KOK-ΤΑ ΝΕΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ

Για τα μέτρα τι να πω...
Ναι μεν είναι σωστά γιατί κάθε μέρα βλέπω χχχ μηχανόβιους να περνούν με κόκκινο κ λίγο λιγότερους με αμάξι να κάνουν το ίδιο.
Όσν αφορά ζώνες κράνοι κτλ, καλά κάνουν που αυξάνουν τα πρόστιμα, αφού εμείς δεν έχουμε μυαλό κάτι πρέπει να γίνει. Κ ως γνωστόν οι Έλληνες θέλουν φοβέρα γιατί αλλιώς δεν καταλαβαίνουν...
 
Re: Απάντηση: KOK-ΤΑ ΝΕΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ

Θεοδωρόπουλος Δημήτρης said:
Με την λογική σου, να το βάλουνε 15000 ευρώ...
Και οι ληστειες τραπεζων, υπερβολη ειναι τα 10 χρονια. Και ο φονος ισοβια, απαραδεκτο.
 
Τα μέτρα είναι καθαρά εισπρακτικά, για τους παρακάτω λόγους:
1) Δεν υπάρχει παιδεία. Από εκεί ξεκινάνε όλα και όχι αν μου βάλει 1.000.000 ευρώ πρόστιμο το υποτιθέμενο κράτος που νοιάζεται για όλους. Μιλήστε στα σχολεία, γράψτε βιβλία, κάντε σεμινάρια, διδάξτε σε κάθε τάξη από 1η δημ. μέχρι 3η λυκείου.
2) Καταργήστε το υπάρχον σύστημα απονομής διπλωμάτων στους επιτυχόντες...
Φτιάξτε ένα σωστό σύστημα και δύσκολο όχι τόσο στη θεωρεία αλλά στην πράξη.
Υπάρχουν άτομα που ξέρουν, υπάρχουν άτομα που δεν ξέρουν. Πως θα έρθουν στο ίδιο επίπεδο? Κανείς δε νοιάζεται.
Πες οτι είσαι άσχετος και πας να μάθεις. Είναι δυνατόν να σου μαθαίνουν μόνο να παρκάρεις σε 20 μαθήματα???? και να περιμένω την κυρά - κατά κύριο λόγο - στην ουρά να παρκάρει με 32 μπρος πίσω!!!
3) Δώστε βάση και σε άλλα πράγματα. Πατήστε λίγο γκάζι εκεί που πρέπει, δεν κάνει κακό. Οι περισσότεροι οδηγούν αριστερά και αργά. Αυτό τους μαθαίνουν?
Οι περισσότεροι όταν ανάβει πράσινο, κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου. Αυτό τους μαθαίνουν?
Οι μηχανόβιοι στα φανάρια σταματάνε μπροστά από αυτά...έχουν μάτια και πίσω φαίνεται. Άλλοι ωραίοι αυτοί. Οι ταρίφες κάνουν ότι γουστάρουν.
Ο όγκος έχει αυξηθεί δραματικά ιδίως στις πόλεις και το σύστημα δεν έχει αλλάξει ανάλογα. Μέρος της καθυστέρησης οφείλεται σε τέτοια φαινομενικά μικρά πραγματάκια που μάλλον είναι σοβαρά θέματα. Ποιος ασχολείται. Δε βαριέσαι.
Για την ποιότητα των δρόμων, τα πεζοδρόμια και τα πάμπολα φανάρια δε λέω τίποτα. Έχει καταντήσει βαρετό.

Γίναμε Champions League.
 
Last edited:
Θεοδωρόπουλος Δημήτρης said:
Α, τελικά ο αλογοσκούφης καλά μας κάνει μου φαίνεται
Εννοείται Δημήτρη ότι καλά μας κάνει !
Όχι μόνο αυτός αλλά ο οποιοσδήποτε, γιατί δεν κάνουμε εμείς κάτι για να προστατευθούμε.
Η ξερή μας η κεφάλα φταίει τίποτα άλλο....
 
Μιχάλης Κορ. said:
Σίγουρα συναντιέστε απλά όχι στο γήπεδο.......
:flipout::flipout::flipout::flipout:

Απ' ότι βλέπω και τα γαυράκια "συναντιέστε".... ;) Άρχισες κι εσύ τις χαριτωμενιές του Άγγελου...:p
Καλά Μιχαλάκη... Γράφεσαι στη λίστα κι εσύ...:twoguns:
 
Μπάμπης Κολέζας said:
Απ' ότι βλέπω και τα γαυράκια "συναντιέστε".... ;) Άρχισες κι εσύ τις χαριτωμενιές του Άγγελου...:p
Καλά Μιχαλάκη... Γράφεσαι στη λίστα κι εσύ...:twoguns:

:violent-smiley-030: Μπάμπης.


