Κυτίο παραπόνων (για Cosmote TV)...

Απάντηση: Κυτίο Παραπόνων...

Με κάθε σεβασμό αλλά λέγονται ακόμα τέτοια πράγματα; Δηλαδή ένας άνθρωπος, κατά δήλωσή του, αμφιβάλλει αν θα χει αύριο ένα Χ ποσό και αντί λοιπόν να το κρατήσει για τη δύσκολη στιγμή προτιμά να το ξοδέψει από τώρα ώστε να είναι ήσυχος για τι πράγμα ακριβώς; Για το ότι πλήρωσε το Ote tv αλλά δεν έχει λεφτά να πάει στο σουπερ μάρκετ; Κουμάντο σαφώς κάνει ο καθένας μόνος του αλλά σχολιάζω καθαρά τον τρόπο σκέψης και μόνο.

Και συμφωνώ και εγώ ότι η προ-πληρωμή θα ήταν πολύ χρήσιμη και θα την προτιμούσα και προσωπικά, καθαρά όμως για λόγους εξυπηρέτησης και άνεσης και όχι για μια αιτιολογία όπως η παραπάνω.
Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω...
Τώρα, αν ντε και καλά θέλει να "σπρώξει" όλο το ποσό, πηγαίνει στην τράπεζα που έχει δοσοληψίες, ανοίγει ένα νέο λογαριασμό, συνδέει σε αυτόν την πάγια εντολή, καταθέτει το σύνολο του ποσού και τελειώνει.
 
Απάντηση: Κυτίο Παραπόνων...

Φαντάζομαι το θέμα υπάρχει γιατί μπορεί να θέλουν να ελέγχουν αν έχεις διακόψει την τηλεφωνία στον ΟΤΕ (οπότε πρέπει να πληρώσεις διαφορετική τιμή), ή σε τυχόν αυξήσεις να μπορούν αυτές να γίνουν.

Τρίτη ημέρα που δεν έχω λάβει τίποτα. Το μόνο που έμαθα είναι ότι δήλωσα την βλάβη μάλλον χτες (!) [την Δευτέρα το πρωί, δεν είχα τι να κάνω, και είπα δεν περνάω 35 λεπτά με την παρέα του 13888; ), και ότι το αίτημα έχει πάει στην αποθήκη, αλλά δεν μπορούμε να μάθουμε κάτι παραπάνω.

Ζήτησα να υποβάλω παράπονο για την τεχνική υποστήριξη, και μου είπαν τελικά ότι πρέπει να πάω σε κατάστημα (!) [από αυτά που δεν υπάρχουν], και τελικά για να με ξεφορτωθούν, ότι θα παραλάβω σήμερα (!).

Το "ότι να 'ναι" είναι λίγο για να περιγράψει την κατάσταση. Και όσο θυμάμαι την "υπερηφάνεια" του προέδρου ότι το ΟΤΕ TV λειτουργεί με μόλις 30 άτομα... Να πω ότι δεν φαίνεται;

Έχω αρχίσει και εκνευρίζομαι (και πραγματικά σκεύτομαι διακοπή εντός της ημέρας). Και σήμερα δεν ξέρουν τίποτα, οι ίδιες απαντήσεις (φταίνε τα ΕΛΤΑ - τα οποία φυσικά και δεν φταίνε). Απαίτησα τον αριθμό αποστολής, και μετά από ώρα απάντησαν ότι δεν έχει εκδοθεί (φυσικά, αφού δεν έχει αποσταλεί τίποτα).
Πέρα από τα χθεσινά ψέματα (ότι θα παραλάβω χτες), σήμερα άκουσα ότι ο δέκτης είναι "εντός εγγύησης".
Τι θα πει "εντός εγγύησης"; Ο δέκτης δεν είναι με χρησιδάνειο, και ανήκει στον ΟΤΕ, ο οποίος τον δανείζει όσο είσαι συνδρομητής;
Υπάρχει δηλαδή περίοδος, που αν χαλάσει ο δέκτης τον πληρώνεις και από πάνω;

