Κινέζικα παπιά-σκούτερ

Περιττό να πω ότι σας ευχαριστώ όλους για τη συνεισφορά σας στην προσπάθεια .. διαφώτισής μου. Αν ήταν άλλες εποχές, θα έπαιρνα απλά ένα c50 ή μια φλορέττα - νοσταλγία γαρ, σε τέτοια έμαθα να οδηγώ δίτροχο - αλλά σήμερα τα στάνταρντς έχουν ανέβει.
Ψιλοάσχετο, αλλά με έχει εντυπωσιάσει: Σε σχέση με 20-30 χρόνια πριν, είναι απλά άπιαστη η ποιότητα, ασφάλεια και ευχρηστία που προσφέρεται σήμερα σε τελείως βασικά μοντέλα όπως π.χ τα σκούτερ πόλης.
 
Re: Απάντηση: Re: Κινέζικα παπιά-σκούτερ

thanks, που λέμε και στην Αρκαδία. Apropo rent a bike, είναι ενδιαφέρον: εκτός από αυτό που λες, τι άλλο κυκλοφορεί στο νησί σαν ενοικιαζόμενο?

Πολλα kymco ακομα και τετρατροχα, sym και λιγα piaggio.

Παντως Κωνσταντινε, αν θελεις να δοκιμασεις τα kymco, σε προσκαλω στα Βριλησσια στο σπιτι μου να τα δεις και επι τοπου. Θα ειμαι αυτη και την αλλη βδομαδα εδω πριν ξαναπαω Χιο.
 
Πριν 3 μήνες ήμουν σε παρόμοιο δίλημμα.Προτίμησα παπί αντί σκούτερ για την γενικότερη οικονομία του (αγορά-συντήρηση-κατανάλωση).Έβρισκα μεταχειρισμένα σε καλή κατάσταση γύρω στα 1000-1200 ευρώ και υπολογίζοντας πως θα θέλει κανένα service,λάστιχα και μιας και θα χρειαζόμουν και τον εξοπλισμό (κράνος-μπαγκαζιέρα κτλ) αποφάσισα να το πάρω καινούριο να έχω και το κεφάλι μου ήσυχο αφού μου έκαναν και δώρο όσα χρειαζόμουν.
Πήρα το Modenas Kriss 125,το οποίο κόστισε 1750 ευρώ.Με 25 ευρώ τέλη,55 ασφάλεια εξαμήνου, 30 ευρώ max συντήρηση το χρόνο και 5 ευρώ βενζίνη ανά 120-140 χλμ θα κάνω απόσβεση μέχρι τα Χριστούγεννα......Οτι κι αν επιλέξεις τα μάτια σου δεκατέσσερα στο δρόμο.
 
Χίλιες φορές ιαπωνικό με 50.000 χλμ από καγουροπιτσιρικά του μπουρναζιου παρά καινούριο κινέζικο!! Με ένα φίλο που είναι γενικά υπέρ των κινέζικων (μηχανάκια, δραπανα,air condition κτλ) πήραμε σχεδόν ταυτόχρονα 2 scouter το 2008. Εγώ αγόρασα το Yamaha x-city 250 και έχω κάνει 37 χιλιάδες χλμ με μοναδική βλάβη το σινιάλο των προβολέων από τον διακόπτη το οποίο αλλάχθηκε στην εγγύηση. Αυτός αγόρασε ένα κουκουρούκου, το οποίο ναι μεν είχε αρκετά φτηνότερα, έχει τραβήξει όμως απίστευτη ταλαιπωρία και έχει κάνει μόνο 10.000 χλμ. Τι του χάλασε ο δείκτης καυσίμου και δεν εύρισκε πουθενά ανταλλακτικό, τι η τρόμπα νερού και παραλίγο να πάρει το μοτέρ στα χέρια, και κάτι άλλες χαζοβλαβες ηλεκτρικής φύσεως. Άσε που για να πάρει μπρος το χειμώνα κάνεις τάμα στην Σουμελά. Αυτά τα λέω μετά από 50.000 με ένα Honda dax, 110.000 xlm με ένα Yamaha crypton, 42.000 με ένα fazer 600 και 37.000+ με το scouteraki μου μέχρι να έρθει η εκλεκτή της καρδίας μου xtz1200.:music-smiley-005:
 
Re: Απάντηση: Κινέζικα παπιά-σκούτερ

Japan και παλι Japan και ειμαι ενας απ'αυτους που ποτε δεν αγορασαν αυτοκινητο
30 χρονια σε 2 ροδες:grinning-smiley-043
:ernaehrung004: Γεια σου Λεο..
 