χιχιχιχιχι
 
Προσωπικά διαφωνώ πλήρως με τα νέα μέτρα. Όχι γιατί δεν αξίζει να τιμωρούνται αυστηρά οι παραβάτες... Απλά έχω την άποψη ότι για να αποφασίζει κάποιος να τιμωρεί αυστηρά την αυθαιρεσία και την "παρανομία" κάποιου θα πρέπει προηγουμένως να έχει κάνει από τη μεριά του όλα όσα επιβάλλεται ώστε να προσφέρει στους οδηγούς ένα "σωστό" "περιβάλον οδήγησης".
Δε νοείται να μην έχει συνέπειες αυτός που έιναι στην ουσία υπεύθυνος για την άθλια κατάσταση του ελληνικού οδικού δικτύου και που προκαλεί στην ουσία το θάνατο δεκάδων ανθρώπων κάθε χρόνο να απαιτεί οτιδήποτε - πόσον μάλον να επιβάλει αυτού του είδους τα πρόστιμα...
 
Απάντηση: Re: KOK-ΤΑ ΝΕΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ

Θάνος Φούντας said:
Δε νοείται να μην έχει συνέπειες αυτός που έιναι στην ουσία υπεύθυνος για την άθλια κατάσταση του ελληνικού οδικού δικτύου και που προκαλεί στην ουσία το θάνατο δεκάδων ανθρώπων κάθε χρόνο να απαιτεί οτιδήποτε - πόσον μάλον να επιβάλει αυτού του είδους τα πρόστιμα...

και γιατι δεν εχει συνεπειες αυτος που φταιει? μηπως επειδη τον ξαναψηφιζουμε? συνεπως, μηπως εμεις ειμαστε αυτοι που τελικα φταινε και δικαιως καλουμαστε να πληρωσουμε τα προστιμα?
 
Re: Απάντηση: KOK-ΤΑ ΝΕΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ

Μιχάλης Κορ. said:
Εννοείται Δημήτρη ότι καλά μας κάνει !
Όχι μόνο αυτός αλλά ο οποιοσδήποτε, γιατί δεν κάνουμε εμείς κάτι για να προστατευθούμε.
Η ξερή μας η κεφάλα φταίει τίποτα άλλο....

Kάπως έτσι είναι νομίζω. Eίναι καθαρά θέμα νοοτροπίας που ο Έλληνας υστερεί αρκετά έως πάρα πολύ κατά τη γνώμη μου...
 
Καταρχήν ο ΚΟΚ δεν είναι λίστα να τον διαβάζουμε και να κάνουμε συγκρίσεις. Οπότε γιατί το ένα τόσο και γιατί το άλλο δεν είναι σωστή αντιμετώπιση. Οτι υπάρχει κενό παιδείας σαφώς και υπάρχει, τώρα κάτι γίνεται στα σχολεία αλλά όταν το παιδί που ταξιδεύει με τους γονείς του βλέπει αυτά που βλέπει το κράτος φταίει; Αυτοί που πάνε και σβήνουν τις κλήσεις είναι άλλοι; δεν είμαστε εμείς; Οι δρόμοι είναι δεδομένοι και προς το παρών δεν προσαρμόζονται αυτοί στις σύγχρονες ανάγκες, μήπως πρέπει οι οδηγοί να προσαρμοσθούν στις εκάστοτε οδικές συνθήκες (μήπως είναι και πιό έξυπνο τουλάχιστον μέχρι τις εκλογές; μετά τιμωρούμε την κακή κυβέρνηση). Αλλά και τέλος αυτοί οι οποίοι πιέζουν και έχουν άμεσο οικονομικό συμφέρον είναι τα ασφαλιστικά ταμεία και οι ασφαλιστικές εταιρίες. Δεν πρέπει δηλαδή να υπάρχουν ποινές στον κώδικα; εσείς πιστεύεται ότι θα λειτουργήσει;
 
Βαγγέλη, ποινές στον κώδικα σάφώς και θα πρέπει να υπάρχουν αλλά καλό θα είναι να είναι και ορθολογιστικές.
Όσο για τα υπόλοιπα, συμφωνώ μαζί σου με μια προσθήκη όμως σ´αυτά που λές.
Να παροσαρμοσθώ στις εκάστοτε οδικές συνθήκες, βεβαίως. Μήπως όμως και το κράτος θα έπρεπε να "προσαρμόσει" κι αυτό της οδηγικές συνθήκες;
 
Συμφωνώ κι εγώ ότι πάνω απ' όλα είναι θέμα παιδείας και σωστής εκπαίδευσης των εκάστοτε οδηγών. Βέβαια η νοοτροπία δύσκολα αλλάζει αλλά κάποτε πρέπει να ξεκινήσουμε να προσπαθούμε να την αλλάξουμε τουλάχιστον!

Όσο για τα πρόστιμα, αν υποθέσουμε ότι δεν έχουν καμία σχέση με τα επίπεδα των μισθών (αφού το να μην παραβαίνεις τον ΚΟΚ είναι δωρεάν), ίσως είναι καλύτερα να μην τα συγκρίνουμε με τους μισθούς των χαμηλόμισθων, αλλά με αυτούς των υψηλόμισθων: αν έχεις όσα λεφτά θέλεις τι σ' εμποδίζει να περνάς τα κόκκινα αβέρτα; Τα πρόστιμα είναι ψίχουλα... Ουσιαστικά παρανομείς δωρεάν. Βέβαια είναι και οι αφαιρέσεις διπλώματος, αλλά και γι' αυτές είμαι σίγουρος ότι κάτι θα κάνουν :-)
 
Εμενα με γραψανε με 115 σε οριο 90, το οποιο ηταν σε μερος που μπορουσες να πας με 30000000, μου κανανε και χαρη λεει γραφοντας οτι πηγαινα με 90 σε σημειο οπου ητανε 50........

