KOK-ΤΑ ΝΕΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ

Re: Απάντηση: KOK-ΤΑ ΝΕΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ

Σπύρος Σούρλας said:
... ζώνη σε μποτιλιάρισμα στην Πανεπιστημιου ειναι για γέλια...

Επειδή το διάβασα και το ξαναδιάβασα, από πόσα χλμ και μετά πιστεύετε ότι είναι επικίνδυνο ένα τρακάρισμα?

Και λίγα στατιστικά:
82% των σοβαρών τροχαίων, συμβαίνουν με λιγότερα από 60 χλμ, σε απόσταση μικρότερη από 40χλμ από τα σπίτια των ατυχων.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: KOK-ΤΑ ΝΕΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ

lykman said:
Επειδή το διάβασα και το ξαναδιάβασα, από πόσα χλμ και μετά πιστεύετε ότι είναι επικίνδυνο ένα τρακάρισμα?

Και λίγα στατιστικά:
82% των σοβαρών τροχαίων, συμβαίνουν με λιγότερα από 60 χλμ, σε απόσταση μικρότερη από 40χλμ από τα σπίτια των ατυχων.


Tα σπίτια τών άτυχων τι σχέση έχουν με αυτούς πού δεν φορούν ζώνη ασφαλείας???Οποιος δεν φοράει ζωνη ασφαλείας είναι και πιό απρόσεχτος οδηγός???
Oι στατιστικές τί λένε για τούς ´προσεκτικούς´ οδηγούς,ή για αλαζόνες τύπους που βγάζουν τήν κουρσα βόλτα στην εθνική και οδηγούν αριστερά με 80km/h??
Eκτός εάν δεν κατάλαβα την στατιστική ,όπως έχει διατυπωθεί.Εννοείτε άτυχους τούς απρόσεκτους που τυχαίνει να μην φορούν και ζώνη ασφαλείας???
 
Δημήτριος Ντοκατζής said:
Ε λοιπόν , έχετε δει ποτέ Ελληνα οδηγό να παραχωρεί προτεραιότητα σε μιά τέτοια περίπτωση ; Εγώ ποτέ . Και με έχουν βρίσει κιόλας γιατί προσπάθησα να περάσω τον δρόμο .
Το ανέφερα , μόνον και μονο , διότι τέθηκε θέμα παιδείας κλπ . Εδώ τον Κώδικα δεν ξέρουν οι περισσότεροι , η οδηγική κουλτούρα τους μάρανε


εβρισα εγω εναν τετοιον στα Γιαννενα που μ,ακουσε ολη η Πλατεια .......

δεν φτανει που περασε ξυστα απο τα νυχια μου ηθελε και ρεστα .....

και τα πηρε φυσικα ... :Banane0: :Banane0:

Παιδεια παιδια ΠΑΙΔΕΙΑ !!!!!! ΔΕΝ εχουμε ΠΑΙΔΕΙΑ παει και τελειωσε !!!!!!! αλιως θα τηρουσαν και τον κωδικα ! Διοτι ειναι ελαχιστοι αυτοι που δεν τον γνωριζουν ...απλα δεν τον τηρουν απο κομπλεξ.....

οταν ο ΟΔΗΓΑΡΑΣ πατερας..... οδηγει μπροστα στο Γιο σαν ψυχασθενης η πιωμενος με Νευρα και να θεωρει οτι οποιος φοραει ζωνη ειναι τουλαχιστον αδερφη ......

τοτε αυτοματα το παιδια εχει μαθει πως πρεπει να οδηγει και αυτος .....
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: KOK-ΤΑ ΝΕΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ

Σπύρος Σούρλας said:
Tα σπίτια τών άτυχων τι σχέση έχουν με αυτούς πού δεν φορούν ζώνη ασφαλείας???Οποιος δεν φοράει ζωνη ασφαλείας είναι και πιό απρόσεχτος οδηγός???
Oι στατιστικές τί λένε για τούς ´προσεκτικούς´ οδηγούς,ή για αλαζόνες τύπους που βγάζουν τήν κουρσα βόλτα στην εθνική και οδηγούν αριστερά με 80km/h??
Eκτός εάν δεν κατάλαβα την στατιστική ,όπως έχει διατυπωθεί.Εννοείτε άτυχους τούς απρόσεκτους που τυχαίνει να μην φορούν και ζώνη ασφαλείας???