Εγώ απλά να επισημάνω, ότι έκανα αίτηση νέας συνδρομής Δευτέρα μεσημέρι, και Τετάρτη πρωί είχα τον δέκτη. Ο δέκτης βραχυκύκλωσε σε λιγότερο από τρεις ώρες από την αρχική του σύνδεση, δήλωσα την βλάβη Δευτέρα 8:00 το πρωί, και Πέμπτη πρωί δεν έχουν κάνει ακόμα τίποτα.
Τι συμπέρασμα να βγάλω από αυτή την αντιμετώπιση;
 
Last edited by a moderator:
Re: Κυτίο Παραπόνων...

Να ζητήσεις αφαίρεση του ποσού για τις μέρες που δεν έχεις την υπηρεσία λόγω της βλάβης, το δέχονται.
 
Re: Κυτίο Παραπόνων...

Έχω αρχίσει και εκνευρίζομαι (και πραγματικά σκεύτομαι διακοπή εντός της ημέρας). Και σήμερα δεν ξέρουν τίποτα, οι ίδιες απαντήσεις (φταίνε τα ΕΛΤΑ - τα οποία φυσικά και δεν φταίνε). Απαίτησα τον αριθμό αποστολής, και μετά από ώρα απάντησαν ότι δεν έχει εκδοθεί (φυσικά, αφού δεν έχει αποσταλεί τίποτα).
Πέρα από τα χθεσινά ψέματα (ότι θα παραλάβω χτες), σήμερα άκουσα ότι ο δέκτης είναι "εντός εγγύησης".
Τι θα πει "εντός εγγύησης"; Ο δέκτης δεν είναι με χρησιδάνειο, και ανήκει στον ΟΤΕ, ο οποίος τον δανείζει όσο είσαι συνδρομητής;
Υπάρχει δηλαδή περίοδος, που αν χαλάσει ο δέκτης τον πληρώνεις και από πάνω;

Εγώ απλά να επισημάνω, ότι έκανα αίτηση νέας συνδρομής Δευτέρα μεσημέρι, και Τετάρτη πρωί είχα τον δέκτη. Ο δέκτης βραχυκύκλωσε σε λιγότερο από τρεις ώρες από την αρχική του σύνδεση, δήλωσα την βλάβη Δευτέρα 8:00 το πρωί, και Πέμπτη πρωί δεν έχουν κάνει ακόμα τίποτα.
Τι συμπέρασμα να βγάλω από αυτή την αντιμετώπιση;

Το συμπέρασμα είναι "ου μπλέξεις με αντικατάσταση δέκτη οτε".
Το παγκόσμιο ρεκόρ βέβαια, το έχει το μέλος SV1EJD με 1,5 μήνα ταλαιπωρίας και 5 αντικαταστάσεις δέκτη (προφανώς λόγω ανεπάρκειας υπαλλήλων και όχι δέκτη).
Νομίζω ότι το πρόβλημα λύθηκε, όταν έκανε ακύρωση συνδρομής και αίτηση εκ νέου ως συνδρομητής (και όχι για αντικατάσταση δέκτη).
Καλύτερα σε μαγαζί, παρά μέσω τηλεφώνου, νομίζω.
Πάντως το πρόγραμμα του οτεtv βελτιώνεται αρκετά και -αν μπορείς- συγκράτησε τα νεύρα σου.:idea:
 
Απάντηση: Κυτίο Παραπόνων...

Να ζητήσεις αφαίρεση του ποσού για τις μέρες που δεν έχεις την υπηρεσία λόγω της βλάβης, το δέχονται.

Αρκεί να βρεις κατάστημα ΟΤΕ...

