Κυνόδοντας - Υποψήφια Ταινία για Όσκαρ

Re: Oscars 2011

Κυριως διαφημιστικα κανει . Το τμημα ταινιων ειναι προσφατη προσθηκη και κυριως χαρις στον Ηρακλη που ειχε και πριν αναμιξη σε εταιρεια παραγωγης κινηματογραφικων ταινιων.
 
Re: Oscars 2011

Με κίνδυνο να γίνω κουραστικός θα επαναλάβω: ένας από τους έμπειρους κριτικούς του ξένου τύπου, δεν έχει ακούσει, δεν έχει δει τίποτα για το έγκλημα; Πάντως, από όσο θυμάμαι, τόσο το Κακό στην εποχή των ηρώων όσο και η τελευταία ταινία του Χαραλαμπίδη δεν αντιμετωπίστηκαν ευνοϊκά από την ντόπια κριτική.
 
Re: Oscars 2011

Δηλαδη το οτι δεν αντιμετωπιστηκαν ευνοικα οι 2 αυτες ταινιες λεει κατι ?

Εχεις δει καμια απο αυτες ?


http://avclub.gr/forum/showthread.php?t=34742


Μιλαμε για αριστουργηματα , και να θες να γραψεις κατι καλο ρισκαρεις να χασεις την οποια αξιοπιστια σαν κριτικος....
 
Re: Oscars 2011

Σκέψεις κάνω. Μία εταιρεία που θα μπορούσε να καταπνίξει διεθνώς τη "λογοκλοπή" μιας βραβευμένης ταινίας, δε θα είχε στο τσεπάκι κάποιους ντόπιους κριτικούς για να σπρώχνουν τις δικές της ταινίες; Έχω δει μόνο το Κακό στην εποχή των Ηρώων και δε μου άρεσε. Τουλάχιστον το πρώτο είχε την αφέλεια του πρωτόλειου.
 
Re: Oscars 2011

Σκέψεις κάνω. Μία εταιρεία που θα μπορούσε να καταπνίξει διεθνώς τη "λογοκλοπή" μιας βραβευμένης ταινίας, δε θα είχε στο τσεπάκι κάποιους ντόπιους κριτικούς για να σπρώχνουν τις δικές της ταινίες;

Σιγα μην ρισκαρει κανεις για οποιαδηποτε μπουρδα παρει τον δρομο για την αιθουσα.

Και δεν ειμαι καθολου βεβαιος οτι ειναι αποκλειστικα η εταιρεια πισω απο το κουκουλωμα....Πιθανον να συμμετειχε σε οτι ειχε αρμοδιοτητα ...
 
Re: Oscars 2011

Σιγα μην ρισκαρει κανεις για οποιαδηποτε μπουρδα παρει τον δρομο για την αιθουσα.

Και δεν ειμαι καθολου βεβαιος οτι ειναι αποκλειστικα η εταιρεια πισω απο το κουκουλωμα....Πιθανον να συμμετειχε σε οτι ειχε αρμοδιοτητα ...

Μην το λες. Η χειρότερη ταινία που έχω δει όλα αυτά τα χρόνια που παρακολουθώ συστηματικά τα κινηματογραφικά δρώμενα ήταν μία ονόματι Be Cool με τον Τραβόλτα και τη Θέρμαν. Είχα πάει γιατί μου έδωσαν πρόσκληση και αν έμεινα μέχρι τέλους ήταν απλά για λόγους αρχής (ποτέ δεν εγκαταλείπω την αίθουσα πριν το τέλος της ταινίας). Κι όμως! Ο Δανίκας, ένας κριτικός που αν και αμφιλεγόμενος, προσωπικά εκτιμώ, την είχε βαθμολογήσει με 6/10 με την πρόφαση ότι είναι...διασκεδαστική! Εκτέθηκε ανεπανόρθωτα και μία τέτοια ευνοϊκή κριτική σε μία τόσο κακή ταινία μπορώ να τη δω μόνο ως χάρη προς την εταιρεία διανομής. Τέλος πάντων, ίσως λόγω επαγγέλματος γνωρίζεις κάτι παραπάνω για το κουκούλωμα που ενδεχομένως έπεσε.

