KOK-ΤΑ ΝΕΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ

3dgs

Established Member
19 June 2006
209
Athens
Οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ: 200-1200 ευρώ (από 83-668 που ισχύει στον τωρινό Κ.Ο.Κ.), αφαίρεση άδειας οδήγησης μέχρι 6 μήνες.
Παραβίαση STOP: 700 ευρώ (από 167).
Παραβίαση ερυθρού σηματοδότη:
700 ευρώ (από 167), αφαίρεση άδειας οδήγησης για δύο μήνες.
Αφύλακτη σιδηροδρομική διάβαση:
700 ευρώ (από 167)
Μη χρήση ζώνης ασφαλείας:
350 ευρώ (από 83), αφαίρεση άδειας οδήγησης για 10 ημέρες.
Μη χρήση κράνους:
350 ευρώ (από 83), αφαίρεση άδειας οδήγησης για 10 ημέρες.
Χρήση κινητού στη διάρκεια της οδήγησης:
100 ευρώ (από 33), αφαίρεση άδειας οδήγησης ως 30 ημέρες.
Άσκοπη χρήση «μεγάλης» σκάλας φώτων
: 20-700 ευρώ (από 17-33).
Κίνηση στο αντίθετο ρεύμα:
200 ευρώ (από 83).
Παραβίαση προτεραιότητας:
200 ευρώ (από 83).
Στάθμευση σε χώρο για άτομα με ειδικές ανάγκες:
151 ευρώ (από 61,5).
Διαβάστε το συμπέρασμα:

Ανάλυση Κόστους Ωφέλειας:
Αν φύγεις από το "Βοτανικό" σουρωμένος (1200), με αναμμένους προβολείς (700) και περάσεις ανέμελα τη διασταύρωση Κων/πόλεως-Ιεράς Οδού (3Χ700=2100+200), χωρίς να φοράς ζώνη ή κράνος (350) και μιλάς στο κινητό (100),παρκάρεις για τσιγάρα στο απέναντι περίπτερο (200), στη θέση για ΑΜΕΑ μπροστά στην τράπεζα (151) και σε σταματήσει μπάτσος, συμφέρει να ...τον σκοτώσεις επιτόπου. Η εξαγορά ποινής για ανθρωποκτονία είναι φθηνότερη...
 
Καλά τα ΖΩΑ μας λένε πως καλύτερα να οδηγάς στο αντίθετο ρεύμα (200) απ το να μην φοράς ζώνη (350).
Ε ρε, θα πάρουν φωτιά τα δικαστήρια πάλι
 
3dgs said:
Μη χρήση κράνους: 350 ευρώ (από 83), αφαίρεση άδειας οδήγησης για 10 ημέρες.
Κίνηση στο αντίθετο ρεύμα: 200 ευρώ (από 83).
Παραβίαση προτεραιότητας:
200 ευρώ (από 83).

Άρα, καλύτερα να κινούμαι στο αντίθετο ρεύμα και να παραβιάζω προτεραιότητες παρά να μην φοράω κράνος !!!!! :bang:
Πανέξυπνο... :grinning-smiley-043
 
Που είναι το παράξενο; Ποιός οδηγός ή πεζός σεβάστηκε ποτέ στην Ελλάδα τα σήματα ή τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας; Αφού δεν υπολογίζουμε εμείς την υγεία μας έφθασαν τα ασφαλιστικά Ταμεία να μην μπορούν να αντέξουν το κόστος των τραυματιών. Αν αυτό σας λέει κάτι, εμένα μου λέει πολλά. Και δεν τίθεται θέμα σύγκρισης των ποινών για κάθε μία παράβαση, αυτό αποτελεί θέμα για σάτυρικό θέατρο. Η ποινή της κάθε παράβασης έχει το σκεπτικό της και τον σκοπό της και μην βιαζόμαστε να τους αποκαλέσουμε ζώα. Με ποιό σκεπτικό συγκρίνεται την μία παράβαση με την άλλη και συσχετίζεται και τις ποινές; Τις ίδιες πιθανότητες έχει να συμβεί η μία παράβαση και η άλλη; Δηλαδή οι παραβάσεις είναι θέμα κόστους; Δεν κάνουμε παραβάσεις επειδή είναι ακριβές; Αυτά είναι ελλείματα παιδείας του λαού και δεν είναι ζώα οι νομοθετούντες.
 