Το συμπέρασμα είναι "ου μπλέξεις με αντικατάσταση δέκτη οτε".
Το παγκόσμιο ρεκόρ βέβαια, το έχει το μέλος SV1EJD με 1,5 μήνα ταλαιπωρίας και 5 αντικαταστάσεις δέκτη (προφανώς λόγω ανεπάρκειας υπαλλήλων και όχι δέκτη).
Νομίζω ότι το πρόβλημα λύθηκε, όταν έκανε ακύρωση συνδρομής και αίτηση εκ νέου ως συνδρομητής (και όχι για αντικατάσταση δέκτη).
Καλύτερα σε μαγαζί, παρά μέσω τηλεφώνου, νομίζω.
Πάντως το πρόγραμμα του οτεtv βελτιώνεται αρκετά και -αν μπορείς- συγκράτησε τα νεύρα σου.:idea:

Κατάστημα στην περιοχή δεν υπάρχει, και γενικά είχα προσπαθήσει να κάνω αγορά από κατάστημα. Δεν έχουν δέκτες στα καταστήματα, μόνο αιτήσεις (μου είχαν πει ότι) δέχονται.
Πρόγραμμα δεν έχω δει, περίπου μισή ώρα λειτούργησε ο δέκτης μετά την ενεργοποίηση. Μόνο το κανάλι με τις ελληνικές ταινίες πρόλαβα να τσεκάρω.
Αλλά νεύρα έχω, παιδεύτηκα πάρα πολύ να κεντράρω το πιάτο, να κατεβάσω καλώδια, να αλλάξω εγκατάσταση γενικώς, και μετά από όλα αυτά πληρώνω και δεν βλέπω, επειδή η τεχνική υποστήριξη δεν κάνει αυτό που πρέπει, να στείλει έναν δέκτη.
 
Last edited by a moderator:
Απάντηση: Κυτίο Παραπόνων...

petasis, είσαι υπερβολικός. Σίγουρα είναι δυσάρεστο αυτό που έχει συμβεί αλλά έλεος με αυτό το "πληρώνω και δε βλέπω". Τι πληρώνεις; Στην τελική με μία αίτηση που θα κάνεις όταν πάρεις το δέκτη θα σου πιστωθεί το τεράστιο ποσό των 10 ευρώ (αν πχ κρατήσει αυτό 15 μέρες).

Μη γκρινιάζουμε για να γκρινιάζουμε. Είναι φανερό ότι η τεχνική υποστήριξη στον ΟΤΕ είναι κακή, το είπες, το καταλάβαμε, συμφωνούμε, τέλος.
 
Re: Κυτίο Παραπόνων...

Δεν θα μου πιστωθεί το ποσό, επειδή πρέπει να κάνω αίτηση σε *κατάστημα*. Που δεν υπάρχει στην περιοχή μου (ακόμα και 1 Γερμανός που υπήρχε έκλεισε)...
Είναι δεδομένο ότι θα χάσω αυτά τα χρήματα (τα οποία όσα και να είναι, δεν τους τα χρωστάω).
Πόσες μέρες θεωρείς ότι θα πρέπει να περάσουν, για να ξανα-γκρινιάξω χωρίς να είμαι υπερβολικός;
 
Απάντηση: Κυτίο Παραπόνων...

Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω...
Τώρα, αν ντε και καλά θέλει να "σπρώξει" όλο το ποσό, πηγαίνει στην τράπεζα που έχει δοσοληψίες, ανοίγει ένα νέο λογαριασμό, συνδέει σε αυτόν την πάγια εντολή, καταθέτει το σύνολο του ποσού και τελειώνει.
Συμφωνώ οτι είναι μια λύση και αυτή απλά γιατί να μπλέξει με τράπεζες φακελώματα πάγιες εντολές κλπ ενώ πολύ απλά θα μπορούσε να εξοφλήσει όλο το ποσό σε έναν λογαριασμό η σε ένα κατάστημα oteshop και να τελειώνει!
 
Last edited by a moderator:
Απάντηση: Κυτίο Παραπόνων...