Ανεξάρτητα από όλα αυτά, θα εκπλαγώ αν το πάρει ο Κυνόδοντας. Δεν έχω δει καμία από τις άλλες ταινίες που είναι υποψήφιες αλλά συμμετέχει και ο Ινιάριτου, ένα από τα 4-5 καλύτερα πρόσωπα που μας έχει δώσει ο κινηματογράφος τα τελευταία χρόνια.
 
Η αποψη μου ειναι οτι η ταινια ειναι πολυ καλη. Ασχετα απο αυτο ομως επειδη ειναι απο τις ταινιες που αποζητω να διαβασω κριτικες και μετα τη θεαση, το θεμα που τεθηκε για κατ/πειστ της μεξικανικης ειναι αβασιμο.
Εχουν τοποθετηθει επωνυμοι κριτικοι σε εφημεριδες και φορα απο ολο τον πλανητη οτι τετοιο θεμα δεν τιθεται (πχ http://www.artactmagazine.ro/felicia,-first-of-them-all-tiff-2010-day-05.html).
Οι ανθρωποι αυτοι, οπως και αυτοι που επιλεγουν ταινιες για μεγαλα φεστιβαλ εχουν δει και αναλυσει ταινιες οσο ολοι μαζι εμεις εδω.
Τους κουτοφραγκους μονο μια φορα τους πιασαμε κοροιδα, το 2004 οταν σηκωσαμε το Euro.
 
Τις ταινίες δεν τις έχω δει ,
αλλά έχω διαβάσει τόσα πολλά και για τις 2 τον τελευταίο καιρό
που και να τις δω δεν θα είμαι αντικειμενικός.
Επίσης φαντάζομαι ότι θα διαβάσουμε και άλλα πολλά στο προσεχές μέλλον μετά την διάκριση της ελληνικής ταινίας.


sherlock holmes on

-) Στα ξένα site ή blogs (σημειωτέον: σε ημερομηνίες πολύ πριν βγει το κείμενο που παρέθεσε ο Kosh από το ελληνικό blog...)
, στην κριτική της ταινίας ή στα σχόλια χρησιμοποιούν λέξεις inspired , similar ή remake με την μεξικάνικη , και εκεί το θέμα τελειώνει .

Στην Ελλάδα ....
Ανώνυμη επιστολή στα μέλη της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου
Στα blogs γίνεται ο κακός χαμός (δεν αναφέρομαι για εδώ)
( ντίνος ηλιόπουλος ... Λωποδύυυυτεεες ...)
αποσύρουν video στο youtube (αυτοί και ο Σειρηνάκης)
μέχρι και group στο facebook έχει φτιαχτεί ... έλεος

-) Διάβασα ότι η μεξικάνικη ταινία είχε προβληθεί και τo 1997 ,
στα πλαίσια αφιερώματος στον σκηνοθέτη της , στο 38ο Φεστιβάλ Θεσ/νικης
οι δικοί μας κριτικοί δεν το θυμούνται ;

-) Μέχρι και το CNN είχε κάνει αφιέρωμα στην ταινία

-) Βρήκα αρκετές συνεντεύξεις του Έλληνα σκηνοθέτη για τον Κυνόδοντα αλλά τίποτα .. ούτε ένα hint
καλά να αναφέρει κάτι στην αρχή της ταινίας ή στο τέλος ούτε λόγος

Τελειώνοντας την " έρευνα .. "
Εδώ με ημερομηνία 22/10/2009 (ημέρα 1ης προβολής της) ελληνική κριτική
μάλιστα ο ίδιος που κάνει κριτική είχε (έχει ; ) εκπομπή στο ........ MAD και
είχε προβάλει και αποσπάσματα της μεξικάνικης (διαβάστε τα σχόλια)

sherlock holmes off

Το ότι ο συγκεκριμένος γύριζε διαφημιστικά ή clipακια του Ρουβά με αφήνει αδιάφορο ,
αλλά μια αναφορά ρε παιδάκι μου ,
εδώ τα Αμερικανάκια γράφουν inspired ή based ή remake και κάνουν την ταινία βρακολάστιχο , αλλά το γράφουν όμως .

Εμείς γιατί έτσι ;
Μήπως τελικά όλοι στο εξωτερικό γνωρίζουν αλλά
it's not a big deal except in Greece and the greek people ?
μήπως πιθανώς κανένας από του συντελεστές δεν ήξερε; (LOL)

Εύχομαι αν το πάρει στον λόγο του που θα ευχαριστεί Λαζόπουλους κλπ
να πει κάτι ... (joke)
 
Last edited:
μια αναφορά ρε παιδάκι μου ,
εδώ τα Αμερικανάκια γράφουν inspired ή based ή remake και κάνουν την ταινία βρακολάστιχο , αλλά το γράφουν όμως .