Last edited:
Δημήτρη μαζί γράφαμε...
(Άλλη μια απόδειξη οτι τα πνεύματα των Βάζελων κάπου συναντιούνται...) -bye-
 
Παντως ανεξαρτητα με τα κινητρα τους, θεωρω το κοκκινο λιγα χρηματα. 10000 ευρω επρεπε να ηταν. Το ιδιο και το στοπ.
 
Πολύ καλά κάνουνε. Kαι ακόμη πιό πάνω να τα βάλουν μπας και βάλει μυαλό κανείς... Aν δεν παίζεις με τη φωτιά, δεν καίγεσαι...
 
Για μία ακόμη φορά αποδυκνείεται πόσο εισπρακτικά (και μόνο),είναι τα νέα πρόστιμα.
Η λογική του ΚΟΚ:
Πόσους θα πιάσουμε στο αντίθετο ρεύμα?λίγους άρα λίγα έσοδα,βάλε νορμάλ πρόστιμο.
Πόσους θα πιάσουμε χωρίς κράνος?πολλούς άρα πολλά έσοδα,βάλε μεγάλο πρόστιμο.
Όσο για το ποιο από τα δύο είναι ποιο επικίνδυνο?

ΠΟΙΟΣ ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ
 
Re: Απάντηση: KOK-ΤΑ ΝΕΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ

ΓΕΡΜΕΤΖΙΔΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ said:
Πόσους θα πιάσουμε χωρίς κράνος?πολλούς άρα πολλά έσοδα, βάλε μεγάλο πρόστιμο.

H απόδειξη, του ποσο ΗΛΙΘΙΟΙ ημαστε σαν λαός, αφού προτιμούμε να έχουμε το κράνος περασμένο σαν "καλαθάκι" στον αγκώνα, παρά στην ΞΕΡΗ μας κεφάλα... Πιθανόν βέβαια ο αγκώνας μας να έχει και περισσότερο περιεχόμενο από το κεφάλι μας, ποιος ξέρει...

Για ζώνη και για κράνος, και 1000€ να βάζανε πρόστιμο, λίγα είναι κατά την γνώμη μου. Πολύ περισσότερα χρήματα δίνονται από το κράτος, τους ασφαλιστικούς φορείς, και τις οικογένειες αυτών που δεν φόραγαν, που μετά το crash-test είναι κάπου ξαπλωμένοι...

ΟΜΩΣ! Καποια στιγμή, πρέπει το κράτος στα κράνη, να κάνει αυτό που ζητήται χρόνια: μείωση ή και εξάλειψη φπα. Αυτό θα έπρεπε να κράζετε φίλοι μηχανόβιοι... Γιατί οι ζώνες στα αμάξια υπάρχουν, τα κράνη όμως (τα καλά) είναι ακριβά, και εχουν και ημερομηνία λήξης...

Panagiotis Manopoulos said:
Παντως ανεξαρτητα με τα κινητρα τους, θεωρω το κοκκινο λιγα χρηματα. 10000 ευρω επρεπε να ηταν. Το ιδιο και το στοπ.

Και με αυτό συμφωνώ. ΟΜΩΣ (πάλι), κάποτε πρέπει να φτιαχτούν τα φανάρια να παίζουν σωστά, και συνχρονισμένα. Να κατεβαίνεις βράδυ Λ. Μαραθώνος μόνος σου, και να σταματάς κάθε 100μ γιατί τα φανάρια σε πιάνουν το ένα μετά το άλλο, είναι τραγικό...

Γενικότερα, εκτός από μετρα πρεπει να γίνουν και άλλα πράγματα: να βελτιωθούν οι δρόμοι, να αλλάξει η λογική της τροχαίας ( τους εχουν καταντήσει εισπράκτορες), και φυσικά να αλλαξει όλη η οδηγική παιδία του Ελληνα... ( καλά, το ξέρω, το τελευταίο ήταν ανέκδοτο... :fahne90: )

Panagiotis Manopoulos said:
Κινηση στο αντιθετο ρευμα δεν εννοουν να κατεβαινεις αναποδα την Ποσειδωνος.
Λογικά εννούν για τις προσπεράσεις που πρέπει να βγεις αντίθετο? Εάν ναι, σε πάρα πολλές περιπτώσεις είναι ο μόνος τρόπος να προσπεράσεις... Λόγω δρόμων...
 
