Ktema - Proscenium speaker...

Το πιθανώτερο είναι ότι πολύ λίγα ζευγάρια θα παραχθούν...
 
Ε μικρή βιοτεχνία είναι...Ο μάστορας απο την άλλη,γέρασε...
 
Re: Απάντηση: Ktema - Proscenium speaker...

Ε μικρή βιοτεχνία είναι...Ο μάστορας απο την άλλη,γέρασε...

Ε..εντάξει!...Δεν θα είναι και διά χειρός Seblin ένα-ένα..Φαντάζομαι
πως θα έχει ήδη δημιουργηθεί μια-έστω και μικρή-γραμμή παραγωγής
από τον μαστροσεμπλίν!
 
Κάποια Γαλλίδα γλωσσολόγος πριν από κάνα-δυό μήνες είπε,
υπερασπιζόμενη την Ελλάδα στους επικριτές μας, ότι αν έδιναν
όλοι από ένα ευρώ για κάθε Ελληνική λέξη που είναι ενσωματωμένη
στη γλώσσα τους και χρησιμοποιούν καθημερινά, η Ελληνική οικονομία
θα ήταν από τις πλουσιότερες στον κόσμο!

Σκέψου να ζητούσαμε και χρήματα για τις ιδέες και την έμπνευση
που παίρνουν από τους προγόνους μας....
 
Αυτό κι αν με κούφανε για το inspiration του σχήματος..:fahne90:..:

http://www.euphonia-audioforum.se/forums/index.php?s=&showtopic=8231&view=findpost&p=124101

... πόσο μάλλον αν σκεφτείς οτι το Ηρώδειο δεν είναι και ό,τι καλύτερο απο άποψη ακουστικής... ή μάλλον για να το πω σωστά είναι αρκετά εως πολύ δυσκολο σαν χώρος! Προς θεου δεν εννοώ οτι δημιουργεί προβλήματα στον ήχο αλλά απο την άλλη δεν ενισχύει σχεδόν καθόλου...
Πολύ συχνά τραγουδιστές της όπερας, όχι απαραίτητα κακοί, δεν καταφέρνουν να "περάσουν" ... ή ακούγονται "λίγοι"! Βεβαια οι πραγματικά καλοί και "τεχνίτες" πάντα βρίσκουν τρόπο... θυμάμαι χαρακτηριστικά τον H. D. Florez που ναι μεν δεν μας "έπαιρνε τα αυτιά" στις τελευταίες θέσεις του πάνω διαζώματος που καθόμουν αλλά παρ' όλα αυτά ακουγαμε τα πάντα...


Γιατί αραγε δεν βασίστηκε στην Επίδαυρο;;
Μηπως όλα αυτά είναι κατα κυριο λόγο διαφημηστικά τρικ;;;;


Απο την άλλη θα μου πεις, το παραπάνω χαρακτηριστικό μάλλον είναι θεμιτό σε ένα ηχείο...
 
Σκέψου να ζητούσαμε και χρήματα για τις ιδέες και την έμπνευση
που παίρνουν από τους προγόνους μας....

Για το οποίο γίνεται τελευταία συντονισμένη προσπάθεια να ξεφτίσει, ή είναι ιδέα μου;
 
Με την ίδια λογική, όσον αφορά την ακουστική, δεν είναι
κατασκευασμένα και το Ηρώδειο και το θέατρο της Επιδαύρου, Μιχάλη?
 
Με την ίδια λογική, όσον αφορά την ακουστική, δεν είναι
κατασκευασμένα και το Ηρώδειο και το θέατρο της Επιδαύρου, Μιχάλη?

H Eπίδαυρος όπως όλοι ξέρουμε ναι... για το Ηρώδειο να σου πω την αλήθεια δεν ξέρω... ίσως στην αρχική του μορφή πριν δηλαδή υποστεί την όποια φθορά να "ηχουσε" διαφορετικά... αυτή την στιγμή πάντως είναι ενας οχι προβληματικός μεν αλλα σχετικά "δυσκολος" χωρος δε... με Hi-Endάδικη ορολογία: μονιτορ... ντοιοιοιοιοιονγκ!!!!
 
Από ότι διαβάζω εδώ το Ηρώδειο αρχικά είχε σκεπή. Δηλαδή είχε τελείως διαφορετική φιλοσοφία κατασκευής από την Επίδαυρο, που σχεδιάστηκε εξαρχής σαν ανοιχτό θέατρο.
 
Από ότι διαβάζω εδώ το Ηρώδειο αρχικά είχε σκεπή. Δηλαδή είχε τελείως διαφορετική φιλοσοφία κατασκευής από την Επίδαυρο, που σχεδιάστηκε εξαρχής σαν ανοιχτό θέατρο.

Αραγε ο Serblin το ξέρει αυτό;


Μπορεί το ηχείο να είναι "τέλειο", άλλωστε το παρελθόν του σχεδιαστή του αυτό δηλώνει, όπως επίσης μπορεί όντως να εμπνεύστηκε το σχήμα του απο το Ηρώδειο το οποίο τελικά να λειτουργεί σωστά στην εν λόγω κατασκευη ... αλλά απο την άλλη όμως ρε παιδιά το τι "παραμυθι" πεφτει στο Hi-Fi γενικά δεν λέγεται...
 
Παίδες, το σχήμα εμπνεύστηκε ο άνθρωπος από το Ηρώδειο..Επίσης,δεν το γράφει αυτό σε καμία φυλλάδα.Στο λινκ που έβαλα ένας πολύ φίλος του λέει πως το εμπνεύστηκε από εκεί ο Serblin..
 
Μερικές φωτός από την πρόσφατη high-end έκθεση στο Hong Kong...

p1010168t.jpg


p1010169l.jpg


p1010172l.jpg