμόστηκα και είχα καλύτερες επιδόσεις online στο Killzone από άλλα shooters.
 
το παιχνίδι απλά δεν υπάρχει...το COD έχει πλέον μπει στο συρτάρι με τα αζήτητα !

όποιος παίζει ας ποστάρει το id
 
ratzec και ξερο ψωμι :grinning-smiley-043 id trisalon βραδυνες ωρες μετα τις 9 μου αρεσε σε ενα σημειο στην αρχη του πιαχνιδιου που επαιρνες το machine gun και γαζωνες την απεναντι πολυκατοικια και την γκρεμιζες σχεδον κατω μιλαμε τετοιο καλο μοντελο κατστροφης το Crysis δεν εχει με τιποτα