Ακριβως....Καθαρος ουρανος κλπ κλπ.
 
Πάντα τεκμηριωμένος Modis! Πάντως οι αναφορές των ξένων ΜΜΕ στην ταινία και στη συγγένεια της θεματικής της με άλλες (δεν αναφέρεται μόνο το κάστρο της αγνότητας) δε φαίνεται να επηρεάζει τη θετική γνώμη τους, ούτε να το προσλαμβάνουν ως ατασθαλία. Ωστόσο, μία αναφορά θα όφειλε να κάνει ο Λάνθιμος έστω για την πατρότητα της ιδέας. Για το αν πρόκειται για copy/paste του Κάστρου όπως υποστηρίζεται από μερικά site, δεν πρόκειται να βγάλουμε άκρη διαβάζοντας κείμενα, αλλά μόνο βλέποντας την ταινία του 1973. Τώρα, για τον κακό χαμό που επικράτησε στην Ελλάδα (γκρουπ στο facebook, ανώνυμες επιστολές κ.τ.λ.), ας το κρίνει ο καθένας όπως νομίζει. Στο εξωτερικό, όμως, και παρά τον αδυσώπητο ανταγωνισμό των φεστιβάλ (ο Αγγελόπουλος έχει χάσει πολλές φορές την ψυχραιμία του εξαιτίας αυτού) δε διανοήθηκαν να προβούν σε παρόμοιες κινήσεις. Ίσως γιατί είναι συνηθισμένοι σε τέτοιες πρακτικές (inspired, based κ.τ.λ.). Εντούτοις, ο έλλην σκηνοθέτης όφειλε μια αναφορά, χωρίς αυτό να μειώνει την αξία της ταινίας στα μάτια μου. Αφού μου άρεσε, δε γίνεται να μου ξε-αρέσει!

Υ.Γ. Αν θεωρούσαν οι ξένοι την όποια επιρροή ως "κλοπή" δε νομίζω ότι θα έχαναν την ευκαιρία να μας λοιδωρήσουν. Έχουμε συνηθίσει άλλωστε τελευταία σε τέτοιου είδους πρακτικές.
 
Last edited:
Μα τι λες ... Πρέπει να είναι η πρώτη ταινία που έχει η Αγγλική Αμαζόνα σε bd με την ελληνική γλώσσα ... Σημαντικό ...

Δεν θα αντέξω βέβαια τυχόν σχόλια αναγνωστών στο Άμαζον που να θέτουν το κεφαλαιώδες ερώτημα : ''Ελληνικούς Υπότιτλους έχει ;'' ...
 
Re: Απάντηση: Re: Oscars 2011

Γνωρίζει κανείς αν η εταιρεία παραγωγής είναι ελληνική; Αν ναι, μπορεί μια ελληνική εταιρεία που ειδικεύεται στον κινηματογράφο (που είναι τραγικά υποτιμημένος στην Ελλάδα) να επηρεάσει Κάννες, Όσκαρ και όλα τα άλλα;


Το μεταφερω με καθε επιφυλαξη μια και δεν ξερω κατα ποσο ειναι αληθεια ή οχι.

Ειναι απο σχολιο για την ταινια.

http://arkoudos.com/blog/?p=2078&cpage=1#comments



Όσον αφορα τα βραβεία, δείτε πως δουλεύει το σύστημα:

Στις Κάνες έχει μια επιτροπή 5 ατόμων. Η σύνθεση δεν έχει πολύ ενδιαφέρον τα τελευταία χρόνια. Φέτος ήταν:

1) Πρόεδρος ο σκηνοθέτης Σορεντίνο. Τιμητική θέση.

2) Μια ηθοποιός η Τζούλι Gayet. Διακοσμητική θέση (όπως και στήν επιτροπή των κανονικών βραβείων είναι η Αζια Αρτζέντο (κόρη του μπαμπά) και λοιπές ομορφούλες. Αν νομίζετε ότι είναι όπως όταν πήγατε το 1993 με Louis Malle, Kiarostami, Kusturica και Claudia Cardinale στην επιτροπή μάλλον γεράσατε και είστε ρομαντικοί:)

3) Η διευθύντρια του φεστιβάλ του Γκέτεμποργκ. Μεγάλη επιρροή στη Στοκχόλμη όπου και βραβεύτηκε ο Κυνόδοντας φυσικά.

