Κράνος μηχανής

Ρε συ τώρα το είδα.
Δεν θα το αγόραζα ,γιατί με τα ίδια χρήματα παίρνω ένα επώνυμο και εχω το κεφάλι μου ασφαλές.
Πορτογαλικό κράνος, με ενα κάρο γωνίες (αρα θόρυβος),γρήγορο κούμπωμα και 200 λίρες????
Συγκεντρωσουυυυυυ!!!!
 
Τα τελευταια χρονια σωθηκα με δαυτο.

Πολυ ελαφρυ για Modular, και το μονο με φωτοχρωμικη ζελατινα που δουλευει αριστα και δεν χρειαζεται να εχεις εξτρα ηλιοασπιδα ή να φορας γυαλια απο μεσα.
 
Aπο τον αντιπροσωπο.

Υποψιν ειναι fiberglass οχι πολυκαρμπονατο και αηδιες...

Ποσο το πηρα δεν θυμαμαι αλλα ή κατω απο 200 ή λιγο πανω απο 200
 
Λάκη,αν έχεις υπομονή,από Ιταλία,από φίλους με κατάστημα,προσφορά XLITE ανθρακόνημα στα 150 ευρά προσφορά
ΜΟΝΟ σε άσπρο χρώμα,εγώ καβάτζοσα ένα
 
Προτείνω να ρίξεις μια ματιά στο παρακάτω. Shoei NXR Mystify που το πήρα 400 από fcmoto.de και ήμουν χαρούμενος (500+ στην Ελλάδα), εκεί το έχει 280... Πρόσφατα πήρε φίλος μετά από πολύ ψάξιμο και είναι απόλυτα ικανοποιημένος. Δεν έχω βρεί καλύτερες τιμές πουθενά.

http://www.helmetcity.co.uk/


 
Κάνε υπομονή και (αφού βλέπω δε θες σπαστό και καλά κανεις) πάρε arai. Όχι shoei, όχι agv, όχι οτιδήποτε. Πάρε arai.

Γιατί περικαλώ μονο arai???
Τα άλλα τι έχουν???(ή μάλλον τι δεν έχουν )
Για ριξε καμμία κουβέντα παραπάνω,γιατί εχω μείνει πίσω στα κράνη.
 
Απάντηση: Re: Κράνος μηχανής

Απλα πρεπει να ζήσεις μαζί του. Να δεις τι σημαίνει να φοράς κράνος και να μη φοράς ταυτόχρονα.

Εκτός από arai,τι κράνη έχεις φορέσει,και τι διαφορές εντόπισες;
Υ.γ:Τα έχω σε εκτίμηση
 
Shoei, schubert και κάποιο φτηνό που ουτε θυμάμαι. Στατικά έχω φορέσει διαφορα. Τα παραπανω τα είχα.

Το schubert μου έφερνε πονοκέφαλο λόγω βαρους. Αλλά κορυφαία μονωση.
Το shoei έχουν ενδιαφέροντα εξτραδακια, όχι για τη μύτη, όχι δερματακι για το πηγούνι, είναι ελαφριά, είναι μια χαρά. Το arai όμως... Ηταν σα να μη φοράς κράνος. Καθόλου βαρος στο δρόμο, μπολικος αέρας (με οτι σημαίνει αυτό) και απίστευτη εφαρμογή στο πίσω μέρος.
Λογικά μέχρι ενα βαθμο είναι και θέμα κατασκευής κεφαλιού.
Το φτηνό (μη φανταστεις, γύρω στα 150 ευρώ φτηνό) ηταν μια κασέλα με σπορ λουκ, φηλ πλαστικουρας και εφαρμογή κακη.
 
Γνώμη μου είναι ότι ΟΛΑ τα γιαπωνέζικα είναι υπερτιμημενα.
Ενα πολυ μεγάλο ποσοστό της τιμής τους ,είναι τα υπέρογκα ποσά που δίνουν στους οδηγούς ,για την διαφήμιση που κανουν μέσω των αγώνων.
Όχι ότι δεν είναι κορυφαία κράνη....αλλοίμονο.
Αλλά οι ναυαρχιδες των άλλων εταιρειών δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα και έχουν και εξαιρετικές τιμές.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Λογικά μέχρι ενα βαθμο είναι και θέμα κατασκευής κεφαλιού.
.
Τα είπες όλα!!!!!
Έχε υπόψη σου ότι (στατιστικά) σε όσους πάει το ARAI δεν αντέχουν το SHOEI και το αντίθετο.
Το μονο που βόλευε και τούς δύο κόσμους ήταν το OGK (και ήταν και το ελαφρυτερο)
 
βασικα στο συγκεκριμενο κρανος ειχα καταληξει(αυτο που εβαλα στο λινκ) λογω βαρους.
Μετα απο αναζητηση με βασει το βαρος,ειχα βρει,οτι η συγκεκριμενη εβγαζε το πιο ελαφρυ στην αγορα.


Υ.Γ το πολυ μεχρι 300 το μπατζετ.
 
Πολύ καλή τιμή, για την κορυφαία εταιρία για εμένα σε κράνη..


http://www.helmetcity.co.uk/arai-axces-ii-flow-blue-now-on-sale/


Κοίτα και σε Suomy, πρόσφατα χτύπησα ένα σε προσφορά (στα 180 ευρώ από 430), μια replica και είμαι πολύ ευχαριστημένος, φοβερή ποιότητα, δεν το περίμενα..
 
Re: Απάντηση: Κράνος μηχανής

βαρος δε βλεπω να γραφουν,το οποιο ειναι και βασικο.

Το βάρος πάντως δεν είναι απόλυτα αντιπροσωπευτικό της άνεσης. Το βάρος και η αεροδυναμική του κράνους σε συνδυασμό με την εφαρμογή στο κεφάλι και τη σωστή κατανομή είναι που τελικά διαμορφώνουν την κόπωση.
 
Aκριβυνε.

Αλλα ειναι τοσο βολικο και ελαφρυ που και σε αυτα τα λεφτα παλι αυτο θα ξαναγοραζα αν ηθελα σπαστο κρανος.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Το βάρος πάντως δεν είναι απόλυτα αντιπροσωπευτικό της άνεσης. Το βάρος και η αεροδυναμική του κράνους σε συνδυασμό με την εφαρμογή στο κεφάλι και τη σωστή κατανομή είναι που τελικά διαμορφώνουν την κόπωση.

Σωστο αλλα οταν μιλαμε για κρανη κοντα στο εναμιση κιλο οσο σωστη και να ειναι η κατανομη.....