Τωρα αν αυτο δεν ηταν εισπρακτικο, με τους ιδιους να πρεπει να παρουσιασουν ενα χ αριθμο κλησεων για να δειξουν οτι εκαναν δουλεια...τα συμπερασματα δικα σας

Καλος ξεκαλός ο νεος ΚΟΚ, οταν βλεπω τους αστυνομικους που τον εφαρμοζουν... μουρχεται ζαλαδα. Η παραβαση μου καταχωρηθηκε σε αυτες για.... υπερβολικη ταχυτητα. Μου θυμιζει την αλλη περιπτωση λιγο εξω απο την καλαματα οπου σε ενα εγκαταλελειμενο χωριο με 6 σπιτια, την ειχε στεισει περιπολικο με radar και εγραφε οσους περναγανε πανω απο... 50 για υπερβολικη ταχυτητα μεσα σε.. οικισμο....

Τον βαρας εκεινη την ωρα η δεν τον βαρας?
 
Re: Απάντηση: KOK-ΤΑ ΝΕΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ

Μπάμπης Κολέζας said:
Βαγγέλη, ποινές στον κώδικα σάφώς και θα πρέπει να υπάρχουν αλλά καλό θα είναι να είναι και ορθολογιστικές.
Όσο για τα υπόλοιπα, συμφωνώ μαζί σου με μια προσθήκη όμως σ´αυτά που λές.
Να παροσαρμοσθώ στις εκάστοτε οδικές συνθήκες, βεβαίως. Μήπως όμως και το κράτος θα έπρεπε να "προσαρμόσει" κι αυτό της οδηγικές συνθήκες;

Έτσι, έτσι...
 
δεν συμφωνω στο σημειο με το κρανος και την ζωνη γιατι και στην μια περιπτωση και στην αλλη αν ειμαι παραβατης δεν ειμαι επικινδυνος για τους αλλους για να προκαλεσω ατυχημα

δεν ειναι το ιδιο με το αν εισαι πιωμενος η' την παραβιαση στοπ η' κοκκινου σκοπος ειναι να στο κανουν να το καταλαβεις απο μονος σου και οχι να στο επιβαλουν
 
Re: Απάντηση: KOK-ΤΑ ΝΕΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ

ΤΑΣΟΣ ΛΕΝΤΖΑΚΗΣ (tasos75) said:
δεν συμφωνω στο σημειο με το κρανος και την ζωνη γιατι και στην μια περιπτωση και στην αλλη αν ειμαι παραβατης δεν ειμαι επικινδυνος για τους αλλους για να προκαλεσω ατυχημα

Έτσι είναι αλλά μάλλον η πολιτεία θέλει να «δείξει» ότι ενδιαφέρεται και μάλιστα «τα βγάζει» και απο αυτό...
 
ζωνες πρεπει να φορουν και οι αστυνομικοι στα περιπολικα αλλα δεν γιατι λεει αν γινει καταδιωξη να βγουν γρηγορα απο το αμαξι να κυνηγησουν τον κακοποιο :flipout: πρεπει να υπαρχουν και στα λεωφορεια ,αστικα

και μην μας πουνε οτι πανε ολοι με τον νομο ιδιαιτερα οι πολιτικοι -στην πυρκαγια της χαλκιδικης ο ψωμιαδης με αυτον που τον μετεφερε με την μηχανη και οι δυο χωρις κρανος κτλ
 
Αν δεν κάνω λάθος το θέμα του κράνους και της ζώνης δεν είναι τόσο απλό (αφού αν δε φορέσω ζώνη το πολύ πολύ να μην προστατευτώ ο ίδιος, προς τι το πρόστιμο; ). Το θέμα είναι ότι βάζοντας κάποιος σε κίνδυνο τη ζωή του ζημιώνει και το κράτος με διάφορους τρόπους: σε περίπτωση ατυχήματος χρεώνεται το ταμείο του για έξοδα νοσηλείας και χάνονται ωφέλιμες εργατοώρες εφόσον λείπει με αναρρωτική, σε περίπτωση θανάτου χάνεται μια πιθανώς ενεργή μονάδα του πληθυσμού που ζημιώνει επίσης το κράτος κτλ. κτλ. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι τελικά η χρήση ζώνης ή κράνους έχει κάποια λογική να θεωρείται κάτι παραπάνω από αυστηρά προσωπική υπόθεση και να... χρεώνεται αναλόγως. Φυσικά υπάρχει και η άποψη ότι "αν δεν ενδιαφέρεσαι εσύ για το καλό σου θα ενδιαφερθεί το κράτος" αλλά μάλλον δεν είναι αυτός ο λόγος των προστίμων :-)