Lancia Thesis

Πιστεύουν πολλοί ότι αν τους δοθεί ένα τέτοιο αυτοκίνητο θα μπορέσουν να το οδηγήσουν σε κανονικό δρόμο με 300 χλμ. την ώρα και να τα καταφέρουν;
Εγώ αμφιβάλω λίγο.
Είναι όπως στις μοτοσυκλέτες, που ονειρευόμαστε την πιο γρήγορη.
Όταν όμως την καβαλήσεις και πιάσεις τα 280 χλμ. (για λίγο) τότε καταλαβαίνεις τι είναι ο αέρας που σε χτυπάει αλύπητα, ο γιακάς απ´το ρούχο που πεταρίζει και σε μαστιγώνει και πονάς, η διαπίστωση ότι δεν έχεις πλέον τον απόλυτο έλεγχο, αν βγεί κάτι μπροστά σου κάηκες και δεν έχεις τα κότσια να το πας στα 300 χλμ. και κατεβαίνεις στα πιο γήϊνα 200 χλμ.
Αυτό είναι από εμπειρία μου με το ΚΑWASAKI ΖΖR 1100. Αυτό (το ΖΖR) πήγαινε κι άλλο. Εγώ δεν μπορούσα να το πάω. Γι´αυτό μετά πήρα το 600άρι.
 
Απάντηση: Re: Lancia Thesis

ΜΙΧΑΗΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ orpheus said:
Πειραζει ομως που η enzo αυτη τη στιγμη ειναι το ταχυτερο αυτοκινητο σε γυρο πιστας και απο την porsche carrera gt και απο bmw και απο zonda και απο lambo και απο mercendes κατα το TOP GEAR με οδηγο τον γνωστο stig.Αν δεν κανω λαθος το μονο αυτοκινητο που καταφερε να κανει καλυτερο χρονο ειναι το koenigsegg.Kαι οσον αφορα τις porsche να σου πω πως ναι τις προτιμω κι εγω απο τις ferrari αλλα δεν μπορω να μην υποκλιθω στο ορθιο αλογακι.Δεν λεω οτι το skyline δεν ειναι αξιο αυτοκινητο αλλα οτι και να λεμε δεν προκεται να γινει ferrari porsce lambo τα οποια βγαινουν απο το εργοστασιο καθαροαιμα ενω αυτο θελει κατι μυρια σε αναρτησεις φρενα κινητηρα μεταδοση για να γινει ανταγωνιστικο με αυτα.Αληθεια για πες μας ποσο κοστολογουνται οι μετατροπες τετοιου βαθμου(φρενα, μεταδοση αναρτηση, δεσιμο αμαξωματος, κινητηρα) σε ενα αυτοκινητο για να βγαλει 1000 αλογα αξιοπιστα??? και με ασφαλεια?Σιγουρα συγκρινονται με αγορα μιας porsche τουλαχιστον.Μηπως το skyline ειναι καλυτερο και απο μια bugatti veyron επειδη μπορει κι αυτο να βγαλει 1000 αλογα?Ειλικρινα δεν θελω να φανω αγενης ουτε εριστικος αλλα δεν μπορω να πιστεψω οτι συγκρινουμε ενα NISSAN με αυτα τα αυτοκινητα ας προσγειωθουμε λιγο.Καλο το NISSAN να το συγκρινουμε με καμια supra η κανενα rx7 η εστω με ενα nsx που το θεωρω κοσμημα παρεπιπτωντως.

Πες τα ρε Γιάννη γιατί θα καραφλιάσουμε τελειως εδώ.....δηλαδή επειδή ένα σιδερένιο πράγμα βγάζει 1000 άλογα, ήρθε το τέλος της αυτοκίνησης;

Παίδες σοβαρευτείτε. Η διαφορά ξέρετε ποιά είναι; όταν οι ιταλοί έτρεχαν σε F1 το 1930+ οι άλλοι δεν είχαν ανακαλύψει το πατίνι ακόμα...

Δεν είναι τυχαίο τα ονόματα θρύλοι. Βεβαίως και έχει υπερισχύσει το marketing και το όνομα και και και αλλά όχι να συγκρίνουμε το skyline με έργα τέχνης, επειδή τρέχει.
 