Last edited:
Τί λέτε ρε παιδιά, 1000 ευρώ?
Όταν ο βασικός μισθός είναι 550-600?
Και είπα κάτι που συμφωνεί με τον ΣτράτοΝ, απλά εγώ μίλησα για δικαστήρια, ο ΣτράτοςΝ για σβήσιμο.
Τα μέτρα είναι καθαρά εισπρακρικά. Ζώνη π.χ. κάθεται ο τροχόμπατσος κάτω απ την σκιά (γιατί μπλόκο μες τον ήλιο δεν γίνεται ΠΟΤΕ) και σε σημείο που δεν τρέχει κανείς, σταμάτάει όποιον δεν φοράει ζώνη.
Που να τρέχει να βρει ποιός πάει στο αντίθετο ρεύμα και μλκίες τώρα..για 200 ευρώ μόνο? Δεν αξίζει.
Υ.Γ.Μπάμπη εννοείται!!!!
 
επισης, πρεπει να επιτραπει επιτελους η στροφη δεξια και οταν εχει κοκκινο. στην περιπτωση αυτη δηλαδη, το κοκκινο να κανει τη δουλεια του στοπ, οπως στις ΗΠΑ.
 
δεν καταλαβαινω την συγκριση με τον μισθο: πρεπει ντε και καλα να περασεις με κοκκινο?

πραγματικα το θεωρω αστοχο. τηροντας το κωδικα δεν πληρωνεις μια...
 
πανκροκ said:
δεν καταλαβαινω την συγκριση με τον μισθο: πρεπει ντε και καλα να περασεις με κοκκινο?

πραγματικα το θεωρω αστοχο. τηροντας το κωδικα δεν πληρωνεις μια...
Exactly!!!
 
Re: Απάντηση: KOK-ΤΑ ΝΕΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ

lykman said:
H απόδειξη, του ποσο ΗΛΙΘΙΟΙ ημαστε σαν λαός, αφού προτιμούμε να έχουμε το κράνος περασμένο σαν "καλαθάκι" στον αγκώνα, παρά στην ΞΕΡΗ μας κεφάλα... Πιθανόν βέβαια ο αγκώνας μας να έχει και περισσότερο περιεχόμενο από το κεφάλι μας, ποιος ξέρει...

Για ζώνη και για κράνος, και 1000? να βάζανε πρόστιμο, λίγα είναι κατά την γνώμη μου. Πολύ περισσότερα χρήματα δίνονται από το κράτος, τους ασφαλιστικούς φορείς, και τις οικογένειες αυτών που δεν φόραγαν, που μετά το crash-test είναι κάπου ξαπλωμένοι...

ΟΜΩΣ! Καποια στιγμή, πρέπει το κράτος στα κράνη, να κάνει αυτό που ζητήται χρόνια: μείωση ή και εξάλειψη φπα. Αυτό θα έπρεπε να κράζετε φίλοι μηχανόβιοι... Γιατί οι ζώνες στα αμάξια υπάρχουν, τα κράνη όμως (τα καλά) είναι ακριβά, και εχουν και ημερομηνία λήξης...

Και με αυτό συμφωνώ. ΟΜΩΣ (πάλι), κάποτε πρέπει να φτιαχτούν τα φανάρια να παίζουν σωστά, και συνχρονισμένα. Να κατεβαίνεις βράδυ Λ. Μαραθώνος μόνος σου, και να σταματάς κάθε 100μ γιατί τα φανάρια σε πιάνουν το ένα μετά το άλλο, είναι τραγικό...

Γενικότερα, εκτός από μετρα πρεπει να γίνουν και άλλα πράγματα: να βελτιωθούν οι δρόμοι, να αλλάξει η λογική της τροχαίας ( τους εχουν καταντήσει εισπράκτορες), και φυσικά να αλλαξει όλη η οδηγική παιδία του Ελληνα... ( καλά, το ξέρω, το τελευταίο ήταν ανέκδοτο... :fahne90: )

Λογικά εννούν για τις προσπεράσεις που πρέπει να βγεις αντίθετο? Εάν ναι, σε πάρα πολλές περιπτώσεις είναι ο μόνος τρόπος να προσπεράσεις... Λόγω δρόμων...

Πολύ καλά τα λες φίλε αλλά δυστυχώς δύσκολα βλέπω να αλλάζουν όλα αυτά. Mακάρι να γινόταν. H Eλλάδα θέλει πολλή δουλειά σε πολλούς τομείς...