Tο μόνο παπί που είναι Japan είναι το Suzuki Adress νομίζω.Τα Honda-Modenas-Kawasaki-Yamaha φτιάχνονται Μαλαισία και Κίνα......Για scooter δεν ξέρω.
 
Απάντηση: Re: Κινέζικα παπιά-σκούτερ

Tο μόνο παπί που είναι Japan είναι το Suzuki Adress νομίζω.Τα Honda-Modenas-Kawasaki-Yamaha φτιάχνονται Μαλαισία και Κίνα......Για scooter δεν ξέρω.

Οι προδιαγραφες και η σχεδιαση ειναι η σπουδαιοτερη παραμετρος και οχι τοσο η χωρα παραγωγης!!
Δειτε ποσες εταιριες hi fi οπως NAD, MUSICAL FIDELITY,AUDIOLAB κατασκευαζουν στη κινα και τα προιοντα τους ειναι αξιοπιστα!!!
 
Re: Απάντηση: Re: Κινέζικα παπιά-σκούτερ

Οι προδιαγραφες και η σχεδιαση ειναι η σπουδαιοτερη παραμετρος και οχι τοσο η χωρα παραγωγης!!
Δειτε ποσες εταιριες hi fi οπως NAD, MUSICAL FIDELITY,AUDIOLAB κατασκευαζουν στη κινα και τα προιοντα τους ειναι αξιοπιστα!!!

Καμία αντίρρηση,απλά η κοινή πλέον τεχνογνωσία και τα σκαμπανεβάσματα των προδιαγραφών των μεν και των δε,σε τέτοια (παρόμοια) μεγέθη τιμών,έχει φέρει εκπλήξεις.Δυσάρεστες πολλές φορές για τους κολοσσούς (Honda κτλ) ευχάριστες για τους άλλους (Modenas-Kymco κτλ)
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Κινέζικα παπιά-σκούτερ

Καμία αντίρρηση,απλά η κοινή πλέον τεχνογνωσία και τα σκαμπανεβάσματα των προδιαγραφών των μεν και των δε,σε τέτοια (παρόμοια) μεγέθη τιμών,έχει φέρει εκπλήξεις.Δυσάρεστες πολλές φορές για τους κολοσσούς (Honda κτλ) ευχάριστες για τους άλλους (Modenas-Kymco κτλ)

η modenas αν δεν κανω λαθος στηριζεται σε τεχνολογια kawasaki
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Κινέζικα παπιά-σκούτερ

Πολλα kymco ακομα και τετρατροχα, sym και λιγα piaggio.

Παντως Κωνσταντινε, αν θελεις να δοκιμασεις τα kymco, σε προσκαλω στα Βριλησσια στο σπιτι μου να τα δεις και επι τοπου. Θα ειμαι αυτη και την αλλη βδομαδα εδω πριν ξαναπαω Χιο.

Σε ευχαριστώ πολύ, κρίμα που δεν μπορώ να το εκμεταλλευτώ γιατί θα είμαι μέχρι 1η Αυγούστου εκτός Αθηνών. Πολύ ευγενικό εκ μέρους σου παρόλα αυτά. Μένω υπόχρεος.
 
