Lancia Thesis

Συνονοματε
Τα Comau ειναι FIAT!
Ειχα διαβασει πριν μερικα χρονια, μαλλον 10, πως περνανε τα χρονια, στο περιοδικο της Volvo, Ratten, οτι ειχαν δοκιμασει διαφορετικες μαρκες ρομποτιξ για την κατασκευη ενος καινουργιου μοντελου τους, δεν θυμαμαι τωρα ποιο ηταν και αποφασισανε την αγορα Ιταλικων Comau απο τα Σουηδικα ΑΒΒ, επειδη τα Comau αν και ακριβωτερα ηταν η καταληλλη εκλογη λογω της καλυτερης αξιπιστιας τους και προπαντος της δοκιμασμενης λειτουργιας τους!
Ο Γκρικ μαστροπαπαρας παντως αρκει να δει ενα Made in Italy για να τα αποκαλεσει σπαγγετι!
Κατα τα αλλα εχεις δικιο σε οτι αφορα εκεινη την εποχη, υπαρχουν πολλες θεωρειες για την αυτοκαταστροφη των Ιταλικων αυτοκινητων, ολες ειναι σωστες!
Ομως....
Τα Τιπο απο το 1988 γαλβανιζοντουσαν 100% και γιαυτο πολλα εχουν επιζησει μεχρι και σημερα ακομα και εδω!
Τα Γκολφ αρχισανε το 1998/99!
Σπιρος
 
Ιταλικα= αψογη συμπεριφορα στο δρομο αισθητικη υπερανω κριτικης αλλα μετρια αξιοπιστια αντικειμενικα.
Γαλλικα=σχεδον μια απο τα ιδια με εξαιρεση τα citroen που απο οσο γνωριζω βγαζουν υπερβολικες βλαβες.
Γερμανικα= image καλη αισθητικη αρκετα καλα στο δρομο αλλα πολυ βαρια αμαξωματα που με μικρους κινητηρες σερνονται πχ (passat 1.6) και αξιοπιστια που καπως μας τα χαλαει τα τελευταια χρονια ειδικα mercendes και vag.
Ιαπωνεζικα= εκτος εξαιρεσεων αδιαφορα αισθητικα μετρια ποιοτητα κυλισης και συμπεριφορα και αρκετα πανω σε αξιοπιστια.
Οι αποψεις μου ειναι κατα κανονα αλλα σιγουρα υπαρχουν και εξαιρεσεις.
Θα ηθελα να υπαρχει ενα αυτοκινητο με Ιταλικη αισθητικη και συμπεριφορα στο δρομο Γαλλικη ανεση Γερμανικο image και ποιοτητα και Ιαπωνεζικη αξιοπιστια.
Φιλε καλοταξιδο το αυτοκινητο σου.Σιγουρα ειναι ξεχωριστο απο καθε αποψη.
 
ΜΙΧΑΗΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ orpheus said:
Ιταλικα= αψογη συμπεριφορα στο δρομο αισθητικη υπερανω κριτικης αλλα μετρια αξιοπιστια αντικειμενικα.
Γαλλικα=σχεδον μια απο τα ιδια με εξαιρεση τα citroen που απο οσο γνωριζω βγαζουν υπερβολικες βλαβες.
Γερμανικα= image καλη αισθητικη αρκετα καλα στο δρομο αλλα πολυ βαρια αμαξωματα που με μικρους κινητηρες σερνονται πχ (passat 1.6) και αξιοπιστια που καπως μας τα χαλαει τα τελευταια χρονια ειδικα mercendes και vag.
Ιαπωνεζικα= εκτος εξαιρεσεων αδιαφορα αισθητικα μετρια ποιοτητα κυλισης και συμπεριφορα και αρκετα πανω σε αξιοπιστια.
Οι αποψεις μου ειναι κατα κανονα αλλα σιγουρα υπαρχουν και εξαιρεσεις.
Θα ηθελα να υπαρχει ενα αυτοκινητο με Ιταλικη αισθητικη και συμπεριφορα στο δρομο Γαλλικη ανεση Γερμανικο image και ποιοτητα και Ιαπωνεζικη αξιοπιστια.
Φιλε καλοταξιδο το αυτοκινητο σου.Σιγουρα ειναι ξεχωριστο απο καθε αποψη.