"Aτυχους" ονομάτισα αυτούς που θα εμπλακούν σε ατύχημα, γενικώς. Νομίζω ότι είναι ανεξάρτητο από το αν φορούν ζώνη / κράνος ή όχι. Είναι γενική η στατιστική, επί του συνόλου. Και εννοεί ότι οι διαδρομές τύπου "Πανεπιστημίου" (διαδρομές πόλης), με ταχύτητες μικρότερες των 60χλμ, είναι αυτές που δίνουν στο ποσοστό που ανέφερα, τα 82% των σοβαρών τροχαίων. Η πηγή είναι το βιβλιαράκι του Ιαβέρη, όπως αυτό διανέμεται μέσω της Α.Ο.

Οι kings of the road, ή οι οδηγοί της Κυριακής όπως τους λέω εγώ (που δεν είναι ανάγκη να είναι αλαζόνες, κάποιοι είναι απλά άσχετοι) είναι άλλη μια κατηγορία ακατονόμαστων.. Και προφανώς είναι πολλοί...
 
Re: Απάντηση: KOK-ΤΑ ΝΕΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ

ΤΑΣΟΣ ΛΕΝΤΖΑΚΗΣ (tasos75) said:
ζωνες πρεπει να φορουν και οι αστυνομικοι στα περιπολικα αλλα δεν γιατι λεει αν γινει καταδιωξη να βγουν γρηγορα απο το αμαξι να κυνηγησουν τον κακοποιο :flipout: πρεπει να υπαρχουν και στα λεωφορεια ,αστικα

Με το νέο ΚΟΚ η χρήση ζωνών ασφαλείας σε όλα τα επαγγελματικά οχήματα είναι υποχρεωτική.
 
Απάντηση: Re: KOK-ΤΑ ΝΕΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ

Larry said:
να δω ταξιτζη στην Ελλαδα να φορα ζωνη και τι στον κοσμο

Ναι! Καθως και Αστυνομο η Τροχονομο!!
 
πάντως θα θελα να μου εξηγήσετε κάτι...αν εξηγείται…

στον Καναδά έχω φιλαράκια 2ης και 3ης γενιά ελληνόπουλα όλα μεγαλωμένα και σπουδαγμένα με τον Αμερικανικό τρόπο ζωής και εκπαίδευσης
αλλά στο τιμόνι λες και μόλις τους έφεραν από την Ελλάδα……..

πω πω ρε παιδάκι μου το σου είναι η ράτσα ,δεν φοράνε ζώνη ,παρκάρουν όπου βρούνε, βρίζουνε, πάνε δίχως αύριο και χρωστάνε σε τικέτα από 3000-4000 έκαστος

ο Αμερικάνος αστυνομικός δεν αστειεύεται , ούτε συγχωρά ,ούτε πουλάει εξυπνάδα ούτε υψώνει την φωνή
κουβεντούλα ,παρακάλια , «σας παρακαλώ μην με γράψετε» δεν περνάνε
θα σας πω μια ιστορία αληθινή δείγμα της νοοτροπίας και της παιδείας

ο Πιερ Τρουντό ένας από τους του πλέον δημοφιλείς πρωθυπουργούς του Καναδά

οδηγούσε το αυτοκίνητο του, μια Mercedes 350 sl gabrio του 65

σε μια διασταύρωση πέρασε με πορτοκαλί ένα φανάρι και τον σταμάτησε ένας τροχονόμος και του ζήτησε τα στοιχεία του

μόλις ανακάλυψε ότι ήταν ο Πρωθυπουργός(στον Καναδά μέχρι το 1975 η έννοια προσωπική ασφάλεια ήταν άγνωστη) τον χαιρέτησε και του είπε Κε πρωθυπουργέ συγνώμη και καλό σας βράδυ

Λυπάμαι του λέει ο Πιερ Τρουντό αλλά απολύεσαι εκανα μια παραβαση και ηταν καθηκον σου να με γραψεις…..
 
Larry said:
πάντως θα θελα να μου εξηγήσετε κάτι...αν εξηγείται?

στον Καναδά έχω φιλαράκια 2ης και 3ης γενιά ελληνόπουλα όλα μεγαλωμένα και σπουδαγμένα με τον Αμερικανικό τρόπο ζωής και εκπαίδευσης
αλλά στο τιμόνι λες και μόλις τους έφεραν από την Ελλάδα??..