Απάντηση: Re: Κινέζικα παπιά-σκούτερ

Χίλιες φορές ιαπωνικό με 50.000 χλμ από καγουροπιτσιρικά του μπουρναζιου παρά καινούριο κινέζικο!! Με ένα φίλο που είναι γενικά υπέρ των κινέζικων (μηχανάκια, δραπανα,air condition κτλ) πήραμε σχεδόν ταυτόχρονα 2 scouter το 2008. Εγώ αγόρασα το Yamaha x-city 250 και έχω κάνει 37 χιλιάδες χλμ με μοναδική βλάβη το σινιάλο των προβολέων από τον διακόπτη το οποίο αλλάχθηκε στην εγγύηση. Αυτός αγόρασε ένα κουκουρούκου, το οποίο ναι μεν είχε αρκετά φτηνότερα, έχει τραβήξει όμως απίστευτη ταλαιπωρία και έχει κάνει μόνο 10.000 χλμ. Τι του χάλασε ο δείκτης καυσίμου και δεν εύρισκε πουθενά ανταλλακτικό, τι η τρόμπα νερού και παραλίγο να πάρει το μοτέρ στα χέρια, και κάτι άλλες χαζοβλαβες ηλεκτρικής φύσεως. Άσε που για να πάρει μπρος το χειμώνα κάνεις τάμα στην Σουμελά. Αυτά τα λέω μετά από 50.000 με ένα Honda dax, 110.000 xlm με ένα Yamaha crypton, 42.000 με ένα fazer 600 και 37.000+ με το scouteraki μου μέχρι να έρθει η εκλεκτή της καρδίας μου xtz1200.:music-smiley-005:

Γι αυτό και το άνοιξα το θέμα. Κι εγώ ότι "κινεζιά" έχω πάρει - π.χ εργαλείο - το έχω μετανοιώσει. Απλά είπα να ρωτήσω, μήπως, λέω μήπως, στην πορεία έχουν βελτιωθεί. Πόσο δύσκολο να είναι ρε γμτ, στο φινάλε κλώνους κατασκευάζουν...
 
Κωστα αφού τα ξέρεις αυτα
ο ποιοτικός ελεγχος είναι που διαφοροποιει το αποτελεσμα.... και το τμήμα μαρκετινγκ
Αυτό καθορίζει τις επιλεκτικές βλάβες.
Αν οτι παραγεις το πουλάς χωρις να το ελεγχεις γλύτωνεις πολύ χρήμα...
Από εκει και περα ειναι αυτο που λέμε υποστηριξη του εδω δικτύου.

Η καλύτερη προταση που καναμε πιστευω είναι το SH150
 
Πππφφφ...δε λεω, καλο το sh αααλλα, Τα sh κανουν πανω απο 1000 και αμα πεσεις θες ενα σωρο να σιαξεις τα πλαστικα..
Εγω λεω κανα honda astrea grand, ειναι η απολυτα καλυτερη επιλογη παπιου, τερας αξιοπιστιας, παμφθηνα ανταλακτικα!!.. Τα σκουτεροαυτοματοειδη δε τα χωνευω καθολου!!!
 
Αλλη προταση, ενα καλο μεταχειρησμενο cub90 , το 3 ταχυτο. Παμφθηνο , δυνατουτσικο, τερας αξιοπιστιας, ανταλακτικα με τον τονο, και θα το χεις μεχρι να γερασεις.
Αλλο, βρισκεις ενα c50.. Το τσιμπας 150-200ε. Το πας σε φαναρτζη. Με 200-300 στο βαφει- στο κανει κουκλα. Συνολο 500. Δινεις αλλα 100-300ε σε καλο μαστορα, στο κανει 47-51mm, στο μαζευει μηχανολογικα, και εχεις παπι τρελο για αλλα 30 χρονια!!! :-)
 
Και με τις 3 προτασεις που σου πα, στον ιδιο χρονο που ολοι οι αλλοι θα αλλαξουν-πεταξουν παπια - σκουτερ 5-6 φορες, εσυ θα χεις το ιδιο. Θα ξεχνας να βαλεις βενζινη και δε θα σ αφησει ποτε.
 
Εκτός του "Αστρα",με τα άλλα 2 ξεχνάει φρένα-φώτα-δικάβαλα και για λόγους ασφάλειας ταχύτητες άνω των 50 χλμ/ώρα.Είναι λύσεις αλλά σε περιορίζουν όσο να ναι.