χμ μετρια αξιοπιστοια σε σχεση με ποια;

μονο σε σχεση με τα ιαπωνικα αλλα δε μ`αρεσουν πως να το κανουμε.
ας συγκρινουμε ενα tipo η bravo με μια corolla και να δουμε πιο δειχνει πιο παλιο.

τι να την κανω την corolla να μη χαλαη οταν μετα απο 3-4 χρονια δειχνη αρχαια.

υ.γ. καλοταξιδο το thesis πολυ καλα εκανες.

υ.γ.2 σπυρο δεν ξερω τι γινεται εκει πανω με τα αλατια αλλα εδω δεν σκουριαζη κανενα αυτοκινητο σε λιγοτερο απο 10χρονια (και λιγα λεω)
 
Mα φυσικα συμφωνω απολυτα μαζι σου φιλε backousis.Δεν θα επερνα ποτε corolla αλλα ουτε και tipo bravo γιατι με αφηνουν αδιαφορο.Τωρα οπως και να το κανουμε τα Ιταλικα απεχουν ακομη αρκετα στο να φτανουν σε αξιοπιστια ειδικα στα ηλ/κα τους οχι μονο τα Ιαπωνεζικα αλλα και τα Γερμανικα.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΠΑΝΤΑ!!!Αν αγοραζα Ιταλικο αυτο θα ηταν σιγουρα alfa romeo δαγκωτο
 
ε καλα ενα παραδειγμα εφερα αν και για την εποχη τους ηταν πολυ ομορφα αυτοκινητα.

η alfa romeo σιγουρα ειναι σε αλλη κλαση απο τα προηγουμενα.

οσο για τα γερμανικα δεν βλεπω που υπερτερουν.

ισως δινουν πιο ποιοτικη αισθηση αλλα αλλο ποιοτητα και αλλο αξιοποιστια.

δεν ειδα κανενα ιταλικο να βγαζη προβληματα και μιλαμε οτι στην εταιρεια
ειχαμε πολλα απο το καθε μοντελο οχι του γειτονα μου το αμαξη χαλασε
γιατι αυτο μπορη να συμβη σε ολες τις εταιριες.

εξαλλου ολα εχουν bosch ηλεκτρονικα πλεον.
 
Δηλαδή ρε παιδιά, στην κατηγορία τους και ανα περίπτωση, ποιό ευρωπαικό αυτοκίνητο είναι πιό όμορφο από τα Μαζντα 6,3,rx8,miata, Νταιχάτσου copen,terios, Τογιότα rav4, celica (προηγ.μοντελο),mr2, τα περισότερα χοντα κλπ... Η αισθητική είναι καθαρά υποκειμενική... Μη ξεχνάτε το καταβαράθρωμα της renault με το megan...ένα πολύ καλό αυτοκίνητο, που πάτωσε μόνο λόγω αισθητικής... Αυτό το παραδέχονται πιά όλοι, αλλά όταν κυκλοφόρησε, τα ελληνικά περιοδικά του χώρου πανηγύριζαν για το καινούργιο λούκ και σατύριζαν τα γιαπωνέζικα... Τώρα έχουν αρχίσει σιγά σιγά να παραδέχονται την ανάγκη αλλαγής εμφάνισης... Ο πωλήσεις μιλάνε μόνες τους...Η μάζντα είχε πιάσει πάτο και τα τελευταία χρόνια έχει τρελαθεί να πουλάει...
 
Last edited:
Νικο απο την καρδια μου ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ !!!!!!!!!!!!!

εγω απο την πειρα μου θα πω οτι ο καθενας πρεπει να αγοραζει ΑΥΤΟ που του αρεσει !!!!!!!!!

αν δεν σου αρεσει οσα χρονια και να μην χαλαει ....... απλα θα το κοιτας κρυα !!!!!!!!!

ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ να εχεις και καποια ιδιεταιρη σχεση με το Αυτοκηνιτο σου !!!!!!!!

δεν λεω οτι επειδη αγορασες Ιταλικο θα εχεις και την εργαλειοθηκη στο καπω !!!!!!!

ισα ισα εχω δει τα τελευταια 8 χρονια ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ αυτοκινητα απο την Ιταλια !!!!!!!!

Αλφα ρομεο Φιατ στιλο Πουντο κτλ, και δεν νομιζω οτι πρεπει να μενουμε στα παλια ! !!!!!


εγω τι θα εκανα ;;;;;;;;; σε αυτη την ερωτηση θα απαντησω ΘΑ ΤΟ ΕΠΑΙΡΝΑ αν μου αρεσε στο ματι !!!!!! γιατι πανω απ,ολα ειναι και η πρωτη εντυπωση που θα σου κανει ΚΛΙΚ !!!!!
 
α) αν η vw χρησιμοποιει Α κατηγοριας ανταλλακτικα , δεν θελω να σκεφτομαι τι ειναι τα β και γ...

β) απο το 6αρι λιγα αυτοκινητα πιο ομορφα. απο το 3αρι πολλα. ΜΧ5 ερωτας .MR2 αισχος κλπ...

γ) η αληθεια ειναι οτι τα τιπο/33/δελτα πραγματικα δεν υπαρχουν στην ελλαδα. μαλιστα ακομα και αυτη η τελευταια hpe με τα 100 αλογα στα 1600 που την γλυκοιταζα οταν ειμανε 18 για μτχ ειναι ανυπαρκτη. αντιθετα οι κορολλες κυκλοφορουν ολες ,ακομα και οι παλιοτερες.(οπως και οι καρινες)

δ) οχι κουταλα. δεν υπαρχει πλεον κουταλα. στα απλα καθημερινα αυτοκινητα οι κατασκευαστες ειναι ικανοι για το καλυτερο και το χειροτερο. υπαρχει ακομα ρενω19 του 91 με 300000 χιλιομετρα και τυπικη συντηριση που εχει τραβηξει ουκ ολιγες φορες 5.30 σκαφος, υπαρχει και 206 που εχει σωσει συνεργειαδες. μερσεντες του 71 ταξι με 3500000 χιλιομετρα και ακομα δουλευει, μερσεντες του 2003 που πουληθηκε γιατι δεν...

παραδειγματα απειρα.

ε) ημαρτον με το μυθο της φερραρι. ουτε τεχνολογια εχει προσφερει, ουτε το πιο γρηγορο αυτοκινητο ειναι στον πλανητη. (skyline me 1000 αλογα απειρως πιο γρηγορο και με τα ρεστα εχεις αλλα 3 για τη γυναικα και τα παιδια)
 
Λοιπον επειδη λεω υπαρχουν κι εξαιρεσεις στα γιαπωνεζικα εννοουσα ολα τα μοντελα που αναφερατε(BIOS).Εγω εχω το RX8 και ειμαι ερωτευμενος με αυτο και μου αρεσουν πολυ τα τελευταια mazda.Την ποιοτητα και το φινιρισμα που εχει το passat του πατερα μου ομως δεν την εχει. ΠΑΝΚΡΟΚ Θεωρω ιεροσυλια να συγκρινουμε nissan με ferrari.Mην τρελαθουμε ρε παιδια!Το ενα ειναι χιλιοπουσαρισμενο για να βγαζει χιλια αλογα και το στησιμο του σιγουρα δεν συγκρινεται με μιας ferrari.Βαλτε τα να κανουν γυρο πιστας το skyline με μια enzo και θα δειτε τι σημαινει ferrari κι ας εχει 1000 αλογα το skyline.Αληθεια ποια αλλη εταιρια εχει φερει την τεχνολογια f1 τοσο κοντα σε αυτοκινητα παραγωγης περισσοτερο απο την ferrari?
 
