Lancia Thesis

Κρυωνάς Νίκος

AVClub Addicted Member
17 June 2006
2,407
Κιλκίς
Ας με συνεφέρει κάποιος παρακαλώ, γιατί με βλέπω να την κάνω την εξυπνάδα.

Ως κάτοχος ενός Rover 620 ti για περίπου μια 10ετία ψάχνω να βρω τον αντικαταστάτη.

Ποιες είναι οι παράμετροι:
- Δεν μου αρέσουν τα Τζιποειδή
- Θα προτιμούσα όχι αυτοκίνητο "σούπα"
- Λίγακι γκάζι πρέπει να είναι παρόν.
- Οχι πάνω από δυο Λίτρα (από 1.8 εως 2.0)
- Είμαι αλεργικός στα καινούργια (προτιμώ μτχ)
- Δεν έχω ιδιαίτερο κόλημα με το μέγεθος του αμαξώματος.

Μόλις λοιπόν είδα την thesis από μέσα έπαθα κάτι (και να φανταστεί κανείς ότι η πολυτέλεια δεν είναι προτερεότητα για μένα).

Για πείτε ρε παιδιά κανάς γνώστης, πρόκειται για αυτοκίνητο "παγίδα", έχει κανείς εμπειρία.

Ρίξτε και καμιά άλλη ιδέα γιατί είμαι επηρεπής στο να την κάνω .....
 
Κι εγώ μόλις το είχα πρωτοδεί σε έκθεση αυτοκινήτων, νόμιζα ότι πρόκειται για κάποιο πρωτότυπο και όχι αυτοκίνητο παραγωγής. Οντως έχει κάτι το διαφορετικό εμφανησιακά.

Από κει και πέρα ντεν ξέρω. Φαντάζομαι όμως ότι θα θέλει τα αλογάκια του να κουνηθεί , διότι πολύ πράγμα το βλέπω (βαρύ).
 
Αφού ψάχνεις και για δεύτερο χέρι για ρίξε μια ματιά και στο MG ZT 1.8 160 άλογα και 8.5 δευτερόλεπτα τα 100 και με στήσιμο που δύσκολα θα βρεις σε μαμά αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας
mgr_020833.jpg


mgr_020800.jpg


Το καλό του και κακό του είναι ότι αυτή τη στιγμή η εταιρία είναι τυπικά κλειστή. Έτσι η τιμή που θα το πάρεις θα είναι σημαντικά χαμηλώτερη από την κανονική του (αν φυσικά το βρεις διαθέσιμο). Επίσης πρόβλημα με ανταλλακτικά κλπ δεν θα βρεις γιατί τα περισσότερα κατασκευάζονται από την caterpillar και έτσι δεν υπήρχε πρόβλημα ακόμα και αν δεν ξανάνοιγε η εταιρία (πράγμα που δεν θα γίνει). Η MG σε αντίθεση με τη Rover από την αρχή του 2007 αρχίζει ξανά την παραγωγή του TF στην Αγγλία και από τα μισά του έτους αναμένονται και οι πρώτες πωλήσεις, ενώ το 2008 αναμένεται πλήρη λειτουργικότητα ξανά.
 
Μακρια από Ιταλικό εκτός εάν έχεις κόλλημα με άλφα.
Σου προτείνω το Πριμέρα και το Αβενσισς από Ιαπωνικά και το Μοντέο & Μπεμβε 318 από Γερμανικά
 
Τι κινητήρες και επιδόσεις έχει το Thesis;

Ρωτάω γιατί συνηθισμένος από τα 200 άλογα του 620i, φοβάμαι μην σου κακοφανεί και ειδικά όταν περάσει ο πρώτος ενθουσιασμός της εμφάνισης μέσα-έξω.
 
Eki_65 said:
Σου προτείνω το Πριμέρα και το Αβενσισς από Ιαπωνικά και το Μοντέο & Μπεμβε 318 από Γερμανικά

Καλά, μετά από 200 άλογα, θα αυτοκτονήσει ο Νίκος έτσι και πάρει κάποιο από τα ανωτέρω.....
 
Α παιδιά και κάτι πολύ σημαντικό (τουλάχιστον ισχύει σε μένα).

Αν σου κάνει κάτι κλικ όπως λέει ο Νίκος, είναι καλύτερα να το κάνεις το βήμα και να αισθάνεσαι ικανοποιημένος και χαρούμενος, παρά να αγοράσεις κάτι επειδή στο πρότειναν άλλοι και να σιχτιρίζεις κάθε φορά που το βλέπεις.
 
Κακαλιός Στέργιος said:
Καλά που δεν του πρότεινες καμιά σούπα! :flipout:
Μια και τό'φερε η κουβέντα πουλάω ένα Clio 1.4 16V (99HP) :award:

ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ!!! :Banane0: :Banane0: :Banane0: :Banane0:
 
ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΤΑΣΟΣ said:
Α παιδιά και κάτι πολύ σημαντικό (τουλάχιστον ισχύει σε μένα).

Αν σου κάνει κάτι κλικ όπως λέει ο Νίκος, είναι καλύτερα να το κάνεις το βήμα και να αισθάνεσαι ικανοποιημένος και χαρούμενος, παρά να αγοράσεις κάτι επειδή στο πρότειναν άλλοι και να σιχτιρίζεις κάθε φορά που το βλέπεις.