Απάντηση: Re: Lancia Thesis

ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΤΑΣΟΣ said:
Πες τα ρε Γιάννη γιατί θα καραφλιάσουμε τελειως εδώ.....δηλαδή επειδή ένα σιδερένιο πράγμα βγάζει 1000 άλογα, ήρθε το τέλος της αυτοκίνησης;

Παίδες σοβαρευτείτε. Η διαφορά ξέρετε ποιά είναι; όταν οι ιταλοί έτρεχαν σε F1 το 1930+ οι άλλοι δεν είχαν ανακαλύψει το πατίνι ακόμα...

Δεν είναι τυχαίο τα ονόματα θρύλοι. Βεβαίως και έχει υπερισχύσει το marketing και το όνομα και και και αλλά όχι να συγκρίνουμε το skyline με έργα τέχνης, επειδή τρέχει.


Αμα τα εργα τεχνης ακουγονται σαν μπολτοζες οταν ξεκινανε .........
δεεεεεεεεεεεεεεεεν τα θελω .!!!!!!!!!

μια φορα μαζευτηκαν εδω κατι Φεραρι και πταν ξεκινησαν δεν μπορουσες παρα να κλεισεις τα αυτια σου ......

ρε παιδια αυτα τα αυτοκινητα μονο σβυστα τα αντεχω ....
 
Βαγγέλη , όταν δεν βάζεις χέρι και δεν τα πειράζεις ακούγονται μια χαρά από την "μαμά". Ισορροπημένος ήχος και αυτός που πρέπει να είναι αναλόγως και των κυβικών βέβαια.
 
Ωτοασπιδες Βαγγελη μου-bye- Με τοσα κυβικα και τετοια ιπποδυναμη λογικο ειναι να βγαζουν τοσο θορυβο.Εγω προτιμω αυτον το θορυβο παρα ολα τα ηλιθια με τα παπακια που περνανε μεσα στην νυχτα και κοντευω να παω απο καρδια.:twoguns: :damnyou:
Νικο συγνωμη που σου καναμε το θεμα σαλατα:D
 
και στο χωριο μου μαζευονται καθε χρονο καμμια 40αρια απο αυτες στην πλατεια και βαζουν μπρος ολες μαζι οταν φευγουν, χτυπανε οι βαλβιδες τους οταν ειναι κρυες και τριζουν τα κεραμικα φρενα τους, προτογωνα κατασκευασματα, αχαχαχα
Σπιρος
 

Attachments

  • PIC00044d.JPG
    PIC00044d.JPG
    112.9 KB · Views: 15
  • PIC00045d.JPG
    PIC00045d.JPG
    114.7 KB · Views: 12
  • PIC00002d.JPG
    PIC00002d.JPG
    106.8 KB · Views: 11
  • PIC00026d.JPG
    PIC00026d.JPG
    85.7 KB · Views: 7
Ισιδωρος Γιαμαιος said:
Ωτοασπιδες Βαγγελη μου-bye- Με τοσα κυβικα και τετοια ιπποδυναμη λογικο ειναι να βγαζουν τοσο θορυβο.Εγω προτιμω αυτον το θορυβο παρα ολα τα ηλιθια με τα παπακια που περνανε μεσα στην νυχτα και κοντευω να παω απο καρδια.:twoguns: :damnyou:
Νικο συγνωμη που σου καναμε το θεμα σαλατα:D

Ισίδωρε δεν πειράζει μια χαρά είναι το θέμα, άλλωστε εγώ την "δουλειά μου" την έκανα.

Κάτω από άλλες συνθήκες μπορεί να με πείραζε, αλλά εδώ είναι ούτως ή άλλως "εκτός θέματος" και καθώς φαίνεται τα μέλη μας έχουν πολλά απωθημένα με την αυτοκίνηση που δεν τους έχει δωθεί η ευκαιρεία να εκφράσουν
 
Οταν εγώ στην αρχή φώναζα για υποκατηγορία στο avclub caffe κατηγορία:αυτοκίνητο. Νομίζω ότι έχουμε ξεπεράσει το 10ο πόστ από αρχής ίδρυσης του κλάμπ για να μην θυμιθώ τι γινόταν στο avforum.
Είμαστε που είμαστε εκτός θέματος δεν θα πάθουμε τίποτε εάν εκτροχιαστούμε λίγο παραπάνω!!!!
 