πω πω ρε παιδάκι μου το σου είναι η ράτσα ,δεν φοράνε ζώνη ,παρκάρουν όπου βρούνε, βρίζουνε, πάνε δίχως αύριο και χρωστάνε σε τικέτα από 3000-4000 έκαστος

ο Αμερικάνος αστυνομικός δεν αστειεύεται , ούτε συγχωρά ,ούτε πουλάει εξυπνάδα ούτε υψώνει την φωνή
κουβεντούλα ,παρακάλια , «σας παρακαλώ μην με γράψετε» δεν περνάνε
θα σας πω μια ιστορία αληθινή δείγμα της νοοτροπίας και της παιδείας

ο Πιερ Τρουντό ένας από τους του πλέον δημοφιλείς πρωθυπουργούς του Καναδά

οδηγούσε το αυτοκίνητο του, μια Mercedes 350 sl gabrio του 65

σε μια διασταύρωση πέρασε με πορτοκαλί ένα φανάρι και τον σταμάτησε ένας τροχονόμος και του ζήτησε τα στοιχεία του

μόλις ανακάλυψε ότι ήταν ο Πρωθυπουργός(στον Καναδά μέχρι το 1975 η έννοια προσωπική ασφάλεια ήταν άγνωστη) τον χαιρέτησε και του είπε Κε πρωθυπουργέ συγνώμη και καλό σας βράδυ

Λυπάμαι του λέει ο Πιερ Τρουντό αλλά απολύεσαι εκανα μια παραβαση και ηταν καθηκον σου να με γραψεις?..

Kαι πολύ καλά του είπε.
Kαι εγώ ξέρω μια ιστορία ενός έλληνα τροχονόμου που δεν άφησε έναν υπουργό να περάσει από κλεισμένο από την αστυνομία δρόμο και μετά από μερικά μηνάκια και αφού είχε περάσει με το ζόρι διαλύοντας τους κώνους, ο αστυνομικός βρέθηκε με μετάθεση στα... βόρια σύνορα! Aπό τότε ο αστυνομικός δεν ασχολείται και πολύ με το ποιός κάνει το σωστό και ποιός όχι...
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: KOK-ΤΑ ΝΕΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ

Πάντως νομίζω ότι είναι άδικο να τιμωρείται αυστηρότερα η μη χρήση ζώνης (που όπως ειπώθηκε ενέχει επικινδυνότητα για τον ίδιο τον οδηγό και μόνο αυτόν και εμμέσως αφορά το κοινωνικό σύνολο και το σύστημα υγείας) από την οδήγηση, ιδίως με χαμηλή ταχύτητα, στην αριστερή λωρίδα. Εάν θυμάμαι καλά το πρόστιμο για αυτό είναι μόλις 20.000 δρχ. (ή 60 ευρώ, φαντάζομαι). Αντίστοιχο πρόστιμο έχει έχει και η μη τήρηση των ελάχιστων ορίων ταχύτητας. Τα παραπάνω μπορούν κατά περίπτωση να έχουν τεράστια επικινδυνότητα, η οποία δεν συμφωνεί με το ιδιαίτερα χαμηλό ύψος του προστίμου και ακόμη περισσότερο με την αναντιστοιχία του τελευταίου με πρόστιμα που αφορούν σε εντελώς μη κινδυνώδεις (εννοείται για τρίτους) ενέργειες (ζώνη, κράνος). Θα ήταν σαν να τιμωρείτο η αυτοκτονία βαρύτερα από το φόνο τρίτου.
 
Eυτυχώς τουλάχιστον δεν είμαστε στο επίπεδο οδήγησης όπως στην Tζέτα της Σαουδικής Aραβίας που εκεί οι δρόμοι είναι... μπάτε σκύλοι αλλέστε... Tραγικές καταστάσεις. Ένας φίλος μεταφέρει «το σκέφτεσαι να βγείς στους δρόμους και όταν πρέπει να το κάνεις είναι ρώσικη ρουλέτα αν θα τρακάρεις ή όχι»...
 
Στην Τζέντα, όμως, οι δρόμοι έχουν και 4 λωρίδες ανα κατεύθυνση. Και μιλάμε για δρόμους που διασχίζουν την πόλη όχι για εθνικές οδούς. Μακάρι να είχαμε δρόμους σαν αυτούς στη Τζέντα...