Ευχαριστώ όλους για τις ευχές

Μιχάλη είσαστε πάντα ευπρόσδεκτοι, (αν και μάλον πρέπει να έρθω κι εγώ, πες μου μόνο που και πότε)

και ολίγες φώτο από το τουτου
 

Attachments

  • 830_30.JPG
    830_30.JPG
    144.2 KB · Views: 28
  • 833_30.JPG
    833_30.JPG
    153.9 KB · Views: 35
  • 837_30.JPG
    837_30.JPG
    147.7 KB · Views: 40
  • 838_30.JPG
    838_30.JPG
    114 KB · Views: 26
Και χωρίς να θέλω να αναζοπυρώσω τις κόντρες περί Ιταλικών αυτοκινήτων, εκφράζω την επιφύλαξη μου για ορισμένα post στο θέμα που εκφέρονται "αρνητικά", δεν έχουν καταλάβει για πιο ακριβώς θέμα μιλάμε. ΙΜΗΟ δεν πρόκειται απλά για ένα ακόμα "Ιταλικό"
 

Attachments

  • 831_30.JPG
    831_30.JPG
    140.2 KB · Views: 30
Απάντηση: Re: Lancia Thesis

Nίκο αφου το εχεις ζαχαρώσει, Καλοταξιδο και Καλοριζικο!!!:music-smiley-005:

Κουκλα ειναι...!!!!:music-smiley-006:
 
φιλε bios δεν ειπε κανεις οτι ολα τα ιαπωνεζικα ειναι ασχημα.
ειναι υποκειμενικο το θεμα.

απο αυτα που αναφερεις παντως mazda 6,rx8,celica,s 2000.

τα υπολοιπα δεν μου αρεσουν καθολου.

παναγιωτη αυτο με τη ferrari πρεπη να σου ξεφυγε.

βεβαια αν υπαρχη ανθρωπος που να αγοραση ferrari για να κανη κοντρες στα φαναρια τοτε εχεις δικιο καλυτερα να παρη skyline.

το οτι χρειαζεται μια enzo για κερδιση ενα skyline ειναι αξιοθαυμαστο για τη nissan γιατι μια 430 δεν μπορη αλλα εδω πληρωνεις και αλλα πολλα οπως αισθηση,ηχο,σπανιοτητα,χειροποιητη κατασκευη, και μυθο αν θες.
 
η φερραρι εινα απλα για να λες οτι εχεςι φερραρι. τιποτα παραπανω.
το skyline εχει απλως τον πλεον μοντιφιασιμο κινητηρα (ουτε ο koenig δεν μπορει να φτασει μια φερραρι σε τετοιες ισχυς) και το πλεον εξελιγμενο συστημα μεταδοσης για να τα μεταφερει τα αλογα στο δρομο.
οσο για γυρο πιστας δεν εινια θεμα ενα skyline ακομα και με υποδεεστερη ισχυ οχι απλως δυσκολευει μια φερραρι αλλα μεχρι και την ξεφτυλιζει. δεν το βγαζω αλλωστε απο το μυαλο μου, σε σοβαρα εντυπα του εξωτερικου (που οι δοκιμαστες υπηρξαν και οδηγοι αγωνων ενιοτε και f1) εχουν παραμερισει τον μυθο απο την φερραρι και το βλεπουν πιο ορθολογιστικα.
και μιλαμε τωρα για τεχνολογια τουλαχιστον 5 ετων , που να βγει και το καινουριο skyline...
σιγα την τεχνολογια που εφερε η φερραρι στο δρομο. για να πλησιασει τον χρονο αλλαγης ταχυτητας του smgII επρεπε να περασουν καποια χρονια (και εκτοτε υπαρχουν και καλυτερα κιβωτια...)