Δε χρειάζεται να γκρινιάζεις. Μπορείς απλά να μας ενημερώνεις για την πορεία της υπόθεσής σου. Σίγουρα από την υπόθεσή σου έχουμε μάθει όλοι πως αν πάει κάτι στραβά με τον δέκτη του ΟΤΕ TV, υπάρχει θέμα με την υποστήριξη.
Τόσο δύσκολο είναι να πας σε κάποιο κατάστημα; Κι εδώ στην Πάτρα Oteshop υπάρχουν μόνο 2, αλλά αν θες να πας, πας.
 
Re: Κυτίο Παραπόνων...

Πρέπει να ψάξω να βρω κατάστημα. Υπολογίζω το κοντινότερο να είναι κάπου στα 30 χλμ. (Αιγάλεω).
Τόσο δύσκολο τους είναι να το κάνουν μόνοι τους; Τι σκοπό έχει η αίτηση;
Νομίζω αυτά είναι παράλογα...
 
Re: Κυτίο Παραπόνων...

Η εξυπηρέτηση πελατών του οτέ από άλλο ανέκδοτο.
Συμπεριφέρονται λες και είναι κουτάβια και κουνάβια και έχουν όλοι τους cinavia! (αυτό προφανώς είναι inside joke για τον petasis, μην ακούσω διαμαρτυρίες).
Εγώ πήρα το δέκτη από Γερμανό της γειτονιάς μου, εγκατάσταση είχα ήδη.
Ρώτησα τον υπάλληλο για την ενεργοποίηση και μου είπε "από τον οτέ μας λένε σε 2-3 μέρες, πάρτε και εκεί για σίγουρα".
Παίρνω και στον οτέ και μου λένε "θα γίνει σε λίγες μέρες", σε 2-3 μου είπανε στο μαγαζί, του λέω και μου απαντά "αφού έτσι σας είπανε, έτσι θα είναι!".
Ας σημειωθεί ότι η ενεργοποίηση έγινε το ίδιο απόγευμα.
Δεύτερος γύρος, θέλω να αλλάξω το τηλεκοντρόλ, γιατί το πρώτο που δίνανε αρχικά ήταν τραγικό.
Παίρνω τηλέφωνο και γνωρίζω όλο το προσωπικό του οτέ, με 5-6 άτομα μίλησα στάνταρντ.
Ο τελευταίος, αφού με περνά Ένορκη Διοικητική Εξέταση για το τηλεκοντρόλ (και αφού του είπα ότι σκοπεύω να πληρώσω κανονικά το τηλεκοντρόλ), ανακαλύπτει ότι το σύστημα έχει κλέισει και πρέπει να επαναληφθεί η διαδικασία αύριο, αλλιώς να το παραγγείλω ηλεκτρονικά.
Σε ερώτησή μου αν είναι διαθέσιμο στα οτεshop προκειμένου να το πάρω άμεσα, μου απάντησε "φυσικά και μπορείτε".
Έλα όμως που τα 2 κεντρικότερα οτεshop δεν είχαν το τηλεκοντρόλ (ούτε και το φέρνουν, όπως μου είπαν).
Έκανα τελικά την ηλεκτρονική παραγγελία και το τηλεκοντρόλ κατέφθασε μετά από 3 μέρες.:2thumb22sup:
Είναι πραγματικά γελοίο το θέμα με την εξυπηρέτηση πελατών και είναι κρίμα ένα πολύ καλό πακέτο με σωστή τιμολογιακή πολιτική, να χαντακώνεται χωρίς ουσιαστικά λόγο (συν την τραγική έλλειψη σωστής διαφήμισης και marketing).
 
Last edited:
Re: Κυτίο Παραπόνων...