Για να πω και εγώ την άποψή μου, αν θες να εφαρμόσεις έναν νόμο στην Ελλάδα πρέπει να επιβάλεις ένα πρόστιμο που ο Έλληνας θα το καταλάβει. Το να του πάρεις τις πινακίδες είναι κατι που δεν τον πτοεί και τόσο. Θα κυκλοφορήσει το αμάξι χωρίς πινακίδες, βάζοντας ένα φύλλο χαρτί στο πισω τζάμι. Το να πληρώσει όμως 700 Ευρώ για παραβίαση κόκκινου σηματοδότη ή στοπ, αν μη τί άλλω θα τον πονέσει. Τώρα αυτά που ακούω για ζώνες και κράνη, και πόσο αφορούν μόνο αυτόν που τα φοράει, μου ακούγονται κάπως. Δηλαδή αν ένας πατέρας αφήσει 3 ορφανά επειδή δεν ένιωθε αρκετά υπέυθυνος να φορέσει τη ζώνη του, γιατί θα πρέπει εγώ να λουστώ τη σύνταξη που θα πάρουν αυτά τα παιδιά; Το θετω πολύ ωμά και στη πιο οικονομίστικη διασταση το ζήτημα αλλά είναι κι αυτό μια πραγματικότητα. Οι ζώνες σώζουν ζωές. Αποδεδειγμένα. Όπως και το να μην πιεις όταν οδηγείς. Και αν κάποιοι έφτιαξαν κάποια όρια για την κατανάλωση αλκοόλ που σε εμάς φάινονται παιδικά, αυτό έχει να κάνει με την πρόβλεψη για το worst case scenario. Δεν αφορά ούτε το 10%, αλλά και το υπόλοιπο 90% δεν θα πάθει και τίποτα αν δεν πιει. Αντίθετα θα κινδυνεύει λιγότερο απο το 10% που με ένα ποτήρι ουίσκι γίνεται ντίρλα και οδηγεί στο δρόμο κάνοντας οχτάρια...
 
Δεν λέμε ότι η ζώνη και το κράνος είναι προσωπικό θέμα του παραβάτη, λέμε ότι εμμέσως μόνο αφορούν το κοινωνικό σύνολο, μέσω της απώλειας μίας μονάδας του, και δεν αποτελούν συμπεριφορά επικίνδυνη για τους λοιπούς χρήστες της οδού. Τέτοια συμπεριφορά είναι προφανώς, για παράδειγμα, η οδήγηση στο αριστερό άκρο και δη με χαμηλή ταχύτητα, και για το λόγο αυτό θα έπρεπε να τιμωρείται αυστηρότερα από τις ζώνες/κράνη. Με την τιμώρηση όμως των τελευταίων παραβάσεων με πρόστιμα πολλαπλασίου ύψους σε σχέση με την πρώτη, καταλαβαίνω ότι είτε τα πρόστιμα αυτά έχουν ξεκάθαρα εισπρακτικό σκοπό, και για το λόγο αυτό επιβάλλονται σε τέτοιες ευκόλως διαπιστώσιμες παραβάσεις (οδήγηση χωρίς κράνος κάνει μπαμ), είτε ότι ο νομοθέτης βλακωδώς προτιμά τη θέσπιση δρακοντείων νόμων αποδεδειγμένης αναποτελεσματικότητας αντί την επένδυση σε παιδεία (γιατί το κράνος και η ζώνη είναι πρωτίστως θέματα παιδείας). Εννοείται ότι καμία από τις δύο εκδοχές δεν τον τιμά.
 
Last edited:
Απάντηση: Re: KOK-ΤΑ ΝΕΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ

send said:
Δεν λέμε ότι η ζώνη και το κράνος είναι προσωπικό θέμα του παραβάτη, λέμε ότι εμμέσως μόνο αφορούν το κοινωνικό σύνολο, μέσω της απώλειας μίας μονάδας του, και δεν αποτελούν συμπεριφορά επικίνδυνη για τους λοιπούς χρήστες της οδού. Τέτοια συμπεριφορά είναι προφανώς, για παράδειγμα, η οδήγηση στο αριστερό άκρο και δη με χαμηλή ταχύτητα, και για το λόγο αυτό θα έπρεπε να τιμωρείται αυστηρότερα από τις ζώνες/κράνη. Με την τιμώρηση όμως των τελευταίων παραβάσεων με πρόστιμα πολλαπλασίου ύψους σε σχέση με την πρώτη, καταλαβαίνω ότι είτε τα πρόστιμα αυτά έχουν ξεκάθαρα εισπρακτικό σκοπό, και για το λόγο αυτό επιβάλλονται σε τέτοιες ευκόλως διαπιστώσιμες παραβάσεις (οδήγηση χωρίς κράνος κάνει μπαμ), είτε ότι ο νομοθέτης βλακωδώς προτιμά τη θέσπιση δρακοντείων νόμων αποδεδειγμένης αναποτελεσματικότητας αντί την επένδυση σε παιδεία (γιατί το κράνος και η ζώνη είναι πρωτίστως θέματα παιδείας). Εννοείται ότι καμία από τις δύο εκδοχές δεν τον τιμά.


Συμφωνω απολυτως στο θεμα Παιδειας !!!!!!!

ολα τα αλλα μετρα ειναι μονο για να εισπραξει το κρατος αισχρα..
την στιγμη που δεν παρεχει ουτε δρομους αλλα ουτε σωστη αστυνομευση αλλα ουτε σωστο καταμερισμο των ποσων σε ευρω .. που εχουν οι κλησεις οι οποιες πεφτουν αναρχα !!
 
Last edited:
Απάντηση: Re: KOK-ΤΑ ΝΕΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ

Photis said:
Στην Τζέντα, όμως, οι δρόμοι έχουν και 4 λωρίδες ανα κατεύθυνση. Και μιλάμε για δρόμους που διασχίζουν την πόλη όχι για εθνικές οδούς. Μακάρι να είχαμε δρόμους σαν αυτούς στη Τζέντα...

Για να πω και εγώ την άποψή μου, αν θες να εφαρμόσεις έναν νόμο στην Ελλάδα πρέπει να επιβάλεις ένα πρόστιμο που ο Έλληνας θα το καταλάβει. Το να του πάρεις τις πινακίδες είναι κατι που δεν τον πτοεί και τόσο. Θα κυκλοφορήσει το αμάξι χωρίς πινακίδες, βάζοντας ένα φύλλο χαρτί στο πισω τζάμι. Το να πληρώσει όμως 700 Ευρώ για παραβίαση κόκκινου σηματοδότη ή στοπ, αν μη τί άλλω θα τον πονέσει. Τώρα αυτά που ακούω για ζώνες και κράνη, και πόσο αφορούν μόνο αυτόν που τα φοράει, μου ακούγονται κάπως. Δηλαδή αν ένας πατέρας αφήσει 3 ορφανά επειδή δεν ένιωθε αρκετά υπέυθυνος να φορέσει τη ζώνη του, γιατί θα πρέπει εγώ να λουστώ τη σύνταξη που θα πάρουν αυτά τα παιδιά; Το θετω πολύ ωμά και στη πιο οικονομίστικη διασταση το ζήτημα αλλά είναι κι αυτό μια πραγματικότητα. Οι ζώνες σώζουν ζωές. Αποδεδειγμένα. Όπως και το να μην πιεις όταν οδηγείς. Και αν κάποιοι έφτιαξαν κάποια όρια για την κατανάλωση αλκοόλ που σε εμάς φάινονται παιδικά, αυτό έχει να κάνει με την πρόβλεψη για το worst case scenario. Δεν αφορά ούτε το 10%, αλλά και το υπόλοιπο 90% δεν θα πάθει και τίποτα αν δεν πιει. Αντίθετα θα κινδυνεύει λιγότερο απο το 10% που με ένα ποτήρι ουίσκι γίνεται ντίρλα και οδηγεί στο δρόμο κάνοντας οχτάρια...

Σωστά . Κι εκείνος ο άτιμος ο πατέρας που ενώ έχει ασανσερ στην οικοδομή προτίμησε να κατέβει με τις σκάλες μπουρδουκλώθηκε και πέφτοντας σκοτώθηκε και άφησε τρία ορφανά , γιατί να λουστούμε εμείς την σύνταξη του ;
Εγω μάλιστα θα έλεγα ότι το κοινωνικό σύνολο δεν θα έπρεπε να επιβαρύνεται και με τις συντάξεις ή τα έξοδα νοσηλείας ατόμων με μηδενική κοινωνική συνείδηση και αλληλεγγύη , όπως εσύ , επί παραδείγματι .
Είναι κρίμα - για να μην πω και καμμιά πιό χοντρή κουβέντα - νέοι άνθρωποι να έχουν τέτοιες απόψεις , αναγάγοντας τον πόνο του διπλανού τους σε οικονομικό μέγεθος που επιβαρύνει την τσέπη τους .
 