Με δουλεύει όποτε με δει ο Κωστόπουλος που πήρα το MG ZR (μου είχε προτείνει τις αντικειμενικά τεχνοκρατικά πιο ορθές επιλογές του Mitsubish Colt CZ3 και Smart Forfour)...όμως κάθε φορά που μπαίνω μέσα φτιάχνει η διάθεσή μου, ενώ όταν βρω μοναχική ανηφορική διαδρομή σε βουνό καταλαβαίνω πως δεν υπήρχε κανένα άλλο αυτοκίνητο σε αυτά τα λεφτά που θα μπορούσε να ζωγραφίζει το χαμόγελο στο πρόσωπό μου όπως αυτό...
17.000 χμ σε 9.5 μήνες χωρίς το παραμικρό απολύτως προβληματάκι(φτου-φτου) με σχεδόν τσάμπα κόστος συντήρισης...

Γενικά μιλώντας πια όλα τα αυτοκίνητα είναι καλά...το θέμα είναι να μην πετύχεις εσύ το προβληματικό που θα βγει από τη γραμμή παραγωγής (γιατί σίγουρα θα βγει)...ακόμα και τα ιαπωνικά που παράγονται στην ευρώπη δεν έχουν την αξιοπιστία που είχαν αυτά που έρχονταν από Ιαπωνία, να μην μιλήσουμε για τα προβλήματα των γερμανικών (Mercedes, WV κλπ).

Πάντως όντως θα δυσκολευτεί πάρα πολύ ο Νίκος γιατί το 620 είχε τρελό γκάζι όχι μόνο για όταν κυκλοφόρισε, αλλά και σήμερα, ενώ με ένα σουλούπωμα στο στήσιμο (ελατήρια-αμορτισέρ) έραβε.
 
Λοιπόν μέρος 2ο.

αφού το οδήγησα το εργαλείο μπορώ να πω πως το αυτοκίνητο είναι αλλού (αν το σύγκρινα με mercedes από την s και πάνω). Σκέφτομαι μόνο την κατανάλωση και το κόστος συντήρησης αλλά από την άλλη δεν κρατιέμαι.

και για να απαντήσω στα ευγενικά μηνύματα συμπαράστασης σας προς εμέ τον ασθενή:

@ Ντινος : το συγκεκριμένο είναι 2003 με 40.000 χλμ και λίγο κάτω από 30.000 €
@ Τάσο : 1700 κιλά 185 αλογάκια και 31 κιλά ροπής, δεν βάζει φωτιές στο δρόμο, αλλά εντάξει τρώγετε.
@ Sergei : Αμα σε κάνω βόλτα φιλαράκ θα πάθεις πλάκα (εννοείται πίσω κάθησμα, μηλάμε για πλύ χλιδή)
@ Γιώργο : Το συγκεκρημένο το είχα υπόψην (μαζί με κατι 18άρια του group) αλλά είπα να αλλάξω στρατόπεδο, μέχρι τώρα είχα ford, opel, rover, και μια c class εξ αίματος.
@ Εκι : Αυτό το μάκρια από τα Ιταλικά, μήπως είναι φάντασμα του παρελθόντος? κατά τα άλλα όταν λέω όχι "σούπα" εννοώ ότι δεν μου αρέσει ότι είναι πρώτο σε πωλήσεις (έχω και ένα κόμπλεξ πως να το κάνομεν). Αν τώρα βρεθεί και καμιά σούπα στο δρόμο μου - καλόβλεπα τις άτοκες του skoda - λόγω ανάγκης θα το αντέξω.
@ Stratos : Δεν θέλω να περάσω τα 30.000 € και όσο λιγότερα τόσο το καλύτερο. Πόσο το πουλάς το Clio
@ Coyias : Κώστα μου ρίξε καμιά λεπτομέρεια από τι είσαι τόσο πικραμένος? Εγώ μια φορά πιστεύω πως μετά το 2000 έχει επικρατήσει μια κάποια παγκοσμοιοποίησει όσον αφορά την κατασκευή αυτοκινήτων, και αυτά που λέγαμε με τις χώρες κατασκευής δεν ισχύουν πλέον. Είναι μάλλον περισσότερο θέμα τύχης να σου κάτσει καλό κομάτι.
 
Παντως εγω εχω καλες εμπειριες απο Ιταλικα, εδω ερχονται σε πολυ καλη θεση στον ετησιο ελεγχο, πολυ ποιο λιγα λαθη απο τα audi, vw πχ, και μερικα Γιαπωνεζικα ακομα! Για αυτοκινητα 5ετιας παντα!Και προπαντος δεν σκουριαζουν σαν τα μερσεντε και φορντ!
Ενα τετοιο φαντασμα του 1978 αγορασα πριν μερικα χρονια για 100 Ευ και το οποιο ειχε κατσει σε γκαραζ 18 χρονια, στο ιδιο σημειο χωρις να μπει ουτε μια φορα μπρος η μηχανη! Μετα απο ενα καλο σερβις εκανε τα πρωτα του χιλιομετρα στην πιστα, οπου και πηρα το αγωνιστικο μου διπλωμα, μετα ηρθε Ελλαδα και γυρισε ολη την Ευρωπη με 3 ατομα και αποσκευες!Συνολικα εκανε 25.000 χιλ σε 8 μηνες χωρις κανενα προβλημα!Και μερικες εκατονταδες απο αυτα τα χιλιομετρα στο Στελβιο Πας και στις Αλπεις, μεσα σε 40 βαθμους θερμοκρασια αερος!Μηπως μπορει να μου πει κανενας γιατι τασα αουντι και φαουβε ειχανε ανοιχτα τα καπω και κανανε αερα στις μηχανες οι καυμενοι ιδιοκτητες?
Το Thesis δεν πουλιεται εδω, αλλα εχω διαβασει οτι χτυπαει στα δακτυλα απο ποιοτητα τα περισσοτερα μερσεντε!Και εχει μια πολυ αξιοπιστη μηχανη/μεταδωση, αφου ειναι στην πραγματικοτητα ενα Φιατ/Αλφα!
Σπιρος