4) Ο διευθυντής του φεστιβάλ του Τοροντο. Μεγάλη επιρροή στο Μοντρεαλ όπου και βραβεύτηκε ο Κυνόδοντας φυσικά.

5) Μια ινδή που ασχολήται με το casting και είναι αντιπρόσωπος του φεστιβαλ του Τορόντο, βλέπε νο 4.

Αλυσσιδωτή αντίδραση αυτά τα βραβεία της επιτροπής. Άμα σου κάτσει ντόν’τ πουτ δι κοτ νταουν.

Πάντως κάποιος πρέπει να μας πεί γιατί κάποιος τόσο διαμαρτυρόμενος για το κράτος και την Ελλαδίτσα παίρνει 200,000 ευρώ ζεστά για την ταινία του και ξεχνά να το αναφέρει, ή το αναφέρει σαν να του έφερε το κακόμοιρο το “Κεντρο” εμπόδια στην τέχνη του. Είδα και τη συνέντευξη για την οποία έχει link(http://mftm.blogspot.com/2009/05/dogtooth-2009.html) πιο πάνω και εκνευρίστηκα με τις αερολογίες. Ούτε στις συνεντεύξεις νεολαίας στο δρόμο για το Αξίζει Να Το Δείς πάνω από φραπέ και τάβλι.
 
Παιδια βιβλιο θα βγει ξερετε?
Ειμαι τοσο ενθουσιασμενος με την ταινια που θελω να το διαβασω κιολας :jester:
 
Re: Απάντηση: Re: Oscars 2011

3) Η διευθύντρια του φεστιβάλ του Γκέτεμποργκ. Μεγάλη επιρροή στη Στοκχόλμη όπου και βραβεύτηκε ο Κυνόδοντας φυσικά.

4) Ο διευθυντής του φεστιβάλ του Τοροντο. Μεγάλη επιρροή στο Μοντρεαλ όπου και βραβεύτηκε ο Κυνόδοντας φυσικά.

5) Μια ινδή που ασχολήται με το casting και είναι αντιπρόσωπος του φεστιβαλ του Τορόντο, βλέπε νο 4.

.http://.

Το ότι υπάρχουν μέλη στις κριτικές επιτροπές που γουστάρουν συγκεκριμένες ταινίες δε λέει απαραιτήτως κάτι. Έτσι ήταν και έτσι θα είναι και όπου μπορούν θα περνάνε τη γνώμη τους.

Το 2001 στις Κάννες πρόεδρος της κριτικής επιτροπής ήταν η Λιβ Ούλμαν η οποία γούσταρε με τα χίλια Τη δασκάλα του Πιάνου του Χάνεκε. Όμως τα άλλα μέλη της κριτικής επιτροπής έδειξαν σαφή προτίμηση στο Δωμάτιο του γιού μου του Μορέτι. Έτσι ξεκίνησε ένας μαραθώνιος διαπραγματεύσεων όπου τελικά η Ούλμαν δέχτηκε να "ανταλλάξει" το Χρυσό Φοίνικα με άλλα πολλά και σημαντικά βραβεία. Ο Μορέτι πήρε το Φοίνικα και ο Χάνεκε το μεγάλο ειδικό βραβείο και τα βραβεία ερμηνείας για ανδρικό και γυναικείο ρόλο. Αυτά έχουν γραφτεί στον Τύπο της εποχής και είναι γνωστά.

Το 1998 ο πρόεδρος Scorsese ζήτησε παραμονές του φεστιβάλ μετ´ επιτάσεως να δει το θρυλικό Θίασο του Αγγελόπουλου. Ενθουσιάστηκε και πήγε έτοιμος και "φτιαγμένος" για να βραβεύσει τον Τεό σε μία μάλλον μέτρια ταινία και σίγουρα όχι την καλύτερή του. Έτσι, τρόπον τινά, αποκαταστάθηκε και η αδικία που είχε γίνει με το Θίασο ελέω χούντας.

Μία τέτοια λογική παζαριού καλώς ή κακώς υπάρχει στα φεστιβάλ. Μην κάνουμε τώρα ότι ανακαλύπτουμε την Αμερική.