Απάντηση: Re: KOK-ΤΑ ΝΕΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ

Photis said:
Στην Τζέντα, όμως, οι δρόμοι έχουν και 4 λωρίδες ανα κατεύθυνση. Και μιλάμε για δρόμους που διασχίζουν την πόλη όχι για εθνικές οδούς. Μακάρι να είχαμε δρόμους σαν αυτούς στη Τζέντα...

Για να πω και εγώ την άποψή μου, αν θες να εφαρμόσεις έναν νόμο στην Ελλάδα πρέπει να επιβάλεις ένα πρόστιμο που ο Έλληνας θα το καταλάβει. Το να του πάρεις τις πινακίδες είναι κατι που δεν τον πτοεί και τόσο. Θα κυκλοφορήσει το αμάξι χωρίς πινακίδες, βάζοντας ένα φύλλο χαρτί στο πισω τζάμι. Το να πληρώσει όμως 700 Ευρώ για παραβίαση κόκκινου σηματοδότη ή στοπ, αν μη τί άλλω θα τον πονέσει. Τώρα αυτά που ακούω για ζώνες και κράνη, και πόσο αφορούν μόνο αυτόν που τα φοράει, μου ακούγονται κάπως. Δηλαδή αν ένας πατέρας αφήσει 3 ορφανά επειδή δεν ένιωθε αρκετά υπέυθυνος να φορέσει τη ζώνη του, γιατί θα πρέπει εγώ να λουστώ τη σύνταξη που θα πάρουν αυτά τα παιδιά; Το θετω πολύ ωμά και στη πιο οικονομίστικη διασταση το ζήτημα αλλά είναι κι αυτό μια πραγματικότητα. Οι ζώνες σώζουν ζωές. Αποδεδειγμένα. Όπως και το να μην πιεις όταν οδηγείς. Και αν κάποιοι έφτιαξαν κάποια όρια για την κατανάλωση αλκοόλ που σε εμάς φάινονται παιδικά, αυτό έχει να κάνει με την πρόβλεψη για το worst case scenario. Δεν αφορά ούτε το 10%, αλλά και το υπόλοιπο 90% δεν θα πάθει και τίποτα αν δεν πιει. Αντίθετα θα κινδυνεύει λιγότερο απο το 10% που με ένα ποτήρι ουίσκι γίνεται ντίρλα και οδηγεί στο δρόμο κάνοντας οχτάρια...


το θεμα ζωνης και κρανους οπως το θετεις εχει μια βαση η οποια ναι μεν ειναι ομη αλλα ειναι ρεαλιστκη για μενα ......


οπως τα δικα μου παιδια δεν θα ηθελε να τα πληρωνει κανεις αν εγω απο επανηλειμενη βλακεια η κομπλεξ (να φορας ζωνη και να σε δουνε ;;;;) δεν προφυλασομαι ......

ετσι και εγω και ο καθενας μας δεν γουσταρει να φορτωνεται τα βαρη αλλονων....
 
Απάντηση: Re: KOK-ΤΑ ΝΕΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ

Μπελλος Ευαγγελος said:
το θεμα ζωνης και κρανους οπως το θετεις εχει μια βαση η οποια ναι μεν ειναι ομη αλλα ειναι ρεαλιστκη για μενα ......


οπως τα δικα μου παιδια δεν θα ηθελε να τα πληρωνει κανεις αν εγω απο επανηλειμενη βλακεια η κομπλεξ (να φορας ζωνη και να σε δουνε ;;;;) δεν προφυλασομαι ......

ετσι και εγω και ο καθενας μας δεν γουσταρει να φορτωνεται τα βαρη αλλονων....

και αφού δεν γουστάρεις ρε Βαγγέλη να φορτώνεσαι βάρη άλλων , γιατί μας πρήζεις τόσο καιρό με τα διάφορα δημοσιεύματα που αναδημοσιεύεις από εφημερίδες για απολυμενους , για απλήρωτους εργαζαόμενους κλπ ; Τι δηλαδή να τους φορτωθούμε εμείς πληρώνοντας το ταμείο ανεργίας τους που τους κάνει και μαλθακούς και δεν ψάχνουν για άλλη δουλειά