Εμένα το κορυφαίο ήταν στην ενεργοποίηση. Παίρνω τηλέφωνο και μου λέει 'Μα δεν έχουμε λάβει καμία αίτηση' τη στιγμή που δίπλα μου ήταν ο τεχνικός που ήταν εξουσιοδοτημένος. Μου λέει ο τεχνικός 'κλείσε, πέσαμε σε ξεφτέρι'... Ξαναπαίρνουμε, το σηκώνει κοπέλα, και σε 2' είχαμε κάνει ενεργοποίηση. Γενικά, τα τηλεφωνικά κέντρα όλων των εταιριών υστερούν. Βέβαια, επειδή έχω ζήσει και σε άλλες χώρες, μπορώ να πω ότι τα δικά μας ακόμη είναι advanced. Στον Καναδά παίρνεις τηλ και το σηκώνει ο Ινδός στην Βομβάη και μέχρι να συνεννοηθείς έχεις λιώσει στο ακουστικό.
 
Τι περιμενετε βρε παιδια οταν βαζουν υπαλληλους συνηθως φοιτητες, πληρωνοντας τους 300 το μηνα; Πλεον ολα τα customer support ετσι λειτουργουν.
 
Re: Κυτίο Παραπόνων...

Ενώ έχω κάνει για πολλούς φίλους και γνωστούς ενεργοποίηση και αυτή γίνονταν στο 5λεπτο σήμερα στο δικό μου περίμενα κοντά στην μία ώρα και αναγκάστηκα να μπω σε άλλη επιλογή του 13888 να παραπονεθώ για την αναμονή, η οποία είναι δωρεάν, και να με συνδέσουν άμεσα με το αρμόδιο τμήμα.
Έμαθα πάντως ότι με την έλευση του Ant1 και του travel channel έχει γίνει πανικός από νέες αιτήσεις αυτές τις 2-3 μέρες.
 
Re: Κυτίο Παραπόνων...

Τι περιμενετε βρε παιδια οταν βαζουν υπαλληλους συνηθως φοιτητες, πληρωνοντας τους 300 το μηνα; Πλεον ολα τα customer support ετσι λειτουργουν.

Είναι θέμα υπαλλήλων, ή αδιαφορίας μόλις σε δεσμεύσουν με το συμβόλαιο, και μετά δεν μπορείς να κάνεις τίποτα;
Έχω μιλήσει με 6 άτομα, όχι με έναν. Όταν έκανα την αίτηση, σε 36 ώρες είχα τον δέκτη. Ούτε καν 2 εργάσιμες. Στην βλάβη, ήδη μου είπαν από Δευτέρα (1 ολόκληρη βδομάδα τουλάχιστον από την δήλωση της βλάβης). Είναι θέμα εργαζόμενων; Εγώ θέμα πολιτικής θα το χαρακτήριζα.
 
Re: Κυτίο Παραπόνων...

Επειδή δεν είμαι fanboy κανενός και έβαλα otetv θα κάνω από εδώ τις υποδείξεις μου ώστε στο μέλλον να έχουμε βελτιώσεις.
Για αρχή θα έλεγα ότι τα hd otesport υστερούν σε σχέση με hd sport κανάλια του εξωτερικού συγκρίνοντας τα στον ίδιο αγώνα την ίδια στιγμή.
Ίσως να αυξήσει ο OTE το bitrate τώρα με τους νέους αναμεταδότες.
 
Re: Κυτίο Παραπόνων...

Επειδή δεν είμαι fanboy κανενός:flipout:,σήμερα θα την πω ΚΑΙ ΕΓΩ στον ΟΤΕ...Καλά ρε Αθεόφοβοι δεν σας έκραξε ακόμα κανεις που φαρδιά πλατιά λέτε παντού ότι η Συνδρομή πχ. Full Pack Δορυφορικό κοστίζει 19,90,αλλα η Αλήθεια είναι ότι σε αυτά πρέπει να προστεθεί και ο ΦΠΑ,δηλαδή 24.47 ;Όχι ότι μπορείτε αυτόν τον Αιώνα να φτάσετε τα ψέματα και της Μαϊμουνιές της nova,αλλα προσέξτε και λίγο...
 
Απάντηση: Κυτίο Παραπόνων...

το 19,90 ειναι με φπα
 
Last edited by a moderator: