Klipsch Heresy III - Βελτίωση

κλειστό κουτί ειναι, όσο περισσότερη ποσοτητα μονωτικού βάζει, τόσο μεγαλώνει ο φαινόμενος όγκος που βλεπει το woofer, & το μπασο θα κατεβει λιιιγο χαμηλότερα & οι μεσαίες θα φτιάξουν αφου λιγότερη οπίσθια ακτινοβολία θα επιστρέφει στον κώνο. Αν ήταν ΒR συμφωνώ, θα ήθελε πολλη προσοχή στην ποσότητα & θέση των μονωτικών.

επειτα η προσθαφαίρεση μαλλιου είναι πανευκολη (στο ηχείο εννοεται βεβαίως βεβαίως... :D)
 
Αυτά τα ηχεία δοκιμάσθηκαν ενδελεχώς και με άλλα συνοδά?
Και βγήκε η απόφαση να σφαχτούν???
Διότι κάπου αναφέρθηκε ότι κόρνες είναι... τσιρίζουν...
Εν τω μεταξύ παίδες άντε να πω οικονομία σε κανά πυκνωτή ή πηνίο, πάει στο διάλα...
Αλλά στο αφρολέξ???

Δοκίμασε άλλο αφρολέξ με διαφορετική διαπερατότητα αέρα.
Μην το υποτιμάς επειδή είναι ευτελές...
 
Δοκιμάστηκαν με τα καλύτερα συνοδά για κόρνες, Aaron προ/τελικό, Atma-sphere τελικό και τώρα με ολοκληρωμένο 300Β.

Με τα παραπάνω δεν "τσιρίζουν" όπως κακώς φημολογείται ότι κάνουν. Μπορούν να μαγέψουν, γι' αυτό πάρθηκε και η απόφαση να βελτιωθούν περαιτέρω.

Και τα La Scala ΙΙ να πάρω, την πρώτη μέρα θα αλλάξω τα κροσόβερ τους, τέτοιου επιπέδου ήταν η αλλαγή.
 
Δεν υποτιμάται και το απλό αφρολέξ, για να το βάλανε θα κάνει τη δουλειά του. Γι' αυτό εξάλλου και το άφησα στη θέση του, για να ελέξγω αρχικά τη διαφορά που κάνουν τα κροσόβερ. Μία-μία θα τεστάρεται κάθε βελτίωση.
 
Περιμένω προτάσεις για περαιτέρω βελτιώσεις που μπορούν να γίνουν.

1) Προτάσεις για τις εσωτερικές καλωδιώσεις προς τα μεγάφωνα;
2) Υλικά για τη μόνωση του εσωτερικού;
3) Αξίζει η αντικατάσταση των καμπίνων με άλλες με μεγαλύτερο πάχος;



1) Προτάσεις για τις εσωτερικές καλωδιώσεις προς τα μεγάφωνα;
Εγω εχω βαλει utp cat 6 και ειμαι ικανοποιημενος.
????????????????????????????????????????????????????????????

2) Υλικά για τη μόνωση του εσωτερικού;
3) Αξίζει η αντικατάσταση των καμπίνων με άλλες με μεγαλύτερο πάχος
Μπορεις να βαλεις αυτοκολητο ασφαλτοπανο
το οποιο θα μειωσει τους συντοντονισμους της καμπινας
και θα την κανει πιο στιβαρη σαν να την εφτιαχνες απο παχυτερο
υλικο
Ετσι ισως να μην χρειαστεις και επιπλεον μονωτικο

Η καμπινα ειναι κλειστου τυπου αν καταλαβα καλα?

Πολυ καλα αποτελεσματα θα εχεις αν δοκιμασεις να φτιαξεις ενα
crosover απο μετρησεις στο δικο σου χωρο
 
Last edited:
Να κάνω μια ερώτηση?
Το καινούριο κροσοβερ έχει ίδιο σχέδιο και τιμές με το παλιό ή είναι καινούρια σχεδίαση?
 
Σωστά κλειστου τυπου ειναι Τζον...
Kontr μονο από την ωμική των νεων πηνιων θα εχεις περισσότερο χαμηλο.
Αυτό που βλέπω αρνηρικό στο νέο κρος ειναι το ρυθμιστικο των ψηλών
Μπορεις να φτιάξεις δικό σου l-pad καλύτερης ποιοτητας
βεβαια ουτε σε αυτη τη περίπτωση θα εχεις σωστες ψηλές
 
Για να μιλάει για " 20% " βελτίωση σίγουρα είναι άλλη σχεδιαση, όχι μόνο αναβάθμιση υλικών. Για το utp δεν ειμαι και τόσο σίγουρος, τουλάχιστον για το woofer καθώς και από τους ακροδέκτες ως την είσοδο του cross. Θέλουμε άνετα ρεύματα ( = ικανή διατομή ), προσωπικά τουλάχιστον θα αισθανόμουν καλύτερα με ενα 4καρέ χαλκό.
 
Να κάνω μια ερώτηση?
Το καινούριο κροσοβερ έχει ίδιο σχέδιο και τιμές με το παλιό ή είναι καινούρια σχεδίαση?

Από τον αριθμό και μόνο των εξαρτημάτων, αν σκεφτούμε ότι μιλάμε για τρίδρομο ηχείο, θα έλεγα ότι μιλάμε για εντελώς διαφορετικής φιλοσοφίας crossover.
 
Οι εσωτερικές μονώσεις είναι οι εργοστασιακές. Σαν πρώτο βήμα χρησιμοποιήθηκαν οι υπάρχουσες, ώστε να διαπιστωθούν οι αλλαγές που θα επιφέρει μόνο η χρήση των νέων κροσόβερ.

Στο επόμενο βήμα θα γίνουν αλλαγές των καλωδιώσεων με ποιοτικότερες.

Θα σου πρότεινα να βάλεις και κάποιου είδους "φλάντζα" τουλάχιστον στα woofers. Απ' ότι βλέπω δεν έχουν, και σε κλειστό κουτί είναι πολύ σημαντικό.
 
Μπορεις να βαλεις αυτοκολητο ασφαλτοπανο
το οποιο θα μειωσει τους συντοντονισμους της καμπινας
και θα την κανει πιο στιβαρη σαν να την εφτιαχνες απο παχυτερο
υλικο

Αυτοκόλλητο ασφαλτόπανο... Με dynamat όπως βάζουμε στο car audio θα έχω το ίδιο αποτέλεσμα;

Είχα κι εγώ μια τέτοια ιδέα αλλά σκέφτηκα μήπως αλλοιωθεί ο χαρακτήρας του ηχείου, το οποίο έχει αληθοφανείς μεσοχαμηλές κατά την απόδοση φυσικών οργάνων ή ήχων όπως κρότων κτλ.
 
Να κάνω μια ερώτηση?
Το καινούριο κροσοβερ έχει ίδιο σχέδιο και τιμές με το παλιό ή είναι καινούρια σχεδίαση?

Οι τιμές είναι σύμφωνες με το παλιό, η σχεδίαση είναι διαφορετική.
 
Αυτό που βλέπω αρνηρικό στο νέο κρος ειναι το ρυθμιστικο των ψηλών

Δεν είναι ρυθμιστικό των υψηλών. Είναι επιλογές του roll off. Πόσο απότομα κόβει το γούφερ από τα μεσοϋψηλά. Σαν να λέμε db/οκτάβα.

Ο κατασκευαστής αναφέρει ότι στις 9 η ώρα είναι η φυσιολογική θέση κι εκεί την άφησα χωρίς να πειραματιστώ προς το παρόν.
 
Θα σου πρότεινα να βάλεις και κάποιου είδους "φλάντζα" τουλάχιστον στα woofers. Απ' ότι βλέπω δεν έχουν, και σε κλειστό κουτί είναι πολύ σημαντικό.

Σωστά, thanks, έχουν μια ελάχιστη φλούδα, θα βάλω άλλο υλικό να εφαρμόζουν καλύτερα τα woofers, στο τέλος, αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία βελτιώσεων.
 
Αυτοκόλλητο ασφαλτόπανο... Με dynamat όπως βάζουμε στο car audio θα έχω το ίδιο αποτέλεσμα;

Είχα κι εγώ μια τέτοια ιδέα αλλά σκέφτηκα μήπως αλλοιωθεί ο χαρακτήρας του ηχείου, το οποίο έχει αληθοφανείς μεσοχαμηλές κατά την απόδοση φυσικών οργάνων ή ήχων όπως κρότων κτλ.

Νομιζω πως θα εχεις το ιδιο αποτελεσμα αλλα το dynamat ειναι
ακριβουτσικο
Υπαρχουν ομως και φθηνοτερα.
Ειμαι της αποψης οτι τα μεσοχαμηλα μονο να οφεληθουν μπορουν
απο μια πιο στιβαρη καμπινα
 
Νομιζω πως θα εχεις το ιδιο αποτελεσμα αλλα το dynamat ειναι
ακριβουτσικο
Υπαρχουν ομως και φθηνοτερα.
Ειμαι της αποψης οτι τα μεσοχαμηλα μονο να οφεληθουν μπορουν
απο μια πιο στιβαρη καμπινα

Λέω να ντύσω με dynamat πειραματικά μόνο το κεντρικό Heresy και κατόπιν σε τεστ Α/Β θα διαπιστωθούν ο ακουστικές διαφορές.

Ξέχασα να αναφέρω ότι κροσόβερ αλλάχτηκαν και στα τρία Heresy.