Για μένα η εξέλιξη και η εφαρμογή νέων τεχνολογιών στα αυτοκίνητα σταμάτησε όταν βγήκε η 200η Porsche 959... Εκτοτε έχω την εντύπωση ότι πλασάρονται τα ίδια και τα ίδια με φρουφρού κι αρώματα, ή επι το ελληνικότερον λούκ, ίματζ, πρεστίζ... Χωρίς να αμφιβάλω ότι πρόκειται γιά καλά μελετημένα αυτοκίνητα, αναρωτιέμαι πόσο ακριβά μπορεί να πουληθεί η αισθητική και μόνο... Γιατί σίγουρα οι επιδόσεις δεν μπορούν να επιτευχθούν σε απλούς καθημερινούς δρόμους...
 
δηλαδη να παψουμε να μιλαμε για αυτοκινητα επειδη η φερραρι ειναι εργο τεχνης.
πασο τοτε. εσεις το βλεπετε συναισθηματικα , εγω μηχανολογικα...

τωρα την ιστορια μην την πιασουμε με λεπτομεριες γιατι θα πρεπει να θυμηθουμε τι ακριβως εκανε η φερραρι στην f1 και ποτε κερδιζε.

εγω το αφηνω εδω , ετσι και αλλιως απο πιτα που δεν τρωω κλπ αφενος και αφετερου οπως αναφερθηκε παραπανω μου ειναι αδυνατον να εκμεταλευτω απο τετοια αυτοκινητα πανω απο το 30% των δυνατοτητων τους, συνεπως δεν εχει και τοσο νοημα...
 
ρε δε τσαντιζομαι σε καμια περιπτωση, στα πλαισια τις συζητησης παντα.
all time classic δεν αντιλεγω ,αλλα ας το κρινουμε σαν αυτοκινητο για να το φερουμε στις πραγματικες διαστασεις.
δηλαδη οτι ειναι mark levinson παιζει ντε καλα αριστα?
 
Αυτες τις αφιερωνω σε ολους μας τους φατε ματια ψαρια .κατοχους συμβατικων αυτοκινητων !!!!!!!!

ΦΑΤΕ ΜΑΤΙΑ ΨΑΡΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ..... :grinning-smiley-043
 

Attachments

  • 253-40230-1522.jpg
    253-40230-1522.jpg
    39.8 KB · Views: 21
  • 00007639.jpg
    00007639.jpg
    60.3 KB · Views: 16
  • 00010455.jpg
    00010455.jpg
    86.2 KB · Views: 18
Re: Απάντηση: Lancia Thesis

πανκροκ said:
ρε δε τσαντιζομαι σε καμια περιπτωση, στα πλαισια τις συζητησης παντα.
all time classic δεν αντιλεγω ,αλλα ας το κρινουμε σαν αυτοκινητο για να το φερουμε στις πραγματικες διαστασεις.
δηλαδη οτι ειναι mark levinson παιζει ντε καλα αριστα?
Δεν εφτασαν ομως στην κορυφη αυτες οι εταιριες ετσι Παναγιωτη στα καλα καθουμενα.Ουτε εγω θα επαιρνα φερραρι αν ειχα τα λεφτα αλλα αυτο δεν εχει να κανει με το αν ειναι απο τα κορυφαια αυτοκινητα.Εξαλου χρονια τωρα οι Μ κινητηρες της BMW παιρνουν βραβεια(καταλαβες που εχω αδυναμια ετσι?:grinning-smiley-043 )
 
παναγιωτη εχω δει παντως testarossa με 1000ps και f50 με 850ps φαντασου μια enzo τιουναρισμενη τι υα μπορουσε να κανη στο παραπανω skyline γιατι αυτο δεν ειναι μαμα.